Jump to content

E39 535i


Ciupanezu

Recommended Posts

Ciupanezule si restul, uleiul ĂŽl schimb la 30.000 ca ASA ĂŽmi reseteaza aia la service schimbul.... Pe afara cam ASA schimba lumea .....Oricum eu pe la 25.000 fac programare pentru schimb

 

Din punctul meu de vedere, poţi să bagi şi ulei de măsline ĂŽn motor sau multe cuişoare, poţi să-i dai şi foc, nu mă interesează pe mine ce faci cu maşina ta.

 

Pe de altă parte, cu cât schimbi uleiul mai des, cu atât mai bine.

 

 

 

mi se pare enorm, parerea mea ca limita de siguranta este undeva pe la 14.000 hai 15.000 in RO...asta cu un ulei de calitate long life, consider nenecesara schimbarea sub 10.000 decat daca te dai la liniute faci curse gen circuit etc...

 

- eu tin cam 14000 un schimb cu ulei de calitate (cand trece de 12.000 nu mai merg la fel de nesimtit ca imi sta pe creier) si niciodata nu mi-a papat mai mult de 1 Litru intr-un interval de service si merg destul de agresiv cateodata.

 

15 000 km În România e cam mult.

Sunt foarte multe ore de funcţionare la un interval de 15 000 km, eu cred că mai bine schimbi la 10 000.

Excepţia este cazul ĂŽn care circuli destul de des ĂŽn afara oraşului, prin urmare nu ai atât de multe ore de funcţionare.

 

adica a ta e destinata performantei?! :)

pei un 335d iti da clasa oricand ,fara cip... :lol:

 

Dacă ai fi citit atent, ţi-ai fi dat seama că mă refeream la M6.

 

Nu se pot face astfel de comparaţii, maşina mea e de generaţie mult mai veche.

 

Pe de altă parte, să ştii că am condus 335d şi n-aş spune că maşina mea e foarte slabă ĂŽn comparaţie din nici un punct de vedere.

Am cutie automată care funcţionează perfect, am suspensie şi articulaţie ĂŽn stare perfectă, nu bate nimic, nu troncăne, interiorul nu are greieraşi, pielea nu e tăiată, am servotronic, opţiuni destul de decente, prin urmare nu mi-e ruşine cu ea. :)

 

Da, la o liniuţă ar rămâne mult ĂŽn spate, ĂŽnsă nici 535i şi nici 335d nu sunt maşini de liniuţe, să fim serioşi.

 

Dacă am un buget de 10 000 €, fac o maşină care ucide şi 335d şi 335i fără nici un fel de problemă.

Sau ĂŽmi modific mie maşina, aşa că nu prin liniuţe poţi compara eficient două maşini, bănuiesc că tu nu ţi-ai luat 320d pentru că te-ai gândit că "o să dai clasă" multor maşini inferioare.

 

Când iei o maşină nu te gândeşti doar la cât face suta şi cât de repede parcurgi 400 metri, astea sunt doar comparaţii inutile şi infantile de pe net.

 

Eu am cumpărat un 535i pentru că este un compromis ĂŽntre performanţă, confort şi siguranţă, şi mai ales pentru că asta mi-am permis la acel moment.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

in 98, 535 era o limuzina destul de performanta. pe de alta parte, NU este o masina sport, este o masina cu performante peste medie, dar pe de alta parte asta este si un 335d.

nici una nu a fost facute pentru performanta. cu toate astea nu vad nici eu rostul comparatiei.....tehnolgia a cam evoloat in 10 ani destul de mult. iar consumul ala de ulei de care te tot iei tu la masina lui ciupanezu e absolut normal la un motor de 3500 benzinar cu vechime de peste 10 ani

faptul ca un 335d consuma mai putin ulei e total nerelevant, la fel de stupid ar fi sa spun ca loganul lu vecinu consuma 100 grame de ulei intre schimburi.

daca tot faci comparatii de 2 lei incearca sa le faci cu motoare echivalente din ziua de azi de la bmw, cum ar fi un 550i, un 545i ..... si intereseaza-te cat ulei consuma un 550i e60. dar de la proprietari, nu din povesti citite pe net. vei descoperi cu stupoare probabil ca ia 1 litru la 2000-2500 km, desi e mai vechi cu 10 ani decat 535-ul lui ciupanezu.

singurul lucru la care iti dau dreptate chiar daca si acolo tu ai zis-o din rautate, e faza cu greutatea. un 535 e mai greu cu 80 de kile decat 330i, iar e90 335d pare sa fie chiar mai greu decat 535i-ul.

 

Şi ĂŽn 2003 era o limuzină destul de performantă, acest motor a fost folosit pe E39 din '98 până ĂŽn 2003.

