Jump to content

E39 535i


Ciupanezu

Recommended Posts

Africa Twin daca o dai pe jos nu o ridici singur. Ma refer daca o scapi din greseala nu sa cazi cu ea. Eu am scapat-o in garaj incercand sa o scot si are 145 kg fara lichide . Eu am 100 kg si 1.89m si o ridic greu de jos. Oricum gusturile nu se discuta si fiecare motocicleta are farmecul ei. Un sfat dat din putina experienta acumulata( aproape un sezon): Cauta ceva usor. Este mult mai manevrabila si o poti tine usor in caz de dezechilibru. Edited by Taz
Link to comment
Share on other sites

Sa stii ca cele mai nasoale cazaturi fara implicarea unor factori externi sunt cele in teren accidentat, mai ales daca esti masiv.

De multe ori sheile la enduro sunt incomode. Eu am avut un Kawa KLE 500 la vanzare si am mers putin cu el. Seamana foarte mult cu BMW GS650 insa la viteze ceva mai mari te bate vantul bine, cu tot cu parbriz. Si asta avea 2 cilindri si 6 trepte si tot vibra si facea ca naiba in afara, la viteze. Ce sa mai vorbesc de cele monocilindrice (cu Rotax-uri).

Daca ai bani si nu esti genul care te plictisesti repede, iei pe tatal si mama lor: un BMW GS 1150 sau 1200 si ai terminat povestea. Cred ca e cel mai de succes all around din lume si ca fiabilitate, versatilitate, comoditate. Din acest motiv e foarte scump si foarte bine cotat in afara. Daca nu ma insel e motocicleta nr 1 in Germania la vanzari si cred ca nici pe piata din Italia nu sare de 2 sau 3.

 

Africa Twin se duce pe la 200de kile, goala. Daca 145 kile ti se par grele ce sa mai zic de Thundercat care avea 220kile? Trebuie sa stii sa ridici motorul de jos. Tine de tehnica, la fel ca la ridicatul pe cricul central.

Edited by rmg
Link to comment
Share on other sites

Africa Twin daca o dai pe jos nu o ridici singur. Ma refer daca o scapi din greseala nu sa cazi cu ea. Eu am scapat-o in garaj incercand sa o scot si are 145 kg fara lichide . Eu am 100 kg si 1.89m si o ridic greu de jos. Oricum gusturile nu se discuta si fiecare motocicleta are farmecul ei. Un sfat dat din putina experienta acumulata( aproape un sezon): Cauta ceva usor. Este mult mai manevrabila si o poti tine usor in caz de dezechilibru.

Eu am 1.84 şi 100 kg. :)

 

Ridici singur şi Africa Twin, ĂŽnsă e un efort mai mare. :twoup:

Dacă te pui cu spatele la motocicletă şi foloseşti forţă picioarelor, ridici singur orice motocicletă căzută.

ciupane dar incepi si tu ca tot omu cu o java

 

Sau Dnepr, MZ etc. :)

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Prima mea motocicleta a fost CB500 naked. E OK cand esti incepator...dar eu dupa o luna m-am cam saturat de ea.

A 2-a motocicleta : CBR 600F

A 3-a CBR 600 F

tot ce mai vreau de-acum e CBR 600F

Clar ca recomand la oricine...tot CBR-u de 600

Nu e o motocicleta brutala...dar tre sa stii sa te abtii, mai ales daca esti incepator. Am mers cu CBR de 600 si cu 260 km/h.

E destul de manevrabila si in oras...si destul de confortabila si la drum lung. Nu e pe primul loc la nici un capitol, dar intra in top la toate.

:)

Link to comment
Share on other sites

Daca te-ai orientat catre Honda, dar iti placea si Gixxerul, atunci parerea mea e ca trebuie luat in calcul si un CBR 600 F4 sport.

Spor la cautat, dar cel mai bine ar fi sa gasesti pe cineva care sa-ti imprumute un pic (mai mult) motorul sa iti faci o idee cum e...

