Jump to content

E39 535i


Ciupanezu

Recommended Posts

Pleca de pe loc cu un Âşoc destul de puternic.

Dupã câteva luni a Început sã patineze ºi În sarcinã, În treaptã a doua la turaÞie ridicatã.

 

Orice Âşoc este semn de uzurĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

FiÂşele le-am schimbat pentru cĂŁ furau curent, se auzea la ralanti cĂŁ furĂŁ curent.

A ĂŽnceput sĂŁ tragĂŁ mult mai bine dupĂŁ ce am schimbat fiÂşele Âşi o bobinĂŁ care era stricatĂŁ.

Poti sa detaliezi putin,te rog?Si eu am un v8,si la ralanti,nu sta mereu perfect acul turometrului,cateodata oscileaza turatia,de la 500,apoi la 600-650,apoi iar scade pe la 500,etc.Se intampla asta cand stau la semafor.

Link to comment
Share on other sites

Nu am ce detalia, sunt mai multe posibilitĂŁĂži.

 

Mergi la un tester, nu poĂži schimba piese pe baza unor supoziĂžii.

 

Nu Âştiu ce maÂşinĂŁ ai, poate e cu regulator de ralanti, poate cĂŁ oscileazĂŁ din cauza debitmetrului, mergi la un service.

Link to comment
Share on other sites

Sunt indiscret daca intreb cati km are masina? Is curios pentru ca si eu am avut un E39, si tare ma bate gandul sa iau, ca si masina de distractie, un benzinar mare E39. As vrea sa-mi fac o idee generala cam cate pica la un anumit kilometraj. Personal la E39 am schimbat foarte putine piese majore, insa cu o singura masina nu iti poti forma o parere general valabila...Merci!
Link to comment
Share on other sites

Sunt indiscret daca intreb cati km are masina? Is curios pentru ca si eu am avut un E39, si tare ma bate gandul sa iau, ca si masina de distractie, un benzinar mare E39. As vrea sa-mi fac o idee generala cam cate pica la un anumit kilometraj. Personal la E39 am schimbat foarte putine piese majore, insa cu o singura masina nu iti poti forma o parere general valabila...Merci!

 

Nu cred cĂŁ te-ar ajuta aceastĂŁ informaĂžie.

Totul Ăžine de modul ĂŽn care este condusĂŁ masina, nu de numĂŁrul de kilometri.

 

Are sub 200 000 km, ĂŽnsĂŁ nu Âştiu dacĂŁ sunt reali Âşi nici nu mĂŁ intereseazĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Compresorul de clima ti-a picat cumva dupa o iarna in care nu ai mai activat deloc A/C-ul?Auzisem ca e f indicat sa-l pornesti macar 2-3 minute pe zi pt a circula freonul prin instalatie.

 

si mai ales pt a nu pierde freonul + uleiul din instalatie :)

 

E bine de pornit iarna mai ales la -20 :twoup:

 

 

eu am mers iarna asta cu clima pornita chiar si la -25 de grade, baga caldura instant ,inainte ca motorul sa se incalzeasca,plus ca nu se aburesc geamurile/respectiv nu ingheata :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Sunt indiscret daca intreb cati km are masina? Is curios pentru ca si eu am avut un E39, si tare ma bate gandul sa iau, ca si masina de distractie, un benzinar mare E39. As vrea sa-mi fac o idee generala cam cate pica la un anumit kilometraj. Personal la E39 am schimbat foarte putine piese majore, insa cu o singura masina nu iti poti forma o parere general valabila...Merci!

 

Nu cred cĂŁ te-ar ajuta aceastĂŁ informaĂžie.

Totul Ăžine de modul ĂŽn care este condusĂŁ masina, nu de numĂŁrul de kilometri.

 

Are sub 200 000 km, ĂŽnsĂŁ nu Âştiu dacĂŁ sunt reali Âşi nici nu mĂŁ intereseazĂŁ.

