Jump to content

E39 535i


Ciupanezu

Recommended Posts

credeam ca pui la indoiala faptul ca politistii pot avea bmw-uri. kilometrii parcursi de fiecare proprietar in parte nu am de unde sa ii stiu ... nici eu, nici tu ... oricum nu stiu cum au fost facuti acei km dar masina avea acei km la bord.
Link to comment
Share on other sites

Ciupane zi-mi te rog ce parere ai de E60 525 diesel fabricatie 2004? A fost reusit motorul sau a fost cu probleme pe la turbo, injectoare etc? Crezi ca un 525 diesel pe la 120,000 - 130,000 Km este uzat rau sau o mai duce?

P.S. Ai idee din ce an a pus BMW euro 4 la E60 pe motorul 525 diesel? Multam

Link to comment
Share on other sites

Crezi ca un 525 diesel pe la 120,000 - 130,000 Km este uzat rau sau o mai duce?

 

Am mai auzit intreabarea asta de multe ori la bmw-uri,cum se face ca vw passat o duc 800 mii lejer (cele diesel) la fel si Golfurile, W210,etc :twoup:

 

Mi se pare foarte ciudat sa intrebi la un Bmw fiind si de generatie noua+diesel la 130 mii o mai duce? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Ciupane zi-mi te rog ce parere ai de E60 525 diesel fabricatie 2004? A fost reusit motorul sau a fost cu probleme pe la turbo, injectoare etc? Crezi ca un 525 diesel pe la 120,000 - 130,000 Km este uzat rau sau o mai duce?

P.S. Ai idee din ce an a pus BMW euro 4 la E60 pe motorul 525 diesel? Multam

 

Este o motorizare fiabilĂŁ dar depinde de modul ĂŽn care a fost ĂŽntreĂžinutĂŁ maÂşina.

 

Din câte ºtiu, din 2004 Însã mai bine te interesezi la RAR.

 

120 000 km nu ĂŽnseamnĂŁ nimic pentru un motor BMW.

 

DacĂŁ mai ai ĂŽntrebĂŁri, utilizeaza mesageria privatĂŁ.

 

MulĂžumesc!

Link to comment
Share on other sites

Am inteles Ciupane, pana la urma e topicul legat de masina ta, nu e topic de discutii libere...desi sa mor daca vad butonul PM - probabil sunt foarte obosit :twoup: La intrebarea legata de km ma refeream la turbina, injectoare, valva EGR, furtune turbo, pompa inalta presiune...chestiile care in general se duc mai repede la diesel. Sunt convins ca motorul ca atare - pistoane, valve and stuff sunt aproape "nemuritoare" la BMW (parca sunt un pic circumspect cand ma gandesc la o turbina sa tina 800,000km sau un injector sa tina atat cu motorina romaneasca). Totusi ar trebui ca un BMW din Germania sa fie destul de bine intretinut, cred (nu cred ca fac nemtii carpeala sau revizii la rampa in spatele blocului ca sa iasa mai eftin).
Link to comment
Share on other sites

Da, am avut conserva aia toata sãptãmâna.

 

Tata a mai mers cu ea cam 1000 km de când o am, Îi place ºi lui Însã Într-o maniera complet diferitã.

O conduce ĂŽn cel mai liniÂştit Âşi calm stil posibil deci nu am de ce sĂŁ mĂŁ ĂŽngrijorez.

 

N-am murit pentru o sãptãmânã. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

M-am gandit eu ca tu nu ai cum sa ai paru alb :lol:

Parca mi-l imaginez :)

 

Vrei sĂŁ-Ăži fur bicicleta? ;)

Glumeam :lol: . Din partea mea poti sa o iei, legislatia sa nu mi-o furi: )))

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.