Jump to content

BMW 320d sedan sau Touring?


Catzus

Recommended Posts

eu zic sa mergi pe touring. sunt si mai multe si mai ieftine si mai practice. de exemplu eu il iau pt ca imi place sa plec in vacanta cu masina, nu cu trenul, avionul sau altceva. touringul s-ar putea chiar sa aiba o distributie a maselor un pic mai buna decat sedanul (greutate mai mare pe spate) si de fugit fug cam la fel, e diferenta de 0.5 secunde la acceleratii.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cand am mers la mare am prins inainte de Ploiesti un e46 Touring packet M. Avea 2 tevi de esapament, deci era 2.0 sau mai mare. Asa bine arata! Din punctul meu de vedere, touringul e foarte frumos.

 

Votez pt touring :twoup:

(mai dotat la acelasi pret, caroserie frumoasa, aceeasi dinamica plus se pare ca si tu inclini spre touring)

Link to comment
Share on other sites

Parca este o diferenta destul de interesanta intre cele doua modele in ceea ce priveste tractiunea. Stiam ca la Touring - uri tractiunea este pe fata.

 

Sa ma corecteze cineva daca gresesc.

cine sa te mai corecteze daca pana acum nu stiai ca BMW fabrica exclusiv masini cu tractiune spate si X....

Link to comment
Share on other sites

Salut ! Eu am un touring din 2004 cu facelift , ceva dotari acolo , mi-ar fi placut daca avea piele si nijte jante mai mari , dar m-am indragostit de masina , la inceput nu imi placeau breakurile de nici o culoare , dar cu toata sinceritatea iti recomand un touring 320d , e foarte practic , ai loc suficient , in locurile din fata , spate , de portbagaj numai zic , si daca gasesti masina vopsita neagrusi cu jante de 18'' o sa-ti placa la nebunie , dar depinde de fiecare ce gusturi au si ce nevoie.Eu am masina de mai mult de 6 luni , am cumparat-o din germania si sunt foarte multumit , tinuta de drum impecabila , daca gasesti suspensie sport cum am eu , o sa fie foarte bine , consum mic , intretinere usoara . Bafta !

BMW rulzzzz ! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Salut ! Eu am un touring din 2004 cu facelift , ceva dotari acolo , mi-ar fi placut daca avea piele si nijte jante mai mari , dar m-am indragostit de masina , la inceput nu imi placeau breakurile de nici o culoare , dar cu toata sinceritatea iti recomand un touring 320d , e foarte practic , ai loc suficient , in locurile din fata , spate , de portbagaj numai zic , si daca gasesti masina vopsita neagrusi cu jante de 18'' o sa-ti placa la nebunie , dar depinde de fiecare ce gusturi au si ce nevoie.Eu am masina de mai mult de 6 luni , am cumparat-o din germania si sunt foarte multumit , tinuta de drum impecabila , daca gasesti suspensie sport cum am eu , o sa fie foarte bine , consum mic , intretinere usoara . Bafta !

BMW rulzzzz ! :twoup:

 

 

Salutare,

 

Dupa ce am stat in cumpana ceva vreme, m-am hotarat, si tin sa va multumesc tuturor pentru parerile voastre!

M-am decis la un 320d Touring, culare argintiu metalizat (musai ! :) ), EURO4, 6 viteze. Restul optionalelor nu prea mai conteaza si oricum am inteles ca sunt super-dotate Touring-urile.

Poate cineva sa-mi spuna cam la ce pret as gasi in Germania asa ceva? Sau mai bine spus, care ar fi "pretul corect" pentru o asemenea jucarie? Ca si nr. de KM, intre 100k si 200k....

 

Multumesc!

 

Catzus

 

in primul rand, misto imaginea de la avatar. depeche mode rulz ca sa exprim asa mai elevat.

