Jump to content

Ajutor E36 !


Costynnn

Recommended Posts

salutare. revin cu probleme,din pacate! :blink:

Masina mea, e36 318i , din 91, 4usi.

Nu mai porneste absolut deloc, orice i-as face. Nici macar vreun semn ca ar vrea sa porneasca nu mai da.

Am verificat si constatat asa : pompa de benzina merge, baga foarte bine, si are presiune mare, conducta de tur pana la motor nu este infundata, filtrul de benzina este nou, benzina ajunge pana in rampa de injectoare, are presiune mare. am scos rampa cu tot cu injectoare, am dat la cheie, toate scuipa benzina foarte bine, nu sunt infundate. Dar, in timp ce dau la cheie, din rampa pe retur nu iese nici un gram de benzina! nu ar trebui sa iasa ? Din cauza ca benzina nu se poate duce mai departe de rampa de injectoare, inapoi in rezervor pe retur (nici asta nu este infundat), pompa de benzina se forteaza si imi este sa nu se arda !

Am scos toate bujiile afara si am dat la cheie, toate au scanteie foarte buna, albastra. Deci, benzina vine , injectoarele scuipa, scanteie are foarte buna, de ce nu porneste ? nu este sarita de la punct.. Mentionez ca intr-o seara masina a mers perfect, iar a doua zi cand am incercat sa pornesc mi-a facut problemele astea ... nu stiu ce sa ii mai fac ...

Benzina nu iese din rampa de injectoare pe retur... este vreo valva blocata ceva si d-aia nu ii da voie? ragulatorul acela de presiune poate avea vreo vina in treaba asta ? AJUTOOR !!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

ajutor nr 2!!!

 

si a mea a inceput sa faca figuri. dau cheie si tot da sa moara. tot incearca sa se accelereze sa ajunga peste 1000 de ture. dar nu trece nicicum de 500. de obicei nu ma lasa inima sa stau sa vad ce se intampla, ci ii iau contactul la faza asta si mai incerc. o data am lasat-o sa vad ce face si a murit dupa 5-6 secunde. acum 30 min a pornit doar la a 3-a cheie. deja se repeta faza asta cam des. dar numai cand este rece motorul. mentionez ca acum 5 zile am schimbat uleiul cu Castrol Softec 5w40 si am facut plinul de '95 de la OMV. sa fie oare benzina? sa fie bateria? alte probleme nu cred sa fie..... ca ar face tot timpul urat. dar face numai la rece.

 

in rest merge ca inainte.

 

oricum vreau sa ma programez la revizie, dar am zis ca intreb, poate stie cineva, ca io nu-s expert deloc :blink:

Link to comment
Share on other sites

nu da nici un rateu, nici un semn ca ar da sa o ia. i-am scos si furtunu ala mare fix dupa debitmetru, ca sa isi ia ea aer direct , si nimic...

AJUTOR ! CHIAR NU SE PRICEPE NIMENI ??

59490[/snapback]

 

Cureaua in ce stare e? Nu e rupta cumva sau sarita? Distributia e buna? De invartit invarte bine?

Link to comment
Share on other sites

cureaua e buna.nu se vede nimic pe ea. distributia e buna. invarte foarte bine.

Am fost azi cu masina la Bmw Filaret, s-au uitat aia ca la ozn-uri ! tot ce le-a tracut prin cap au verificat, totul era bine ,doar ca nu pornea nici sa o bati !!! foaarte ciudat. cu parere de rau mi-au spus ca nu stiu ce sa ii faca , nu mi-au luat nici un ban, si am plecat acasa la fel cum am venit, tractat :blink: ...

Am dus-o in seara asta la un mecanic, un arab sau ce o fi , de pe la Mall Vitan de pe acolo, mi l-a recomandat cineva, cica repara numai masini smechere... cand am ajuns acolo era bagat cu totu intr-un motor de Navigator nou .... si mai erau pe la poarta un 3000GT, un Alfa GT, si alte masini misto. Omu parea ca stie ce face. Mi-a zis sa vin maine pe la 12, ca sigur o face. Sa vedem :) ....

