Jump to content

demaraj un pic ciudat


Recommended Posts

Cutie automata, gaz maxim si incepe, 1-a pana la 6.000 de ture, 2-a la fel, a 3-a mai ciudat :blink: cand ajunge la 4.500, face un mic salt inapoi, pana pe la 4.300 si abia dupa aia pleaca in 6.000. Poate ca asa e normal si n-am observat eu pana acum, desi nu prea cred. Uneori mi se pare ca nu trage ca inainte, poate mi se pare doar, sau poate ca are legatura cu problema mentionata mai sus.
Link to comment
Share on other sites

Cutie automata, gaz maxim si incepe, 1-a pana la 6.000 de ture, 2-a la fel, a 3-a mai ciudat :blink: cand ajunge la 4.500, face un mic salt inapoi, pana pe la 4.300 si abia dupa aia pleaca in 6.000. Poate ca asa e normal si n-am observat eu pana acum, desi nu prea cred.

58738[/snapback]

[/quot

 

Deci in momentul respectiv ,cutia este tot in viteza 3 sau tocmai schimba viteza?

Incearca si pe manual ,sa vezi daca face la fel.

Link to comment
Share on other sites

Cutie automata, gaz maxim si incepe, 1-a pana la 6.000 de ture, 2-a la fel, a 3-a mai ciudat :blink: cand ajunge la 4.500, face un mic salt inapoi, pana pe la 4.300 si abia dupa aia pleaca in 6.000. Poate ca asa e normal si n-am observat eu pana acum, desi nu prea cred.

58738[/snapback]

[/quot

 

Deci in momentul respectiv ,cutia este tot in viteza 3 sau tocmai schimba viteza?

Incearca si pe manual ,sa vezi daca face la fel.

59027[/snapback]

 

e in aceeasi viteza, tocmai asta e problema. si am mai remarcat ceva :) parca nu prea duce pana in 3.000 de ture, inca nu se simte tare, cred ca abia incepe vreo boala ceva.

Link to comment
Share on other sites

e in aceeasi viteza, tocmai asta e problema. si am mai remarcat ceva :blink: parca nu prea duce pana in 3.000 de ture, inca nu se simte tare, cred ca abia incepe vreo boala ceva.

59039[/snapback]

 

 

Incearca sa ajungi la service,sa vezi ce zic si ei.Poate nu ar fi rau sa cureti injectoarele.

Link to comment
Share on other sites

cine a avut injectoarele infundate? cum se manifesta? poate mai recunosc niste simptome.

59095[/snapback]

 

 

In principiu,lipsa de putere.Motorul nu se mai accelereaza uniform.Daca nu le-ai curatat deloc,ar cam trebui+schimbat filtrul de benzina.Cu ocazia asta verifici si erorile din DME si EGS.Daca nu sunt erori ,intreaba-i ce ar putea cauza fenomenul de mai sus.Poate un update la soft rezolva problema :blink:

 

Stiu ca ti-e drag sa te duci la service :)

Link to comment
Share on other sites

In principiu,lipsa de putere.Motorul nu se mai accelereaza uniform.Daca nu le-ai curatat deloc,ar cam trebui+schimbat filtrul de benzina.Cu ocazia asta verifici si erorile din DME si EGS.Daca nu sunt erori ,intreaba-i ce ar putea cauza fenomenul de mai sus.Poate un update la soft rezolva problema :blink:

 

Stiu ca ti-e drag sa te duci la service :)

59122[/snapback]

 

este ultimul lucru pe care as vrea sa-l fac.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
cine a avut injectoarele infundate? cum se manifesta? poate mai recunosc niste simptome.

59095[/snapback]

 

Ai mare grija unde cureti injecoarele. Dupa o curatare a trebuit sa le schimb pe toate deoarece au inceput sa curga.

Mai bine la cureti la AB. Te costa mai mult - vreo 2-3 mil parca, dar macar le fac ca lumea.

Eu am dat doar 1 mil pe curatat. Si vreo 33 pe injectoare :blink:.

 

A, si era sa uit. Vreo 10-12 am mai dat pe diverse incercari in a depista defectul. Si vreo cateva luni m-am chinuit cu pornirea grea/

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Cyborg, nu stiu ce masina ai, dar se pare ca la anumite modele poate fi un defect sau chiar o problema din constructie.

 

ENGINE SPEED APPEARS TO HANG DURING SHIFTS

MODELS AFFECTED:

E46-323i with M52 TU engine & manual trans produced 4/98-3/99E39-528i/iT ithM52 TU engine and manual trans produced 9/98-3/99Z3- with M52TU engine and manual trans produced 8/98-3/99

FAULTS:

-During shifts engine RPM momentarily hangs up.

-Gear change is not smooth 1-2&2-3 shifts.

CAUSE:

-DME is not receiving the clutch depressed signal.

-When the clutch pedal is depressed the program within the ECM/DME doesn't allow the engine to speed to drop quickly.

SOLUTION:

Check the DME is receiving the signal from the clutch switch and the DME may need reprogramming.

 

Apropo, stie cineva cum se numea topicul acela cu ce masini avem fiecare ?

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.