Jump to content

problema bmw 320d


Recommended Posts

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

dute la un electrician.

nu mai da atatea up-uri, deja numai topicul tau apare la view new post

imi parea rau k te deranjez.m-am dus la electricieni si testeri si se pare k pe nimeni nu-i prea intereseaza ce are masina mea....plus k forumu asta este pt toata lumea si dak nu potzi sa gandesti un pik mai bine nu mai citi si nu-ti mai bate capu pe aici........bafta in continuare.....

Link to comment
Share on other sites

dak nu potzi sa gandesti un pik mai bine nu mai citi si nu-ti mai bate capu pe aici........bafta in continuare.....

 

nu cred ca ai vrut sa scrii asta

apropo, pe forumul asta se da un UP la 24h, vezi ca se sanctioneaza, citeste regulamentul

ok..............o las balta

10. La subiect. Pe cât posibil, nu deviati de la subiect. Nu pentru ca nu pe place ci pentru ca Încercam sa facem În asa fel Încât informatia prezenta sa fie usor de gasit si digerat................asta e pentru tine..

Link to comment
Share on other sites

ok..............o las balta

10. La subiect. Pe cât posibil, nu deviati de la subiect. Nu pentru ca nu pe place ci pentru ca Încercam sa facem În asa fel Încât informatia prezenta sa fie usor de gasit si digerat................asta e pentru tine..

in caz ca nu stiai ...Calin78 are dreptate... :twoup:

UP doar la 24 de ore...pai daca ar da toti up la topicul lor din 5 in 5 minute,ca sa fie primele,iti dai seama ca ar fi un haos,ar aparea la topicuri pline de UP... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

dap.....puteai citi topicu de la incept....ms oricum.deja sa deviat de la subiect asa k revin cu el

 

sa trec direc la subiect.

stergatorile - nu funtioneaza

semnalizarile- se aprinde becul afara dar nu ticaie in bord

geamurile - sunt toate 4 electrice dar nu le pot deschide numai din cheie.

radio cd-u(ORIGINALUL) - imi apare pe ecran DISABLED

ecranu din bord cu masina- nu se aprinde

 

Toate acestea dupa ce am ramas fara baterie si mi-a dat cineva curent cu cabluri. Sa fie modul de la ich centrazita? atunci de ce merg gemurile numai din cheie? masina se inchide si se deschide normal. Stie cineva ceva?

Orice parere conteza pt me.....ms

 

up.......masina mergea normal inaite sa primesc curend doar k nu avea suficient pentru a porni.ms

Link to comment
Share on other sites

dap.....puteai citi topicu de la incept....ms oricum.deja sa deviat de la subiect asa k revin cu el

 

sa trec direc la subiect.

stergatorile - nu funtioneaza

semnalizarile- se aprinde becul afara dar nu ticaie in bord

geamurile - sunt toate 4 electrice dar nu le pot deschide numai din cheie.

radio cd-u(ORIGINALUL) - imi apare pe ecran DISABLED

ecranu din bord cu masina- nu se aprinde

 

Toate acestea dupa ce am ramas fara baterie si mi-a dat cineva curent cu cabluri. Sa fie modul de la ich centrazita? atunci de ce merg gemurile numai din cheie? masina se inchide si se deschide normal. Stie cineva ceva?

Orice parere conteza pt me.....ms

 

up.......masina mergea normal inaite sa primesc curend doar k nu avea suficient pentru a porni.ms

 

 

La cum se manifesta, problema este computerul de bord care este lejer prajit (partial) sau in cel mai fericit caz zapacit. Cand ai luat curent unde ai legat cablurile? Daca le-ai legat direct la baterie, ti-a prajit cu manutele tale computerul.

Edited by Ender
Link to comment
Share on other sites

le-am legat de la borna la borna pe baterii........sper sa nu fie computeru........ms o sa o matruculez si sper sa gasesc un electrician bun pe aici prin sibiu sa-i dea d cap..........saptamana viitoare sper sa fie gata Edited by Potzoc
Link to comment
Share on other sites

le-am legat de la borna la borna pe baterii....

