Jump to content

E39 535i


Ciupanezu

Recommended Posts

niciodata eu nu as avea curaj sa plec cu ea mai mult de 50 km,salut.

Ăl Âştiu pe unu' care a plecat ĂŽn Spania la cĂŁpÂşuni, cu Dacia 1310. A ajuns fĂŁrĂŁ nicio problemĂŁ :lol: ba chiar s-a ĂŽntors Âşi ĂŽnapoi.

Acum nu Âştiu dacĂŁ a mai avut un motor de rezervĂŁ la el... :) dar totuÂşi e de apreciat pentru curajul pe care l-a avut :)

 

P.S: Nu e miÂşto, vb seris. Dacia era foarte ĂŽngrijitĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am zis de masina lui Ciupanezu,el are seria 5, eu seria 3,nu stiu cum e seria 5,eu mi-am spus parerea asa in general despre masinile mai vechi,eu nu am treaba cu seria 5 , ca nu am eu asa ceva si nu ma confrunt cu problemele lor,eu am zis ca nu renteaza masina cu motor mare,taxele sutn foarte mari si in afara de asta sa mai fie una si problematica,Aline poate sa fie cat de intretinuta eu mai mult de 50 km nu am curaj,intru in panica,ma stresez,ma uit pe acele de la bord,nu mai imi prieste nimik,da-mi una noua sa vezi cum stau si eu ca omu relaxat,fara morcov.......,va salut,cu respect.
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am zis de masina lui Ciupanezu,el are seria 5, eu seria 3,nu stiu cum e seria 5,eu mi-am spus parerea asa in general despre masinile mai vechi,eu nu am treaba cu seria 5 , ca nu am eu asa ceva si nu ma confrunt cu problemele lor,eu am zis ca nu renteaza masina cu motor mare,taxele sutn foarte mari si in afara de asta sa mai fie una si problematica,Aline poate sa fie cat de intretinuta eu mai mult de 50 km nu am curaj,intru in panica,ma stresez,ma uit pe acele de la bord,nu mai imi prieste nimik,da-mi una noua sa vezi cum stau si eu ca omu relaxat,fara morcov.......,va salut,cu respect.

 

 

oare cine l-a indrumat pe acest om pe acest forum...cata cultura, cat vocabular, cata caligrafie...

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

ca sa testezi daca sunetul e stereo iti dau un sfat practic. ia o melodie, sunt o gramada de melodii house sau dance, sigur ai in playlist, in care daca ai observat , sunt niste efecte sonore , ceva de genu ai senzatia ca sunetul "merge" dintr-o parte in alta ( se aude din ce in ce mai incet pe R si in acelas timp din ce in ce mai tare pe L, cred ca intelegi la ce ma refer). asculti melodia pe calculator si daca ai acelas efect si in masina inseamna ca sunetul emis de modulator e stereo.........spor

 

Aveam mai demult vreo 10-15 mp3-uri cu sunete de test. Aveau multe efecte, se muta sunetul pe fiecare boxa in parte, etc..

 

O sa ma uit acasa sa vad daca le mai am.

 

Eu nu am zis de masina lui Ciupanezu,el are seria 5, eu seria 3,nu stiu cum e seria 5,eu mi-am spus parerea asa in general despre masinile mai vechi,eu nu am treaba cu seria 5 , ca nu am eu asa ceva si nu ma confrunt cu problemele lor,eu am zis ca nu renteaza masina cu motor mare,taxele sutn foarte mari si in afara de asta sa mai fie una si problematica,Aline poate sa fie cat de intretinuta eu mai mult de 50 km nu am curaj,intru in panica,ma stresez,ma uit pe acele de la bord,nu mai imi prieste nimik,da-mi una noua sa vezi cum stau si eu ca omu relaxat,fara morcov.......,va salut,cu respect.

 

Si daca se strica si aia noua (sunt o gramade de cazuri) ce faci?

Link to comment
Share on other sites

ma uit pe acele de la bord,nu mai imi prieste nimik,da-mi una noua sa vezi cum stau si eu ca omu relaxat,fara morcov.......,va salut,cu respect.