 

daca ai nevoie de spatiu mai mare si nu te deranjeaza imaginea de familist cu care poate vei fi asociat atunci ia touring. avantajul este ca evident ai spatiu mult si ca-s mai ieftine, mai dotate. sunt multe touringuri in germania de aia sunt mai ieftine ca-s mai multe pe piata. nemtii isi cumpara masini practice, chiar daca iau bmw sau mercedes multi prefera estate cars. daca te uiti pe site-urile de anunturi de la ei o sa observi asta.

 

Salut si merci Boeing777-300ULR,

 

Sunt un fan DM si in plus si al aviatiei (vad in semnatura ta ca esti si tu in domeniu sau cam asa ceva :D ).

 

Cred ca un 320D ar fi ceea ce lipseste pasiunilor mele, chiar daca acest va fi un Touring si nu un Sedan :P

Singura chestie este ca mai intai trebuie sa imi vand actuala jucarie, un Opel Astra Caravan ( deh, break again :twoup: )

Dar in orice caz sunt dispus sa stau si 6 luni fara masina pentru a-mi achizitiona EXACT BMW-ul pe care il vreau :D

 

So, DM and BMW rules!!! :D

 

Catzus

Link to comment
Share on other sites

Sunt pe langa subiectul discutiei dar nu dati cu parul va rog :twoup:

baly, ce consum ai oras/afara? (as vrea sa schimb masina si am acceasi dilema pe care o are initiatorul topicului...sedan sau touring)

in oras , cam 8 , dar depinde si cum mergi tu , iar in afara cand e liber merg numai cu cruise controlul si am consum de 5,5 - 6 , asa k de consum sunt foarte multumit , sunt inca de parere k motoarele diesel de la bmw sunt cele mai bune ,chiar si decat motoarele mai noi de la marcile rivale :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Salut ! Eu am un touring din 2004 cu facelift , ceva dotari acolo , mi-ar fi placut daca avea piele si nijte jante mai mari , dar m-am indragostit de masina , la inceput nu imi placeau breakurile de nici o culoare , dar cu toata sinceritatea iti recomand un touring 320d , e foarte practic , ai loc suficient , in locurile din fata , spate , de portbagaj numai zic , si daca gasesti masina vopsita neagrusi cu jante de 18'' o sa-ti placa la nebunie , dar depinde de fiecare ce gusturi au si ce nevoie.Eu am masina de mai mult de 6 luni , am cumparat-o din germania si sunt foarte multumit , tinuta de drum impecabila , daca gasesti suspensie sport cum am eu , o sa fie foarte bine , consum mic , intretinere usoara . Bafta !

BMW rulzzzz ! :twoup:

 

 

Salutare,

 

Dupa ce am stat in cumpana ceva vreme, m-am hotarat, si tin sa va multumesc tuturor pentru parerile voastre!

M-am decis la un 320d Touring, culare argintiu metalizat (musai ! :P ), EURO4, 6 viteze. Restul optionalelor nu prea mai conteaza si oricum am inteles ca sunt super-dotate Touring-urile.

Poate cineva sa-mi spuna cam la ce pret as gasi in Germania asa ceva? Sau mai bine spus, care ar fi "pretul corect" pentru o asemenea jucarie? Ca si nr. de KM, intre 100k si 200k....

 

Multumesc!

 

Catzus

 

in primul rand, misto imaginea de la avatar. depeche mode rulz ca sa exprim asa mai elevat.

 

daca ai nevoie de spatiu mai mare si nu te deranjeaza imaginea de familist cu care poate vei fi asociat atunci ia touring. avantajul este ca evident ai spatiu mult si ca-s mai ieftine, mai dotate. sunt multe touringuri in germania de aia sunt mai ieftine ca-s mai multe pe piata. nemtii isi cumpara masini practice, chiar daca iau bmw sau mercedes multi prefera estate cars. daca te uiti pe site-urile de anunturi de la ei o sa observi asta.

 

Salut si merci Boeing777-300ULR,

 

Sunt un fan DM si in plus si al aviatiei (vad in semnatura ta ca esti si tu in domeniu sau cam asa ceva :D ).

