Jump to content

help!probleme e46


maLaKay

Recommended Posts

bmw 318d model 2002 facelift ..am fost cu masian pe tester...si mi-a dat 2 erori...omul de acolo...a zis ceva de genu un fir dezlipit la airbag..si de aia mi se aprinde cateodata beculetu in bord,si un fir dezlipit probabil la injectoare...ce consecinte ar fi din partea amundurora...?
Link to comment
Share on other sites

ce de fire dezlipite ai pe-acolo !

 

daca faza cu scaunul pasagerului e deja notorie la senszorul de prezenta pasager, nu vad de ce sa nu verifici injectorul ala...

daca e dus, trebuie schimbat, altfel modifici toti parametrii de performanta ai masinii...

 

tu alegi, cheia e la tine !!!

:twoup:

Link to comment
Share on other sites

foarte putin probabil sa resimti tu ceva anormal, sigur vei da vina pe calitatea combustibilului, pe caldura sau pe kw "mancati" de AC sau climatronic...

 

teoretic, toate erorile rezultate in urma unei diagnoze trebuie interpretate si luate masuri pt indepartarea defectului...

 

la injectoare de ex., daca unul se "buleste", toata presiunea pe rampa de injectie se distribuie inegal din acel moment, adica injectorul defect va face pishu cu combustibil, iar celelalte 3 injectoare (cele bune, cica) vor lucra in regim de presiune scazuta... adica randament scazut!

 

efecte: la un singur injector "dus", masina incepe sa dea in nas, pierzi din forta demarajului, iar relantiul incepe sa cada aiurea, cand nu te astepti...

 

bafta, caci se pare ca vei avea nevoie !

Link to comment
Share on other sites

la injectoare de ex., daca unul se "buleste", presiunea pe rampa de injectie se distribuie inegal din acel momentadica injectorul defect va face pishu cu combustibil, iar celelalte 3 injectoare (cele bune, cica) vor lucra in regim de presiune scazuta... adica randament scazut!

efecte: la un singur injector "dus", masina incepe sa dea in nas, pierzi din forta demarajului, iar relantiul incepe sa cada aiurea, cand nu te astepti...

bafta, caci se pare ca vei avea nevoie !

 

raspunzatoare de presiunea in rampa e pompa de inalta presiune. Poate sa scada cand un injector scapa pe la etansare, atunci senzorul de pe rampa (care masoara presiunea din rampa) da informatie la Ecu si nu o mai pornesti.

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.