Jump to content

E39 535i


Ciupanezu

Recommended Posts

Eu nu stiu ce vi s-a pus pe topic-ul omului ? Are o masina ingrijita, oem, nu e facuta cu tiganii sau improvizatii.

Invidia! O mare caracteristica la romani....noi avem ce avem cu capra altuia! Mai am un pic si cand o sa vad mail cu e39 535i ,nu o sa- mai deschid. Lasati omul in pace:e masina lui,e viata lui,face ce vrea el,el plateste tot ce a facut la ea,el plateste consumabilele si impozit,carburanti etc, sunt deciziile lui..Plus de asta, nu prea am observat sa ceara pareri si chiar daca o face nu cred ca tine seama la toti cocalarii care se dau in spectacol. Lasa-ti topicul omului in pace,scrieti-va parerile in alta parte(ma refer la cei ce sunt off-topic.O zi buna!

Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu eu nu m-am referit strict la masina ta,eu m-am referit asa in general la o masina veche si chiar daca este intretinuta la bani care i-ar cere respectivul proprieter eu as lua ceva mai nou,poate mai bun,mie unu datorita masinilor care le-am avut nu le mai suport pe astea vechi,o sa spui acum ca nu am luat una intretinuta putea sa fie intretinuta tot cadea...,doar ca ai dadeam respectivului mai multi bani ca se prezinta la vopsea bine ca are motorul ceruit,mai avea vreo bara de m pe spate sau fata,vreun bandou,pe mine ma intereseaza sa o pot parca,sa intru pe drumuri mai nasoale,cu gropi ca asta este,adica nene sa fie masina,daca in nebunia de atunci luam un 2.8 e36?ma ajuta cu ceva?doar ca plateam impozite la astia,benzina calumea,asigurare dar aveam nene 2.8......cine ma aprecia?niste tipi care ai nr pe degetele de la o mana,deci nu m-am referit strict la masina ta,nu stiu preturile la e39,nu ma intereseaza ca model,ce as mai dori acum o masina cu motor de 1.6,pt ca ce fac cu una cu motor mare?unde ma duc?sa fac un filmulet sa o postez pe forum si sa zica cativa ''tare,marfa'',pana la urma conteaza sa te ajute o masina,cel putin eu stiu un lucru,am o masina care nu ma ajuta la nimik,e veche,nu e practica,nu ma simt bine in ea,e stresanta,neconfortabila,se conduce obositor,nu simti controlul asupra ei,nu este strong dar un singur lucru stiu,am luat-o si ''ma voi spala cu ea pe cap'',te salut si te respect ca esti un tip educat si politicos.
Link to comment
Share on other sites

..,doar ca ai dadeam respectivului mai multi bani ca se prezinta la vopsea bine ca are motorul ceruit,mai avea vreo bara de m pe spate sau fata,vreun bandou,pe mine ma intereseaza

...cine ma aprecia?niste tipi care ai nr pe degetele de la o mana..

 

Poate dadeai mai multi bani, pe masina fara bara de M, fara motor ceruit, fara bandouri nustiu de care, dadeai un ban in plus pe o masina in conditie tehnica mai buna, nu pe o masina cu mai multe brizbrizuri.

 

Foarte bine ai facut ca nu ti-ai luat 2,8. Masina ti-o iei sa t-i fie utila, si apoi daca poti financiar, o iei sa te si bucuri ... sa-ti faci treaba zambind.. sa zic asa..

 

Daca vrei sa nu-ti poti numara pe degete oamenii care te aprieciaza in functie de ce masina ai...locu tau e la otv.

 

am dat 12500 de euro pe un e39 525d din 2001, cand in tara la 12.000 puteam sa-mi aleg ... pe culori... dar am ales sa dau mai mult pe masina, am ales sa ma stresez sa caut masina, am ales oboseala de a merge dupa masina.... si in 2 ani de zile timp in care am tras de masina 70.000 km, nu am bagat nici 1 ban in defectiuni tehnice pentru ca nu s-a stricat nimic la masina. Exagerez s-au dezizolat 2 fire de la deschiderea portbagajului si mi se deschidea portbagajul, dar daca-mi aduc bine aminte nu am platit nimic pe reparatie.... in schimb am facut reviziile la timp, si cu piese de calitate.

