Jump to content

E39 535i


Ciupanezu

Recommended Posts

Tare asta cu "masina mea nu arata ca una din 98" :)

 

Poti sa zici ca e intretinuta FOARTE bine,poti sa zici ca are facelift,insa masina tot din 98 ramane,ce naiba :) Insa asta nu conteaza,daca masina arata foarte bine si tie iti place e tot ce conteaza,chiar tu ziceai pe undeva ca nu conteaza anul,nu mergi cu anul pe drum,mergi cu masina,o masina veche nu inseamna neaparat o masina urata si neintretinuta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Da' masina tot din 98 ramane :lol:

Link to comment
Share on other sites

asta mai mult in Bucuresti unde nivelul de praf si de jeg este mult mai mare.

 

am stat la brasov 2 saptamani si masina nu era prafuita aproape deloc. in bucuresti dupa ce o speli in 2 zile e cam la fel.

 

cat sa inghita si saracul motor, e cel mai bine ca-l schimbi mai des + ca nu e un cost asa de mare.

Link to comment
Share on other sites

ce ulei bagi de obicei?

 

Ultima oară am băgat BMW 5W-30, ĂŽnsă nu prea-mi place.

După forjă se aude zgomotos motorul.

Am cumpărat deja toate consumabilele pentru revizie, trebuie să mă duc săptămâna asta la service.

O să pun din nou Castrol RS 10W-60, e mult mai silenţios motorul cu acest ulei deşi consumă mai mult RS decât 5W-30.

 

Tare asta cu "masina mea nu arata ca una din 98" :)

 

Poti sa zici ca e intretinuta FOARTE bine,poti sa zici ca are facelift,insa masina tot din 98 ramane,ce naiba :) Insa asta nu conteaza,daca masina arata foarte bine si tie iti place e tot ce conteaza,chiar tu ziceai pe undeva ca nu conteaza anul,nu mergi cu anul pe drum,mergi cu masina,o masina veche nu inseamna neaparat o masina urata si neintretinuta.

 

 

Da' masina tot din 98 ramane :lol:

 

Păi dacă nu arată? Dacă tu vezi maşina mea, ĂŽţi dai seama că e din '98? Mulţi mi-au spus că pare din 2002 sau 2003.

 

Păi dacă nu contează anul, tu de ce mai spui "Da' maşina tot din '98 rămâne" ?

 

Chiar aşa este, maşina mea nu arată ca una din '98, nu se vede uzura tipică unei maşini de atâţia ani.

Dacă ar fi arătat ca una din '98 din punct de vedere al uzurii, nu aş fi cumpărat-o.

 

 

In cat timp faci 7000 de km?

 

Fac 15-17 000 km pe an.

 

asta mai mult in Bucuresti unde nivelul de praf si de jeg este mult mai mare.

 

am stat la brasov 2 saptamani si masina nu era prafuita aproape deloc. in bucuresti dupa ce o speli in 2 zile e cam la fel.

 

cat sa inghita si saracul motor, e cel mai bine ca-l schimbi mai des + ca nu e un cost asa de mare.

 

+1

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Nu credeam ca anul conteaza asa mult pentru tine,serios.Chiar nu conteaza anul avand in vedere ca nu vrei sa o vinzi sau ceva,masina e foarte intretinuta insa e din 98 fabricata,n-ai ce-i face daca asa e ea,una din 2003 e posibil sa fie mai rau intretinuta ca a ta,dar asta nu e relevant,anul de fabricatie e an de fabricatie,faceliftul si cum arata masina e altceva,aspectul il poti modifica anul never.
Link to comment
Share on other sites

PĂŁi nu conteazĂŁ pentru mine, vĂŁd cĂŁ pentru tine conteazĂŁ, tot ĂŽncerci sĂŁ-mi scoĂži ochii cu anul.

 

Ceea ce conteazã la revânzare este starea starea tehnicã ºi opticã.

O maºinã din '98 impecabilã se va vinde mai uºor decât o maºinã din 2003 dar ruptã.

Link to comment
Share on other sites

Pai cum sa iti scot ochii,tu ai facut primul comparatia asta,eu doar am incercat sa spun parerea mea,un an de fabricatie e FIX,nu poti zice a mea arata ca una din 2007,pai daca e 98 e 98,poti sa zici ca arata bine,ca are facelift ca are ce vrei.Pentru un pasionat nu conteaza anul de fabricatie,pentru majoritatea da,dar oricum pe tine nu te afecteaza pentru ca nu vrei sa o dai.

 

Eu ma opresc aici cu comentariile despre an,sper ca s-a inteles ce am vrut sa zic,e parerea mea,tu ai alta si e normal,fiecare om gandeste diferit.

 

Ca sa fac un rezumat :) ce trebuia sa se inteleaga din ce am scris : Este 98 nu 2002,nu conteaza anul pentru un pasionat,nu te afecteaza ca nu vrei sa o vinzi,arata foarte bine asa cum e.

Link to comment
Share on other sites

ce ulei bagi de obicei?

 

Ultima oarĂŁ am bĂŁgat BMW 5W-30, ĂŽnsĂŁ nu prea-mi place.