 

Mare gresala ai facut. Musai fa o vizita pe la sectiunea manuale si vezi cum se ia curent corect pentru data viitoare. Ai sub capota o mufa mare de + sub un capac rosu in partea stanga a motorului care se foloseste in asemenea cazuri tocmai ca sa nu apara probleme de genul carora pe care le ai tu. Daca e ars, poti sa mergi la taticul electricienilor ca tot degeaba.

Link to comment
Share on other sites

Mare gresala ai facut. Musai fa o vizita pe la sectiunea manuale si vezi cum se ia curent corect pentru data viitoare. Ai sub capota o mufa mare de + sub un capac rosu in partea stanga a motorului care se foloseste in asemenea cazuri tocmai ca sa nu apara probleme de genul carora pe care le ai tu. Daca e ars, poti sa mergi la taticul electricienilor ca tot degeaba.

 

Intradevar se ia de la borna aia de care zici tu. Dar uita-te de curiozitate, borna aia unde duce? Nu cumva tot la baterie?

Eu zic ca n-are nimic ca a dat curent pe bornele de la baterie

Incearca sa dai jos bornele de pe baterie si sa le pui in scurt cateva minute. O metoda care cateodata mai are si succes, nu te costa nimic

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

Mare gresala ai facut. Musai fa o vizita pe la sectiunea manuale si vezi cum se ia curent corect pentru data viitoare. Ai sub capota o mufa mare de + sub un capac rosu in partea stanga a motorului care se foloseste in asemenea cazuri tocmai ca sa nu apara probleme de genul carora pe care le ai tu. Daca e ars, poti sa mergi la taticul electricienilor ca tot degeaba.

 

 

Eu zic ca n-are nimic ca a dat curent pe bornele de la baterie

 

Eu raman la parearea mea. Nu uita ca intre cablurile de sub capota si bateria din spate exista o punte redresoare care are rolul de a proteja electronica de eventuale socuri. Din simptomatologia descrisa, computerul a incasat voltaj mai mare de la masina donatoare, fapt des intalnit la pornirea motorului. In timp ce masina donor a fost protejata prin circuitele proprii, bm-ul a muscat un burst de tensiune.

Sper sa fie totusi un minor glitch si sa n-am dreptate :twoup:

Edited by Ender
Link to comment
Share on other sites

Mare gresala ai facut. Musai fa o vizita pe la sectiunea manuale si vezi cum se ia curent corect pentru data viitoare. Ai sub capota o mufa mare de + sub un capac rosu in partea stanga a motorului care se foloseste in asemenea cazuri tocmai ca sa nu apara probleme de genul carora pe care le ai tu. Daca e ars, poti sa mergi la taticul electricienilor ca tot degeaba.

 

 

Eu zic ca n-are nimic ca a dat curent pe bornele de la baterie

 

Eu raman la parearea mea. Nu uita ca intre cablurile de sub capota si bateria din spate exista o punte redresoare care are rolul de a proteja electronica de eventuale socuri. Din simptomatologia descrisa, computerul a incasat voltaj mai mare de la masina donatoare, fapt des intalnit la pornirea motorului. In timp ce masina donor a fost protejata prin circuitele proprii, bm-ul a muscat un burst de tensiune.

Sper sa fie totusi un minor glitch si sa n-am dreptate :twoup:

 

sa presupunem ca s-ar fi dus computerul!!! farurile,semnalizarile merg, klima merge, moturul porneste si toarce foarte bine... astea nu au legatura cu computerul?

Link to comment
Share on other sites

Computerul este compus din mai multe module de comanda integrate. Nu este dus procesorul de vreme ce inca mai merge masina. Imagineaza-ti un pc cu placa de sunet onboard (integrata in placa de baza). Poti arde placa de sunet, ca rezultat nu mai ai sunet, dar restul componentelor de pe placa de baza, inclusiv procesorul functioneaza. Oricum, din nou, fara sa pui masina pe tester, dam din gura degeaba. Du-o la AB, tariful este ~220 RON (atat am platit eu pentru resoftare debitmetru, ma gandesc ca tot pe acolo te va costa si pe tine) pentru o diagnoza completa si resoftare si macar sti o treaba.

