Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

vreau e34!ce-mi recomanzi?


Danyel

Recommended Posts

Vreau sa-mi cumpar un 525tds e34 break, la ce sa ma uit cand il iau cam cati km sa aiba.

Dispun de maxim 4000E pt unul neinmatriculat, din ce an sa fie ca sa nu platesc prea mult inmatricularea?

cam cat consuma la %? etc...astept raspunsuri......multumesc :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cu cit va fi inmatricularea te pot ajuta,dc clik aici si vezi: http://www.mfinante.ro/calculator_taxe/taxa_auto_2008.html

Altceva nu te pot ajuta ca si eu tot un 525 tds vreau sa-mi cumpar,bineinteles din Germania,ca-s mai intretinute si mai sigure.Am aflat de consum: in oras 10-11,combinat 8,5,afara 7. Asta mai depinde bineinteles de trafic si de talpa de la picior :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Peste 15 ani vechime sa merite la taxa. Motorul e la fel din 91 pana in 96 la break. Pretul pe Germania e de la 2000-2500euro in sus, depinde cat de bine te pricepi ca sa gasesti si o masina buna si sa fie bine la bani. Km vor fi de la 170-200k kn sus, nu va asteptati sa gasiti masini cu km putini ca nu exista, mai ales la banii aia. Mie imi consuma afara 8,3, in oras nu ma intereseaza. Probabil 10-11 asa la prima vedere.

La 200-250k km nu sunt probleme la masina, daca a fost bine intretinuta. Probleme: am tot vazut la BMW si mai ales la E34 ff multe probleme cu racirea motorului, vascocupla, radiator murdar sau mai rau garnitura chiulasa dusa. Luneta care se separa de hayon nu prea sta pe amortizoare la multe masini. Verificati in zona intercoolerului sa nu fie ulei adunat. Bine ar fi sa desfaceti tubul care iese de la intercooler si merge in admisie sa vedeti daca are ulei pe el de la turbina. Ascultati motorul, am auzit vreo 2 cu batai la el. Important sa faceti test cu masina la viteza si pe franare, sa vedeti daca trage intr-o parte sau tremura. Vedeti daca merg deschise hayonul si luneta, e buba la modelul asta cu instalatia din stanga hayonului se mai rup firele pe acolo. Sa mearga clapetele la aer si AC-ul. In rest, standard ca la orice masina.

Link to comment
Share on other sites

Din ce am auzit, motorul 2,5 tds nu este foarte performant...este zgmotos.

Eu ti-as recomanda motorul de 2.0 benzina. M50B20. Are 24 valve...si vorba aia...e benzina !

 

Acum, faci cum crezi...La 2.5 tds va fi mai mult taxa de inamtriculare, decat la 2.0.

Cat despre consum...e cam acelas..poate putin mai mare la benzinar.

Link to comment
Share on other sites

Din ce am auzit, motorul 2,5 tds nu este foarte performant...este zgmotos.

Eu ti-as recomanda motorul de 2.0 benzina. M50B20. Are 24 valve...si vorba aia...e benzina !

 

Acum, faci cum crezi...La 2.5 tds va fi mai mult taxa de inamtriculare, decat la 2.0.

Cat despre consum...e cam acelas..poate putin mai mare la benzinar.

Ai dreptate, daca tds-ul ia in medie 8,5 l, , benzinarul va lua cu un litru in plus. Nu se mai pun in discutie demaraj, costuri intretinere, confort fonic....

Link to comment
Share on other sites

Nu din auzite, iti spun ca nu e zgomotos. Se aude ca un diesel la relanti insa in mers nu-l mai auzi. Nu iese cu nimic in evidenta fata de alte diesel-uri cu injectie indirecta de motorina, cam toate sunt zgomotoase la relanti. Insa data fiind tehnologia simplista, e foarte fiabil. Si ce nu o sa gasesti la alte masini de aceeasi generatie sunt cei 6 cilindri. Cand vei avea masina incarcata full vei fi surprins sa vezi ca nu-ti creste consumul in afara.

Iar despre benzinarul de 2 litri de pe E34 eu unul m-am lamurit= vax. Fie el si Vanos, tot va trage ca draq. E diferenta mare fata de motorul de 2,5litri benzinar care e alta mancare de peste. Si la fel, nu poate fi comparat tot cu un 2,5litru diesel. Iar diferenta de consum nu va fi de 1 litru!

Insa decat sa aberam pe langa subiect, venind cu alte propuneri de motoare, de ce nu postati experientele voastre cu un astfel de model, TDS?! Ca pana la urma despre asta e vorba in propozitie. Alternative vor fi mereu, dar nu despre asta discutam aici.

