Jump to content

BMW 318i e46


chriss

Recommended Posts

Dupa ce m-am plimbat vara asta cu gumele de iarna (asa am cumparat-o), care oricum erau praf, am constatat ca s-au facut si mai praf. Nicio surpriza aici. Aveam in plan sa merg cu astea pana la primavara si atunci sa imi cumpar jante pe 17 si cauciucuri. Dar m-am gandit mai bine si mi-am dat seama ca nu cred ca o sa vreau sa dau 12-15 milioane pe jante (sh!) si inca vreo 10-12 milioane pe cauciucuri noi. Mai degraba as da banii astia (care nu ma dau afara din casa) pe un computer de bord/difuzoare/folii.

 

Deci ar fi mai potrivita varianta de a cumpara acum cauciucuri (de vara) pentru jantele mele de tabla pe 15". Din punct de vedere al designului n-ar fi nicio problema. Ar arata mai bine cu jante de aliaj, dar nu mi-e rusine nici cu astea. Acum as vrea sa va intreb: e asa mare diferenta la stabilitate intre 15" si 17". Mai merg eu sportiv uneori, dar nu cred ca intr-atat incat sa duc masina la extrem si sa am nevoie de aderenta jantelor de aliaj de diametru mai mare.

 

Voi ce ma sfatuiti. M-am uitat azi mai cu atentie la cauciucuri si a inceput sa mi se faca cam frica sa ies cu ele din bucuresti si sa trec de suta. Cele de vara sunt afectate daca merg iarna cu ele? Sau sunt afectat doar eu care o sa tin mai greu masina pe strada?

Link to comment
Share on other sites

1. Este cel puĂžin nepotrivit sĂŁ fi gata sĂŁ investeÂşti ĂŽn look-ul maÂşinii fĂŁrĂŁ sĂŁ te intereseze siguranĂža ta Âşi a celorlalĂži.

Pneurile ar trebui sĂŁ fie prioritatea ta.

 

2. Da, este o diferentĂŁ sesizabilĂŁ de stabilitate.

 

3. Iarna nu vei avea aderenĂža cu pneuri de varĂŁ, mai bine ĂŽĂži cumperi un set de pneuri de varĂŁ Âşi un alt set de iarnĂŁ.

Chiar Âşi niÂşte pneuri sh pot fi ok.

Link to comment
Share on other sites

Dar de jante ce spui? (ai spus sa imi cumpar pneuri si de vara si de iarna). As pastra jantele astea. I-as pune niste cauciucuri bune (sugestii de firme?). In cazul in care voi avea destui bani in primavara/vara o sa-mi cumpar si jante si voi vinde cauciucurile astea. Ceva ceva tot imi mai iau pe ele.

 

 

 

 

1. Este cel puţin nepotrivit să fi gata să investeşti ĂŽn look-ul maşinii fără să te intereseze siguranţa ta şi a celorlalţi.

Pneurile ar trebui să fie prioritatea ta.

 

Stai ca poate nu m-am exprimat eu corect. Am vrut sa spun ca as prefera sa imi cumpar cauciucuri pentru rotile astea de tabla, iar banii care i-as da pe jante de 17" si pe cauciucuri mai mari (cele de 17" au un pret dublu fata de cele de 15") sa-i dau pe alte lucruri cum ar fi BC.

Edited by chrisatotputernicu
Link to comment
Share on other sites

Eu aÂş face ĂŽn felul urmĂŁtor:

 

PĂŁstrezi jantele pe 15 pe care pui pneuri de iarnĂŁ Âşi cumperi alte jante pe 17 pe care le echipezi cu pneuri de varĂŁ pentru restul anului.

 

PoĂži cumpĂŁra pneuri sh ĂŽnsĂŁ verificĂŁ DOT-ul ĂŽnainte de a le cumpĂŁra.

EvitĂŁ Pirelli P6000.

Ideal ar fi sĂŁ cumperi niÂşte pneuri Michelin, sunt de departe cele mai bune.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 years later...

Am facut o mica investitie la masina si m-am gandit sa povestesc aici.

 

Am schimbat amortizoarele (si flansele si protectiile):

Inainte: masina devenise foarte barcoasa, senzatie de imprecizie in curbe la viteze mai mari, zgomote si senzatie ca se dezmembreaza masina la gropi mici si denivelari. Cel mai periculos era daca pe sosea erau denivelari/gropi intr-o curba, daca aveam ceva viteza masina scapa aderenta si aluneca in lateral pe denivelari (subvirare).

Dupa: toate cele de mai sus s-au remediat. Sta lipita de sosea in curbe, se simte mult mai precisa, mai inchegata, nu mai da senzatia ca se dezmembreaza. La plecari in forta si la franari nu se mai lasa pe spate/fata atat de mult.

 

Mai jos sunt cateva poze cu amortizoarele. Cel de pe fata-dreapta a curs si tija se misca foarte usor (nici nu se mai ridica singura). Celelalte se apasa usor si se ridica foarte greu (zeci de secunde).

post-11219-0-71341800-1332062562_thumb.jpg

post-11219-0-13185700-1332062570_thumb.jpg

post-11219-0-62355700-1332062575_thumb.jpg

post-11219-0-27506700-1332062582_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pai pe piese am dat 1.200 lei si manopera a fost pana-n 200 lei.

 

Dupa ce le-am pus am facut un drum pana la Moeciu (400 km) si am fost foarte multumit. Sper sa reziste cat mai mult :thumbsup:

Urmeaza sa fac geometria, dar mai astept un pic ca sa o fac dupa ce pun cauciucurile de vara cu jantele de aliaj.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc! Stiu ca este dimensiunea cea mai mica, dar cauciucurile le-am cumparat acum doi ani, si am dat o gramada pe ele, si n-am vrut sa investesc in altele deja.

Urmeaza pe lista vopsirea capotei si a barii (m-am julit de o balustrada).

Referitor la intretinere eu sunt foarte multumit: 300 lei revizia cu tot cu manopera. Am avut noroc sa nu pice piese (in afara de amortizoare care dupa 180.000 km (cat are masina in realitate) le venise timpul. Consumul urban ma cam supara, dar nu e doar vina ei, ci mai mult astia care au facut benzina 6 lei/litru.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.