Jump to content

E39 535i


Ciupanezu

Recommended Posts

ce tare....320d cu o remapare pe la 160km/h in linie dreapta te face... :twoup:

 

eu zic sa te bagi la un pariu :twoup:

 

n-ai inteles...nu la liniuta...in regim de mers pe autostrada sau asa... :D ...pei prin remapare cresc cei 330nm si cresc si caii ...

Link to comment
Share on other sites

ai o masina frumoasa. culoarea o stiu ca are un prieten una la fel si cu jante cum ai avut in primele poze. cu noile jante arata si mai bine. un singur lucru parca nu e pe gustul meu ... trimurile interioare ... parca se potrivesc mai bine la e39 cele mai elegante, mai bine zis eu ma astept la un interior elegant de cate ori vad un e39. oricum am vazut ca ai mers pe un stil mai sportiv si cred ca esti indreptatit sa faci asta din cauza motorului. sa o stapanesti sanatos in continuare si sa tii topicul "up to date".
Link to comment
Share on other sites

Ai pus angel eyes albe ? pe neon ? sau ce ai facut acolo ?

Se vindeau niste presuri de velur la 100 lei... nu-s asa pretentioase cum crezi... am de un an de zile si la aspirat/curatat iese tot de pe ele, nu au nici o pata nimic.. poti sa le bagi linistit ca n-au nici o treaba.

 

Becuri albe care inlocuiesc becurile OEM.

Astfel n-a fost nevoie sa deschid farurile si sa schimb cercurile, este cea mai decenta solutie pentru a avea angel eyes alb.

 

O sa-mi iau presuri. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

misto, imi place motorul, culoarea si faptul ca e steptronic... nu ma innebunesc dupa trimuri, angelurile noi (n-am nimic impotriva non-OEM dar chestia asta e prea tipatoare pt gustul meu) si kitul xenon care pare prea puternic (aici poate fi doar un efect al pozei - dar par de minim 6000K in poze, si asta e nasol).

oricum, e tare... stapaneste-o sanatos! cum e iarna?

 

Mie imi plac trimurile, cele de mahon sunt mult mai batranesti si s-ar fi potrivit foarte bine la un interior crem.

 

Din moment ce am piele neagra, trimurile trebuie sa contrasteze, acesta este motivul pentru care le-am facut argintii.

 

O sa-mi fac si plafonul si stalpii in alcantara neagra insa trebuie sa cumpar toate lampile ca sa fie la culoare totul deci o sa mai dureze.

 

Xenonul este de fabrica insa camera foto pe care am folosit-o nu face poze prea bune.

Angel eyes-urile de fabrica au aceeasi intensitate ca cele OEM, doar culoarea este alba.

Cum am spus, pozele nu sunt foarte bune.

Intensitatea este atat de slaba incat angel eyes-ul nu se vede deloc ziua.

 

sunt si becuri din astea galbene ? da mai puternice ? (ptr angel eyes)

 

Nu.

 

@piovra: Multumesc pentru sfaturi.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

ce tare....320d cu o remapare pe la 160km/h in linie dreapta te face... :twoup:

 

eu zic sa te bagi la un pariu :twoup:

 

n-ai inteles...nu la liniuta...in regim de mers pe autostrada sau asa... :D ...pei prin remapare cresc cei 330nm si cresc si caii ...

 

In mod sigur, nu.

Este exact invers. Un 320d resoftat poate fi mai rapid pe distanta scurta (50-100 m) insa pe 400 m sau la drum lung nu are treaba.

 

Si E60 530d are 500 Nm si totusi l-am facut. :D

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

calin , la e60 nu stiu exact ce si cum... dar la masinile noi.. sunt H7 de 35W... si pe pozitie.. si becuri 12V 10W... cu soclu din asta.. cam greu gasestin in magazine... daramite mai puternice.

 

 

PS: Ciupanezu: nu ai mai luat xenoanele alea de 6000k de la baietii aia de la targoviste ?

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

ai o masina frumoasa. culoarea o stiu ca are un prieten una la fel si cu jante cum ai avut in primele poze. cu noile jante arata si mai bine. un singur lucru parca nu e pe gustul meu ... trimurile interioare ... parca se potrivesc mai bine la e39 cele mai elegante, mai bine zis eu ma astept la un interior elegant de cate ori vad un e39. oricum am vazut ca ai mers pe un stil mai sportiv si cred ca esti indreptatit sa faci asta din cauza motorului. sa o stapanesti sanatos in continuare si sa tii topicul "up to date".

 

Multumesc! :twoup:

 

Trim-urile elegante se potrivesc la o masina cu piele crem, constrastul dintre crem si maro este foarte frumos.

Plus ca nu s-ar potrivi cu jantele de M5 E39 si cu pachetul M.

 

PS: Ciupanezu: nu ai mai luat xenoanele alea de 6000k de la baietii aia de la targoviste ?

 

Ba da. :twoup:

 

Insa instalatia xenon este de fabrica.

Link to comment
Share on other sites

Uite iti poti lua presuri de la userul SoCalMotorsport de pe ebay.com

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/4-BMW-OEM-F...39866QQtcZphoto

 

Sunt OEM, dar o varianta de US, care nu se gaseste la noi. E tot un fel de velur. Cu tot cu shipping, iesi mult mai ieftin decat daca iei de la Bavaria. Si e printre putinii care nu se arunca la shipping, mai ales daca iei mai multe produse. Eu am luat pentru E34 mai multe de la el, avea cam cele mai bune preturi cand am cautat acu cateva luni.

