Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

curge un injector


Recommended Posts

Am vazut azi ca imi curge injectorul 2.

 

Adica picura motorina pe la baza lui, si face cativa bulbuci (sau ceva de genu') - asta la relanti.

 

In mers nu simt nimic, dar cand e motorul cald, miroase putin a motorina, iar pe langa injector s-a adunat putina negreala unsuroasa (probabil praf de pe motor amestecat cu motorina care curge).

 

E periculos sa merg asa cu masina? (asta 2-3 zile pana rezolv problema)

 

Injectorul poate sa fie destrans?

Daca da, cum se poate strange? (tinand cont ca mai am 2 furtunase de cauciuc in afara de conducta metalica de motorina care intra in el)?

 

Daca trebuie schimbat, este scump unul nou? sau merita second?

 

mentionez ca masina este E34 525 TDS.

 

Multumesc anticipat tuturor celor care imi raspund.

Link to comment
Share on other sites

Din ce am vazut la a mea, se pot strange injectoarele respective. Furtunasele sunt pt retur. Daca poti mai strange-le putin. Si mai bine era daca-l dadeai jos si-i schimbai si o-ring-ul. In 1-2 saptamani o sa dau si eu injectoarele jos, pt o revizie generala, sa le curat si eventual sa le schimb duzele si sa centricubez pompa de motorina si o sa am confirmare daca exista o-ring-uri acolo.

Dar cel mai simplu mai strange-l putin, de la vibratii s-o fi desfacut. Am patit-o si eu la o Laguna. Nasol ca va trebui sa dai carcasa de la admisie jos, ca sa ajungi la el.

Link to comment
Share on other sites

alta intrebare: in admisie si in valva EGR trebuie sa fie doar aer? sau si urme de ulei, negreala, etc.?

 

Motorul functioneaza daca dau admisia jos? sau nu e bine sa pornesc motorul cu admisia demontata?

 

Ca sa vad daca valva EGR functioneaza corect in ce loc trebuie sa pun degetul si sa simt vacuum? (la valva? sau la ce capat al furtunaselor care vin sau pleaca de la electrovalva legata la EGR?)

Link to comment
Share on other sites

Negreala acolo e doar de la ulei aruncat de turbina prin intercooler spre admisie. Si eu am gasit la mine, cu toate ca nu papa ulei. La km pe care ii are masina, cred ca e ceva normal. Eu cand am dat jos radiatorul de apa sa-l curat, am dat si intercoolerul si tubulatura aceea care pleaca spre admisie de care incorporata si EGR-ul, pt a le curata. La EGR nu e mare inginerie, pe teava in care vine infipt acel furtun negru/albastru tragi cu gura aer si vezi daca se deplaseaza membrana in EGR. O tii in benzina, sa se curete bine, dai cu periuta de dinti pe acolo si iese brici. Trebuie sa impingi cu o surubelnita in membrana, sa o deschizi ca sa ajunga benzina si pe axul pe care se plimba membrana, o sa te prinzi tu despre ce e vorba cand o sa-l desfaci.

Probabil ca poti porni motorul si fara admisie, dar de ce sa faci asta?? Strange injectorul, da jos tubulatura cu EGR s-o cureti, daca poti da jos si intercoolerul si asta e. De la turatie, probabil ca vei avea vacuum pe furtunul negru/albastru. Am mai spus-o, toata lumea spune ca valva aia e EGR dar mie imi pare mai mult un fel de BOV, cand e turat motorul mult se creaza vacuum si se deschide acea valva pt a arunca din presiunea creata de turbina pe admisie afara. Cel putin eu asa cred, altfel de ce ar avea o gaurica sub valva, care actionata de vacuum comunica cu admisia? Pe acolo, daca deschizi valva, iese aer din admisie.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
sal! am si eu a N-a problema cu al meu 320 ,136cp si anume ;ieri un nene mecanic a verificat daca functioneaza injectoarele si a desfacut de la fiecare piulita de la conductele de presiune ce vine in capul injetorului , dupa ce s a constat ca functioneaza au ramas cateva "cechele" si anume pe la baza la doua din injectoare bolboroseste sa zic motorina , ca o spuma fina (dar foarte putin. Ce credeti ca s a intamplat ? cat e de grav?
Link to comment
Share on other sites

Probabil ca nu le-a strans corespunzator. Din exces (negativ) de zel , stiut fiind faptul ca nu se strang foarte tare, a aplicat o forta de strangere mai mica.

deci nu curge pe la piulita din capul injectorului acolo unde a desfacut el ci pe unde se infige in chiuloas ,pe jus , nu curge rau dar face o spuma .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
salutare la toata lumea! vreau sa intreb daca stie cineba la ate atmosfere trebuie sa lucreze injetoarele pentru 320 136cp. Am fost cu ele la proba si nenea de acolo a zis ca sufla bine si ca lucreaza la 190 de atm. Am inteles de la diferiti oameni a este prea mult . Aveti idee are este valoarea reala?!!!multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.