Jump to content

E39 535i


Ciupanezu

Recommended Posts

Nu cred ca are rost polemica asta...fiecare este multumit de masina pe care o conduce si o considera cea mai buna. Este normal sa consideri ca daca se potriveste mai bine pt tine automata (in functie de comoditate, trafic unde locuiesti, cat timp iti petreci in masina, stil de condus etc) sa iti cumperi automata. La fel si in cazul cutiei manuale. Pana la urma este vorba de necesitatile si dorintele fiecaruia. Este cineva pe aici care o tine doar intr-un concurs zi si noapte? Sau isi castiga banii de "lapte si paine" doar din concursuri si liniutze? Eu unul nu prea cred. Sau vreun locuitor al Romaniei care merge doar cu 200 - 240 km/h? Nici asta nu prea cred. Deci discutiile aste ca a mea e cu 1 sec mai rapida sau face 1000m in nu stiu cat, sau il spulbera pe X etc eu zic ca nu isi au rostul. Iti iei automata pt ca asa vrei sau iti iei manuala pt ca asa simti si nu trebuie sa iti justifici alegerea in fata nimanui dar nici nu trebuie sa incerci sa convingi restul lumii ca masina ta e cea mai buna, ca tu esti cel mai smecher si ca ai INVENTAT GAURA DE LA COVRIG SI GOGOASA cu cutia ta indiferent ca e manuala sau automata. Asa ca fratilor bucurativa de ele cat puteti, cum puteti (ca oricum nu puteti sa va bucurati de ele pe sosele patriei la adevarata valoare a masinilor) si terminati cu copilariile si cu spulberatul.

 

Ciupane eu revin la oile mele. Ziceai ca este simplu de aflat ce optiuni a avut masina la vanzare. Cum procedez? Ce varianta as avea sa fac asta din Romanica fara sa ma deplasez pana in Germania si sa ma trezesc acolo ca nu are optiunile pe care le vreau (si nici nu ma inteleg cu neamtu' daca nu vorbeste engleza)? Daca mi-ar trimite VIN-ul exista vreun site ceva pe care se poate verifica? Sau alte variante?

Link to comment
Share on other sites

Pai daca-ti trimite VIN-ul poti verifica la Automobile Bavaria.

 

 

Si sunt astia la Bavaria asa draguti sa imi verifice pana gasesc eu ce vreau? Sau gasim un baiat acolo sa il cinstim sa se ocupe? Am vazut pe mobile ca mai sunt ule E60 la care se mentioneaza Power Assisted Steering - banuiesc ca se refera la active drive si nu la clasicul servo. Legat de Dynamic Drive nu specifica nimeni nimic. Poate daca as un model cu cat mai multe dotari sa am noroc si de Dynamic?

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma prea vreau si eu sa le am pe toate la dispozitie :twoup: Sa ajung in momentul in care o achizitionez, si daca gasesc cu active drive si dynamic drive bine, daca gasesc sa fie si automata cu km putini si mai bine...daca nu o sa imi iau manuala si fara dynamic si asta e. Pana la urma eu sa fiu sanatos si ea sa mearga bine nu? Care crezi ca ar fi un pret corect pt un 520 sau 525 benzina pana in 100,000 km cu scaune incalzite, senzori parcare, jantele de aluminiu comune poate si piele? Eventual automat si cu optiunele de care vorbeam mai devreme? Adica pt fiecare dintre modelele astea care ar fi din punctul tau de vedere un pret peste care nu ai sari la achizitie? Stii cum se zice..el cere prost e cine da nu? Edited by Octavian123
Link to comment
Share on other sites

tu ai schimba suspensia de M cu una after-market? :twoup: :twoup: :D

 

H&R e aftermarket si e foarte buna. la fel Eibach la arcuri etc

un prieten si-a schimbat la M5 suspensia cu H&R si era mult mai smechera. e drept ca a schimbat-o pentru ca era si uzata.

 

 

alex_maniacu.....da frate EU as schimba-o . exista arcuri eibach, care nu sunt extrem de dure, exista kituri bilstein b12, b14 reglabile la care poti sa le faci destul de comode, nu neaparat sa iti rupa coloana.

 

Mersi! :D

 

As trece la manuala daca as gasi un E39 535i lovit insa sansele sunt foarte mici.