 

Cred ca un 320D ar fi ceea ce lipseste pasiunilor mele, chiar daca acest va fi un Touring si nu un Sedan ;)

Singura chestie este ca mai intai trebuie sa imi vand actuala jucarie, un Opel Astra Caravan ( deh, break again :twoup: )

Dar in orice caz sunt dispus sa stau si 6 luni fara masina pentru a-mi achizitiona EXACT BMW-ul pe care il vreau :D

 

So, DM and BMW rules!!! :D

 

Catzus

 

Eu am luat masina din Germania in decembrie anul trecut , avea 112.000 km , din 2004 , 6 trepte , 150 de cai , dotari nu prea are , cruise control , care mi se pare super bun daca mergi mult cu masina in afara , volan sport in 3 spite cu comenzi pe el , senzori de parcare la spate , te ajuta mult la parcarile cu spate , si restul vedeti in pozele de la jos , singura optiune care as fi vrut sa o mai aiba era un cd player , dar asta e , mi-am luat un modulator fm , si cu un stick de 1 gb fac echipa buna impreuna :P si am dat 15.000 de euro fix in cap si in coada . Acum va decideti fiecare , eu sper ca v-am ajutat sa va ganditi ce alegere o sa faceti :) . Pozele sunt facute mai demult , acum e inscrisa , mentionez ca am platit 12 mil taxa , ceea ce e foarte bine .

post-9078-1219498037_thumb.jpg

post-9078-1219498044_thumb.jpg

post-9078-1219498051_thumb.jpg

post-9078-1219498057_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Intr-o tara unde drumurile sunt incredibil de aglomerate si de proaste, intr-o tara unde combustibilul lasa de dorit, unde puterea nu este deloc la ea acasa, intr-o tara unde iesitul pe strada este o aventura periculoasa si ca sofer si ca pieton, in singura tara un care m-as enerva la volanul unui BMW M3 iti recomand BMW 318i.Sedan sau touring numai tu decizi. Gasesti masini foarte bune si cu mai putini km decat dieselurile. Consumul la 318i se traduce la fel in bani cu cel de la 320D, mai putine griji in ceea ce priveste mecanica, deci iti recomand cu caldura benzinar. Motorul pe benzina este pur si simplu altceva. Daca te uiti in semnatura mea o sa vezi ca am ambele motorizari, urmatoarea mea masina va fi clar benzina, cred ca un E60 sau un E90 facelift.
Link to comment
Share on other sites

Intr-o tara unde drumurile sunt incredibil de aglomerate si de proaste, intr-o tara unde combustibilul lasa de dorit, unde puterea nu este deloc la ea acasa, intr-o tara unde iesitul pe strada este o aventura periculoasa si ca sofer si ca pieton, in singura tara un care m-as enerva la volanul unui BMW M3 iti recomand BMW 318i.Sedan sau touring numai tu decizi. Gasesti masini foarte bune si cu mai putini km decat dieselurile. Consumul la 318i se traduce la fel in bani cu cel de la 320D, mai putine griji in ceea ce priveste mecanica, deci iti recomand cu caldura benzinar. Motorul pe benzina este pur si simplu altceva. Daca te uiti in semnatura mea o sa vezi ca am ambele motorizari, urmatoarea mea masina va fi clar benzina, cred ca un E60 sau un E90 facelift.

 

Salut,

 

Sunt curios: de ce 318 si nu 320? Deoarece zici ca n-ai unde folosi puterea de 150 CP a lui 320d, sau mai exista si alte considerente? Chiar vreau sa stiu, pt. a aduna cat mai multe informatii in ceea ce priveste BMW seria 3!