Link to comment
Share on other sites

Sa ne spui sa stim si noi.

 

Eu mai pateam asa la un 535i, nu mai pornea nicicum, in general cand aveam putina benzina, iar dupa 1 ora isi revenea. Mereu pateam dupa ce alimentam, stiam ca nu mai e benzina multa, ma duceam in pompa, bagam benzina, si gata, nu mai pornea nicicum. O lasam acolo in benzinarie o ora, si cand ma intorceam pornea la prima cheie, ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Numai ca mie imi dadea niste rateuri puternice, si apoi murea totul instantaneu, nu mai invartea electromotorul si trebuia sa iau contactul si sa dau iar la cheie. Macar eu ma invatasem, cand se aprindea becul alimentam, ca sa nu mai am probleme.

Link to comment
Share on other sites

cureaua e buna.nu se vede nimic pe ea. distributia e buna. invarte foarte bine.

Am fost azi cu masina la Bmw Filaret, s-au uitat aia ca la ozn-uri ! tot ce le-a tracut prin cap au verificat, totul era bine ,doar ca nu pornea nici sa o bati !!! foaarte ciudat. cu parere de rau mi-au spus ca nu stiu ce sa ii faca , nu mi-au luat nici un ban, si am plecat acasa la fel cum am venit, tractat :blink: ...

Am dus-o in seara asta la un mecanic, un arab sau ce o fi , de pe la Mall Vitan de pe acolo, mi l-a recomandat cineva, cica repara numai masini smechere... cand am ajuns acolo era bagat cu totu intr-un motor de Navigator nou  .... si mai erau pe la poarta un 3000GT, un Alfa GT, si alte masini misto. Omu parea ca stie ce face. Mi-a zis sa vin maine pe la 12, ca sigur o face. Sa vedem :) ....

59541[/snapback]

 

Ai dus-o inauntru in service la Filaret si au bagat-o pe tester si nu au putut sa iti zica nimic? Ai facut diagnoza inauntru, sau doar s-a uitat cineva de acolo la ea? Ma gandesc ca pe tester le ieseau ceva erori din computer, ceva ceva tot puteau sa afle.

Link to comment
Share on other sites

cureaua e buna.nu se vede nimic pe ea. distributia e buna. invarte foarte bine.

Am fost azi cu masina la Bmw Filaret, s-au uitat aia ca la ozn-uri ! tot ce le-a tracut prin cap au verificat, totul era bine ,doar ca nu pornea nici sa o bati !!! foaarte ciudat. cu parere de rau mi-au spus ca nu stiu ce sa ii faca , nu mi-au luat nici un ban, si am plecat acasa la fel cum am venit, tractat :blink: ...

Am dus-o in seara asta la un mecanic, un arab sau ce o fi , de pe la Mall Vitan de pe acolo, mi l-a recomandat cineva, cica repara numai masini smechere... cand am ajuns acolo era bagat cu totu intr-un motor de Navigator nou  .... si mai erau pe la poarta un 3000GT, un Alfa GT, si alte masini misto. Omu parea ca stie ce face. Mi-a zis sa vin maine pe la 12, ca sigur o face. Sa vedem :) ....

59541[/snapback]

 

 

Eu nu inteleg.Daca injectoarele sunt bune si intra benzina in motor,nu sunt ude bujiile?Presiunea ai masurat-o?Ai incercat cu alta bobina?

Link to comment
Share on other sites

da au bagat-in inauntru acolo si au pus-o pe tester, si au zis ca iese totul ok. nu stiu ce sa mai cred ?!

s-ar putea sa fie mai multe chestii care sa nu mearga si sa faca figurile astea. de exemplu cateodata cand dau la cheie , (nu porneste), scot bujiile , sunt ude. dar cateodata cand dau la cheie, si scot bujiile, sunt uscate! ... in fine, deja ma depaseste, sa vedem ce o zice mecanicosu azi ... sper sa o faca .....