 

 

asa da raspuns :D

Edited by mihai20
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca are rost polemica asta...fiecare este multumit de masina pe care o conduce si o considera cea mai buna. Este normal sa consideri ca daca se potriveste mai bine pt tine automata (in functie de comoditate, trafic unde locuiesti, cat timp iti petreci in masina, stil de condus etc) sa iti cumperi automata. La fel si in cazul cutiei manuale. Pana la urma este vorba de necesitatile si dorintele fiecaruia. Este cineva pe aici care o tine doar intr-un concurs zi si noapte? Sau isi castiga banii de "lapte si paine" doar din concursuri si liniutze? Eu unul nu prea cred. Sau vreun locuitor al Romaniei care merge doar cu 200 - 240 km/h? Nici asta nu prea cred. Deci discutiile aste ca a mea e cu 1 sec mai rapida sau face 1000m in nu stiu cat, sau il spulbera pe X etc eu zic ca nu isi au rostul. Iti iei automata pt ca asa vrei sau iti iei manuala pt ca asa simti si nu trebuie sa iti justifici alegerea in fata nimanui dar nici nu trebuie sa incerci sa convingi restul lumii ca masina ta e cea mai buna, ca tu esti cel mai smecher si ca ai INVENTAT GAURA DE LA COVRIG SI GOGOASA cu cutia ta indiferent ca e manuala sau automata. Asa ca fratilor bucurativa de ele cat puteti, cum puteti (ca oricum nu puteti sa va bucurati de ele pe sosele patriei la adevarata valoare a masinilor) si terminati cu copilariile si cu spulberatul.

 

Ciupane eu revin la oile mele. Ziceai ca este simplu de aflat ce optiuni a avut masina la vanzare. Cum procedez? Ce varianta as avea sa fac asta din Romanica fara sa ma deplasez pana in Germania si sa ma trezesc acolo ca nu are optiunile pe care le vreau (si nici nu ma inteleg cu neamtu' daca nu vorbeste engleza)? Daca mi-ar trimite VIN-ul exista vreun site ceva pe care se poate verifica? Sau alte variante?

 

 

ai mare dreptae octavian 123,,asta vream sa spun si eu,,nu isi au rost dicutile astea,ai mare dreptate ce zici asa gandesc si eu..

Link to comment
Share on other sites

alex_maniacu.....da frate EU as schimba-o . exista arcuri eibach, care nu sunt extrem de dure, exista kituri bilstein b12, b14 reglabile la care poti sa le faci destul de comode, nu neaparat sa iti rupa coloana.

 

Scuza-ma ca te intreb, ce masina si ce varsta ai?

Link to comment
Share on other sites

In general este mai bine sa eviti masinile din primii ani de fabricatie atunci cand le cumperi sh pentru ca nu mai beneficiezi de garantie si in mod sigur au mai multe probleme decat cele mai recente.

 

Masinile sunt imbunatatite pe parcurs, primele masini fabricate nu sunt niciodata la fel de fiabile ca cele din ultimii ani de fabricatie.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

POIUYT .......ma i enervat ,,si acum ai iesit...

 

mai baiatule..unii mai au si alte treburi,in plus forumul nu este mirc sau messenger...nu stau doar sa abereze pe un forum si sa iti dau tie credit la parerile proprii si personale.....ai automata..moaaa ...si ?!?

 

 

am condus si io mercedes c class cu automata cei drept pe distante scurte...sincer nu imi place...

 

apropo mai stiti cazul ala din Anglia sau Germania,cu clientu ala de i s-a blocat cutia automata in ultima treapta si a mers cu masina pana s-a busit...masina BMW e60 530i parca...din cauza scandalului i-a dat Bavaria o masina noua ...la interviu a declarat .."tot automata o sa imi iau"  :D

 

mie imi place sa mestec in mamaliga.... :D ...parca e mult mai misto cand tragi de levier si simti cum se lanseaza masina...in plus e si mai rapid...