Multumesc! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Intr-o tara unde drumurile sunt incredibil de aglomerate si de proaste, intr-o tara unde combustibilul lasa de dorit, unde puterea nu este deloc la ea acasa, intr-o tara unde iesitul pe strada este o aventura periculoasa si ca sofer si ca pieton, in singura tara un care m-as enerva la volanul unui BMW M3 iti recomand BMW 318i.Sedan sau touring numai tu decizi. Gasesti masini foarte bune si cu mai putini km decat dieselurile. Consumul la 318i se traduce la fel in bani cu cel de la 320D, mai putine griji in ceea ce priveste mecanica, deci iti recomand cu caldura benzinar. Motorul pe benzina este pur si simplu altceva. Daca te uiti in semnatura mea o sa vezi ca am ambele motorizari, urmatoarea mea masina va fi clar benzina, cred ca un E60 sau un E90 facelift.

 

Salut,

 

Sunt curios: de ce 318 si nu 320? Deoarece zici ca n-ai unde folosi puterea de 150 CP a lui 320d, sau mai exista si alte considerente? Chiar vreau sa stiu, pt. a aduna cat mai multe informatii in ceea ce priveste BMW seria 3!

Multumesc! :twoup:

ce trb are puterea de 150 de cai , k oricum nu o sa mergi tu cu 220 , dar eu iti spun k se merita 320d, pentru k are cuplu foarte mare , ceea ce te va ajuta in depasiri foarte mult , nu o sa stai sa te rogi de masina , k hai sa depasim si tirul asa , si sa-ti fie frica k poate nu reusesti sa faci depasirea , asa k eu iti recomand 320d .

Link to comment
Share on other sites

318i are aceleasi performante ca si 320D, consum aproape la fel de bun datorita valvetronic, iar benzina e mai ieftina. 318i are si el un cuplu destul de bun si liniar, plus ca nu va simti lag-ul specific dieselelor. Cand treci cu el de 4000 rpm te ajuta in orice depasire fara probleme. 6 trepte iti trebuie pe autostrada, iar noi avem doua amarate de autostrazi si alea pline de gropi, deci o cutie cu rapoarte lungi e mai buna pt Romania. Parerea mea este sa-ti iei benzina, nu te va durea capul cu filtre epuratoare, pornirile la rece cand dieselul zici ca sare de pe suporti si trebuie menajat pana la incalzire, protejare turbinei si a injectoarelor, ca sa nu mai zic de fumul jenant pe care il vad ceilalti din trafic in spatele unui BMW. Motorul benzinar este "motorul boierilor" asa cum zicea un sofer profesionist pe care mi-am permis sa il citez.

 

[/quote =baly]

ce trb are puterea de 150 de cai , k oricum nu o sa mergi tu cu 220 , dar eu iti spun k se merita 320d, pentru k are cuplu foarte mare , ceea ce te va ajuta in depasiri foarte mult , nu o sa stai sa te rogi de masina , k hai sa depasim si tirul asa , si sa-ti fie frica k poate nu reusesti sa faci depasirea , asa k eu iti recomand 320d .

 

Cuplu mare e bun, insa nu uita ca se termina repede, ceea ce la benzinar nu se intampla. Benzinarul trage de la 3500 pana la 6000, iar pe turatia asta iti garantez ca depasesti linistit ce vrei tu. Eu am 320i (2171 cmc) si iti garantez ca la drum lung si la linie matur cu 320D "pe jos"(pe sus nu pot) si aici ma refer la E90, cu E46 nici nu am fost curios.

Edited by CatalinE
Link to comment
Share on other sites

318i are aceleasi performante ca si 320D, consum aproape la fel de bun datorita valvetronic, iar benzina e mai ieftina. 318i are si el un cuplu destul de bun si liniar, plus ca nu va simti lag-ul specific dieselelor. Cand treci cu el de 4000 rpm te ajuta in orice depasire fara probleme. 6 trepte iti trebuie pe autostrada, iar noi avem doua amarate de autostrazi si alea pline de gropi, deci o cutie cu rapoarte lungi e mai buna pt Romania. Parerea mea este sa-ti iei benzina, nu te va durea capul cu filtre epuratoare, pornirile la rece cand dieselul zici ca sare de pe suporti si trebuie menajat pana la incalzire, protejare turbinei si a injectoarelor, ca sa nu mai zic de fumul jenant pe care il vad ceilalti din trafic in spatele unui BMW. Motorul benzinar este "motorul boierilor" asa cum zicea un sofer profesionist pe care mi-am permis sa il citez.