Te uiti pe acele "de la bord" si nu intelegi ce e cu ele, nu? :)

Link to comment
Share on other sites

Tot sound fly am si eu dar cu USB, tehnologie samsung, se aude extraordinar si la volum ridicat si cu tubul...nu ai nevoie de altceva...

Sunt sigur ca asta are si conectare pentru memorii USB, si memorii SD.

 

nu stiu daca ii permite legislatia europeana sa circule pe drumurile europei cu roti in 3 prezoane...

ĂĂži spun sigur cĂŁ a fost, acum vreo 4 sau 5 ani nu mai Âştiu exact...

Aproape toate renault si citroen-uri vechi au 3 prezoane. Tot Europa a mers peste tot cu masiniile astea. Poate a fost ceva impus de Romani, dar European nu a fost. Si acuma 7 ani am vazut o Dacie inmatriculat in Romania mergand pe autostrazi in Austria. Cred ca e un urban myth pana la urma.

Link to comment
Share on other sites

eu nu stiu unde circulati voi de puteti folosi emitator FM, cum ieseam din localitate, cum trebuia sa schimb frecventa din 10 in 10 km, ca precis aparea vre-un radio fantoma care sa emita pe aceeasi frecventa sau sa bruieze cat de cat, iar in strainatate e si mai grav... Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Incredibil.... ce faceti din topicul ''masina mea''....

Ce va freaca pe voi grija cat de veche e o masina sau alta de pe forum, ca sunt altele ieftine, cu mai multe dotari, numa sa scoateti la iveala ca masina lui e una pe care o gasesti la tot coltul...

Ma intreb, platiti voi taxele? impozitul, benzina, piesele, etc? De tot va luati ca e gaura neagra....

Mai vine si bogdy ala cu gandirea lui refractara...inchisa ideilor noi... s-a pus praful de tot.

Cred ca invidia banilor intra si aici pe topic, e trist.

 

Spunea Alexxx ceva ce a deranjat moderatorii bmwclub.... dar ii cam dau dreptate, nu e devina forumul, e devina natia noastra de roman, distrugatoare...

 

Comparatia cu alte forumuri ''doare''? pai luati masuri, ce-i cu atata tiganie, parca e targ de vechituri...

 

 

Dar, la naiba, nu mai scriu nimic ca apoi ma mai face unu aplaudacu lui Ciupanezu cand eu nici nu-l cunosc.

Link to comment
Share on other sites

Eu stiu ca Mono si stereo inseamna cu totul altceva decat s-a zis aici.

 

Mono - 1 channel

Stereo - 2 channels

 

Daca e mono se aude in toate boxele, merge la fel de tare calitatea difera.

 

Stereo explicat in cuvinte proprii :D e efectul ca intr-o boxa un instrument se aude mai incet decat in cealalta. Acest efect e posibil pentru ca la inregistrarea sunetului/melodiei s-au folosit 2 microfoane care inregistrau sunetul pe 2 sistem diferite.

 

Nu cred ca in ziua de azi se mai comercializeaza ceva Mono, eventual numa chinezarii ieftine.

 

Are aceeaÂşi calitate ca cd-ul, prin urmare este stereo.

 

Lasa ma, nu stii ca eu am stricat diferentialul la M6 ca am facut cerculetul ala pus pe youtube :) cel putin asa tipa gandirea cu premeditare din unii :)

 

E sensibile masinile astea bre' :lol:

 

Pe forumurile astea se vorbesc toate cĂŁcaturile pe la spate.

 

Ba nu ºtiu ce maºina e rãsturnatã deºi aratã perfect (ºi de a mea a zis asta un fo(ru)mist de pe forum), ba a fost hingheritã, fãcutã praf, alergatã, vândutã de nu ºtiu ce samsari, tot felul de tâmpenii ºi minciuni.

 

Merci pt precizare,nu am sa tin cont nici data viitoare :)

 

MĂŁcar eÂşti sincer.

 

o masina fara LSD care incearca sa faca cercuri este o gluma proasta...saracu diferential..

 

Pun pariu cĂŁ Âşi tu ai ĂŽncercat sĂŁ faci.

Link to comment
Share on other sites

Pun pariu că şi tu ai ĂŽncercat să faci.