 

acuma daca tu ai o parere si se pare "ca te-ai strofocat tot" ...marog enervat...cum ca io am zis ca e mai misto o manuala...nu inteleg de ce trebuie sa vad lucrurile ca tine...precum un cal...tot inainte taatta... :twoup:

 

si treaba cu 320d ...toate sunt masini...am avut un client care avea un mercedes cl 600 V12 ,cumparat SH din Germania...numai probleme a avut cu el,pe care nici nu a reusit sa le remedieze...i-au zis baietii de la autoclass " masina asta e ghinion"...acu' ce pretentii sa am io de la amaraciunea mea...poate de la viitoarea...care va fi tot manuala :twoup:

 

migule .... :D

 

 

 

ciupane scuze de tot off topicu...sincer nu ma asteptam sa declansez "avalansa asta de pareri"

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

mie imi place sa mestec in mamaliga.... :twoup: ...parca e mult mai misto cand tragi de levier si simti cum se lanseaza masina...in plus e si mai rapid...

 

A mea se lanseaza mai repede decat a ta, trebuie doar sa pun pe Sport si sa apas acceleratia. :twoup:

Asta nu inseamna ca este mai buna sau mai proasta decat a ta, este o chestie destul de putin relevanta.

 

Toti vrem sa avem masini cat mai puternice insa acest lucru nu este posibil intotdeauna.

 

Nu prea ai ce face cu o cutie manuala in oras... Pentru o masina de zi cu zi, cutia automata este ideala.

Cred ca-ti dai seama de ce, nu cred ca este chiar o senzatie placuta sa bagi in treapta I de 15 ori la un semafor, numai placerea de a conduce nu este.

 

Daca as putea avea 2 masini, as prefera ca cea de zi cu zi sa fie automata iar cea pentru plimbari sa fie manuala.

 

In orice caz, se vorbeste atat de mult pe topicul asta de timpi de 0 - 100 km/h de parca trei sferturi dintre useri ar avea 330i si 540i iar restul numai ///M-uri.

Nu sunt nebun ca sa mint despre performantele masinii mele, nu as castiga nimic prin asta, nu stiu de ce unii sunt atat de neincrezatori.

Link to comment
Share on other sites

Salut Ciupane. Am tot stat pe E60.net si sunt cam nelamurit. Am vazut ca modelul 520i a avut pana in 2005 motorul de 2200 cmc, 165 Cp / 6100 rpm si 210Nm/3500rpm - 0/100km 9 sec (asa scrie pe e60.net la sectiunea motoare). Tot pana in 2005 a fost si un model 525i (2500cmc) de 184hp/6000rpm si 245Nm/3500rpm - 0/100km in 7,8sec. Din 2005 a aparut modelul 523i cu capacitate 2500cmc, 175CP/5800 ture si 230Nm/3500rpm - 0/100km in 8,5 sec.

Dintre motoarele astea parca cel mai bun dpdv al cifrelor este 525i cu fabricatie pana in 2005 nu? La prima vedere desi motorul de pe 523i este de generatie mai noua nu pare sa fie cu mult superior, poate doar ca puterea maxima este la 5800 si nu la 6100 si cuplul un pic mai mare adica ai reprize mai bune de acceleratie si forta la ture mai putine. Gresesc cu ceva? Ideal ar fi 525i dar intre 520i si 523i care ar fi mai ok?

Link to comment
Share on other sites

Salut Ciupane. Am tot stat pe E60.net si sunt cam nelamurit. Am vazut ca modelul 520i a avut pana in 2005 motorul de 2200 cmc, 165 Cp / 6100 rpm si 210Nm/3500rpm - 0/100km 9 sec (asa scrie pe e60.net la sectiunea motoare). Tot pana in 2005 a fost si un model 525i (2500cmc) de 184hp/6000rpm si 245Nm/3500rpm - 0/100km in 7,8sec. Din 2005 a aparut modelul 523i cu capacitate 2500cmc, 175CP/5800 ture si 230Nm/3500rpm - 0/100km in 8,5 sec.

Dintre motoarele astea parca cel mai bun dpdv al cifrelor este 525i cu fabricatie pana in 2005 nu? La prima vedere desi motorul de pe 523i este de generatie mai noua nu pare sa fie cu mult superior, poate doar ca puterea maxima este la 5800 si nu la 6100 si cuplul un pic mai mare adica ai reprize mai bune de acceleratie si forta la ture mai putine. Gresesc cu ceva? Ideal ar fi 525i dar intre 520i si 523i care ar fi mai ok?

Ce aiurea :twoup: e39 523i are 170cp @ 5500rpm si 245NM vechi de 9 ani si 0-100 in 8s :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.