P.S. Cand afli care a fost buba, pune sus pe forum sa mai invatam si noi meserie. :twoup:

Edited by Ender
Link to comment
Share on other sites

Computerul este compus din mai multe module de comanda integrate. Nu este dus procesorul de vreme ce inca mai merge masina. Imagineaza-ti un pc cu placa de sunet onboard (integrata in placa de baza). Poti arde placa de sunet, ca rezultat nu mai ai sunet, dar restul componentelor de pe placa de baza, inclusiv procesorul functioneaza. Oricum, din nou, fara sa pui masina pe tester, dam din gura degeaba. Du-o la AB, tariful este ~220 RON (atat am platit eu pentru resoftare debitmetru, ma gandesc ca tot pe acolo te va costa si pe tine) pentru o diagnoza completa si resoftare si macar sti o treaba.

P.S. Cand afli care a fost buba, pune sus pe forum sa mai invatam si noi meserie. :twoup:

 

 

in primul rand ms de reply.............sin in al 2-lea rand nu compara tu calculatorele cu masinile.......pt ca masinile nu au procesor si nu lecreaza pe aceaasi placa ON BOARD ceva si + k odata ce ti se duce sunetu la o placa onboard de pc de geaba pui alta k e lucru de mantuiala........oricum daca am pus masina pe tester si respectivu mi-a spu k mi s-a dus modulu ZKE de la inchiderea centraliza dar mie nu-mi prea vine sa-l cred pt k l-am inlocuit cu altu de acelasi model+ ca mie inchiderea centraliza imi merge ff bine+alarma. Placa aia ONBOARD este una singura iar modulele si singurabtele la un BMW pot fi 10...100 sau 1000. Nu vreu sa te invat p tine meserie dar oricum cand o sa-i dau de cap o sa te anunt. Nu spun asta din rautate dar vad ca tu dai cu FLIT si forumu asta este pt toti BMW-istii............

Link to comment
Share on other sites

ENDER nu te-a dat cu flit, dar nu crezi ca ar fi cazul sa mergi, totusi la un service adevarat si sa vezi care e beleaua...

Nimeni dintre noi n-o sa vina sa-ti repare tie masina mai ales dupa ce ai facut gafa cu supravoltajul; chestiunea este mult prea complicata ca sa poata cineva sa-ti dea o solutie pt. ca sa-ti rezolve toate problemele create si semnalate de tine.

Asa ca nu te mai lamenta, suna la reprezentanta la Brasov pt. programare si mergi cu masina in service ...

Multa bafta !

Link to comment
Share on other sites

Computerul este compus din mai multe module de comanda integrate. Nu este dus procesorul de vreme ce inca mai merge masina. Imagineaza-ti un pc cu placa de sunet onboard (integrata in placa de baza). Poti arde placa de sunet, ca rezultat nu mai ai sunet, dar restul componentelor de pe placa de baza, inclusiv procesorul functioneaza. Oricum, din nou, fara sa pui masina pe tester, dam din gura degeaba. Du-o la AB, tariful este ~220 RON (atat am platit eu pentru resoftare debitmetru, ma gandesc ca tot pe acolo te va costa si pe tine) pentru o diagnoza completa si resoftare si macar sti o treaba.

P.S. Cand afli care a fost buba, pune sus pe forum sa mai invatam si noi meserie. :twoup:

 

 

in primul rand ms de reply.............sin in al 2-lea rand nu compara tu calculatorele cu masinile.......pt ca masinile nu au procesor si nu lecreaza pe aceaasi placa ON BOARD ceva si + k odata ce ti se duce sunetu la o placa onboard de pc de geaba pui alta k e lucru de mantuiala........oricum daca am pus masina pe tester si respectivu mi-a spu k mi s-a dus modulu ZKE de la inchiderea centraliza dar mie nu-mi prea vine sa-l cred pt k l-am inlocuit cu altu de acelasi model+ ca mie inchiderea centraliza imi merge ff bine+alarma. Placa aia ONBOARD este una singura iar modulele si singurabtele la un BMW pot fi 10...100 sau 1000. Nu vreu sa te invat p tine meserie dar oricum cand o sa-i dau de cap o sa te anunt. Nu spun asta din rautate dar vad ca tu dai cu FLIT si forumu asta este pt toti BMW-istii............