 

man, cand postai tu filmuletele de pe youtube facand cerculete,nici macar nu aveai piele ,aveai textil..masina era departe de ceea ce este azi :)

 

respect pt asta, puteai sa o vinzi demult si sa fi mai "avansat" acum :lol:

 

ca sa iti raspund la intrebare, da, am incercat , doar pe zapada.. :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Nu are rost sa continuam insa :

 

1.Ce are taxa de inmatriculare cu valoarea masinii in sine?

 

2.Ti se pare ca masina ta e foarte dotata? Uita-te la alte 535 si 540 din perioada ei.

 

3.Ca emit pareri neavizate e doar parerea ta,eu sunt impartial,tu nu poti sa fii.

 

4.E foarte corect ca iti iubesti masina insa trebuie sa ramai realist.

 

5.Daca cineva cere pe o masina suma x nu inseamna ca "asa merge piata",inseamna estimarea valorii propriei masini care de multe ori e subiectiva,cel mai simplu incerci sa o vinzi si vezi ce ti se ofera,asa se stabileste pretul corect.

 

etc

 

Dupa cum am spus si mai sus,nu are rost sa continuam discutia,e clar ca avem pareri diferite.

 

1. Are foarte mare legătură. Dacă taxa de ĂŽnmatriculare este foarte mare, cum faci să circuli cu numere româneşti? Nu este o soluţie s-o ţii ĂŽnmatriculată ĂŽn altă ţară pentru că taxele şi asigurările pentru motorizările mari sunt scumpe ĂŽn aproape orice ţară din Europa.

 

2. Da, este foarte dotată. Am văzut destule. Un E39 cu suspensie sport, servotronic, dublu climatronic, sistem Hi-Fi cu DSP, DSC, obc mare, cutie automată, piele, volan M, comenzi pe volan, magazie de cd-uri, pilot automat, xenon OEM, faruri cu semnal alb, stopuri cu semnal alb este o maşină cu dotări peste medie. Iar starea tehnică spune totul.

 

3. Nu este doar păerea mea, este o realitate. Eşti un puşti care abia a terminat liceul, n-ai cumpărat ĂŽn viaţa ta o maşină, n-ai avut ĂŽn viaţa ta un BMW, n-ai condus ĂŽn viaţa ta un E39 (din câte ştiu eu), cu siguranţă n-ai condus un E39 535i, tragi concluzii din auzite şi de pe net fără vreo legătură cu realitatea.

Acele maşini le care pe vezi tu la 5-6000 € nu sunt maşini de cumpărat decât dacă vrei apoi să bagi foarte mulţi bani ĂŽn reparaţii şi recondiţionări. Ăn alte ţări sunt foarte apreciate maşinile ĂŽntreţinute, iar preţul ĂŽntotdeauna reflectă starea tehnică şi optică. Maşina mea nu s-ar vinde nici ĂŽn Germania pe 5000-6000 €.

 

4. Sunt chiar foarte realist. Ce am zis eu despre maşină fără să fiu realist, cu ce am exagerat?

 

5. Aici nu se cere nici un preţ. Dacă există pe mobile maşini de 8-9000 €, asta ĂŽnseamnă că aşa merge piaţa.

Eu am vândut un E39 525d acum câteva luni pe 10 000 €, perioadă ĂŽn care majoritatea zic ceva de genul: "Ce, domne', un E39 sau un E46 trebuie să fii prost să dai pe el mai mult de 7-8000 €".

Ei bine, eu am găsit un client care a ştiut să aprecieze o maşină ĂŽn stare tehnică şi optică perfectă. Dacă tu crezi că poţi avea un E39 bun cu 5000 €, eşti ĂŽn eroare.

 

Tu ai pornit această discuţie...

 

man, cand postai tu filmuletele de pe youtube facand cerculete,nici macar nu aveai piele ,aveai textil..masina era departe de ceea ce este azi :lol:

 

respect pt asta, puteai sa o vinzi demult si sa fi mai "avansat" acum :)

 

ca sa iti raspund la intrebare, da, am incercat , doar pe zapada.. :)

 

Aveam piele, doar feţele de uşi nu erau din piele.

 

Fiecare face aşa cum ĂŽl taie capul.

