Jump to content

bec xenon 4300 k 6000k sau 8000k ?


mio

Recommended Posts

buna seara ! sunt mai nou printre voi si as vrea sa ma ajutati si pe mine in luarea unei decizii .

De ceva timp am achizitionat un e 46 2003 face lift cu xenon din fabrica .as vrea sa schimb si eu becurile pentru ca unul din ele e deja galbui si se vede diferenta intre ele .am inteles ca pentru a nu avea surprize iar ,de diferenta de culoare trebuiesc schimbate pereche .

Mai stiu ca becul original are 4300k si e un d2s .Dorinta mea ar fi acum sa pun unele de temperatura mai mare ceva de 6000k sau 8000k pt a avea efectul ala mai albastru-violet mai evident .

Intrebare:

1.poate afecta instalatia ?(prajire sau afectarea oglinzilor din far )

2.trebuie neaparat sa iau de firma ?(philips sau osram ) am inteles ca alte bombe se vad mai colorat

3. ce magazin imi recomandati pt a cumpara tipul asta de bec ?.

Si inca ceva........... daca tot ma apuc de schimbat la far as vrea sa schimb si sticlele farurilor am inteles ca sunt undeva la 2 mil ( setul )stie cineva tot asa un magazin ? multumesc!!

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa vezi, pune 4300k sau cel mult 6000k. Daca vrei fitze, pune 8000.

 

1.poate afecta instalatia ?(prajire sau afectarea oglinzilor din far )

2.trebuie neaparat sa iau de firma ?(philips sau osram )

 

1. Temperatura culorii nu are cum sa afecteze instalatia in niciun fel. Daca becurile sunt de calitate proasta, cine stie...

2. Nu trebuie neaparat sa iei "de firma". Osram-urile respectiv Philips-urile tin mai mult, cam asta ar fi diferenta majora fata de "chinezarii". Apropos, atentie la becurile acelea "SiemensHID" pe care unii le vand drept "Siemens". Nu sunt Siemens, ci SiemensHID... un fel de Adibas, Puna, Reebook, Mike.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut , am si eu un e46 facelift cu xenon din fabrica tot 2003 cu a carei faza scurta pana acum o saptamana nu vedeam mai nimic cand mergeam noaptea , mergeam ca orbetele si asta fara nici o gluma. Am venit pe autostrada intr-o noapte si nu am putut sari de 100km/h pentru ca nu vedeam pe unde merg , iar daca asfaltul mai era si un pic umed nici nu-mi mai dateam seama daca am luminile aprinse. Am tot intrebat pe toti mecanicii si cunoscatorii in domeniu ....... NICIUNUL nu mi-a putut spune de unde ar fi problema. Aaaaa , pai ia uite ai sticla de la far matuita...d"ia nu vezi..... prea putin importanta asta, am slefuit-o si NIMIC !!!!

Haide sa va spun care e marea problema: marea problema nu sunt becurile, mare problema e cu oglinda din spatele lupei, (oglinda xenonului) care din cauza spatiului relativ mic si a caldurii generate de bec s-a inegrit, adica, lumina reflectata de catre oglinda = 0, deci, intensitate luminoasa cam de 5 ori mai putina. saptamana trecuta mi-am luat o zi libera special ca sa desfac farul (5 ore dat jos reparat si pus la loc) ... complet pana am dat de oglinda cu pricina. Jumatatea utila a oglinzii era neagra si crapata din cauza temperaturii iar partea proasta e ca..... componentele din far nu pot fi cumparate separat, doar farul cu totul. M-am hotarat sa fac o tiganie , asta pentru ca intreband la Bavaria cat e un far ....... mi-au picat plombele, 41 de milioane. Am cumparat o folie autoadeziva care imita perfect oglinda , de fapt oglinda ii zice cand o cumperi, am taiat 4 triunghiuri cat sa-mi intre in spatiul ala care a devenit negru si le-am lipit acolo. M-am asigurat ca nu se desprind la caldura si mi-am pus farul la loc. Am facut un drum prin oras noaptea sa vad rezultatul, .......... fenomenal , nu mi-a venit sa cred cat de mare e diferenta si asta doar cu un far reparat. Saptamana asta incerc sa-mi rezolv si celalalt far si o sa se schimbe radical situatia. In situatia mea cu siguranta sunt multi cu e46 si xenon din fabrica ce au aceste probleme si sper sa citeasca acest topic o mare parte din ei. Va mai pot ajuta cu ceva informatii daca cineva doreste sa stie ce si cum.....de unde....cat....