 

Cat dai , atata face.

Link to comment
Share on other sites

Cat dai , atata face.

 

In mare parte da insa nu tot timpul,uite spre exemplu Ciupanezu a dat destul de mult la vremea respectiva pe masina si a mai bagat si foarte multi bani in ea,20 mii euro parca a spus mai sus,masina cand a luat-o fiind in stare buna si nu chilipir.Cum iti explici ?

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

deci... cine-i cocalar si care-i treaba ? :) nu am inteles nimic din fiertura asta ...

 

edit... jeez, cum am scris "care-i" prima data, cred ca m-a afectat forumul asta :lol:

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu eu nu m-am referit strict la masina ta,eu m-am referit asa in general la o masina veche si chiar daca este intretinuta la bani care i-ar cere respectivul proprieter eu as lua ceva mai nou,poate mai bun,mie unu datorita masinilor care le-am avut nu le mai suport pe astea vechi,o sa spui acum ca nu am luat una intretinuta putea sa fie intretinuta tot cadea...,doar ca ai dadeam respectivului mai multi bani ca se prezinta la vopsea bine ca are motorul ceruit,mai avea vreo bara de m pe spate sau fata,vreun bandou,pe mine ma intereseaza sa o pot parca,sa intru pe drumuri mai nasoale,cu gropi ca asta este,adica nene sa fie masina,daca in nebunia de atunci luam un 2.8 e36?ma ajuta cu ceva?doar ca plateam impozite la astia,benzina calumea,asigurare dar aveam nene 2.8......cine ma aprecia?niste tipi care ai nr pe degetele de la o mana,deci nu m-am referit strict la masina ta,nu stiu preturile la e39,nu ma intereseaza ca model,ce as mai dori acum o masina cu motor de 1.6,pt ca ce fac cu una cu motor mare?unde ma duc?sa fac un filmulet sa o postez pe forum si sa zica cativa ''tare,marfa'',pana la urma conteaza sa te ajute o masina,cel putin eu stiu un lucru,am o masina care nu ma ajuta la nimik,e veche,nu e practica,nu ma simt bine in ea,e stresanta,neconfortabila,se conduce obositor,nu simti controlul asupra ei,nu este strong dar un singur lucru stiu,am luat-o si ''ma voi spala cu ea pe cap'',te salut si te respect ca esti un tip educat si politicos.

 

ĂĂži rĂŁspund fĂŁrĂŁ nici o tentativĂŁ de caterincĂŁ Âşi fĂŁrĂŁ sĂŁ te iau peste picior.

 

Nu vechimea maÂşinii este problema care te macinĂŁ ci starea ei.

 

Am condus foarte multe maºini, unele chiar la test drive-uri organizate de reprezentanÞele BMW din România.

O maÂşinĂŁ poate fi neĂŽntreĂžinutĂŁ sau uzatĂŁ indiferent de vechime.

Am condus E60 cu 45 000 km la bord care avea scaunul ºoferului mult mai uzat decât al meu.

Am vĂŁzut X6 cu piele crem cu un scaun pur Âşi simplu infect, nu puteam ĂŽnĂželege cum naiba poate arĂŁta aÂşa.

 

La o maºinã conteazã foarte mult prin mâinile cui a trecut.

Maºinile cu preÞ mai mare decât media au În general o stare tehnicã superioarã celor cu preÞuri mai mici.

Cu alte cuvinte, dacĂŁ-Ăži iei un E36 de 2000-2500 €, probabil cĂŁ el a fost cumpĂŁrat din Germania cu 1200-1300 € dacĂŁ este recent adus Âşi tu ĂŽl ĂŽnmatriculezi.