Link to comment
Share on other sites

pana la urma am reusit sa o fac. bobina de inductie baga curent cand vroia ea, 2 fise intrerupte, care mergeau cand vroiau ele, si buba cea mai mare era regulatorul de presiune, care era blocat si nu mai dadea voie la benzina sa iasa din rampa, si d-aia am si ars 2 pompe de benzina, ca le forta prea mult.

Mi-a pus mecanicu bobina, a schimbat fisele, si reductor de presiune nou, niste bujii originale bmw, ciudate, cu cap triunghiular, si a mers beton. Pe drum inapoi spre casa, am observat ca nu se tureaza prea bine. Adica daca incerc sa ii dau talpa, se plafoneaza pe la 4.000 rpm, in mers, si parca se ineaca, sau ceva de genu asta. Am tras pe dreapta, si am incercat sa o turez, la punctul mort ... la 4500 se plafoneaza si se chinuie din greu sa urce in ture...... degeaba... ..... buun! M-am intors la mecanic, sa ma iau de viata lui. A dat mecanicu o tura cu ea , a vazut care e faza , si mi-a zis ca e de la senzorul de turatie ! parca asa se numeste. Ca e defect cica , si nu coreleaza scanteia cu admisia sau ceva de genu asta, nu prea am inteles. mi-a zis sa vin luni cu ea, sa imi schimbe si senzorul asta, ca de la el e. Si tot ce mai imi trebuie este un termostat, ca e dus, si gata. Sper sa mearga si ea in sfarsit bine! ... of ..

Link to comment
Share on other sites

pana la urma am reusit sa o fac. bobina de inductie baga curent cand vroia ea, 2 fise intrerupte, care mergeau cand vroiau ele

 

Bine ca ai gasit defectul. Dar nu pricep cum cei de la service Filaret nu si-au putut da seama de defecte mai ales ca aveau la dispozitie un tester.Cel putin chestia cu bobina si cu fisele intrerupte e usor de verificat. La fel si cu acel senzor de turatie.

 

Ciudat, chiar asa de neprofesionisti sa fie ? Sau sa le fi fost lene ?

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Ciudat, chiar asa de neprofesionisti sa fie ? Sau sa le fi fost lene ?

60009[/snapback]

 

Ma indoiesc ca masina a intrat in service. In cazul in care a fost acolo, s-a incercat o rezolvare "in parcare" a masinii, nu inauntru. Chestiile astea le cam stie orice mecanic.

Link to comment
Share on other sites

cu intratul in service nu pot sa garantez, pentru ca masina am lasa-o acolo,si am plecat la servici ... asta m-am gandit si eu ca nici nu s-au chinuit prea mult cu ea........ in fine.

chestia cu senzorul acela , cum pot sa o rezolv ? cum pot sa il verific daca e stricat sau nu merge bine ???

e posibil ca din cauza acestui senzor sa imi consume mult ? ca imi consuna ca la balamuc .... dupa calcul , consumul este de 23L/100km ... da-o naibi de treaba ca e doar un 1.8 ... mai mult de 10 - 11 in orash nu mi-a sarit niciodata ....

Porneste foarte greu , dar foarte greu ! ....tre sa dau la cheie pana ma plictisesc .... dupa ce porneste , merge bine ....... daca o opresc si dau la cheie imediat , porneste bine......daca o las mai mult , peste 5 minute , si dau la cheie , iar ma plictisesc pana porneste ! ...... de la ce sa fie oare ?? am incercat asa : am pornit-o , am oprit-o si am lasat-o 10 minute ...... dupa care am scos turul din pompa.... stupoare! nici un gram de presiune !! intrebare : pe unde pierde presiunea ?? ca toate colierele le-am strans bine, si nu pierde pe la imbinari ....... ?!?!?! stie cineva ?? pls help ...... cred ca e blestemata masina asta :blink::(

Link to comment
Share on other sites

Una din manifestarile senzorului este pornirea grea, deci e posibil sa fie defect.