Edited by lucian75ro
Link to comment
Share on other sites

intr-adevar cu timpul se inegreste oglinda, eu am constatat lucrul acesta la oglinda+bec pentru angel eyes.

 

Sa fiu ontopic, daca ai luat masina sh de 4 ani sa zicem, sa fii convins ca nu se mai vede cu becurile de pe masina, cum se vede cu becuri noi... au si alea o viata limitata, si spre sfarsitul vietii, se ingalbenesc tot mai tare si isi pierd din intensitate, si eu am trecut prin aceleasi intamplari ca si voi cand am luat masina, pentru a remedia problema, se pot pune becuri NOI, de 4300 -6000k... si se va vedea mai bine, apoi mai este o problema, pe care o intampin eu acum, cum am schimbat rotile, faptul ca masina este mai joasa de fata decat de spate s-a accentuat, si acum farurile in loc sa bata aproximativ paralel cu solul, bat drept in jos :) adica la o distanta mai mare de 15-20 de m.. eu nu mai vad nimic, lucru ce se poate regla foarte usor din reglajele farurilor, puneti masina la 5-6 m de un zid, de preferat sa nu fie soarele in putere.... si reglezi farurile incat sa bata paralel cu solul..

 

Referitor la dilema 4300k sau 6000k, 4300 k este alb galbui, vede bine, si tu din masina vezi ca ai becurile aprinse, pe cand 6000k, vede bine, arata mult mai bine, dar de exemplu in amurg, mergi cu masina si nu-ti dai seama daca ai faruri pornite, datorita luminii albe.... Eu recomand 6000k, indiferent de marca, cu cat marca e mai proasta cu atata sunt mai ieftine si nu se ard nici alea anual, la 19 euro bucata, ti se rupe cat tin, eu am D2S Maxlux 6000k de un an pe masina, si functioneaza foarte bine.

 

Se poate merge si pe 8000k, am vazut masini cu 8000 k, si intr-adevar arata foarte foarte bine, :) si ziua si noptea, dar nu stiu daca se vede mai bine sau mai slab de la volan...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
ÂŞi eu am becuri de 6000 k Âşi sunt foarte bune, nu am probleme de vizibilitate noaptea Âşi aratĂŁ Âşi foarte frumos.

 

Ăn general, problema vizibilitĂŁĂžii la farurile cu xenon nu este datoratĂŁ becurilor ci mai ales farurilor mĂŁtuite.

 

adevarat, 6000 k arata mai frumos, dar...simplu: 4100 k = 3000 lm, 6000 k = 2600 lm, 8000 k = 2000 lm (lm = lumeni)...btw, halogen 55w = 1550 lm :)

Link to comment
Share on other sites

ÂŞi eu am becuri de 6000 k Âşi sunt foarte bune, nu am probleme de vizibilitate noaptea Âşi aratĂŁ Âşi foarte frumos.

 

Ăn general, problema vizibilitĂŁĂžii la farurile cu xenon nu este datoratĂŁ becurilor ci mai ales farurilor mĂŁtuite.

 

adevarat, 6000 k arata mai frumos, dar...simplu: 4100 k = 3000 lm, 6000 k = 2600 lm, 8000 k = 2000 lm (lm = lumeni)...btw, halogen 55w = 1550 lm :)

 

deci chiar si cel de 8000k.. care arata foarte foarte misto, e mai luminos decat faza mare :)), deci pana la urma e irelevant

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Din cate stiu becurile de 35w vin cu drosele pt ele si cele de 55w vin cu alte drosere. Nu stiu cum o sa-ti reziste farul la 55w, si asta mic de 35w scoate o caldura in interiorul farului de nu poti sa tii mana pe nimic.

 

Lumina/culoare cel de 6000k e cel mai OK. 4300k e mai practic dar mie unul nu-mi place culoarea deloc, parca e prea palida.

 

Conteaza f mult si starea sticlelor, daca sunt pline de ciobituri de la pietricelele patriei o sa-ti lumineze prost + oglinzile din interior pe care nimeni nu prea le verifica ... si alea daca se matuiesc iar e problema.

Link to comment
Share on other sites

8000k nu imi place de 4300k maxim 6000k imi place.Sticlele sunt noi farurile au fost desfacute bucatica cu bucatica si curatate dar tot nu imi place cum lumineaza .De mentionat c=este ca xenonul este original. Oglinda din spatele lupei a inceput sa se cam matuie. Astept sfaturi si ideei daca stie cineva ce sa ii fac.