 

Consumul de ulei este normal pentru acest motor indiferent de vechime sau uzură, aşa consumă motoarele BMW, ai dreptate.

 

Problema e că marea majoritate a lumii se ĂŽncredere ĂŽn mituri, vorbele alea cu "nu consumă gram de ulei".

 

Nu ştiu ce diferenţă de greutate există, maşina mea are 1547 kg, iar această greutate nu mi se pare deloc mare pentru o maşină din această clasă.

 

deci recunosti si tu ca e masina veche si d-aia consuma atat de mult ulei..!? :)

 

p.s. si la dacia mea din 77 consumul de ulei este normal ,undeva la 1L la 200 km , in forja... :D

 

Maşina nu consumă atât de mult ulei din cauza vechimii.

 

Bună comparaţie! :D

 

535i e39 farafacelift are 1588kg

535d e60 1735kg

335d e90 1655kg

 

toate sedan .

 

deci diferenta intre 535d si 335d este fix de 80kg :)

 

deci la greutate este in avantaj e39-le :D

 

A mea are 1547 kg, probabil e greşit pe site-ul de unde ai copiat.

 

Uite a mea e mai veche ca a lui si nu consuma, nu exagerat.

SI tu esti cu 30k pt un schimb?

 

Oricum, si a ta consumă ceva ulei, este imposibil să nu consume deloc.

 

Plus că a ta are şase pistoane ĂŽn linie, a mea e V8.

 

Consumul de ulei este mai mare la motoarele V8.

 

Bine artagosule.....eu nu v-am raspuns cu rautate ci v-am explicat ce se intimpla pe aici :lol:

 

Nu m-am supărat, şi eu ţi-am explicat la obiect unde greşeşti. :D

 

p.s. cred ca si cu un e34 530i v8 218cai din '94 manual, nu prea e usor sa il bati cu un e39 535i ,automat ;)

 

Da, frăţie, cutia aia $teptronic e balamuc, ăia 245 cp sunt degeaba. :) :)

E diferenţă de o secundă ĂŽntre ele, prin urmare nu am treabă cu un E34 530i.

 

Nu e diferenta asa de mica intre ele.. sunt minim 200kg.

 

535i prefacelift are 1574 kg.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

razi tu razi ,dar daca mai trec inca 15 ani peste ea iti iei brevet masina de epoca,ti-o asigura careva cu conditia sa o duci la diverse prezentari in schimbul unei sume de bani, ii mai faci si un transplant de M5 ,deci iti iei si certificat de masina artizanala si aia e...

 

 

daca tu imi zici mie ca 535i din 1998 este un compromis ĂŽntre performanţă, confort şi siguranţă in 2010...ma scuzati.. :lol:

 

 

 

acu' sper ca nu o iei personal, vorbesc la modul general...parerea mea personala este ca un 535i , nu merita banii aruncati anual in curul sau..mai bine un e39 M5 , ca nu e mare diferenta...sau un 5-ar mai nou cu un motor decent... :)

 

la cati bani ai bagat in ea de cand o ai, iti luai masina noua...:)

 

p.s. oricum, te apreciez ca poti si ai curaj sa intretii o astfel de masina.. :) un gaz ,cred ca nu i-ar strica

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

razi tu razi ,dar daca mai trec inca 15 ani peste ea iti iei brevet masina de epoca,ti-o asigura careva cu conditia sa o duci la diverse prezentari in schimbul unei sume de bani, ii mai faci si un transplant de M5 ,deci iti iei si certificat de masina artizanala si aia e...

 

:) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Da, frăţie, cutia aia $teptronic e balamuc, ăia 245 cp sunt degeaba. :lol: :)

E diferenţă de o secundă ĂŽntre ele, prin urmare nu am treabă cu un E34 530i.

 

530i v8 e34 manual ,scoate 0-100 in 7.7s :)

 

 

a ta,automata, in cat zici ca scoate?! in 6.7s?! :) iti zic eu ca scoate in 7.6s

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Oricum cand fac schimbul tura asta am sa pun ulei BMW 0w-40 nu mai pun EDGE Sport.

De ce? :lol:

Sa vad cam care e diferenta la consum de ulei...nu stiu sigur inca ma gandesc ce sa fac. Pb e ca gasesc greu EDGE Sport in sv doar pe comanda si cand trebuie sa completez umblu jumatate do oras ca sa gasesc pe stoc. Ieri am avut noroc ca am gasit...mai erau fix 5bidoane de1l din care 2le-am luat eu :)

Link to comment
Share on other sites

a ta,automata, in cat zici ca scoate?! in 6.7s?! :) iti zic eu ca scoate in 7.6s

 

Gresit !