DupĂŁ forjĂŁ se aude zgomotos motorul.

Am cumpãrat deja toate consumabilele pentru revizie, trebuie sã mã duc sãptãmâna asta la service.

O sã pun din nou Castrol RS 10W-60, e mult mai silenÞios motorul cu acest ulei deºi consumã mai mult RS decât 5W-30.

 

Cat iti consuma ?

Link to comment
Share on other sites

A avut noroc ca a incaput pe mainile unui pasionat., sint unele masini care arata mai rau decat anul de fabricatie, asta depinde de fiecare.

 

Asa-i. Peste tot numai pasionati :)

 

Ce legatura are asta cu topicul? :lol:

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

A avut noroc ca a incaput pe mainile unui pasionat., sint unele masini care arata mai rau decat anul de fabricatie, asta depinde de fiecare.

Multumesc! :)

 

Pai cum sa iti scot ochii,tu ai facut primul comparatia asta,eu doar am incercat sa spun parerea mea,un an de fabricatie e FIX,nu poti zice a mea arata ca una din 2007,pai daca e 98 e 98,poti sa zici ca arata bine,ca are facelift ca are ce vrei.Pentru un pasionat nu conteaza anul de fabricatie,pentru majoritatea da,dar oricum pe tine nu te afecteaza pentru ca nu vrei sa o dai.

 

Eu ma opresc aici cu comentariile despre an,sper ca s-a inteles ce am vrut sa zic,e parerea mea,tu ai alta si e normal,fiecare om gandeste diferit.

 

Ca sa fac un rezumat :lol: ce trebuia sa se inteleaga din ce am scris : Este 98 nu 2002,nu conteaza anul pentru un pasionat,nu te afecteaza ca nu vrei sa o vinzi,arata foarte bine asa cum e.

Eu n-am facut nici o comparatie, tu o tot dai de gard cu anul de fabricatie.

Eu chiar i-am spus lui slacker ca anul nu conteaza.

 

S-a inteles exact ceea ce ai dorit tu sa se inteleaga.

Pentru mine nu conteaza anul, daca ar conta mi-as fi cumparat un 525d din 2003 sau 2002 nu un 535i din 10.199&.

Pentru mine conteaza starea tehnica, optica si dotarile, nu-mi cumpar masini pentru vecini.

 

 

Asa-i. Peste tot numai pasionati :)

ironiile astea merg pe alte topicuri.

Eu chiar imi iubesc masina.

Link to comment
Share on other sites

mie in 8000 km cu castrol 10w60 mi-a luat cca 1 litru la 330. adica la verificare pe joja , am completat o data cu ce imi ramasese in bidon, 500 grame, iar cand l-am dat jos era din nou la jumatatea semnului dintre minim si maxim.

l-am schimbat cand a venit frigul cu un 5w40 LL , la recomandarea mecanicului,si s-a simtit diferenta. sunt curios cat va consuma din asta , fiind mai subtire ma astept undeva la 2 litri sau mai mult.

mie mi se parea zgomotos motorul la pornire cu 10w60,cam 15-20 de secunde acum cu 5w40 in 5 secunde nu se mai aude nimic dupa pornire. ma refer la frig, ca vara nu a avut nici o treaba cu 10w60.

 

tu presupun ca ai garaj incalzit,dar daca o tii afara, nu cred ca e recomandat 10w60 iarna, fiind cam gros, urca mai greu in motor dupa ce sta in ger. mai mergi un schimb pe 5w30 sau 5w40, sau mai tine uleiul de acum pana la 9-10000 km, ca n-o fi foc :) ,oricum ar fi un kilometraj foarte rezonabil, putini schimba uleiul la 10000. majoritatea cunostintelor mele cam la 15000 . prin germania si franta schimba uleiul la 30000 si masinile merg ok.....ba chiar se duc si romanii sa le cumpere de acolo, ca sunt intretinute :lol:).

 

BMW declara un consum de 1litru la mia de km ca fiind normal in cazul motoarelor pe benzina non-M.

probabil si-au luat si ei o marja de siguranta, dar parca nu ar fi chiar ok ca la 1000 de km sa mai bagi cate 1 litru. la 15000 de km cum se practica la noi schimbul ar insemna 15 litri de ulei.....nu prea ar fi in regula. ca sa consume atat de mult cred ca ar trebui utilizate in regim de cursa non-stop, iar in cazul asta ar ceda alte componente , inainte sa apuce sa consume 15 litri de ulei intre schimburi :)

un 2-3 litri intre schimburi e decent la motoare mari, in schimb.

Edited by mihai20
Link to comment
Share on other sites

mihai20: in germania 30.000 km inseamna 300 ore de functionare cu autostrazile lor si o viteza medie de 100 km/h in romania, eu am pe bc 40km/h viteza medie, dar si asta e mare ca nu e resetata de mult, oricum cu viteza medie de 40 km/h inseamna ca motoru face aia 30.000 km in 750 ore...

 

o fi acelasi numar de km... dar numarul de ore de functionare este peste dublu... de aia la noi se schimba uleiul mai repede, si dincolo nu....si e ok....

