Jump to content

Recommended Posts

Despre care ventilator vorbesti?

 

 

Tu te auzi?????

 

 

Ai citit primul post, e vorba de un E46 din 2000.

Cate ventilatoare crezi tu ca poate sa aibe.

 

 

 

cand aprind pozitiile,porneste si ventilatorul automat...e normal asa ceva?am un e46 coupe din 2000

abia ce am lluat masina...ma gandesc sa nu fi facut vreun mecanic vre-o improvizatie la fire,..

astept parerile voastre/...mersi

 

 

Stai tu linistit ca nu e nici-un ventilator, e altceva.

Pentru linistea ta , du-te la un mecanic.

Link to comment
Share on other sites

Despre care ventilator vorbesti?

 

 

Tu te auzi?????

 

Ai citit primul post, e vorba de un E46 din 2000.

Cate ventilatoare crezi tu ca poate sa aibe.

 

Auzi, poti sa nu mai fii asa tare-n gura? Stai in banca ta, daca nu poti sa-mi raspunzi!

 

Eu inca astept raspuns, despre ce ventilator este vorba? (cel de la radiator sau cel de la clima, pentru astia care vorbesc fara sa gandeasca, ca wind-3er)

Si la mine porneste uneori ventilatorul de la clima asa de capul lui, dar nu neaparat cand aprind luminile.

Edited by chrisatotputernicu
Link to comment
Share on other sites

cand aprind pozitiile,porneste si ventilatorul automat...e normal asa ceva?am un e46 coupe din 2000

abia ce am lluat masina...ma gandesc sa nu fi facut vreun mecanic vre-o improvizatie la fire,..

astept parerile voastre/...mersi

 

ce becuri ai la pozitii?

Link to comment
Share on other sites

Conteaza? :twoup:

 

da, sa explic si de ce. Nu stiu ce becuri de pozitii sint pe coupe dar daca sint acelea cu doua filamente, frana si pozitie, conteaza.

Multa lume cand schimba un bec nu se uita exact la soclul acestuia si multi monteaza bec cu un singur filament pe soclu cu doua contacte. Cand pun becul, acesta fiind cu un singur contact face scurt intre contactele din soclu si poate aparea un +, un retur pe instalatie.

 

Un exemplu concret este la Opel Astra . Un prieten de al meu a avut o problema de asta si anume tot timpul avea stop/frana aprins si motorul nu se oprea din contact. Motorul se oprea doar cand stingea farurile. Mi-a spus ca problema a aparut de cand a schimbat un bec la pozitie spate. Ne-am uitat si bineinteles a montat un bec cu un singur filament intr-un soclu cu doua lamele de contact. Facand scurt intre ei aparea un plus care alimenta continuu electrovalva de la pompa de injectie, nu-mi explic cum. Cert este ca la stingerea farurilor motorul se oprea. Am inlocuit becul si problema a disparut.

Deci la unele masini conteaza becurile, nu stiu daca si in cazul de mai sus s-a facut aceeasi greseala, repet nu stiu ce becuri sint l coupe.

Tot la fel de bine s-ar putea sa fie vreo legatura la masa, proasta.

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

Conteaza? :twoup:

 

da, sa explic si de ce. Nu stiu ce becuri de pozitii sint pe coupe dar daca sint acelea cu doua filamente, frana si pozitie, conteaza.

Multa lume cand schimba un bec nu se uita exact la soclul acestuia si multi monteaza bec cu un singur filament pe soclu cu doua contacte. Cand pun becul, acesta fiind cu un singur contact face scurt intre contactele din soclu si poate aparea un +, un retur pe instalatie.

 

Un exemplu concret este la Opel Astra . Un prieten de al meu a avut o problema de asta si anume tot timpul avea stop/frana aprins si motorul nu se oprea din contact. Motorul se oprea doar cand stingea farurile. Mi-a spus ca problema a aparut de cand a schimbat un bec la pozitie spate. Ne-am uitat si bineinteles a montat un bec cu un singur filament intr-un soclu cu doua lamele de contact. Facand scurt intre ei aparea un plus care alimenta continuu electrovalva de la pompa de injectie, nu-mi explic cum. Cert este ca la stingerea farurilor motorul se oprea. Am inlocuit becul si problema a disparut.

Deci la unele masini conteaza becurile, nu stiu daca si in cazul de mai sus s-a facut aceeasi greseala, repet nu stiu ce becuri sint l coupe.

Tot la fel de bine s-ar putea sa fie vreo legatura la masa, proasta.

mersi frumos...o sa ma uit si o sa va zic....sa speram ca e doar un bec...cat despre ventilator chiar nu stiu care porneste...cred ca ala de la clima cel care tine si apa la jumate

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
cand aprind pozitiile,porneste si ventilatorul automat...e normal asa ceva?am un e46 coupe din 2000

abia ce am lluat masina...ma gandesc sa nu fi facut vreun mecanic vre-o improvizatie la fire,..

astept parerile voastre/...mersi

 

ce becuri ai la pozitii?

pe fata sau pe spate?>la care anume te referi?

Link to comment
Share on other sites

Conteaza? :)

 

da, sa explic si de ce. Nu stiu ce becuri de pozitii sint pe coupe dar daca sint acelea cu doua filamente, frana si pozitie, conteaza.

Multa lume cand schimba un bec nu se uita exact la soclul acestuia si multi monteaza bec cu un singur filament pe soclu cu doua contacte. Cand pun becul, acesta fiind cu un singur contact face scurt intre contactele din soclu si poate aparea un +, un retur pe instalatie.

 

Un exemplu concret este la Opel Astra . Un prieten de al meu a avut o problema de asta si anume tot timpul avea stop/frana aprins si motorul nu se oprea din contact. Motorul se oprea doar cand stingea farurile. Mi-a spus ca problema a aparut de cand a schimbat un bec la pozitie spate. Ne-am uitat si bineinteles a montat un bec cu un singur filament intr-un soclu cu doua lamele de contact. Facand scurt intre ei aparea un plus care alimenta continuu electrovalva de la pompa de injectie, nu-mi explic cum. Cert este ca la stingerea farurilor motorul se oprea. Am inlocuit becul si problema a disparut.

Deci la unele masini conteaza becurile, nu stiu daca si in cazul de mai sus s-a facut aceeasi greseala, repet nu stiu ce becuri sint l coupe.

Tot la fel de bine s-ar putea sa fie vreo legatura la masa, proasta.

m-am uitata azi...chiar erau becuri cu doua filamente pe soclu de unu...dar nu asta era problema..le-am schimbat si la fel face...trebuie sa fie altceva

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.