Jump to content

Metabond


Bavaria

Recommended Posts

"METABOND este cea mai buna tehnologie pentru tratarea si protectia motorului impotriva uzurii. Intra in reactie chimica cu metalul, formand pe suprafetele supuse solicitarii, o pelicula de un singur strat molecular.

 

METABOND M nu este un aditiv, este ceva cu totul nou.

Un agent de ĂŽnnobilare a suprafetelor metalice supuse frecãrilor.

 

METABOND M intrã ĂŽn reactie chimicã cu metalele, formând pe suprafetele expuse solicitãrilor un nou compus metalo chimic la nivel molecular de penetratie microscopicã, care are efectul unui „ecran protector”, fãrã a se modifica cotele pieselor tratate

Se amestecã cu orice tip de lubrifiant, uleiuri sintetice si naturale fãrã a le modifica propietãtile fizico-chimice.

 

Produsele METABOND M, C, GOLD, OLD SPEZIAL, se aleg dupa uzura motorului.

PRODUS DE TRATAMENT NEPOLUANT PENTRU REDUCEREA FRECARILOR SI UZURILOR LA MOTOARELE NOI .

 

METABOND does not influence the properties of oils, into which it is added, it is not an additive, but a medium refining the metal surface. It does not contain foreign substances based on graphite, molybdene disulfide, Teflon. It is able to blend with all oils without any change of their properties. "

 

Un motor nou tratat de la inceput cu METABOND va avea o durata de viata tripla decit fara tratament"

 

Bun, ce am scris mai sus sunt citate preluate de pe diverse situri de internet care promoveaza acest produs, aceasta tehnologie NASA venita din viitor(tot

pe undeva am citit si asta).

Personal am cateva nelamuriri, foarte mici, insa ar fi de apreciat daca cineva competent poate raspunde la cateva intrebari.

 

Din cele citite mai sus am remarcat cu stupoare ca M intra in reactie chimica cu metalele insa este inert in raport cu uleiul, indiferent de natura lui.

Nu este aditiv, nu reactioneaza cu uleiul, nu contine substante gen grafit, molibden, teflon.Practic el foloseste uleiul pentru a ajunge acolo unde este nevoie.

Deoarece nu reactioneaza cu uleiul ar trebui sa formeze cu uleiul o suspensie,dar nu este deoarece o suspensie implica un sistem format din particule solide foarte fine care sunt in echilibru in raport cu un lichid.Aici insa exista o mica contradictie:"Its effect is caused by the complex of friction modifiers".Unii distribuitori afirma totusi ca produsul contine modificatori de frecare, ceea ce ar schimba datele problemei.

 

Deci ce este Metabond?Din punct de vedere chimic vorbind.Este o baza, un acid, un ester, o amida, un alcool,...

Bineinteles ca nu doreste nimeni formula chimica exacta, este secreta banuiesc, insa cei care distribuie acest produs ar putea sa explice fenomenul.

 

O alta ciudatenie, zic eu.

Deci M se teleporteaza cu ajutorul uleiului si ajunge unde trebuie.

"Sub actiunea presiunii si temperaturii normale de functionare, METABOND M intrã ĂŽn reactie chimicã cu metalele, formând pe suprafetele expuse solicitãrilor un nou compus metalo chimic la nivel molecular de penetratie microscopicã, care are efectul unui „ecran protector”, fãrã a se modifica cotele pieselor tratate"

 

Deci M intra in reactie cu metalele si formeaza un nou compus metalo-chimic, dar la nivel molecular.Practic daca se masoara componentele respective ar trebui sa aiba exact aceeasi greutate ca si inainte de a se adauga minunea stiintei.

Cu ce tip de metale reactioneaza M?Sa nu uitam ca exista diverse aliaje intr-un motor.Blocul motor este dintr-un aliaj, arborele cotit, cuzinetii, bielele...

Pentru ce tip de metale/aliaje este indicat?In reactie cu ce metale se produce compusul metalo-chimic la nivel molecular?

As aprecia un raspuns serios daca se poate, nu un raspuns tamp de genul:"reactioneaza cu orice metal/aliaj la fel".

 

Bun, si ultima nelamurire.Dupa cum stim piesele dintr-un motor sunt separate printr-o pelicula foarte fina de ulei.Astfel se previne contactul metal/metal care ar duce la o uzura rapida.Din pacate in primele secunde de la pornire, dupa o noapte, multe piese din motor functioneaza mai mult sau mai putin metal/metal, pentru cateva secunde.De aici apare si uzura motorului, o parte din uzura.La ce ar mai folosi M dupa ce a fost pornit motorul?Daca la turatii/temperaturi mari s-ar ajunge la cazul in care componentele din motor sa nu mai fie separate de pelicula de ulei, ar fi metal/metal.Acest lucru ar duce la uzura mare, in timp distrugerea motorului.Cum ar putea preveni M acest lucru avand in vedere ca este vorba de un strat microscopic,"la nivel molecular" , dintr-o substanta chimica, un compus secret(deocamdata) metalo chimic?Este un modificator de frecare pana la urma?