Prin urmare, este imposibil ca acea maÂşinĂŁ sĂŁ fie o maÂşinĂŁ bunĂŁ, sau mĂŁ rog, sunt Âşanse foarte mici.

 

Dacã maºina ta ar fi În stare bunã, nu te-ai plânge deloc.

 

ÂŞtii ce aÂş face eu ĂŽn locul tĂŁu?

AÂş vorbi cu un posesor de E36 stock Âşi aÂş face schimb de pachet M, suspensie sport Âşi scaune sport ĂŽn caz cĂŁ ai.

Apoi nu te vei mai plânge deloc, suspensia stock e moale, bãrile stock nu sunt joase, vei putea merge normal.

Link to comment
Share on other sites

In mare parte da insa nu tot timpul,uite spre exemplu Ciupanezu a dat destul de mult la vremea respectiva pe masina si a mai bagat si foarte multi bani in ea,20 mii euro parca a spus mai sus,masina cand a luat-o fiind in stare buna si nu chilipir.Cum iti explici ?

 

Eu am bĂŁgat mulĂži bani Âşi pentru cĂŁ am vrut.

Puteam sĂŁ merg cu articulaĂžia ĂŽn stare mai proastĂŁ, puteam sĂŁ nu schimb amortizoarele deÂşi erau curse, puteam sĂŁ nu-i pun kit-ul retrofit facelift sau jantele, puteam s-o las aÂşa cum am luat-o.

Este adevĂŁrat cĂŁ au Âşi picat multe piese, ĂŽnsĂŁ nu mĂŁ deranjeazĂŁ, acum mĂŁ bucur de ea fĂŁrĂŁ probleme.

 

Chiar acum am venit de la service, i-am fĂŁcut revizia Âşi i-am pus Castrol EDGE SPORT 10W-60.

 

Acum nu mai bat tacheĂžii la ralanti dupĂŁ ce merg forjat, motorul se aude rotund Âşi frumos.

Link to comment
Share on other sites

Ciupa, pentru cultura mea generala, te studiez de ceva timp :) , ce inseamna pentru tine " foarte multe masini " !?!?!?

 

:lol:

 

Aro 243, Aro 244, Dacia 1300, Dacia 1310, Opel Astra G, Opel Astra H, Golf IV, Golf V, Passat 1.9tdi, Audi A6 2.8i, Audi A6 3.0tdi quattro, A4 1.9tdi, A4 2.5tdi, A6 2.5tdi, Volvo S40, Volvo S60, Peugeot 206, Peugeot 607, Jeep Cherokee, Ford Escort, Renault Laguna 1 2.0i, Renault Clio Sport, Daewoo Cielo, Leganza, Renault 18 1.6 Turbo etc.

 

E30 325i, E30 cu motor de M60B35, E34 520i, E34 540i, E36 316, 318, 318is, 320i, 328i, E39 520i, 525i, 525d, 520d, 530d, M5, E46 316, 318, 318d, 320d, 325ci, M3 E46, E38 730d, E38 750il, E38 740i, X5 E53 3.0d, X5 E53 4.4i, 135i, E60 525d, E60 530d, E65 745i, E65 730d etc.

 

MaÂşini la test drive: 120d, 118i, 325i, 330d, 335i, 335d, 320d, 320xd, 525d, 530d, 535d, X3 2.0d, 3.0d. 3.0sd, X5 3.0d, X5 3.0sd, X6 3.0d, X6 3.0sd, 135i etc.

 

Cam astea sunt ĂŽn mare parte.

Mie Îmi place foarte mult sã conduc ºi vreau sã fiu cât mai bine informat, Întotdeauna când un amic κi cumpãrã o maºinã, Îl bat la cap sã-mi dea ºi mie sã merg.