 

Ma simt totusi nevoit sa revin intrucat ignoranta ta mi se pare formidabila. Masina ta are computer, este exact ca si computerul de casa (arhitectura) si nu ai un procesor ca ai o suita de procesoare, fiecare responsabile de comanda pe bucatica lor. In alta ordine de idei daca tot discutam de pc-uri, daca ti se duce placa de sunet onboard nu o mai inlocuiesti cu nimica pentru ca este parte integranta a placii de baza (hence the word combination ON-board). Placa onboard la care faci tu referire este o ineptie in facto, onboard inseamna pe-placa (integrat in placa) si pe placa se afla componentele onboard (truism legal exprimat). In continuare, nu ti-am dat flit in post-ul anterior ci chiar dimpotriva, iar in final daca tot te-ai invartit cu un BMW (cum numai D-zeu stie), pune mana si citeste macar sa vezi ce conduci dincolo de EXXXTRA-urile din profile description-ul tau. Si ca sa nu te chinui cu google, ai mai jos un link care iti arata in poze colorate cum arata un computer de bord, cate procesoare are si ce functii indeplineste. Informatia este relevanta la nivelul anilor 2000-2001 cand a fost scris respectivul articol ca sa nu zici ca masina ta nu e din 2008 ca sa aiba procesoare.

 

http://auto.howstuffworks.com/car-computer.htm/printable

Edited by Ender
Link to comment
Share on other sites

mda..............am fost la tester si tipu mi-a sus k este modulul ZKE...si k nu are asa ceva deocamdata..

stie cineva cum se defineste mai exact si ce proprietati are? poate sa aiba legatura cu problema mea?

 

modulul este varianta HIGH masina are 4 geamuri elec + trapa...

 

..ms

Link to comment
Share on other sites

mda..............am fost la tester si tipu mi-a sus k este modulul ZKE...si k nu are asa ceva deocamdata..

 

...du-te la tester BMW, daca e modulul ZKE, AB are pe stoc. Cauta pe google zke module si o sa gasesti explicatii complete.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am fost din nou la tester........la 2 diferite si amandoi mi-ai spus ca e dus modulul confort....azi m-am c-aqm enervat si am dat modulu jos si l-am pus pe alt bmw ca al meu..SURPRIZA......merge perfect. ma gandesc logic ca la orice tester ma duc baga ala mufa in el si i da eroare la modul....si atunci imi zice E DUS!!!!!TREBUIE SCHIMBAT(dar ei nu au asa ceva)..si uite asa 100 lei aici.una acolo si rezultatul este egal cu zero.

concluzia mea este ca sigur modulul acela e bun sigurantele bune altceva nu stiu ce poate fi.

 

Mai are ceva protectii, sigurante k sincer degeaba o duc la aia k acelasi rezultat imi da si + k foarte foarte siguri pe ei...ms

Link to comment
Share on other sites

am fost din nou la tester........la 2 diferite si amandoi mi-ai spus ca e dus modulul confort

 

Problema este la k-bus, dupa cum ai descris.Nu te astepta sa te duci la un tester si sa iti arate problema.

Incearca la un service unde se pricep(nu stiu la care), insa pe forum nu rezolvi problema.Cel putin nu cred...

Link to comment
Share on other sites

[...] Ma simt totusi nevoit sa revin intrucat ignoranta ta mi se pare formidabila.

Daca ar fi rautaciosi, multi ar putea zice la fel, citind asta :twoup: :

 

[...] Nu uita ca intre cablurile de sub capota si bateria din spate exista o punte redresoare [...]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.