Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

RUNFLAT vulcanizare


eemerge

Recommended Posts

Sper ca nu am gresit cu locul de postare pentru intrebarea mea ...

 

Cu toate ca nu ma gandeam sa o fac la nici 2 luni de la cumpararea masinii, a venit si ea, scumpa panaa...... Am citit pe aici un post , unde un membru zicea ceva de pana in germania pe runflat si de schimbat cauciucul. Eu am tot runflat pe o seria 3 2008, si ...nu stiu daca se procedeaza ca la orice fel de cauciuc : mergi la vulcanizare si stiu ei ce sa faca..sau trebuie sa fac ceva anume? Poate ma ajutati :twoup:

 

Thanks :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Guest juststy
pene face tot omul :twoup: eu am roti pe masina de 17 cu cauciucuri pirelli 225/45/17, noi. In 12 ani nu am facut nici o pana, dar acum o luna am facut , una urata, mi-a intrat o sarma in cauciuc, si mi-a zgariat si aripa pe dedesubt. la orice vulcanizare, bine echipata ti-o pot face prin doua modalitati : prima nu-ti mai dau cauciucul jos si-ti baga un dop de latex, ceea ce nu-ti recomand, si a 2-a ceva mai scumpa, iti dau cauciucul jos, si-ti pun un petic pe interior, cea mai buna metoda. Cu petic, echilibrat, dat jos cauciuc nu are trebui sa depaseasca 40 ron. Sa ai grija sa nu-ti zgarie janta, sa foloseasca protectii de plastic la prese si leviere !!! bafta :twoup: Edited by juststy
Link to comment
Share on other sites

pene face tot omul :twoup: eu am roti pe masina de 17 cu cauciucuri pirelli 225/45/17, noi. In 12 ani nu am facut nici o pana, dar acum o luna am facut , una urata, mi-a intrat o sarma in cauciuc, si mi-a zgariat si aripa pe dedesubt. la orice vulcanizare, bine echipata ti-o pot face prin doua modalitati : prima nu-ti mai dau cauciucul jos si-ti baga un dop de latex, ceea ce nu-ti recomand, si a 2-a ceva mai scumpa, iti dau cauciucul jos, si-ti pun un petic pe interior, cea mai buna metoda. Cu petic, echilibrat, dat jos cauciuc nu are trebui sa depaseasca 40 ron. Sa ai grija sa nu-ti zgarie janta, sa foloseasca protectii de plastic la prese si leviere !!! bafta :twoup:

 

tocmai am citit inca un post pe forum aici (nu mai am linku dar il caut daca e si-l adaug) , unde scrie ca run-flat-urile nu se repara, bmw nu aproba asa ceva din motive de securitate (nu ca as avea nevoie de aprobare, dar ca idee ca or stii ei ce stiu).... mersi juststy pt raspuns, mai astept si altele ...si totodata, stie cineva pretul la un run-flat (aproximativ) ?

Link to comment
Share on other sites

Guest juststy
am uitat sa-ti zic, ale mele sunt pirelii p 6000, la 800 ron bucata, nu cred ca ai vrea sa NU le vulcanizezi, mai ales ca sunt noi, si asigurarea despagubeste partial. :twoup:
Link to comment
Share on other sites

am uitat sa-ti zic, ale mele sunt pirelii p 6000, la 800 ron bucata, nu cred ca ai vrea sa NU le vulcanizezi, mai ales ca sunt noi, si asigurarea despagubeste partial. :twoup:

 

ale mele sunt continental nu stiu exact modelul, dar referitor la vulcanizare, esti sigur ca RUN-FLATurile se vulcanizeaza? ca peste tot pe unde m-am uitat si am intrebat mi s-a zis ca nu

Link to comment
Share on other sites

nu ti-am raspuns ca nu stiu ce inseamna runflat. daca ma lamuresti iti spun daca am sau nu :twoup:

 

run-flat = anvelope care sunt special concepute sa poti sa mergi cu ele pe pana distante lungi (am inteles ca variaza intre 80 si 200 de km) cu viteze mari , ca sa nu umblii cu roata de rezerva dupa tine.

 

Eu la masina (320 d ) nu am roata de rezerva , pt ca a asa a venit masina din fabrica fara , nici loc nu are.

 

run-flat asta are diverse denumiri din cate am inteles in functie de producatoru de anvelope.

Link to comment
Share on other sites

Pentru cei interesati de pret, am gasit pe un site romanesc... nu ii fac reclama ca nu stiu daca e voie sau nu, oricum pretul la runflat continental este 611 RON..... :twoup:

 

Culmea ca pe un site din germania vazusem pretul 109 Euro..cat adaos isi baga romanii oare?