Link to comment
Share on other sites

Corect,insa nu inteleg :

 

Iei o masina buna nu? cum ai luat-o tu,nu chilipir,asta apropo de "cat dai atata face" in care totusi mai bagi strict piese adica tehnic (care le-ai schimbat ca au cazut,nu ca ti-a fost tie drag hai sa mai schimb piese) cat au fost? sa zicem 10 mii,asta inseamna mult,foarte mult.@Cristi.MD nu a schimbat nici o piesa,sau a schimbat aiureli fara valoarea mare,insa a cumparat o masina mai scumpa,tu ai cumparat si o masina scumpa si bine intretinuta,insa ai schimbat si piese de o valoare mare,nu inteleg unde se incadreaza asta :) adica:

 

1.Iei o masina ieftina(cazan) in stare nu prea buna si te astepti sa cada multe piese,te zgarcesti sa o iei ieftin insa la sfarsit tot acolo te ajunge cat una la pret mare care e intretinuta.

 

2.Iei una super intretinta la un pret pe masura,insa nici piese nu schimbi de mare valoarea la ea,e normal totusi.

 

Pana aici absolut normal,am mai auzit variantele astea dar vine si varianta ta

 

------------------------------------------------------------

 

3.Iei o masina buna,in stare tehnica buna,la un pret care sa reflecta starea ei tehnica adica la un pret mare,insa mai bagi niste foarte multi bani in ea,masina insasi de la inceput fiind in stare buna.Eu asta nu imi explic,si chiar nu glumesc sau ceva,ceva nu se potriveste.

Link to comment
Share on other sites

Da, asta pentru că un E39 cu V8, de fapt orice maşină cu putere mai mare decât media şi exploatată sportiv, va fi mai scump la ĂŽntreţinere decât o maşină mai slabă ca putere.

 

1. Ăn general te costă o grămadă de bani să pui la punct un cazan, nu prea merită, majoritatea renunţă rapid şi pun maşina la vânzare.

 

2. Corect, ĂŽnsă există excepţii.

 

3. Foarte simplu, fiabilitatea este foarte relativă. Maşinile de genul acesta nu sunt fiabile ĂŽn comparaţie cu o maşină simplă sau cu una nouă, anii trebuie să-şi pună cumva amprenta.

Piesele pentru un E39 cu motor V8 costă ĂŽn multe cazuri dublu faţă de piesele pentru un E39 cu L6.

Maşina mea nu este un etalon, mi-a picat şi cutia şi diferenţialul, asta nu se ĂŽntâmplă neapărat.

Eu m-am uitat ĂŽn primul rând la cât de ĂŽntreţinută era când am cumpărat-o, nu m-a interesat că trebuia să mai bag totuşi nişte bani ĂŽn ea.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Ca sĂŁ-Ăži dau alt exemplu, la service-ul unde merg eu vin mai mulĂži posesori de E65.

 

Unul dintre ei este posesorul unui 745i cu MLK la numĂŁr, un om de afaceri cunoscut ĂŽn BucureÂşti pentru stilul lui kamikaze de a conduce.

El nu pleacĂŁ decât cu scârĂž, scoate untul din maÂşina aia. Ăn mod paradoxal, maÂşina nu ĂŽnghite altceva ĂŽn afarĂŁ de consumabile.

Acolo vine Âşi un alt om de afaceri cu un 730d. DeÂşi conduce foarte calm Âşi maÂşina aratĂŁ ca nouĂŁ, i-a picat cutia.

La un alt E65 745i a picat motorul Âşi diferenĂžialul deÂşi maÂşina aratĂŁ perfect.

 

Asta e fiabilitatea maºinilor din ziua de azi, Însã, dacã iei o maºinã ÎntreÞinutã, sunt mai multe ºanse sã fie o maºinã bunã decât dacã iei cea mai ieftinã maºinã pe care o gãseºti.

Link to comment
Share on other sites

Cat dai , atata face.