 

 

Cuplu mare e bun, insa nu uita ca se termina repede, ceea ce la benzinar nu se intampla. Benzinarul trage de la 3500 pana la 6000, iar pe turatia asta iti garantez ca depasesti linistit ce vrei tu. Eu am 320i (2171 cmc) si iti garantez ca la drum lung si la linie matur cu 320D "pe jos"(pe sus nu pot) si aici ma refer la E90, cu E46 nici nu am fost curios.

 

Asa e , ai dreptate ca se termina repede cuplul , dar daca ai invatat masina si stii sa schimbi potrivit pentru a mentine turatia pentru cuplul optim , eu zic ca e bine si asa . Inca nu am mers cu nici un BMW e46 benzinar , decat cu vechiul meu BMW e36 , pe care l-am avut , un 318is , si tragea foarte klumea , insa apoi cand am condus e46-ele diesel mi s-a parut altceva mai bun , dar vezi asta e problema k e36-ele era vechi , dar daca ma iau dupa putere erau destul de apropiate , e36-ele avea 143 de cai , deci o diferenta de 7 cai nu e prea mare :twoup: , asa k inca nu ma pronunt dak 320d e mai bun decat 320i de pe e46.

Link to comment
Share on other sites

Corect, pe soselele noastre nu ai unde folosi intreaga putere a unui BMW, daca esti un tip cu scaun la cap :twoup:

Dar eu fiind trecut de varsta teribilismelor, nu imi iau un BMW pt. a face fitze, mai ales fiin un Touring...

Ma intereseaza sa stiu care este cel mai bun raport pret/fiabilitate/performante.

Vechea disputa generala, despre moatarele diesel vs. cele pe benzina este bine stiuta.

Pt. mine conteaza sa am un motor foarte fiabil, care sa reziste mult timp fara sa-mi bag mana in el, sa consume rezonabil (fiind vorba totusi de un BMW si nu de un Fiat 500 :twoup: ), si sa aiba costuri de intretinere mici.

Parerile avizate sunt binevenite si m-ar ajuta mult in decizia finala: benzinar sau diesel.

 

Va multumesc!

 

Catzus

Link to comment
Share on other sites

In functie de cat mergi cu ea decizi daca iti iei diesel sau benzina. Poti sa iei 318i si daca mergi mult, deoarece e la fel de economic. Daca te uiti pe carfolio.com o sa vezi ca are aceleasi performante de la 0-100km ca si 320D, nu stiu la top speed cum stau lucrurile. Costurile de intretinere sunt mai mici la benzina, dar nu foate mici fiind un BMW. Diferentele de intretinere apar la consumabile si de eventualele piese schimbate la motor, restul sunt aceleasi. Motoarele BMW sunt in general motoare fiabile, nu prea ai probleme grave, insa ca orice masini mai apar probleme si cand te-ai urcat la volan uiti de toate. Daca nu vrei fum si trepidatii ia-ti benzina. Sa stii ca si dieselul e placut la condus, mai ales la drumuri lungi, in oras uneori pici fara sa vrei cu turatia sub turbo si ai o mica intarziere, nu se compara cu alte masini dar totusi este. Trepidatiile motorului dispar in mers, zgomotos nu este, insa la benzinar tacere totala si trebuie sa te uiti la turometru sa vezi daca e treaz. Eu iti recomand sa le conduci pe amandoua inainte de a alege, la benzinar daca vrei sa-i vezi valoarea tureaza-l bine ca doar de aia e BMW.

