Jump to content

pierd apa


Recommended Posts

Salut,

Acum ca am gasit cheile :twoup: .Vreau sa rezolv toate problemele masinii (de fericire). Singura problema care pare a fi mai grava este ca pierd apa.

Cam un litru la 200 de km,dar am patit si mai urat numa ce completasem apa , am plecat cu masina si am luat o groapa(cam mare) imediat dupa aceea sa aprins indicatorul in bord si pana cand ajuns la desinatie (dupa 15 minute) eram din nou pe low cu apa. Mentionez ca temeratura nu a crescut sau chetii de genu (daca crestea opream masina ca nu sunt nebun ... )

 

Am verificat sa nu picure cumva apa pe la vreun furtun sau ceva dar nu am vazut nici urma de apa sub masina (atat cu motorul oprit cat si cu motorul aprins) asa ca ma gandesc ca ar putea fi pompa de apa .

Cum as putea verifica daca e de la pompa de apa ?(nu imi surade ideea sa merg in service sa ii las pe ei sa vada ce are ca sigur o sa ma umfle)

 

Acum un an am schimbat pompa , mi se pare cam aiurea sa pice deja ...

Link to comment
Share on other sites

ce motor ai?! daca e benzina mai pierde apa si pe la teul dupa motor... :twoup: ..plus ca la 316 sa mai fisureaza si furtunul de sus de langa radiator...

Am uitat sa mentionez: e46 pre facelift , 316 an 2000

hmm sunt cam incepator .... nu prea stiu unde ar veni asta "teul dupa motor "

Link to comment
Share on other sites

ce motor ai?! daca e benzina mai pierde apa si pe la teul dupa motor... :twoup: ..plus ca la 316 sa mai fisureaza si furtunul de sus de langa radiator...

Am uitat sa mentionez: e46 pre facelift , 316 an 2000

hmm sunt cam incepator .... nu prea stiu unde ar veni asta "teul dupa motor "

-complecteaza cu lichid la nivel,tragea pe o rampa,scoate scutul de plastic de la motor,porneste motorul si uitate pe dedesubt pe unde picura-trebue sa lasi un pic motorul sa mearga ,sa se faca presiune pe circuit.

Link to comment
Share on other sites

ce motor ai?! daca e benzina mai pierde apa si pe la teul dupa motor... :twoup: ..plus ca la 316 sa mai fisureaza si furtunul de sus de langa radiator...

Am uitat sa mentionez: e46 pre facelift , 316 an 2000

hmm sunt cam incepator .... nu prea stiu unde ar veni asta "teul dupa motor "

-complecteaza cu lichid la nivel,tragea pe o rampa,scoate scutul de plastic de la motor,porneste motorul si uitate pe dedesubt pe unde picura-trebue sa lasi un pic motorul sa mearga ,sa se faca presiune pe circuit.

Scutul oricum nu il am , o sa cobor acum o sa dau drumu la motor si o sa ma uit inca o data atent sa vad....am mai facut asta dar nu am vazut sa picure

Edited by stk
Link to comment
Share on other sites

Cel mai indicat ar fi sa vezi pe unde curge, poate fi insa si pompa de apa, eu de 3 zile am schimbat-o pe a mea, si daca tot am schimbat-o au trebuit schimbate si niste role, curelele transmisie 2 intinzatoare, cu ocazia asta am schimbat si filtrele ulei aer aer moto, 900 ron toate piesele. dar e ca noua masinuta mea :twoup: :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.