 

In mare parte da insa nu tot timpul,uite spre exemplu Ciupanezu a dat destul de mult la vremea respectiva pe masina si a mai bagat si foarte multi bani in ea,20 mii euro parca a spus mai sus,masina cand a luat-o fiind in stare buna si nu chilipir.Cum iti explici ?

 

Nu stiu ce sa zic, pentri firma parintilor mei ,imediat dupa ce am cumparat seria 5, am cumparat un V classe din 2000 care a costat cu tot cu inmatriculare in jur de 11.000 de euro, masina aia a fost exploatata in romania in 2 ani , face transport de marfa, si are peste 100.000 km facuti doar in romania, e drept ca doar extraurban, dar la fel in 2 ani de zile, s-a schimbat la ea un cap de bara, debitmetru si inca ceva piesa de la articulatie... ar mai trebui schimbate acum amortizoarele, la fel masina a beneficiat de revizii la 10.000 km... dar din nou, la momentul cand a fost cumparata a fost putin mai scumpa decat pretul piete.

 

In perioada de exploatare consider ca 2 piese de la articulatie si debitmetru nu sunt cheltuieli nesimtite...

 

E si vorba de noroc, dar e si de bun simt, ca o masina buna nu o vinde nimeni pe bani de nimic. Cum zice si ciupanezu , gasesti e 39 535i si la 4000 de euro, dar si la 9000 de euro. Cu masina de 9000 de euro sunt sanse mai mici sa iei teapa.

Link to comment
Share on other sites

Ciupa, pentru cultura mea generala, te studiez de ceva timp :) , ce inseamna pentru tine " foarte multe masini " !?!?!?

 

:)

 

Aro 243, Aro 244, Dacia 1300, Dacia 1310, Opel Astra G, Opel Astra H, Golf IV, Golf V, Passat 1.9tdi, Audi A6 2.8i, Audi A6 3.0tdi quattro, A4 1.9tdi, A4 2.5tdi, A6 2.5tdi, Volvo S40, Volvo S60, Peugeot 206, Peugeot 607, Jeep Cherokee, Ford Escort, Renault Laguna 1 2.0i, Renault Clio Sport, Daewoo Cielo, Leganza, Renault 18 1.6 Turbo etc.

 

E30 325i, E30 cu motor de M60B35, E34 520i, E34 540i, E36 316, 318, 318is, 320i, 328i, E39 520i, 525i, 525d, 520d, 530d, M5, E46 316, 318, 318d, 320d, 325ci, M3 E46, E38 730d, E38 750il, E38 740i, X5 E53 3.0d, X5 E53 4.4i, 135i, E60 525d, E60 530d, E65 745i, E65 730d etc.

 

MaÂşini la test drive: 120d, 118i, 325i, 330d, 335i, 335d, 320d, 320xd, 525d, 530d, 535d, X3 2.0d, 3.0d. 3.0sd, X5 3.0d, X5 3.0sd, X6 3.0d, X6 3.0sd, 135i etc.

 

Cam astea sunt ĂŽn mare parte.

Mie Îmi place foarte mult sã conduc ºi vreau sã fiu cât mai bine informat, Întotdeauna când un amic κi cumpãrã o maºinã, Îl bat la cap sã-mi dea ºi mie sã merg.

 

 

cum reusesti sa le tii minte?! :lol:

Link to comment
Share on other sites

le are scrise probabil....

legat de ce scriau mai sus colegii....am un 320 D ( e 46 ) din 2003, am cumparat-o in 2007 cu vreo 200.000 la bord, din Olanda, arata impecabil.....acum are in jur la 300.000 si in 3 ani ce am schimbat , in afara de consumabile, au fost doar tampoanele la motor.....stilul meu de condus e unul absolut normal

( poate se trage de la trailer ), plus ca eu nu consider ca daca am BMW trebuie sa conduc agresiv, mai ales in cazul motorizarii pe care o am

cred ca te poti bucura de aceasta marca si fara sa faci cerculete, drifturi, gogosi si mai stiu eu ce

Edited by bolyboly
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.