 

Sant constient de acest lucru. 525d-ul l-am dat la 180.000km si nu am avut fatidicele probleme cu turbina sau debitmetru. Acum are 230.000 si la fel...nimic important nu s-a defectat. Insa de exemplu ambreiajul s-a dus la 210.000km. Exista un kilometraj la care, oricat de bine ai intretinut masina la un moment dat o anumita piesa pica pentru ca pentru atat a fost proiectata. De asta aveam nevoie...o idee cat de cat generala. Daca ma hotarasc in acest sens voi cauta una cat mai bine intretinuta si cat mai corect condusa(sa spunem asa). Chiar si asa, insa, sunt unele piese de a caror inlocuire nu scapi. Merci si bafta cu masina :twoup: !

Link to comment
Share on other sites

Oricât de bine verifici, norocul are importanÞa sa. :twoup:

 

Ăn orice caz, dacĂŁ vrei un E39 cu motor mare pe benzinĂŁ pe care sĂŁ-l conduci doar de plĂŁcere, orienteazĂŁ-te spre un M5 E39.

 

Eu am cumpĂŁrat maÂşina acum 3 ani, preĂžurile erau altele.

 

Ăn condiĂžiile actuale, un M5 E39 este cea mai bunĂŁ alegere.

Link to comment
Share on other sites

Da sant de acord este cel mai bun motor v8 din anii 2000 am cautat si eu una dar sant foarte scumpe

Un 540 E 39 din acelasi an este la jumate de pret fata de un M5 E 39

Edited by ALEX LAZEANU
Link to comment
Share on other sites

Da sant de acord este cel mai bun motor v8 din anii 2000 am cautat si eu una dar sant foarte scumpe

Un 540 E 39 din acelasi an este la jumate de pret fata de un M5 E 39

da' tu vrei sa faci colectie de BMWuri cu motoare potente ? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Da sant de acord este cel mai bun motor v8 din anii 2000 am cautat si eu una dar sant foarte scumpe

Un 540 E 39 din acelasi an este la jumate de pret fata de un M5 E 39

 

Nu mi se par foarte scumpe ĂŽn raport cu performanţele lor.

 

Un M5 E39 ĂŽţi oferă nişte performanţe şi nişte senzaţii net superioare.

Am condus unul, nu vorbesc din filmuleţe de pe youtube.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da am condus si eu unul si intradevar trage foarte bine motorul si cutie e buna

Nu gasesti unul sub 15000 euro in mintile lui si are un consum de vreo 27 in oras

Pana in 2007 cred ca a fost cel mai tare motor cuplat pe o cutie manuala

Combinatia asta de motor si cutie a fost pusa si pe Z8 dar dar nu te atingi de ele

Edited by ALEX LAZEANU
Link to comment
Share on other sites

Da merita asa ma bate un gand sa o iau pe aia neagra care e de vanzare pe forum

Din pacate nu e tocmai cea mai buna perioada de facut achizitii de genul asta acum

Edited by ALEX LAZEANU
Link to comment
Share on other sites

Pe de altã parte, nu se ºtie când mai gãseºti un M5 E39 la fel de bine ÎntreÞinut ºi Înmatriculat În România.

 

N-am vĂŁzut-o pe viu, dar din poze aratĂŁ foarte bine.

despre ce masina e vorba? scuze de off ciupanezu!

Link to comment
Share on other sites

Pe de altã parte, nu se ºtie când mai gãseºti un M5 E39 la fel de bine ÎntreÞinut ºi Înmatriculat În România.

 

N-am vĂŁzut-o pe viu, dar din poze aratĂŁ foarte bine.

despre ce masina e vorba? scuze de off ciupanezu!

E un M5 E39 de vanzare aici pe forum.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Salut ciupanezu,

Am vazut ca ai facut multe investitii in masina si ai o istorie cu piesele picate.

Poate ai facut si nu am vazut eu, daka nu, fa te rog o lista cu ce ti-a picat pana acuma de kind ai masina, kit te-a kostat si kam kare a fost motivul ca a picat piesa respectiva, cred ca o sa-i ajute pe multi, sigur daca mai tii minte cam ce si cum, Mersi mult!