 

Are caroserie de pre-facelift (adica mai usoara) si motor de facelift (adica mai puternic),rezulta ca NU EXISTA DATE OFICIALE despre aceasta combinatie,ramane la latitudinea proprietarului sa stabileasca performantele masinii :lol:

Link to comment
Share on other sites

Topic-ul asta din ,,masina mea" a devenit ,,parerea mea".Pacat de masina si de munca omului,pe care eu le apreciez foarte mult si hai sa ne spunem parerea si sa ne laudam performantele masinilor noastre in alta parte. Stricam topicul omului. Daca intra cineva sa-i vada masina...da peste tiganiile noastre exprimate in modurile care pe unii cred ca chiar ii caracterizeaza. Singurul lucru bun este ca tinem topicul sus...in rest ,am ajuns la concluzia ca unii dintre noi chiar il invidiem pe ciupanezu si ne place sa-l atacam ,dar sa ne uitam peste interventiile lui in acest forum si o sa observati ca pe foarte multi i-a ajutat cu sfaturi,cu dovezi la ceea ce sustine(nu bate campii), iar noi ce facem?...Stricam toata munca lui! Dragi colegi...nu-i frumos si hai sa mutam tigania si sa ne bravam masinile in alta parte. Va multumesc.
Link to comment
Share on other sites

530i v8 e34 manual ,scoate 0-100 in 7.7s :D

 

 

a ta,automata, in cat zici ca scoate?! in 6.7s?! :) iti zic eu ca scoate in 7.6s

 

Eu am gĂŁsit pe net cĂŁ E34 530i manual face suta ĂŽn 8.1

7.7 secunde este mult prea optmist, probabil e o greÂşealĂŁ.

 

A mea face suta ĂŽn 7 secunde.

 

AÂşa cum am mai scris pe acest topic ĂŽn mod repetat, maÂşina mea este prefacelift dar cu motor de 245 cp care-i montat Âşi pe prefacelift.

Suta ĂŽn 7 secunde pentru o maÂşinĂŁ de 245 cp Âşi 1574 kg nu este deloc de necrezut.

 

razi tu razi ,dar daca mai trec inca 15 ani peste ea iti iei brevet masina de epoca,ti-o asigura careva cu conditia sa o duci la diverse prezentari in schimbul unei sume de bani, ii mai faci si un transplant de M5 ,deci iti iei si certificat de masina artizanala si aia e...

 

 

daca tu imi zici mie ca 535i din 1998 este un compromis Între performanÞã, confort ºi siguranÞã in 2010...ma scuzati.. :lol:

 

 

 

acu' sper ca nu o iei personal, vorbesc la modul general...parerea mea personala este ca un 535i , nu merita banii aruncati anual in curul sau..mai bine un e39 M5 , ca nu e mare diferenta...sau un 5-ar mai nou cu un motor decent... :)

 

la cati bani ai bagat in ea de cand o ai, iti luai masina noua...:)

 

p.s. oricum, te apreciez ca poti si ai curaj sa intretii o astfel de masina.. ;) un gaz ,cred ca nu i-ar strica

 

Ămi pare rĂŁu, ĂŽnsĂŁ ai niÂşte pĂŁreri de parcĂŁ le-ai scos din 3 litere. :D

Cu maÂşina de epocĂŁ o dai de gard rĂŁu de tot.

 

De ce nu ar fi un compromis? E o maÂşinĂŁ sigurĂŁ, destul de performantĂŁ Âşi confortabilĂŁ.

Vai, dacã e din '98 ºi anul este 2010, trebuie sã mã uit În jos când ies din ea, sunt ca un boschetar. :D

Ăie nu Ăži-e ruÂşine sĂŁ mergi cu E46, dar vai, e din 2004 Âşi anul e 2010. :)

 

Nu sunt banii tĂŁi sĂŁ te intereseze, aÂşa cĂŁ nu-Ăži mai da cu pĂŁrerea.

 

La fel, ca mai sus, nu ĂŽmi bagi tu benzinĂŁ, aÂşa cĂŁ pĂŁstreazĂŁ sfaturile astea pentru tine.

 

 

Gresit !

 

Are caroserie de pre-facelift (adica mai usoara) si motor de facelift (adica mai puternic),rezulta ca NU EXISTA DATE OFICIALE despre aceasta combinatie,ramane la latitudinea proprietarului sa stabileasca performantele masinii :P

 

Mersi!

 

Nu e vorba cã rãmâne la latitudinea mea, dar acesta este timpul pe care-l scoate.

De ce sĂŁ spun altceva dacĂŁ asta e realitatea? Ca sĂŁ se simtĂŁ poiuyt mai bine sau cum? :D

Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba cã rãmâne la latitudinea mea, dar acesta este timpul pe care-l scoate.

De ce sĂŁ spun altceva dacĂŁ asta e realitatea? Ca sĂŁ se simtĂŁ poiuyt mai bine sau cum? :)

 

Nicidecum,insa eu nu am gasit date pentru caroserie de pre-facelift cu motor de facelift,deasta am zis ca ramane la aprecierea ta :lol:) Daca chiar exista poate bagi un link :)

Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu am găsit.