 

Mai exista o chestie draguta pe care o poti lua de la el, parasolar OEM model numai de US:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-OEM-UV-...38706QQtcZphoto

post-1853-1220026682_thumb.jpg

 

M-am uitat atent pe link-uri, sunt misto ambele produse.

O sa vad daca acel user are si presuri negre.

Link to comment
Share on other sites

oricum misto masina si plina de cheltuieli...nu stiu de ce nu ti-ai luat M...tot la cheltuielile astea ajungeai...

 

Ar fi fost cam exagerat sa-mi iau un M5 E39 ca prima masina. :twoup:

 

Sper sa-mi iau un M5 E39 in viitor insa cand voi face acest pas voi cumpara un M5 din ultimii ani de fabricatie si intr-o stare cat mai buna.

 

Costurile de intretinere sunt comparabile dar totusi mai mari la M, plus ca iarna ai nevoie de o alta masina.

 

Prin urmare, cheltuielile ar fi mult mai mari.

Link to comment
Share on other sites

M-am uitat atent pe link-uri, sunt misto ambele produse.

O sa vad daca acel user are si presuri negre.

 

Cred ca are, zice acolo ca in principiu are orice piesa OEM, chiar daca nu a pus-o pe ebay, deci ar trebui sa aiba. Mai sunt si la altii aceleasi produse, dar parca la ala era cel mai avantajos cand ma uitasem eu. Bafta la cumparaturi!

 

A, vezi ca zice pe acolo ca 'They attach via velcro on the bottom of the mat, replacing the screw in style.' Totusi la cele cumparate de mine erau si suruburi.

 

Costurile de intretinere sunt comparabile dar totusi mai mari la M, plus ca iarna ai nevoie de o alta masina.

 

Iti spun sigur ca poti merge la fel de bine cu M5 ca si cu 535, ba chiar mai bine, deoarece autoblocantul te ajuta pe zapada. Nu e nevoie si nici nu trebuie sa mergi in limitare sau sa fortezi masina. Cunosc M5 condus 2 ierni fara probleme, si prin oras, si prin tara, si proprietarul e destul de nebun.

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

Stiu ca teoretic poti merge insa sunt cateva chestii foarte nasoale.

 

Nu poti vedea intotdeauna gropile, pietrele si alte obstacole obisnuite in traficul din Bucuresti si asta inseamna ca poti sparge oricand o janta sau o bara.

 

Este destul de inutil sa conduci o masina de 400 cp iarna, sunt sigur ca ai observat ca Bucurestiul este practic blocat in timpul sezonului rece, toata lumea merge foarte incet si precaut, mai mult stai in coloana.

 

Nu spun ca nu exista zile cand poti sa mergi cu ea insa in general nu merita.

Link to comment
Share on other sites

In mod sigur, nu.

Este exact invers. Un 320d resoftat poate fi mai rapid pe distanta scurta (50-100 m) insa pe 400 m sau la drum lung nu are treaba.

 

Si E60 530d are 500 Nm si totusi l-am facut. :twoup:

:D :D :D

 

eu sunt de parere ca este exact invers...nu uita caci la o plecare de la 150km diesel power are si turbo power...si se stie ca pe drum lung un diesel se duce mult mai lejer decat un benzinar...eu consider ca nu ai sanse pe distante lungi contra unui e60 530d 231cai si 500nm.... :twoup: (pe distanta de 400m poate,deoarece un diesel pe 1-a,2-a pierde foarte mult,insa dupa incepe fun-ul)

 

p.s. ai 15cai in plus , 165de nm in minus si un turbo inexistent... :) ...eu stiu ca masina fiecaruia este cea mai tare din parcare,dar sa nu deviem...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca am probleme nici cu 530d nici cu 320d si nu sunt deloc visator.

 

Spune-mi si mie cat ai in talon la 320d..

 

adica?!?ce viteza?! sau ce ..?!? :twoup:

 

 

320d stock are viteza max in talon 216km/h (remapat este altceva)

 

si 530d stock are viteza max in talon 250km/h (sa nu vorbim de remapat aici)

 

apropos ...ai 320nm ,245km/h,235cai

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=53702

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Acum vrei sa spui ca stii mai bine decat mine ce masina am?

 

Masina mea are 180 kw adica 245 cp.

 

Exista mai multe variante ale motorului M62, din '98 exista M62B35 de 180 kw cu dublu vanos, acelasi motor de pe 535i facelift.

 

Datele tehnice ale masinii sunt cele postate de mine.

 

Degeaba ii scoti limitarea, castigul la viteza maxima este relativ mic.

Eu am 247 km/h in talon, nu cred ca nu un 320d este capabil sa prinda nimic macar 235 reali.

Link to comment
Share on other sites

Eu am 247 km/h in talon, nu cred ca nu un 320d este capabil sa prinda nimic macar 235 reali.

nu vreau sa iti stric topicul sincer...

 

dar ma obligi...n-ai sanse cu un e60 530d de 500nm,decat pe distante mici...si am terminat discutia... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Ce legatura are cuplul mai mare si turbina? :twoup:

 

320d face si un porsche 911 ca are sub 400nm cuplu, n-are turbo, are motor chiar mai mic decat 535-ul, nu?

 

Daca pui 535-ul la 1500 ture in a 5-a si 320d-ul la 2-3000 in a 3-a normal ca-l face, dar daca e in treapta care trebuie mucifica 320d-ul..

 

ontopic: frumoasa masina, s-o stapanesti sanatos :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.