 

Vai, şi pe zăpadă nu se uzează diferenţialul. :)

 

Nu e nevoie,e clar ce o sa zici,pe principiu "ce stii tot aia zici" adica nimic diferit de parerea ta pe care o cunosc,iti respect parerea si din cauza asta nici nu mai vreau sa continuam pe tema asta,fiecare cu parerea lui insa mi s-a parut ca a fost cam acid postul tau,am zis sa raspund totusi cu toate ca spusesem intr-un post anterior ca nu continui pe tema asta.

 

Discutam doar nu ne certam,daca discutia este despre insasi modelul\masina ta inteleg de unde si posturile tale mai aprinse,nu prea permiti sa emita nimeni o parere diferita de a ta,nu stiu de ce.

 

Nu e vorba de nici un respect aici, tu şi cu poiuyt ĂŽncercaţi să faceţi un mic circ ieftin pe acest topic.

 

Nu a fost deloc acid postul meu, dacă nu te ştiam de multă vreme ţi-aş fi spus ceva mult mai "dulce". :D

 

 

Nu mă cert cu tine, ĂŽnsă sunt deranjat când aud păreri din auzite despre subiecte la care mă pricep foarte bine.

Nicidecum, nu mă deranjează dacă cineva are o părere diferită de a mea, ĂŽnsă vreau să văd argumente logice, nu "aşa am văzut eu pe net" / "aşa mi-a zis mie un prieten" / "aşa cred eu dar n-am nici un argument".

 

Poiuyt tot ĂŽncearcă să mă convingă că am un gunoi de maşină, de parcă toate maşinle un pic mai vechi sunt neapărat nişte cazane.

Ăn afară nu există această mentalitate stupidă, dacă o maşină este veche nu este neapărat proastă sau uzată, am văzut pe forumuri americane posesori de E34 şi E39 care aveau cu siguranţă bani mai mulţi decât alţii de la noi care au maşini de 3-4 ori mai scumpe.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Vai, şi pe zăpadă nu se uzează diferenţialul. :lol:

 

 

daca tu imi spui mie ca o "blana" pe un teren accidentat ,da accidentat nu gluma, unde aderenta e maxima pe beton dala prost e tot una cu un turat 30 de secunde pe zapada, de cateva ori in 5 ani e tot una..pardon...mie unu imi este foarte clar de ce ti-a cazut cutia nu demult.. :) sa nu mai vorbim de calcat frana si dat blana cu o automata...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

nu stiu daca ii permite legislatia europeana sa circule pe drumurile europei cu roti in 3 prezoane...

 

de nenea asta ce mai zici atunci

 

http://videonews.ro/action/viewvideo/33052...e-de-25-de-ani/

 

@Ciupanezu - incurci termenii. Calitatea se refera la cat de "curat" e sunetul iar stereo se refera la modul/calea/canalul prin care e transmis sunetul. Stereo inseama 2 canale distincte. Cand s-a inregistrat melodia s-au folosit 2 microfoane. Fiecare microfon a inregistrat ceva si sunetul a fost transmis pe canalul lui ( R sau L). Daca sunetul sea aude foarte bine nu poti sa tragi concluzia ca e stereo. E aiurea, nu are treaba stereo cu calitatea, cel putin nu in felul in care ai tras tu concluzia. DA, un sunet stereo are o calitate mai bine, de obicei, dar nu poti trage concluzia ca daca se aude foarte bine, sunetul e stereo. Poata sa fie foarte bine un sunet mono de pe un cd original si sa se auda de 100 de ori mai bine decat acelas sunet, stereo, in format mp3 ( care e comprimat).

 

Deci: Calitatea e una, mono/stereo e alta !!!

