Jump to content

fuummm negruu....


Recommended Posts

acuma pe la ora 7-8...ma intorceam de la tara.....eu cu tata in BMW...si mama in spate cu un RENAULT CLIO ....mi-a spus maicamea cand am ajuns acasa...ca se vedea un fum negru....care era scos prin teava de esapament...CUM SA SPUN...CAND AM LUAT MASINA NU SCOTEA DELOK,DELOK.(aproape) era nesesizabil....am coborat pana jos in parcare ,am scoso pe liber...si am turato pana la 4 mii de ture.....tata se uita la teava..sa vada...a iesit mult fum negru...E NORMAL(EU ZIK CA NU)....precizez ca am schibmat toate filrtele si uleiul....OARE NUI CONVINE ULEIUL?....mai precizez ca masina trage bine.....oare ce sa intamplat...NEDUMERIEREE MARE...poate ma lamureste si pe mine cineva...v-as ruga foarte frumos..ca nu cred ca o sa dorm la noapte.. multumesc anticipat... :twoup:
Link to comment
Share on other sites

poi motorina asta care am bagato de 1 milion scoate...ca la celalta nu am observat...ca bagasem de 500 acum vreo 3 zile...ai inteles?

 

De unde ai bagat ? Bagi frecvent din statia asta sau azi a fost doar o intamplare ? Daca nu ai mai bagat de la ei si azi e prima data , din punctul meu de vedere e destul de clar.....

Link to comment
Share on other sites

am bagat de la petrom v...stiti ceva...de calitatea combustibilului..de aici?...am mai bagat...dar nu a mai facut...

eu nu mai bag de mult de la petrom....sau petrom v

 

bag de la OMV - Sprint Diesel si de la MOL - Evo Diesel (euro 5)

Edited by icsulescu
Link to comment
Share on other sites

cred ca va fi si ultima data cand am bagat de la PETROM V..asta...off...sper sa fie motorina....orikum m-am cam speriat tare azi...m-ai aveam oleaka sa cred ca motoru e pe duca(de abia luasem masina) te sperii la orice chestie...in fine....poate fi...si din cauza ca era rece masina....asta e..
Link to comment
Share on other sites

Nu conteaza marca , te intreb de locul de unde ai alimentat. Nu are importanta marca , daca statia era proasta , cu tancurile vechi si ruginite......care trag apa , degeaba e OMV , tot proasta calitativ .

 

Eu de cand am masina , numai Rompetrol bag , cel dintre Baba Novac si Dristor . 95% numai de acolo am bagat , numai in cazuri extreme si de maxima alerta am alimentat din alta parte.

Link to comment
Share on other sites

Eu azi mi-am curĂŁĂžat EGR-ul Âşi admisia, total 4 ore, rezultat = fum aproape zero. ĂŽnainte ĂŽn sarcinĂŁ fĂŁceam pe locomotiva

 

Ce ai curatat la admisie? Senzorul pozitionat sub filtrul de particule? As vrea sa il curat si eu sa vad daca merge mai bine. Ce solutie se foloseste pentru a-l face curat?

Link to comment
Share on other sites

cred ca va fi si ultima data cand am bagat de la PETROM V..asta...off...sper sa fie motorina....orikum m-am cam speriat tare azi...m-ai aveam oleaka sa cred ca motoru e pe duca(de abia luasem masina) te sperii la orice chestie...in fine....poate fi...si din cauza ca era rece masina....asta e..

 

filtrul epurator l-ai schimbat? valva EGR este curata?

oricum schimba filtrul epurator si o sa vezi ca nu o sa mai scoata fum negru.

Link to comment
Share on other sites

nu prasesc bine injectoarele, pe liber, poti tura cat vrei tu ca nu tre sa dea fum deloc, orice diesel ar fi, doar daca e murdar EGR-u sau ceva pe acolo mai da o pala de negru pe la 4000 rpm, dar nu da fum la liber, fum da in sarcina, si si acolo daca e in mint condition nu da fum....

 

Parerea mea e ca ceva injectoare.. baga aiurea.. nu tremura masina la relanti ? adica sa tremure mai tare ?

 

 

PS: EGR-u creca e 20% din ce ai de curatat ,si eu cand am curatat EGR-u am constata ca galeriile de la admisie sunt dezastru, cu depuneri de carbon pe acolo, care eu cel putin nu am cum sa le curat...

Link to comment
Share on other sites

daca masina e la relanti...nu scoate un pic de fum.....nu tremura...cum zice life style...ci doar daca ii dau la 4000turatii...pe liber...scoate fum negru....si cand merg cu ea...daca o acelerez...de la 2200de turatii..scoate muult fum negru..las o dara de fum...ce sa fie?

 

 

CE AR TREBUI SA CURAT DACA NUI MOTORINA DE VINA? sau ce masuri trebuie sa iau...care ar fi problema...cea mai concludenta?

Link to comment
Share on other sites

EGR si galeriile de admisie trebuie curatate, din pacate eu am dat jos doar EGR-u, cealalta parte, la fel de importanta nu am dat jos sa o curat, oricum nu aveam cu ce sa curat depunerile de carbon, abia le-am dat jos de pe EGR.

 

 

Daca-ti da fum de la 22000 rpm nu e prea bine, daca te streseaza foarte tare mergi la tester sa vezi in primul rand, cum functioneaza in sarcina injectoarele, debitmetrul si turbina, pe la service-uri costa 50 de lei o testare din asta... daca toate-s in parametrii normali, te apuci de demontat si curatat.... EGR, galeriile de admisie, intercoolerul....

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.