La inceput, orice motocicleta ai avea o sa ti se para extraordinara, dar dupa ceva km e posibil sa-i gasesti dezavantaje, ca sa nu le numesc lipsuri.

Link to comment
Share on other sites

Ai si tu dreptate...eu dupa ce imi luase GSX-R de 600, SRAD, am mers pe urma cu o honda cbr 600 f3...in ceea ce priveste manevrabilitatea, pot spune ca honda era net superioara, pozitia mult mai comoda...M-am cam ofticat...dar asta e...

Cere cat mai multe pareri, de la oameni care au mers cu mai multe motociclete, ca sa ti le poata compara, asa cum a facut colegul mai sus...

Macar urca-te pe motocicleta, vezi cum stai in sa, ti se pare comoda....etc...presupun ca nu se pune problema sa nu atingi pamantul...:)

Link to comment
Share on other sites

Am vandut-o acum o luna...din pacate...

Nu am mai avut timp de ea, imi trebuiau niste bani , in fine...am vandut-o unei cunostiinte...deci o mai pot lua la o tura daca mi se face pofta...

Oricum, e destul de periculos, soferii de la noi nu sunt inca obisnuiti cu motociclistii...

Am sa imi iau alt motor, dar peste 10-20 de ani, nu acum!

 

EDIT: mai am prima mea motoreta, o Mobra Hoinar, pe care vreau sa o reconditionez in curand.Pe aia nu am sa o vand niciodata.

Edited by scara_211084
Link to comment
Share on other sites

Am Ăžinut cont de recomandarea lui rmg Âşi m-am documentat puĂžin.

 

http://www.motorcycle.com/shoot-outs/1999-...tout-15410.html

 

Se pare cã CBR 600 F4 este o alegere mult mai bunã decât GSX-R, plus cã este o Honda. :)

 

Sper sĂŁ mĂŁ aleg cu un CBR 600 F4 anul acesta. :)

 

Eu am F3 din '98(de 3 ani) si am mai mers atat pe f4 cat si pe f4i. Daca vrei confort f3 is the way to go. Pozitia este destul de touring insa are capacitatea sa avantajeze si escapadele in stil super-sport. La polul opus f4i are pozitia cea mai racing...cea mai apropiata de 600RR. Insa culmea, mie mi s-a parut ceva moale decat f4. Parerea mea sincera este sa mergi pe f4...este cel mai bun compromis intre cele doua, desi nici f3 nu este cu mult mai prejos...ar putea reprezenta o varianta mai ieftina insa.

Link to comment
Share on other sites

despre acest F4 este vorba?! :)

 

http://www.nicoro.ro/produse/files/img1528.jpg

 

http://www.raptorsandrockets.com/images/MV_Agusta/F4%20Senna%20lato_edited.jpg

 

Nu cred :) Asta ar fi super dar de banii ei cumperi 2 HONDA!!!

Link to comment
Share on other sites

Nu.

 

F4 este ca denumirea E39 pentru un model de Honda, anume Honda CBR 600 F fabricatĂŁ ĂŽntre '99-'00.

Ceea ce ai pus tu se numesc MV Agusta, un fel de Ferrari printre motociclete. :)

 

http://www.manualesdemotos.net/catalog/images/CBR600F4full.jpg

 

http://img30.imageshack.us/img30/8008/pb180058.jpg

Link to comment
Share on other sites

 despre acest F4 este vorba?!  :)

 

http://www.nicoro.ro/produse/files/img1528.jpg

 

http://www.raptorsandrockets.com/images/MV_Agusta/F4%20Senna%20lato_edited.jpg

Aia-i, aia-i...Ciupanezule...dinasta sa-ti iei si sa ma chemi si pe mine la o tura :) !

 

Am uitat sa mentionez ceva ce probabil ca deja ai citi prin unele locuri.....avantajul mare a lui F4i e ca primesti acel "i"...adica injectie. F3 si F4 is pe carb-uri.

Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.