 

Insa daca dupa 10 minute nu mai ai presiune in rampa SI masina porneste foarte greu aproape sigut ca iti curg injectoarele . Se "inneaca" motorul. Si trebuie sa dai mult la cheie sa-l aerisesti.

 

Ca sa te lamuresti daca curg poti face asa :

Imediat dupa ce opresti motorul scoti presiunea din rampa ca sa nu mai aiba ce sa curga. Faci o proba de pornire dupa 10-20 minute. Daca porneste OK, e clar ca curge un injector ( sau mai multe ).

Link to comment
Share on other sites

intrebare: cum scot presiunea din rampa? si cum verific daca are presiune in rampa ?? ca asta nu stiu !

60064[/snapback]

 

Cel mai simplu e sa scoti unul din furtunele care intra in rampa, indiferent care e , tur sau retur. Dar atentie cum faci, ca benzina are ceva presiune ( inntre 2.5 - 3.5 atm. ) si te poate stropi. Pune si tu o carpa ceva in jurul furtunului inainte de a-l scoate.

Link to comment
Share on other sites

cu intratul in service nu pot sa garantez, pentru ca masina am lasa-o acolo,si am plecat la servici ... asta m-am gandit si eu ca nici nu s-au chinuit prea mult cu ea........ in fine.

60059[/snapback]

 

Pai zi ma frate asa, ca nu stii daca a intrat in service. Iti dai seama ca daca intra se rezolva, ca problemele astea cu bobina, injectoare etc., le rezolva si nea Pandele la garaju lui, ce sa mai zic de reprezentanta BMW. Deci pe viitor, nu mai faceti fratilor afirmatii din astea, m-am dus la reprezentanta si aia nu au stiut ce sa faca, e aberant. Pe bani totul se face .....

Link to comment
Share on other sites

Iti dai seama ca daca intra se rezolva, ca problemele astea cu bobina, injectoare etc., le rezolva si nea Pandele la garaju lui, ce sa mai zic de reprezentanta BMW.

 

 

Esti un optimist incurabil wlf :blink:

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Esti un optimist incurabil wlf :blink:

60069[/snapback]

 

Pai nu da pe bune, ai vazut topicul ala de l-am facut legat de Service-ul BMW si ce reguli am pus in el. Asa vin multi si zic, aia sunt niste incompetenti, dar ei de fapt ori nu au avut bani ca sa poate baga masina in service, ori au incercat sa o faca in parcare acolo cu vreun prieten de-al prietenului prietenului care lucreaza la reprezentanta, ori pur si simplu se abereaza.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu da pe bune, ai vazut topicul ala de l-am facut legat de Service-ul BMW si ce reguli am pus in el. Asa vin multi si zic, aia sunt niste incompetenti, dar ei de fapt ori nu au avut bani ca sa poate baga masina in service, ori au incercat sa o faca in parcare acolo cu vreun prieten de-al prietenului prietenului care lucreaza la reprezentanta, ori pur si simplu se abereaza.

60071[/snapback]

 

Asta asa e.

Multi au idei preconcepute despre service-ul la AB. Uitand ca AB sint de fapt SINGURII din tara care :

 

1. Au acces la TOATA documentatia de service si la toate manualele si la FAQ si chiar la o legatura directa cu fabrica in caz de dificultati

2. Au toate aparatele de masura si testerele necesare diagnosticarii, testarii si reparatiilor

3. Au oameni - mecanici si ingineri pregatiti si scolarizati chiar la fabrica BMW

 

Dar sa nu uitam ca nici ei nu sint niste zei ! Sint oameni, cu bune si rele, cu probleme, cu toane ...

 

De aceea ziceam ca esti optimist. Odata ajuns la AB nu neaparat ti se rezolva toate ca prin farmec :blink:

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.