Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Info piese 525 TDS - ce piese sunt cele din foto ?

holby

Recommended Posts

Salutare . Sunt incepator in ale mecanicii .... , ma uit curios la diverse piese // citesc pe forumuri // studiez si info pe raloem , insa as vrea sa stiu sigur ce piese sunt cele din fotografie si ce rol au ? Ce se intampla daca una din ele e defecta ??

Multumesc . Ionut

post-10739-1218960216_thumb.jpg

Piesa 2 cica e valva EGR. E actionata vacuumatic. E bine sa fie curata. Eu inclin sa cred ca e un fel de valva pentru presiune, pentru ca atunci cand actionezi vacuumatic tija din interior este eliberata o gaurica aflata sub acea piesa, probabil pentru protectia turbinei, sa nu fie presiunea prea mare in admisie in ture multe (cand probabil actioneaza si vacuumul) si sa arunce aerul afara. Cel putin eu asa cred, cu toate ca acea tubulatura de admisie care are inclusa in ea si acea valva apare peste tot ca valva EGR (valva de recirculare a gazelor).

Piesa 1 eu nu o am pe masina insa am mai vazut-o la alte TDS-uri, e ceva legat de recircularea apei in radiator cand e motorul rece. Poate ne spune un coleg ce face mai exact. Spor!

Piesa 1 e legata la cea de-a 2-a electrovalva (cea de langa electrovalva legata la EGR). Eu am acea a2-a electrovalva, dar in schimb nu am acel reglaj la radiator (inchide si deschide 2-3 jaluzele din plastic si trece aerul prin radiator, fara sa fie directionat tot spre ventilatorul de racire).

la mine e posibil sa fi fost schimbat capacul din interiorul radiatorului, si electrovalva a ramas.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information