Jump to content

TYRE PUNCTURE - urgent, multumesc


Recommended Posts

Ceau,

 

Am de 2 luni un BMW 525D, e65, 2004. Am cauciucuri RSC pe el. Din 3 in 3 saptamani (aprox) imi apare Tyre Puncture pe ecran. Cand merg la vulcanizare, desi baga presiune mare in cauciuc nu se vede in apa nicicum ca as avea pana. Eu resetez TPMul si iara imi apare Tyre Puncture dupa 3 saptamani si iara nu se vede nimic in apa. Chiar daca vad ca o roata e mai dezumflata ca restul, pe acea roata nu se vede nimic in apa. Cum pot repara aceasta pana care nu se vede?

 

Poate cineva va rog mult sa ma ajute?

 

Multumesc mult,

Serban

Link to comment
Share on other sites

Am vazut si eu ceva asemanator.

 

A doua oara la vulcanizare a dat anvelopa jos, a dat-o cu substanta ca lumea, a rotit-o un pic si a echilibrat roata din nou.

 

A fost perfect!

 

P.S. Este clar ca a fost o solutie aleasa la intamplare dar a fost buna... Nu stiu daca se aplica si in cazul tau dar in cazul respectiv a fost solutia potrivita

Link to comment
Share on other sites

Ai verificat ventilul? Poate sa piarda presiune pe acolo doar cand este montata pe masina!

Mai poti incerca chiar tu sa depistezi locul...apa cu sapun, roata montata pe masina si cu o pensulica dai peste tot...e posibil ca problema sa apara la presiune maxima si sub sarcina...

 

Altceva...daca esti din Buc, mers la Autosoft (au aparat special pt RFT/RSC), dat pneul jos curatat bine marginile si janta de mizerii, schimbat ventilul si pus la loc. apoi vezi cum sta treaba...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
am avut eu problema asta la rsc-uri...s-a rezolvat dupa ce am echilibrat roata cu plumb care se lipeste pe interiorul jantei... in apa nu scapa pe nicaieri... scapa numai cand opream si se nimerea ca plumbul sa fie in partea de jos si se apasa nu stiu cum si scapa pe acolo, incearca sa lasi roata cu plumbul in jos si asculta sa vezi ca scapa pe acolo.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
simplu, din "desktop".. apesi in jos ca sa intri in meniul info sau cum ii spune, te duci la vehicle settings, si cauti acolo la submeniu, RPA, dai click pe el, si apoi dai set tyre pressure (tre sa ai motorul pornit), apesi pe yes.. o sa-ti apara INITIALIZING..acum pornesti cu masina si mergi cat mai constant pe un drum cat mai ok, fara gropi, ca sa isi dea seama masina de presiunea din fiecare roata si mergi asa pana cand o sa scrie ACTIVE. Cam asta e tot
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
Azi cand am plecat de acasa cam dupa 10 km parcuri in oras mi-a aparut si mie aceasta semnal, imediat am mers la o vulcanizare, presiuena in roti era ok, foarte putin a trebuit la una dintre ele. Chiar asa sensibil sa fie acest senzor. La intrarea in meniu (bmw e60) cand am ajuns la submeniul RPA, mi-l arata inactiv, adica in loc ca literele sa fie albe ca si la celelalte meniuri, mi-l arata un gr. Am incercat sa intru in RPA dar nu se intampla nimic. Ce as putea face? Edited by 87BNP
Link to comment
Share on other sites

Azi cand am plecat de acasa cam dupa 10 km parcuri in oras mi-a aparut si mie aceasta semnal, imediat am mers la o vulcanizare, presiuena in roti era ok, foarte putin a trebuit la una dintre ele. Chiar asa sensibil sa fie acest senzor. La intrarea in meniu (bmw e60) cand am ajuns la submeniul RPA, mi-l arata inactiv, adica in loc ca literele sa fie albe ca si la celelalte meniuri, mi-l arata un gr. Am incercat sa intru in RPA dar nu se intampla nimic. Ce as putea face?

 

1.detecteaza diferentele mai mari de 30% dintre roti.

