Jump to content

E39 535i


Ciupanezu

Recommended Posts

http://img440.imageshack.us/img440/9571/dsc2344l.jpg

 

http://img413.imageshack.us/img413/2136/dsc2342t.jpg

 

http://img444.imageshack.us/img444/366/dsc2340.jpg

 

http://img176.imageshack.us/img176/449/dsc2339.jpg

 

http://img444.imageshack.us/img444/1787/dsc2336.jpg

 

http://img546.imageshack.us/img546/3354/dsc2335.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ops se vorbea de motoare.

F4 face parte din perioada cand honda facea motoare fiabile.As incerca un f4i sau F4sport care arata ca un mini fireblade 954

Injectia te scapa de multe batai de cap si trage ceva mai liniar decat cel pe carburatie.Nu merge pe principiul honda e honda.Mie mi-a pleznit motorul la 954 si se zice ca este unul din cele mai fiabile honda.Ideea este ca f4 nu e nici prea puternic nici prea slab pentru un incepator cu capul pe umeri,ochii cat cepele, fara arfe si impresii.Bafta la achizitionare si nu uita de echipament,cat mai mult si cat mai de calitate.

Edited by Aleksrsss
Link to comment
Share on other sites

Ca uitasi.Nu te uita cand cumperi ca ieftinesti 2-3-4-5 sute.Recomad sa cumperi de la o firma.Primesti garantie 1 an si dupa cum bine stim toti sh este loterie.In caz ca ai nevoie de informatii despre pm si iti zic niste firme(cel putin la una am cumparat si totul a mers perfect,chiar am beneficiat de garantie care m-ar fi uscat la buzunar)
Link to comment
Share on other sites

Te cam "manca" poponeatza, bag sama :)

 

Eu doar iti apreciam masina :) ! Ma abtin de la alte comentarii referitoare la motor , nu ar fi cinstit sa spun chestii pe care nu le stiu , vorbesc si eu din auzite , doar pt a intretine atmosfera pe topic :twoup: !

Link to comment
Share on other sites

Frumoase pozele de noapte, parca ar sta la panda sa faca o victima...ceva...(ma refer la masini).

Am citit si referitor la motociclete, consider ca e un act de mare curaj sa conduci ceva pe doua roti la noi in tara.Pe langa faptul ca nu avem drumuri(au murit niste persoane din cauza gropilor si probabil ca vor mai fi si altii) nu avem nici civilizatie rutiera.Ca fapt divers, in anii '90 se dadea proba practica(in afara de poligon) si prin oras, si acolo aveai examinatorul in spate. Insa datorita probabil evenimentelor neplacute din trafic s-a renuntat la idee, acum dandu-se doar poligon la proba practica.Socrul meu(nu a scapat neaccidentat fireste) care este motociclist povestea ca la proba practica avea un examinator inalt care de frica la viraje punea piciorul pe jos :) , acum nu stiu ce sa zic poate omul mai si infloreste dar eu tind sa il cred.

Link to comment
Share on other sites

E aiurea rau cu motoru in Romania, mergi tot timpul cu risc maxim (deschide unu usa si nu te vede si zbori,dai intr-o groapa,depasesti nu te vede si se baga peste tine etc etc) plus ca mai e un risc,sa ramai fara ea.Te plimbi opresti la un magazin o lasi in fata cand iesi nu o mai gasesti, esti obligat tot timpul sa te intorci acasa fara sa mai opresti pe undeva si lucrul asta e aproape imposibil.

 

Oricum e un risc pe care si tu il stii degeaba iti mai zic si altii,daca te-ai decis te-ai decis succes la achizitionare,sa faci topic.

Link to comment
Share on other sites

Ops se vorbea de motoare.

F4 face parte din perioada cand honda facea motoare fiabile.As incerca un f4i sau F4sport care arata ca un mini fireblade 954

Injectia te scapa de multe batai de cap si trage ceva mai liniar decat cel pe carburatie.Nu merge pe principiul honda e honda.Mie mi-a pleznit motorul la 954 si se zice ca este unul din cele mai fiabile honda.Ideea este ca f4 nu e nici prea puternic nici prea slab pentru un incepator cu capul pe umeri,ochii cat cepele, fara arfe si impresii.Bafta la achizitionare si nu uita de echipament,cat mai mult si cat mai de calitate.

 

Si acum fac motoare fiabile...insa fiabilitatea se evlueaza in contextul prezentului, situatie in care motoarele devin piese de schimb :) .

 

Injectia e mai placuta dar mai pretentioasa. Un carburator il poti curata si sincroniza chiar si incepator in ale mecanicii fiind. Fiecare insa are farmecul sau. Cat despre echipament...subliniez si eu vitala importanta a acestuia. Daca la motocicleta mai poti face compromisuri(iei acum una mai slaba si faci upgrade peste un an dou) cand vine vorba de echipament gandirea trebuie sa mearga spre cele mai bune.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.