 

Cea mai mare parte a pieselor pe care le-am schimbat:

 

- 2 Sonde lambda

- Debitmetru

- Compresor climĂŁ

- ĂeavĂŁ compresor climĂŁ

- Garnituri Âşi simeringuri motor Âşi cutie

- Bujii (8 buc) – NGK

- Termostat

- PlãcuÞe frânã faÞã & spate - ATE

- Discuri frânĂŁ faÞã & spate – ATE

- Amortizoare faÞã & spate

- BraÞ inferior stâng

- Senzor temperaturĂŁ

- Proiector dreapta

- PompĂŁ apĂŁ

- Cabluri capotĂŁ

- DiferenĂžial

- Ornament proiector

- SpaĂžiu stocare consolĂŁ

- Buton volum

- Capac + motor

- BuÂşon rezervor

- Becuri frânã

- Capace prezoane motor

- Garnituri capace tacheĂži

- Mâner uºã ºofer

- Broascã uºã ºofer

- SondĂŁ litrometricĂŁ dreapta

- PanglicĂŁ volan

- ÂŞtergĂŁtoare

- Filtre, ulei

- FlansĂŁ cardan

- Rulment cardan intermediar

- Lichid de frânĂŁ – BMW

- Lichid rĂŁcire

- CurĂŁĂžat radiatoare

- Schimbat ulei cutie

- 2 Becuri Xenon

- Claxoane (200 Ron)

- PompĂŁ de benzinĂŁ (620 Ron)

- ScrumierĂŁ spate (120 Ron)

- Tampon cric (35 Ron)

- Carcasã balama uºã spate

- Vopsit aripĂŁ

- SondĂŁ lambda – BMW (600 Ron)

- Bec proiector (50 Ron)

- RecondiĂžionat cutie steptronic (1600 €)

- Vas expasiune

- FiÂşe bujii

- Capac galerie admisie

- Capac mâner uºã

- 2 Becuri frânã

- Completat lichid rĂŁcire

- BraĂžul inferior drept

- BarĂŁ conexiune

- Capete de barĂŁ

- Bielete antiruliu faÞã

- BucÂşe antiruliu spate

- BucÂşe semicasetĂŁ

- Mâner usã ºofer

- Kit retuÂş jante matt-chrom

- Suport negru parasolar (2 buc.)

- Ornament prezon antifurt (4 bucĂŁĂži)

 

 

ModificĂŁri

- Kit retrofit facelift [x]

- Inele de bord [x]

- SchimbĂŁtor argintiu [x]

- Vopsire ornamente interior [x]

- Mâner frânã de mânã argintiu (180 Ron) [x]

- Schimbare stâlpi interior (400 Ron) [x]

- Jante M5 E39 [x]

- RecondiĂžionare volan ( 100 €) [x]

- Becuri angel eyes albe (270 Ron) [x]

- Oglinzi M [x]

- Pachet M

- Schimbare mâner uºã dreapta faÞã [x]

- Reparare display bord

- CenturĂŁ Âşofer

- Pedale M (230 Ron) [x]

- ĂmbrĂŁcare feĂže de uÂşi ĂŽn piele (200 €) [x]

- Ornament far (60 Ron) [x]

- Becuri plãcuÞã Înmatriculare (50 Ron) [x]

- Schimbare chedere uºi faÞã

- Ornamente praguri M

- Plafon ºi stâlpi negrii [x]

 

Poate ti se va parea aiurea ce iti spun. dar cred ca era mai ieftin pt tine sa iti cumperi un 535i din Germania (am gasit unul lovit usor in fata dreapta cu 60 000 km la 2500 euro) si il aduceai (max 500 euro drumul) si iti luai de pe el ce piese iti trebuiau. Cred ca ieseai mult mai ieftin, tinand cont de faptul ca numai reconditionarea cutiei te-a costat 1600 euro. Zic si eu...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.