 

Topic-ul asta din ,,masina mea" a devenit ,,parerea mea".Pacat de masina si de munca omului,pe care eu le apreciez foarte mult si hai sa ne spunem parerea si sa ne laudam performantele masinilor noastre in alta parte. Stricam topicul omului. Daca intra cineva sa-i vada masina...da peste tiganiile noastre exprimate in modurile care pe unii cred ca chiar ii caracterizeaza. Singurul lucru bun este ca tinem topicul sus...in rest ,am ajuns la concluzia ca unii dintre noi chiar il invidiem pe ciupanezu si ne place sa-l atacam ,dar sa ne uitam peste interventiile lui in acest forum si o sa observati ca pe foarte multi i-a ajutat cu sfaturi,cu dovezi la ceea ce sustine(nu bate campii), iar noi ce facem?...Stricam toata munca lui! Dragi colegi...nu-i frumos si hai sa mutam tigania si sa ne bravam masinile in alta parte. Va multumesc.

 

Pe mine nu mă deranjează, aşa sunt forumurile româneşti. :)

 

Nu este nimeni obligat să-i placă maşina mea, ĂŽnsă e cam deplasat să emiţi păreri despre o maşină cu care nu ai mers ĂŽn viaţa vieţilor tale.

Nu ştiu dacă este vorba de invidie sau de altceva, ĂŽnsă nu cred că merită să-şi bate cineva capul cu acele afirmaţii.

Ăi cunosc pe mulţi care plâng si vor să mă compătimească atunci când află cât consumă maşina mea, niciodată nu i-am putut ĂŽnţelege din moment ce nu ei ĂŽmi plătesc combustibilul.

 

Mulţumesc!

 

Eu am 250cp la circa 1800kg si suta in 7.2s la carte.

Deci e plauzibila afirmatia de mai sus.

 

Mulţumesc! :lol:

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Pai daca nu ai gasit,e corect ce am zis nu? Ramane la aprecierea ta sa stabilesti performantele masinii :)

 

Si cum nu exista nimic "oficial" oameni rai si invidiosi (ca mine :) ) pot zice ca e posibil sa exagerezi cu datele,sau e posibil sa te inseli,sau e posibil ca modul tau de calcul sa fie eronat etc. Cert e ca o informatie clara nu exista,deasta pot aparea diferite discutii fara sens din punctul meu de vedere pe tema asta,masina oricum foarte ok din punct de vedere al performantelor.

 

Facelift-ul automat are 7.4 :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ce dume ai mai Puiule, masina lui Ciupa as alege-o de 100 de ori inainte 320d-ului tau luat de nou...

Stai linistit, e o masina superba, multi bani bagati, ii aduce cred multe satisfactii, cel mai important e ca ma gandesc ca e intr-o stare de functionare perfecta, ca si in 1998.

Asa ca nu vad atacurile astea aiurea, motor mare, consuma mult, poate pe om nu-l deranjeaza... vii tu sa dai sfaturi d'astea cu gaz etc...

Penibil.

Link to comment
Share on other sites

Mulţumesc! :)

 

Dacă m-ar fi deranjat consumul mare, nu aş fi cumpărat-o din start.

 

O singură chestie aş putea să o regret, şi anume faptul că nu am luat direct M5 E39.

Ănsă dacă mă gândesc mai bine, am invăţat multe lucruri de la această maşină şi voi ĂŽnvăţa foarte multe lucruri noi când voi face acea conversie de motor şi anexe de M5 E39.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Prea multe discuti aiurea ,pe topicul asta ..(parera mea )

 

Eu unul il apreciez si il respect pe @Ciupanezu,referitor la munca care o depune pt aceasta masina , cu toate ca nu il cunosc personal...

 

Pt noi astia care ne laudam pe la prieteni ca avem ''Beamveu''ar trebui sa luam drept exemplu atentia care o acorda acestei masini @ciupanezu ...Iar daca ar fi macar 30%din masinile cu o vechime de peste 10 ani din tara asta , in starea in care se afla masina lui ,am fi si noi ceilalti participanti in trafic mai in siguranta stiind ca pe soferul ce vine din partea opusa il tin franele sa opreasca in caz de urgenta ....

 

Eu personal iti doresc sa te bucuri de masina cel putin inca o data pe cati ani are ea acuma ,pt ca o masina la varsta ei intretinuta corespunzator ,arata mai bine si este mai sigura pe sosele decat una din (dau exeplu)2003 care a fost trasa in stanga si in dreapta de un ''cocalar'' ....

 

Numai bine ...Si nu intra in jocul unora care se plictisesc....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.