 

Multumesc pentru eventualele raspunsuri pertinente.

Link to comment
Share on other sites

nu pot sa raspund punctual la ce ai intrebat tu, dar nu cred ca merita sa ti bati capul cu M, probabil tot ce e mai sus e doar de dragul marketingului.

ca idee, am inteles ca M are si ceva teflon in componenta, exista aici o descriere interesanta la ce face teflonul in motor: http://www.ultimatesyntheticoil.com/oil_ad...l_additives.htm

 

o alta idee e ca piata target pentru metabond pare sa fie europa de est, sud, nu exista reclame pentru state acolo unde FTC ul da in judecata pe cei care sustin chestii din astea nefondate.

 

/edit: concluzia mea, marketing shit, nu merita sa cauti explicatii pentru ca probabil nu exista

Edited by at_b
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Din tot ce a scris Bavaria eu am priceput... de fapt recunoscut o singura particica dintr-o fraza: aia cu particulele in suspensie...

 

Imi aduc aminte ca asa zicea Hancu acum cativa ani cand urma sa fie un mare cutremur... pana mea. ceva cu particulele in suspensie.

 

Nu am stiut atunci ce inseamna nu stiu nici acum.

 

PS.

 

Fuck Metabond go Punk ! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Bavaria, stii vorba aia, "Crede si nu cerceta". :twoup:

Din moment ce este o tehnologie NASA, cu siguranta furata de la extraterestri prin analiza unei nave in cadrul complexului Area 51, asta ar trebui sa spuna totul. Probabil civilizatia noastra nu este inca suficient de evoluata pentru a putea intelege principiile ce guverneaza conceptia acestui produs revolutionar. Ar fi bine deci sa veneram acest miracol si pe Creatorii lui si, mai ales, sa-l cumparam cu totii si sa-l turnam numaidecat in motoare cu deplina incredere.

 

La modul serios acum: nu merita sa-ti pui problema sa-ti explici niste simple gaselnite de marketing. Ca si in cazul multor alte produse, promovarea lor se bazeaza pe acel "ingredient-minune", gen Coenzima Q10, Bifidus Esensis si preferata mea, tehnologia "Atingere de casmir".

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest juststy
eticheta fiecarui produs este cat mai pompoasa, in asa fel incat sa te faca sa crezi in minuni. O sa apara un aditiv care-ti repara vre-un piston rupt ! daca folositi un ulei bun, parerea mea este sa nu-i adaugati tot felul de bull-shet-uri, eu cred ca cei de la castrol, mobil sau altii stiu mai bine decat noi sa-si aditiveze uleiurile si fac asta de zeci de ani! :twoup:
Link to comment
Share on other sites

La modul serios acum: nu merita sa-ti pui problema sa-ti explici niste simple gaselnite de marketing. Ca si in cazul multor alte produse, promovarea lor se bazeaza pe acel "ingredient-minune", gen Coenzima Q10, Bifidus Esensis si preferata mea, tehnologia "Atingere de casmir".

 

Clar. :twoup:

 

Problema este ca spre deosebire de o crema sau un sampon, un astfel de aditiv poate dauna.

Cine foloseste un sampon foarte laudat nu va pati nimic negativ in timp ce folosirea unui astfel de aditiv poate avea urmari grave pentru motor.

 

Marketing-ul influenteaza absolut totul.

Link to comment
Share on other sites

La modul serios acum: nu merita sa-ti pui problema sa-ti explici niste simple gaselnite de marketing. Ca si in cazul multor alte produse, promovarea lor se bazeaza pe acel "ingredient-minune", gen Coenzima Q10, Bifidus Esensis si preferata mea, tehnologia "Atingere de casmir".

 

Clar. :twoup:

 

Problema este ca spre deosebire de o crema sau un sampon, un astfel de aditiv poate dauna.

Cine foloseste un sampon foarte laudat nu va pati nimic negativ in timp ce folosirea unui astfel de aditiv poate avea urmari grave pentru motor.

 

Marketing-ul influenteaza absolut totul.

 

Sincer, mai bine arunc dracului masina decat sa am chelie pe viata... Totul pana la sanatatea proprie! Prefer sa imi fac motorul sau sa inlocuiesc injectoarele pentru ca am fost ignorant si am bagat in motorina aditivi minune....decat sa raman chel pentru ca am folosit un sampon mult prea laudat. Intotdeauna o reclama prea agresiva ascunde ceva negativ!

 

Vorbind de Metabond, recunosc ca am folosit asa ceva. Oare din cauza asta mi-a picat pompa de injectie?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.