Orice ai alege sa te bucuri de ea si fara incidente!

Edited by CatalinE
Link to comment
Share on other sites

Parca este o diferenta destul de interesanta intre cele doua modele in ceea ce priveste tractiunea. Stiam ca la Touring - uri tractiunea este pe fata.

 

Sa ma corecteze cineva daca gresesc.

cine sa te mai corecteze daca pana acum nu stiai ca BMW fabrica exclusiv masini cu tractiune spate si X....

 

Propulsie, nu tractiune spate!

Seria 1 nu are cumva tractiune? Eu am vazut CIV-ul unui seria 1 si scria tractiune fata!

Link to comment
Share on other sites

Corect, pe soselele noastre nu ai unde folosi intreaga putere a unui BMW, daca esti un tip cu scaun la cap :twoup:

Dar eu fiind trecut de varsta teribilismelor, nu imi iau un BMW pt. a face fitze, mai ales fiin un Touring...

Ma intereseaza sa stiu care este cel mai bun raport pret/fiabilitate/performante.

Vechea disputa generala, despre moatarele diesel vs. cele pe benzina este bine stiuta.

Pt. mine conteaza sa am un motor foarte fiabil, care sa reziste mult timp fara sa-mi bag mana in el, sa consume rezonabil (fiind vorba totusi de un BMW si nu de un Fiat 500 :twoup: ), si sa aiba costuri de intretinere mici.

Parerile avizate sunt binevenite si m-ar ajuta mult in decizia finala: benzinar sau diesel.

 

Va multumesc!

 

Catzus

 

Eu cred ca mai bine iei diesel. Un consum de 15% pariez ca nu-ti va conveni si e destul de aiurea sa alimentezi saptamanal de 100-150 lei!

 

Eu am vazut CIV-ul unui seria 1 si scria tractiune fata!

intoarce-l invers :D

 

Si eu m-am mirat!

Credeam ca e ca mercedesu, cea mai mica seria, klasse A are tractiune!

Link to comment
Share on other sites

Guys,

 

Va multumesc tuturor pentru parerile voastre. M-au ajutat mult, mai ales ca vin de la cei ce detin si conduc deja "benzinare" si "deiesele" BMW. Tinand cont ca estimez ca nu voi face mai mult de 12k - 15 k KM pe an, inclin si eu spre un 318i acum.

Am mai discutat cu un prieten bun, mecanic auto, si mi-a confirmat intr-adevar ca intretinerea la un motor cu benzina nu se compara cu cea a unui diesel, in sensul "de bine" pt. benzina. La fel, mi-a confirmat ca dpdv fiabilitate, motoarele BMW sunt la fel de fiabile fie ca sunt pe benzina sau pe motorina. Asa ca se pare ca m-am decis: un 318i, Touring, cu motor EURO4. :twoup:

Daca stie cineva unul in RO, inmatriculat, va rog dati o veste... :twoup:

Daca nu, nu-i bai, o sa caut afara, in Germania.

 

MULTUMESC MULT!

 

Catzus.

Link to comment
Share on other sites

BMW E46 facelift 318i are 143 de cai si un motor cu 4 pistoane iar consumul este de maxim 10-11 in Bucuresti. Le recomand celor ce zic ca aceasta masina consuma 15% sa taca, 15% cu bataie in sus consuma motoarele 6L. BMW 320D consuma in Bucuresti in jur de 9.5-10, daca tii cont de diferenta de pret la benzina o sa vezi ca e mai economic 318i, mai mult este la fel de performant.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Am aflat ca touring-ul spre deosebire de sedan are din fabrica suspensie modificata "tip" si de aici faptul ca masina e mai joasa decat berlina. In plus soft-ul e modificat in sensul ca ofera cuplu la o turatie mai joasa decat la sedan. De asemenea break-ul are si doua boxe in plus.

Fac precizarea ca si eu am touring 320d din 08.2004 din august 2008.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.