Link to comment
Share on other sites

525 dar TDS sa fie - 256T1-L , nu TD nici "TDS" pentru ne-cunoscatori 256T1 cel de 85KW/4800 si e tot M51D25 - ai grija ce cumperi .

 

Despre 525 TDS - E34 pot sa spun multe , foarte multe , multe de bine - chiar foarte bine , dar si multe probleme . Vand masini si am vandut cateva tds-uri , rar , chiar foarte rar gasesti masina sa nu aibe mici problemute . Pompa de injectie , problemute la electronica , geamurile electrice , torpedoul rupt ,pompele de motorina - ambele , etc etc , sunt probleme dar nu grave , insa daca gasesti un TDS bun - pe bune - mai ales germanica - merge de te unge la suflet .

 

Cu un 525 TDS care pot sa spun ca merge beton + rulota Avento Royal (680 Kg) nu mam lasat in fatza unui vw b5 cocsat tdi/110 cp

 

Nu garantez , ptr ca in romania orice e posibil , dar nush daca RAR-ul omologheaza EURO 2 un 525 TDS E34 , pe bune vorbesc , nu mishmasuri , nu motoare schimbate etc etc . MAJORITATEA LE INCADREAZA LA EURO 1 - 80 -90 % . ATENTIE !!!

 

PS : oricand in orice conditii as alege un E34 bun inaintea unui E39 , nu de alta dar .... la surubareli ne pricepem fiecare , pe cand problemele de electronica sau sa-mi sara un airbag in nas cand stau in parcare , parca nsuh cum as putea gasi o explicatie-rezolvare la astfel de probleme .

 

Bafta la cumparare !!!

Link to comment
Share on other sites

Dc. in briff are scris E2 nu au cum sa nu o incadreze acolo.Eu am adus din Germania un T4 2.4 diesel din 1993 si acolo ziceau ca-i E2 dar eu nu am vazut nicaieri pe briff sa scrie,dupa ce am ajuns acasa m-am uitat ca un idiot, si i-mi era frica sa nu-l incadreze la E2,am intrebat la RAR dc il incadreaza la E2 si au zis inginerii,se cred destepti dar sint niste idioti,ca nu cred ca-i posibil ca numai la sf. lui 1993 au introdus nemtii E2 ,la diesel ma refer,noroc ca al meu era din '93 noiembrie si l-au incadrat la E2,asta am vrut sa zic ca-i mai sigur dc se cumpara din perioada asta in sus sa nu fie surprize acasa,dar dc. scrie in briff E2 nu au desteptii de aicea ce sa mai zica.Parerea mea.. Edited by cristio13
Link to comment
Share on other sites

525 dar TDS sa fie - 256T1-L , nu TD nici "TDS" pentru ne-cunoscatori 256T1 cel de 85KW/4800 si e tot M51D25 - ai grija ce cumperi .

 

Asta nu am inteles-o! Pana la urma ce recomanzi? Pe E34 sunt 2 tipuri de motoare, M51 D25 (115CP) si M51 D25 Inter (143CP). Pe Autodata le gasesti asa cum le-ai trecut tu, 256T1 si 256T1-L. Insa cand cauti piese, la noi sau in afara codul motorului e M51 D25, cu sau fara intercooler. Normal ca e mai bun motorul de 143CP. Diferenta de bani intre ele e inexistenta asa ca de ce nu ai alege motorul mai performant?

In general, in Germania daca masina inca merge pe acolo are pus catalizator pt a plati mai putin la taxe. Si atunci e Euro2. Al meu, din 1992 are asa ceva pus, cu hartie de la Dekra ca e incadrat Euro2. Daca masina nu prea a circulat in ultimii ani nu are asemenea hartii si atunci poate fi un semn de masina stata pe dreapta. Iar eu as recomanda evitarea unei masini statute, indiferent de motiv.

In rest problemele enumerate le poti gasi la toate masinile din acea perioada. Pompa de motorina se poate repara/centricuba, duzele la injectoare se pot schimba, electrica e simpla daca ai ceva scheme. Torpedoul e rupt de multe ori pt ca niste tarani nu stiu sa-l dea jos cand schimba filtrul de polen. Cunoastem cazuri! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

256T1-L - asta e motorul despre care vorbim - 525 TDS - cu intercooler // e vizibil la motor - cine stie unde sa se uite - arunca o privire si isi da seama imediat .

Probelama cu autodata ....... e relativa , daca te uiti cu atentie vei observa - 525 TDS - are ba 2497 cmc , ba 2499 , ba 2498 :twoup: :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.