 

PS: ca o mica informatie sa zic asa, pe care am aflata-o si eu la scoala. Principala proprietate a sunetului stereo fata de sunetul mono e ca la sunetul stereo poti localiza sursa de sunet in spatiu. Asta e o capacitate a corpului uman ( defapt si la animale). Ascultand un sunet mono nu puteai aprecia unde e sursa sunetului ( in fata, in spate, in stanga in dreapta) dar odata cu sunetul stereo acest lucru se poate face. Ca un exemplu: o inregistrare intr-o sala de concerte; Zeci de instrumente la care se canta ( chitara, cotrabas, vioara............etc); daca tu vei pune 2 microfoane in fata scenei ( 1 in stanga scenei si unu in dreapta) si vei inregistra( stereo), te duci acasa cu inregistrarea si pui pe cineva sa o asculte. Persoana respectiva, ascultand inregistrarea ta stereo va putea sa iti spuna in ce parte a scenei era ala cu chitara, in ce parte era ala cu vioara, care era mai in fata, care era mai in spate. Asta inseamna STEREO. Daca sunetul era inregistrat cu un singur microfon ( deci mono), cel care asculta inregistrarea nu putea sa iti spuna nimic, decat ca aude respectivele instrumente dar nu putea sa le plaseze in spatiu!

 

PS2: la 5.1 e putin mai conplicat deoarece tu esti plasat in mijloc iar sunetul vine spre tine din toate directiile ( fata stanga , fata dreapta, spate stanga, spate dreapta, centru)

 

Sper ca te-am lamurit!

 

LE: scuze dar am vazut ultimul tau post si cred ca gresesti. OK, sistemul tau DSP are sunet stereo dar asta nu inseamna ca daca postul de radio ( sau modulatorul fm in cazul tau) emite mono, nu inseamna ca sistemul tau DSP nu il vrea, sau daca il vrea, il da spre difuzoare stereo, NU. Amplificatorul tau de sunet functioneaza simplu: primeste sunetul stereo- > il aplifica asa cum e si il trimite spre difuzoare; primeste sunetul mono( pe un singu canal) -> il dubleaza si il trimite spre difuzoare acelas sunet pe ambele canale. daca nu ar face asta atunci ai auzi sunetul numai pe partea dreapta sau numai pe partea stanga. Te rog fa testul ala de ti-am zis si apoi vedem ce si cum!

Edited by T0M
Link to comment
Share on other sites

Păi acea uzură există doar ĂŽn mintea ta.

Nici ĂŽn cazul meu nu s-a uzat nimic din cauza cercurilor.

Există maşini duse la drift-uri, alea ĂŽntr-adevăr sunt uzate aşa, ĂŽn 3 ani am făcut de 4 ori cercuri, atâta tot.

Cutia a picat pentru că maşina are putere destul de mare şi a fost condusă sportiv.

Nu văd de ce te-ar interesa pe tine asta, eu am recondiţionat-o pe banii mei, acum funcţionează perfect.

 

Salut,Ciupanezu dar eu stau sa ma gandesc asa,de ex. la mine,sa fi avut acum un an si ceva 4000 euro,eu unu nu as fi dat pe un e36 atat doar ca mi-ar fi zis respectivul ca este intretinut,deci eu as fi gandit asa,decat sa fi dat 4 mii pe un e36 care se spune ca este intretinut mai asteptam mai pune-am 1000 euro si luam alta masina dupa anul 2000,pot sa spun o masina mult mai buna,alfa,golf4,mercedes ''ochios'' sunt cateva exemple doar,adica un bmw seria 3 din '95, nu bag m-urile,cele normale neinmatriculate sunt 2 mii euro, cum sa dau pe una 3500 euro doar ca-mi spune respectivul ca este intretinuta,mai cheltui cu inmatriculatul ma duce aproape 5 mii si defapt ce am pana la urma?un bmw seria 3 din '95,deci cine ia o asfel de masina si da niste bani in plus o ia doar ca este pasionat si astia sunt putini,in cazul meu masina care am luat-o nu ma ajuta la nimic,sti ce inseamna nimic?platesc asigurare la 6 luni degeaba pt. motor de 2.0,impozit de 2.0,benzina pt. 2.0,nicio satisfactie decat ca am o antichitate din '93,o mancatoare de bani,o masina veche cat ar fi de bagati bani in ea tot o masina veche ramane si niciodata eu nu as avea curaj sa plec cu ea mai mult de 50 km,salut.

 

Dragă stripperule ( :) ), tu ţi-ai cumpărat o maşină ieftină şi proastă pentru că aşa ai dorit deşi ai fost sfătuit să dai un ban ĂŽn plus ca să nu ai probleme mai târziu.

De când ţi-ai luat maşina tot scrii tot felul de smiorcăieli virtuale, ne-ai plictisit deja.