 

Si , tot pentru cei interesati, ce am aflat eu intre timp despre vulcanizare la RF: am sunat la BMW si mi-au zis ca daca e ceva minor se poate repara nu trebuie neaparat schimbat (thank God), si am sunat si la vreo 2 firme care vulcanizeaza (una e SAMA cealalta...am uitat :twoup: ) , si ambele faceau vulcanizari si la run-flat.

 

Inca mai astept opinii/pareri din partea celor care probabil au " trecut " prin asta si au un raspuns de dat.

Link to comment
Share on other sites

Pentru cei interesati de pret, am gasit pe un site romanesc... nu ii fac reclama ca nu stiu daca e voie sau nu, oricum pretul la runflat continental este 611 RON..... :twoup:

 

Culmea ca pe un site din germania vazusem pretul 109 Euro..cat adaos isi baga romanii oare?

 

Si , tot pentru cei interesati, ce am aflat eu intre timp despre vulcanizare la RF: am sunat la BMW si mi-au zis ca daca e ceva minor se poate repara nu trebuie neaparat schimbat (thank God), si am sunat si la vreo 2 firme care vulcanizeaza (una e SAMA cealalta...am uitat :D ) , si ambele faceau vulcanizari si la run-flat.

 

Inca mai astept opinii/pareri din partea celor care probabil au " trecut " prin asta si au un raspuns de dat.

 

Eu am patit treaba cu pana pe runflat la un seria 1. Treaba sta asa: daca pana e "normala" (adica in zona de rulare a cauciucului) se poate vulcaniza. Eu am facut treaba asta si m-a mai tinut un an cauciucul, dupa care l-am dat pe masina sotiei unui prieten (nu conteaza ca-i uzat ca n-ai cum sa ai accident la 20 kmh... :twoup:) si merge bine-merci si acum. Vulcanizarea se poate face la orice atelier cat de cat dotat. Din ce stiu eu trebuie o piesa speciala de dejantat (din cauza flancurilor intarite), dar care nu-i foarte scumpa si pe care si-o poate permite un atelier cat de cat mai rasarit.

 

Daca pana e in flanc, poti sa-i spui adio! Nu mai au ce sa-i faca, tot din cauza faptului ca flancul e ranforsat cu metal ca sa poti merge pe pana.

 

Tocmai mi-am schimbat si eu cauciucurile, asa ca daca te intereseaza detalii si preturi, da un PM, ca nu vreau sa fac reclama mascata!

 

Bafta la reparatie!

Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat azi pana la vulcanizare, aprox 50 ron m-a costat...si s-a rezolvat relativ repede , sa vedem si cat o sa tina. O sa pun o poza si cu ditamai surubu care imi intrase in roata :twoup:) ca l-am pastrat ca amintire...

 

Strazile din Ro ce sa-i faci...bataie de joc ...

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de pana ca nu am avut inca... in schimb informativ pentru preturi:

 

am cumparat cauciucuri de vara: 205/55/R16 pirelli p zero run flat - 460ron bucata (cred ca au fost la reducere) iar pentru iarna am tot run flat: pirelli sotto zero.

BTW, vreau sa imi cumpar jante de tabla pentru cele de iarna pe 16". Exista diferite pentru run flat sau is bune cele normale? stiti niste preturi sau de unde pot lua in cluj? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Am mai auzit ceva legat de RFT-uri de la o amica care le are puse pe un A5. A facut pana undeva prin tara si a bagat un tub de spray din ala de vulcanizeaza rotile dupa care a pus roata la compresor. Cand a ajuns la vulcanizare i s-a spus ca poate arunca cauciucul cand nu o va mai tine ca solutia aia care intra in roata de la spray se intareste si nu mai poate fi vulcanizata roata. Nu stiu daca asa o fi sau au prostit-o aia la vulcanizare dar as fi curios care ar fi adevarul.
Link to comment
Share on other sites

Am mai auzit ceva legat de RFT-uri de la o amica care le are puse pe un A5. A facut pana undeva prin tara si a bagat un tub de spray din ala de vulcanizeaza rotile dupa care a pus roata la compresor.
Ideea e ca daca ai runflat, nu ai nevoie de tuburi d-alea, ca poti sa mai mergi vreo 150km.
Link to comment
Share on other sites

Sper ca nu am gresit cu locul de postare pentru intrebarea mea ...

 

Cu toate ca nu ma gandeam sa o fac la nici 2 luni de la cumpararea masinii, a venit si ea, scumpa panaa...... Am citit pe aici un post , unde un membru zicea ceva de pana in germania pe runflat si de schimbat cauciucul. Eu am tot runflat pe o seria 3 2008, si ...nu stiu daca se procedeaza ca la orice fel de cauciuc : mergi la vulcanizare si stiu ei ce sa faca..sau trebuie sa fac ceva anume? Poate ma ajutati :twoup:

 

Thanks :twoup:

 

De curiozitate cum ai realizat ca ai pana? Presupunand ca era una usoara, a tras masina intr-o parte sau cum? S-a aprins senzorul de presiune si atat....Ca sunt un pic nedumerit la mine. Dupa ce m-i s-a aprins senzorul de presiune, am facut presiunea si am mers 800 km pana s-a aprins iar ceea ce nu prea imi semana a pana...

