Jump to content

Recommended Posts

Stie cineva daca mecanicii de la filaret repara masini si in afara programului ? Cred ca am probleme cu sonda lambda si parca n-as vrea sa o mai duc la filaret si as prefera sa vb direct cu unul din mecanicii de acolo ca in timpul lui liber sa se ocupe de masina mea .Sau poate stiti voi un mecanic bun la care sa ma duc ca pana acum am fost numai la amatori si as vrea sa imi repar mai repede masina.
Link to comment
Share on other sites

Stie cineva daca mecanicii de la filaret repara masini si in afara programului ? Cred ca am probleme cu sonda lambda si parca n-as vrea sa o mai duc la filaret si as prefera sa vb direct cu unul din mecanicii de acolo ca in timpul lui liber sa se ocupe de masina mea .Sau poate stiti voi un mecanic bun la care sa ma duc ca pana acum am fost numai la amatori si as vrea sa imi repar mai repede masina.

ce problema ai?ce tip de masina?

 

 

bmw e46 318i an 2001 , motor 1.9 118 cai , cand e rece motorul moare la relanti , vibreaza toata masina iar pe teava de esapament miroase a benzina .Dupa ce se incalzeste motorul numai imi moare la relanti.

Link to comment
Share on other sites

Stie cineva daca mecanicii de la filaret repara masini si in afara programului ? Cred ca am probleme cu sonda lambda si parca n-as vrea sa o mai duc la filaret si as prefera sa vb direct cu unul din mecanicii de acolo ca in timpul lui liber sa se ocupe de masina mea .Sau poate stiti voi un mecanic bun la care sa ma duc ca pana acum am fost numai la amatori si as vrea sa imi repar mai repede masina.

ce problema ai?ce tip de masina?

 

 

bmw e46 318i an 2001 , motor 1.9 118 cai , cand e rece motorul moare la relanti , vibreaza toata masina iar pe teava de esapament miroase a benzina .Dupa ce se incalzeste motorul numai imi moare la relanti.

nu e de la sonda......

dar de la ce ar putea sa fie ?Bujiile sunt noi ( 2luni) , iar de la ultimul service ( filtre & ulei nu au trecut decat 6000 km ) .

Link to comment
Share on other sites

Problema rezolvata astazi la Filaret. Super ok baietii , m-am dus tot la acealasi mecanic la care am facut si revizia cand am luat masina iar baiatu e de nota 10.

Insa am o mica nelamurire , poate ma lamuriti voi :twoup: .

 

Mi-au schimbat asa :

 

Valva - 156 Ron

Furtun - 101 Ron

Valva Disa - 450 Ron

Conector - 24 Ron ( e un conector din spate la de motor legat de _chiulasa_ din cate am vazut si inteles care are legatura cu antigelul , apa distilata , aveam scurgeri pe acolo si pierdeam antigel. )

Manopera - 290 Ron

Preturile sunt fara TVA daca va intereseaza calculati si voi cu TVA.

 

Ideea e urmatoarea . Sunt nelamurit in legatura cu primele 2 lucruri schimbate Furtunul acela de l-au schimbat este furtunul din spatele motorului sub filtrul de particule care are la capat o valva . Curiozitatea mea e daca in mod normal valva vine in acelasi pret cu furtunul sau e separata pentru ca cel putin pe factura mi le-au pus separate.

 

Nu stiu daca ati inteles exact despre ce vorbesc , o sa incerc sa gasesc o poza pe net ca sa exemplific mai bine .

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.