P.S. Aceasta parte nu se poate cumpara separat de far iar un far nou original de la bavaria este 31 de mil. <_<:D:D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salut , am si eu un e46 facelift cu xenon din fabrica tot 2003 cu a carei faza scurta pana acum o saptamana nu vedeam mai nimic cand mergeam noaptea , mergeam ca orbetele si asta fara nici o gluma. Am venit pe autostrada intr-o noapte si nu am putut sari de 100km/h pentru ca nu vedeam pe unde merg , iar daca asfaltul mai era si un pic umed nici nu-mi mai dateam seama daca am luminile aprinse. Am tot intrebat pe toti mecanicii si cunoscatorii in domeniu ....... NICIUNUL nu mi-a putut spune de unde ar fi problema. Aaaaa , pai ia uite ai sticla de la far matuita...d"ia nu vezi..... prea putin importanta asta, am slefuit-o si NIMIC !!!!

Haide sa va spun care e marea problema: marea problema nu sunt becurile, mare problema e cu oglinda din spatele lupei, (oglinda xenonului) care din cauza spatiului relativ mic si a caldurii generate de bec s-a inegrit, adica, lumina reflectata de catre oglinda = 0, deci, intensitate luminoasa cam de 5 ori mai putina. saptamana trecuta mi-am luat o zi libera special ca sa desfac farul (5 ore dat jos reparat si pus la loc) ... complet pana am dat de oglinda cu pricina. Jumatatea utila a oglinzii era neagra si crapata din cauza temperaturii iar partea proasta e ca..... componentele din far nu pot fi cumparate separat, doar farul cu totul. M-am hotarat sa fac o tiganie , asta pentru ca intreband la Bavaria cat e un far ....... mi-au picat plombele, 41 de milioane. Am cumparat o folie autoadeziva care imita perfect oglinda , de fapt oglinda ii zice cand o cumperi, am taiat 4 triunghiuri cat sa-mi intre in spatiul ala care a devenit negru si le-am lipit acolo. M-am asigurat ca nu se desprind la caldura si mi-am pus farul la loc. Am facut un drum prin oras noaptea sa vad rezultatul, .......... fenomenal , nu mi-a venit sa cred cat de mare e diferenta si asta doar cu un far reparat. Saptamana asta incerc sa-mi rezolv si celalalt far si o sa se schimbe radical situatia. In situatia mea cu siguranta sunt multi cu e46 si xenon din fabrica ce au aceste probleme si sper sa citeasca acest topic o mare parte din ei. Va mai pot ajuta cu ceva informatii daca cineva doreste sa stie ce si cum.....de unde....cat....

 

Aceeasi operatie vreau sa fac si eu la farurile mele. In urma unui schimb de becuri la ambele faruri am vazut ca oglinzile sunt foarte negre si ingalbenite (masina mea e tot din 2003). Acum, unde gasesc oglinda autoadeziva?

Link to comment
Share on other sites

Nu a mers prea bine treaba cu oglinga autoadeziva, merge pe moment dar dupa scurt timp cedeaza adezivul si se strica de tot toata oglinda. Incearca sa cauti un spray cu Ag gen oglinga(rezistent la temp cam 120grade) si dai pe oglinda sau ai aici un chinez care vinde doua bucati de oglinzi la 170 usd ...asta fara transport. Cauta aici www.auto-electronic.net . ZKW bixenon ceva de genul asta. Sau alte faruri ...... eu am cumparat altele, nu sunt prea entuziasmat de ele dar nu mai puteam merge noaptea cu masina.....eram ORB. Bafta!!!

daca vrei sa vb nr meu 0745041426.

Edited by lucian75ro
Link to comment
Share on other sites

De ce nu incercati sa mergeti la cineva si sa le faca depunderi de Nichel sau Crom pe suprafetele alea si ies din nou oglinda, de fapt cand farul isi pierde din intensitate luminii .... depunerea se scorojeste sau se innegreste si de refacut la polish sau cu spray-ul n-o sa iasa in veci. Depunerea aia e un strat subtire pe un plastic sau metal uneori.

 

Ma gandesc ca la cat costa o pereche de faruri merita sa faci operatia asta.

Edited by ziemenz
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Am vrut si eu sa le schi,mb la E9o,am cumparat de 6000k D1S

am schimbat pe partea stanga prima oara se vedea f.frumos,am trecut la partea dreapta nu a vrut sa mearga,am pus vechiul bec nu a mai mers nici acesta.Am incercat sa le probez pe partea stanga si la fel nu amai mers nici acesta(am ramas fara lumini)

Sa mai intamplat la cineva?

Ma poate ajuta cineva cu un sfat?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.