Jump to content

E39 535i


Ciupanezu

Recommended Posts

le rup si aia in Germania de le sar capacele...nu stiu la ce va referiti cand spuneti bine intretinute...la mecanica?! la stare ei estetica interioara -exterioara..?! daca este vorba de estetica,Razvan stie foarte bine cum e cu restaurarea ,iti poate da niste sfaturi pertinente <_<..si cred ca pt 12 de coco taxa, merita ...

 

Problema este alta.

 

O maºinã din Germania este mult mai bine ÎntreÞinutã decât una din România, teoria este valabilã În 95% din cazuri.

 

Au venituri mai mari, nu pot din punct de vedere legal sĂŁ circule cu maÂşini prost ĂŽntreĂžinute.

Nu e ca la noi, dai 150 Ron Âşi ai scĂŁpat de ITP.

 

E alt nivel de trai, 400-500 € nu ĂŽnseamnĂŁ la fel de mult ca la noi.

 

Toate aceste lucruri conteazĂŁ.

E mult mai greu sã faci o maºinã sã meargã bine decât sã o faci sã arate bine.

 

p.s. eu zic ca in cazul M-urilor...de unde le-ai lua, tapla si cercuri au vazut toate...

 

Nu e vorba de asta ci de starea tehnicĂŁ a maÂşinii.

Una e sã iei o maºinã la care trebuie sã schimbi toatã articulaÞia ºi suspensia adicã o maºinã tipicã de România ºi alta e sã iei o maºinã pe care sã o pui la punct doar din punct de vedere estetic ºi cu un schimb de consumabile.

Link to comment
Share on other sites

Una e să iei o maşină la care trebuie să schimbi toată articulaţia şi suspensia adică o maşină tipică de România

 

faci pariu cu mine ,ca dupa ce ai trecut de granita cu Arad in Ro iti bate articulatia..?! <_<

 

 

oricum la orice masina sh ,de oriunde ar fi ea luata mi se pare de bun simt sa ii schimbi articulatia pe fata,asta daca te intereseaza viata ta si investitia pe care ai facut-o in masina respectiva...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Una e sã iei o maºinã la care trebuie sã schimbi toatã articulaÞia ºi suspensia adicã o maºinã tipicã de România

 

faci pariu cu mine ,ca dupa ce ai trecut de granita cu Arad in Ro iti bate articulatia..?! <_<

 

 

oricum la orice masina sh ,de oriunde ar fi ea luata mi se pare de bun simt sa ii schimbi articulatia pe fata,asta daca te intereseaza viata ta si investitia pe care ai facut-o in masina respectiva...

+1

Link to comment
Share on other sites

faci pariu cu mine ,ca dupa ce ai trecut de granita cu Arad in Ro iti bate articulatia..?! <_<

 

 

oricum la orice masina sh ,de oriunde ar fi ea luata mi se pare de bun simt sa ii schimbi articulatia pe fata,asta daca te intereseaza viata ta si investitia pe care ai facut-o in masina respectiva...

 

Depinde.

 

Ăn orice caz nu iei o maÂşinĂŁ cu articulaĂžia distrusĂŁ ca la o maÂşinĂŁ din România.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu iei, dar in general ei nu prea schimba bucse si brate, decat foarte greu, cand bat.... la drumurile lor, se prea poate sa stea masina si 5-6 ani fara brate schimbate...

La 5-6 ieri/veri, cauciucurile de la bucse se cam crapa, nu e nevoie decat de 200-500 km de gropile din Romania si vor bate.

Toti mecanicii pe care ii stiu aici, spun asta.

 

Uite la mine la e36 nu batea nimic, cand am adus-o din de, nu batea nici prima saptamana, insa dupa un drum timisoara-bucuresti, a inceput sa bata....

 

Am cumparat tot nou, si mecanicii mi-au spus, ca bucsele si bratele nu au fost schimbate niciodata <_< asta la 225 000 km.

 

Decat pe spate erau schimbate in trecut bucsele de la bascula.

 

 

 

Ca urmare....

Link to comment
Share on other sites

Pai masina era tare ingrijita, eu cand am luat-o am schimbat tot absolut, lichide, filtre.

Toate insa erau noi, sau ca noi cand le-am dat jos.

 

Masina nu batea, telescoapele pe spate erau scurse,mi-a zis neamtu de ele cand am mers sa vad masina.... cartea ei era scrisa complet cu stampile etc.....

Acum ce sa zic.

Link to comment
Share on other sites

Dar sunt maÂşini foarte diferite.

 

MulÞi proprietari de M-uri merg ºi pe circuit cu ele În Germania, cred cã ar trebui sã aibã mai multã grijã la starea maºinii decât un proprietar de BMW normal.

Link to comment
Share on other sites

se gasesc si in romania, numai ca nu pe autovit, o astfel de masina se vinde repede si intre cunoscuti , nu ajunge in targ, cine se duce in targ cu ea e clar ca...

 

sunt si in romania oameni care intretin masini...vezi cazul tau, cazul razvan, cazul meu ( stiu eu asta) cazut cat...si cati mai sunt... doar ca nustii de ei, sau nu sunt publici....si nici impresari de dorobanti sau fitze...

Link to comment
Share on other sites

Una e sã iei o maºinã la care trebuie sã schimbi toatã articulaÞia ºi suspensia adicã o maºinã tipicã de România

 

faci pariu cu mine ,ca dupa ce ai trecut de granita cu Arad in Ro iti bate articulatia..?! :)

 

 

oricum la orice masina sh ,de oriunde ar fi ea luata mi se pare de bun simt sa ii schimbi articulatia pe fata,asta daca te intereseaza viata ta si investitia pe care ai facut-o in masina respectiva...

Asta asa e... Si in plus mai si incepe sa-ti scartaie plasticele <_<

Link to comment
Share on other sites

MulÞi proprietari de M-uri merg ºi pe circuit cu ele În Germania, cred cã ar trebui sã aibã mai multã grijã la starea maºinii decât un proprietar de BMW normal.

De unde stii tu asta?

 

E o banuiala numai!

Link to comment
Share on other sites

se gasesc si in romania, numai ca nu pe autovit, o astfel de masina se vinde repede si intre cunoscuti , nu ajunge in targ, cine se duce in targ cu ea e clar ca...

 

sunt si in romania oameni care intretin masini...vezi cazul tau, cazul razvan, cazul meu ( stiu eu asta) cazut cat...si cati mai sunt... doar ca nustii de ei, sau nu sunt publici....si nici impresari de dorobanti sau fitze...

 

Problema este ca una este sa intretii un E39 normal si alta e sa intretii un M.

Ai dreptate, exista si astfel de masini in Romania dar nu cred ca sunt de vanzare.

 

De unde stii tu asta?

 

E o banuiala numai!

 

Probabil ca cei care alearga pe Nurburgring sunt doar niste iluzii optice. <_<

 

Dar daca iei o masina mai usata din romania, la pret mai mic, nu pot folosi actele ei pentru una adusa din germania?

 

S-ar putea face o recarosare insa cel mai bine este sa iei o masina inmatriculata lovita grav nu doar uzata.

Cele uzate costa totusi destul de mult.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.