Link to comment
Share on other sites

Sper ca nu am gresit cu locul de postare pentru intrebarea mea ...

 

Cu toate ca nu ma gandeam sa o fac la nici 2 luni de la cumpararea masinii, a venit si ea, scumpa panaa...... Am citit pe aici un post , unde un membru zicea ceva de pana in germania pe runflat si de schimbat cauciucul. Eu am tot runflat pe o seria 3 2008, si ...nu stiu daca se procedeaza ca la orice fel de cauciuc : mergi la vulcanizare si stiu ei ce sa faca..sau trebuie sa fac ceva anume? Poate ma ajutati :twoup:

 

Thanks :twoup:

 

De curiozitate cum ai realizat ca ai pana? Presupunand ca era una usoara, a tras masina intr-o parte sau cum? S-a aprins senzorul de presiune si atat....Ca sunt un pic nedumerit la mine. Dupa ce m-i s-a aprins senzorul de presiune, am facut presiunea si am mers 800 km pana s-a aprins iar ceea ce nu prea imi semana a pana...

Sa nu cumva sa ai janta stramba..

Link to comment
Share on other sites

Sper ca nu am gresit cu locul de postare pentru intrebarea mea ...

 

Cu toate ca nu ma gandeam sa o fac la nici 2 luni de la cumpararea masinii, a venit si ea, scumpa panaa...... Am citit pe aici un post , unde un membru zicea ceva de pana in germania pe runflat si de schimbat cauciucul. Eu am tot runflat pe o seria 3 2008, si ...nu stiu daca se procedeaza ca la orice fel de cauciuc : mergi la vulcanizare si stiu ei ce sa faca..sau trebuie sa fac ceva anume? Poate ma ajutati :twoup:

 

Thanks :D

 

De curiozitate cum ai realizat ca ai pana? Presupunand ca era una usoara, a tras masina intr-o parte sau cum? S-a aprins senzorul de presiune si atat....Ca sunt un pic nedumerit la mine. Dupa ce m-i s-a aprins senzorul de presiune, am facut presiunea si am mers 800 km pana s-a aprins iar ceea ce nu prea imi semana a pana...

 

pai am realizat treptat :twoup:)

 

Odata mi s-a parut ca vad roata putin mai lasata...dar am zis ca poate o vad eu naspa ca era si seara...

cand am plecat...se auzea zgomot din ala de roata moale pe asfalt.....si dupa ce am mers un pic s-a aprnis si indicatorul de pana.

I-am bagat si eu presiune dar nu a tinut decat pana a doua zi seara...pt ca era ditamai holsurubu in roata :D) masina nu tragea deloc in nici o parte...

Link to comment
Share on other sites

Unde sa fac si eu pana? la ce vulcanizare ati mers? am una pe langa servici pe Antiaeriana care vad ca indreapta si jentile. Stiti ceva de ei sunt ok?

In zona aia mai bine mergi la vulcanizarea din apropierea fostei Piete 13 septembrie, exact la intrarea pe o straduta laterala de pe Bd. Ghencea, ultima strada inainte de interesectia 13 septembrie cu Drumul Sarii.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de pana ca nu am avut inca... in schimb informativ pentru preturi:

 

am cumparat cauciucuri de vara: 205/55/R16 pirelli p zero run flat - 460ron bucata (cred ca au fost la reducere) iar pentru iarna am tot run flat: pirelli sotto zero.

BTW, vreau sa imi cumpar jante de tabla pentru cele de iarna pe 16". Exista diferite pentru run flat sau is bune cele normale? stiti niste preturi sau de unde pot lua in cluj? :twoup:

 

pe varianta manastur zorilor, la oricare din aia ce vand cauciucuri SH, au jante de tabla cate vrei tu, de orice marca la 100 ron bucata.

 

Nu stiu de pana ca nu am avut inca... in schimb informativ pentru preturi:

 

am cumparat cauciucuri de vara: 205/55/R16 pirelli p zero run flat - 460ron bucata (cred ca au fost la reducere) iar pentru iarna am tot run flat: pirelli sotto zero.

BTW, vreau sa imi cumpar jante de tabla pentru cele de iarna pe 16". Exista diferite pentru run flat sau is bune cele normale? stiti niste preturi sau de unde pot lua in cluj? :twoup:

 

pe varianta manastur zorilor, la oricare din aia ce vand cauciucuri SH, au jante de tabla cate vrei tu, de orice marca la 100 ron bucata.

 

 

PS referitor la pene, eu am sesizat ca daca nu am presiunea egala in roti, in special pe fata, la curbe peste 80-100 km/h se aprinde DSC-ul in bord si ma franeaza/enerveaza masina :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.