 

2.trebuie sa fi pe loc cu motorul pornit ca sa il resetezi. Sau oprit... nu mai tin minte dar parca e: trebuie sa stai oprit (asta sigur) si cu motorul la relanti

Link to comment
Share on other sites

Azi cand am plecat de acasa cam dupa 10 km parcuri in oras mi-a aparut si mie aceasta semnal, imediat am mers la o vulcanizare, presiuena in roti era ok, foarte putin a trebuit la una dintre ele. Chiar asa sensibil sa fie acest senzor. La intrarea in meniu (bmw e60) cand am ajuns la submeniul RPA, mi-l arata inactiv, adica in loc ca literele sa fie albe ca si la celelalte meniuri, mi-l arata un gr. Am incercat sa intru in RPA dar nu se intampla nimic. Ce as putea face?

 

1.detecteaza diferentele mai mari de 30% dintre roti.

 

2.trebuie sa fi pe loc cu motorul pornit ca sa il resetezi. Sau oprit... nu mai tin minte dar parca e: trebuie sa stai oprit (asta sigur) si cu motorul la relanti

 

Am facut cum ai zis tu, adica stand pe loc si acum e inregula. Sper sa nu fie vre-un por in roata in care am bagat putina presiune. Multam!

Link to comment
Share on other sites

Stai linistit ca te agiti degeaba. Te duci degeaba la vulcanizare, nu au nimic rotile tale.Asta e una din multele probleme pe care le are e 60 ul la sistemele electronice.E o eroare de interpretare a senzorilor.Asa imi facea si mie destul de des...probabil si de la gropi.Eu am schimbat intre timp toate cauciucurile si am pus ceva mai inalte si vad ca acum nu mai face.Eu zic sa-l resetezi mereu si sa-l ignori.Eu asa am facut <_<
Link to comment
Share on other sites

Monitorizarea presiunii din roti este o chestiu de siguranta si nu trebuie ignorata.

 

Daca ai probleme la sistemul de monitorizare le repari. Dar nu ignori sistemul.

 

P.S. La E60 de dupa 2006 au cam disparut probleme de soft

Link to comment
Share on other sites

Monitorizarea presiunii din roti este o chestiu de siguranta si nu trebuie ignorata.

 

Daca ai probleme la sistemul de monitorizare le repari. Dar nu ignori sistemul.

 

P.S. La E60 de dupa 2006 au cam disparut probleme de soft

 

 

Acum cateva luni mi s-au aprins intr-o zi 5 senzori. Daca ma duceam sa-i schim pe toti dadeam 1000 euro DEGEABA.Sunt probleme la partea electronica si poti sa schimbi toti senzorii....tot o iau razna uneori.

Atasez poza cu bordul meu care a fost pom de craciun la un mom dat.

 

Monitorizarea presiunii din roti este o chestiu de siguranta si nu trebuie ignorata.

 

Daca ai probleme la sistemul de monitorizare le repari. Dar nu ignori sistemul.

 

P.S. La E60 de dupa 2006 au cam disparut probleme de soft

 

 

Acum cateva luni mi s-au aprins intr-o zi 5 senzori. Daca ma duceam sa-i schim pe toti dadeam 1000 euro DEGEABA.Sunt probleme la partea electronica si poti sa schimbi toti senzorii....tot o iau razna uneori.

Atasez poza cu bordul meu care a fost pom de craciun la un mom dat.

post-8248-1246362995_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Senzori? Ce senzori? Ai senzori de presiune in roti?

 

Eu pe a mea nu am. Se face estimarea presiunii din roti prin monitorizarea de catre DSC a vitezei de rotatie a fiecarei roti si a unghiului volanului.

Edited by Bala
Link to comment
Share on other sites

Stai linistit ca te agiti degeaba. Te duci degeaba la vulcanizare, nu au nimic rotile tale.Asta e una din multele probleme pe care le are e 60 ul la sistemele electronice.E o eroare de interpretare a senzorilor.Asa imi facea si mie destul de des...probabil si de la gropi.Eu am schimbat intre timp toate cauciucurile si am pus ceva mai inalte si vad ca acum nu mai face.Eu zic sa-l resetezi mereu si sa-l ignori.Eu asa am facut <_<

Pai nu prea e de ignorat, seara mi-a dat iar mesajul si l-am resetat, iar dimineata aveam pana :| . Eu nu am avut probleme electronice sau rateuri la computer desi am 2 e60-uri....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.