Tu, la fel ca mulţi alţi români, cauţi maşina cea mai ieftină şi crezi că eşti mai deştept decât cei pe care-i cunoşti şi au luat maşini similare la preţuri mult mai mari.

Apoi apar problemele.

 

 

 

na ca a intrat pana si bogdyy aici :lol:

 

Foca de la circ mai trebuie să posteze.

 

http://history.amusement-parks.com/Carousels/CentralPark/seal.jpg

 

 

Tot sound fly am si eu dar cu USB, tehnologie samsung, se aude extraordinar si la volum ridicat si cu tubul...nu ai nevoie de altceva...

 

Şi al meu are usb dar şi bluetooth.

Şi eu sunt foarte mulţumit. :)

 

Eu nu am zis de masina lui Ciupanezu,el are seria 5, eu seria 3,nu stiu cum e seria 5,eu mi-am spus parerea asa in general despre masinile mai vechi,eu nu am treaba cu seria 5 , ca nu am eu asa ceva si nu ma confrunt cu problemele lor,eu am zis ca nu renteaza masina cu motor mare,taxele sutn foarte mari si in afara de asta sa mai fie una si problematica,Aline poate sa fie cat de intretinuta eu mai mult de 50 km nu am curaj,intru in panica,ma stresez,ma uit pe acele de la bord,nu mai imi prieste nimik,da-mi una noua sa vezi cum stau si eu ca omu relaxat,fara morcov.......,va salut,cu respect.

 

Maşinile vechi nu sunt toate proste, la fel cum nici maşinile recent fabricate nu sunt toate ĂŽn stare bună.

Totul depinde de modul ĂŽn care au fost exploatate şi ĂŽntreţinute.

 

nu stiu daca ii permite legislatia europeana sa circule pe drumurile europei cu roti in 3 prezoane...

 

PoĂži circula cu 3 prezoane.

 

aici gresesti. gandeste te numai la faptul ca nu toate posturile de radio emit stereo, insa tu auzi sunetul in toate boxele masinii, asta deoarece desi sunetul vine pe un canal, canalul e dublat si astfel ai acelas sunet pe ambele canale.

daca postul emite stereo, atunci sunetul vine pe 2 canale diferite si fiecare canal e amplificat si emis pe canalul lui L sau R.

 

ca sa testezi daca sunetul e stereo iti dau un sfat practic. ia o melodie, sunt o gramada de melodii house sau dance, sigur ai in playlist, in care daca ai observat , sunt niste efecte sonore , ceva de genu ai senzatia ca sunetul "merge" dintr-o parte in alta ( se aude din ce in ce mai incet pe R si in acelas timp din ce in ce mai tare pe L, cred ca intelegi la ce ma refer). asculti melodia pe calculator si daca ai acelas efect si in masina inseamna ca sunetul emis de modulator e stereo.........spor

 

ĂnĂželeg ce vrei sĂŁ spui, ĂŽnsĂŁ am pus Âşi un telefon mono Âşi nu scotea sunet decât pe o parte.

 

Vine cu siguranĂža stereo, am astfel de setĂŁri Âşi efecte ĂŽn DSP, am verificat deja.

 

eu nu stiu unde circulati voi de puteti folosi emitator FM, cum ieseam din localitate, cum trebuia sa schimb frecventa din 10 in 10 km, ca precis aparea vre-un radio fantoma care sa emita pe aceeasi frecventa sau sa bruieze cat de cat, iar in strainatate e si mai grav...

 

Ăn BucureÂşti nu am probleme.

 

Pentru afarĂŁ pot folosi magazia de cd-uri.

 

Am vazut acuma video-ul asta de la top gear, ma unge pe inima ce zice la inceput despre e39

 

Oricum E39 printre cele mai faine modele de BMW

 

E39 rãmâne o maºinã foarte bunã ºi În 2010 chiar dacã unii au impresia cã e doar un cazan.

ÂŞi dacĂŁ aÂş avea E34 sau E36 nu mi-ar fi deloc ruÂşine, orice maÂşinĂŁ veche poate fi foarte miÂşto dacĂŁ este ĂŽntreĂžinutĂŁ.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.