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

mihai20: in germania 30.000 km inseamna 300 ore de functionare cu autostrazile lor si o viteza medie de 100 km/h in romania, eu am pe bc 40km/h viteza medie, dar si asta e mare ca nu e resetata de mult, oricum cu viteza medie de 40 km/h inseamna ca motoru face aia 30.000 km in 750 ore...

 

o fi acelasi numar de km... dar numarul de ore de functionare este peste dublu... de aia la noi se schimba uleiul mai repede, si dincolo nu....si e ok....

Exact, o explicatie pertinenta.

Link to comment
Share on other sites

mihai20: in germania 30.000 km inseamna 300 ore de functionare cu autostrazile lor si o viteza medie de 100 km/h in romania, eu am pe bc 40km/h viteza medie, dar si asta e mare ca nu e resetata de mult, oricum cu viteza medie de 40 km/h inseamna ca motoru face aia 30.000 km in 750 ore...

 

o fi acelasi numar de km... dar numarul de ore de functionare este peste dublu... de aia la noi se schimba uleiul mai repede, si dincolo nu....si e ok....

Exact, o explicatie pertinenta.

Cred ca este una din cele mai corecte explicatii date aici pe acest forum. Corect spus si justificat.

Link to comment
Share on other sites

Cat iti consuma ?

1.5 litri de 10W-60 intre schimburi.

BMW declara un consum de 1litru la mia de km ca fiind normal in cazul motoarelor pe benzina non-M.

Tocmai am completat azi 2l :)

PS: n-am mai completat de vreo 3000km :lol:

Link to comment
Share on other sites

Tu ce ulei foloseşti?

 

mie in 8000 km cu castrol 10w60 mi-a luat cca 1 litru la 330. adica la verificare pe joja , am completat o data cu ce imi ramasese in bidon, 500 grame, iar cand l-am dat jos era din nou la jumatatea semnului dintre minim si maxim.

l-am schimbat cand a venit frigul cu un 5w40 LL , la recomandarea mecanicului,si s-a simtit diferenta. sunt curios cat va consuma din asta , fiind mai subtire ma astept undeva la 2 litri sau mai mult.

mie mi se parea zgomotos motorul la pornire cu 10w60,cam 15-20 de secunde acum cu 5w40 in 5 secunde nu se mai aude nimic dupa pornire. ma refer la frig, ca vara nu a avut nici o treaba cu 10w60.

 

tu presupun ca ai garaj incalzit,dar daca o tii afara, nu cred ca e recomandat 10w60 iarna, fiind cam gros, urca mai greu in motor dupa ce sta in ger. mai mergi un schimb pe 5w30 sau 5w40, sau mai tine uleiul de acum pana la 9-10000 km, ca n-o fi foc :lol: ,oricum ar fi un kilometraj foarte rezonabil, putini schimba uleiul la 10000. majoritatea cunostintelor mele cam la 15000 . prin germania si franta schimba uleiul la 30000 si masinile merg ok.....ba chiar se duc si romanii sa le cumpere de acolo, ca sunt intretinute :)).

La mine este invers.

Cu 10W-60 se aude mult mai silenţios şi mai frumos motorul după mers sportiv.

La mine nu au fost probleme cu pornirea la rece cu 10W-60, ĂŽnsă cu 5W-30 era mai zgomotos motorul la ralanti după ce mergeam mai mult sportiv.

 

Nu am garaj ĂŽncălzit, o ţin ĂŽn parcarea plătită din faţa blocului.

Eu oricum aştept 2-3 minute la ralanti ĂŽnainte să plec cu maşina, plus că acest ulei este recomandat şi pentru M-uri pentru tot anul, deci nu cred că sunt probleme.

 

probabil si-au luat si ei o marja de siguranta, dar parca nu ar fi chiar ok ca la 1000 de km sa mai bagi cate 1 litru. la 15000 de km cum se practica la noi schimbul ar insemna 15 litri de ulei.....nu prea ar fi in regula. ca sa consume atat de mult cred ca ar trebui utilizate in regim de cursa non-stop, iar in cazul asta ar ceda alte componente , inainte sa apuce sa consume 15 litri de ulei intre schimburi :)

un 2-3 litri intre schimburi e decent la motoare mari, in schimb.

 

Explicaţia lui cristi este bună, ĂŽnsă trebuie adăugat faptul că o maşină consumă mai mult sau mai puţin ulei ĂŽn funcţie de stilul de conducere, iar fazele alea cu "nu consumă gram de ulei" sunt nişte vrăjeli ĂŽn cazul motoarelor pe benzină.

 

mihai20: in germania 30.000 km inseamna 300 ore de functionare cu autostrazile lor si o viteza medie de 100 km/h in romania, eu am pe bc 40km/h viteza medie, dar si asta e mare ca nu e resetata de mult, oricum cu viteza medie de 40 km/h inseamna ca motoru face aia 30.000 km in 750 ore...

 

o fi acelasi numar de km... dar numarul de ore de functionare este peste dublu... de aia la noi se schimba uleiul mai repede, si dincolo nu....si e ok....

 

Viteza medie ĂŽn Bucureşti este de sub 30 km/h. :)

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.