Jump to content

v max. 120km


dragosxtt

Recommended Posts

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt doua variante.Ori tu iti spui parerea fara sa stii ce spui, ori este vorba de exceptia care confirma regula.

Eu zic ca este exceptia. :)

 

Mã refeream la faptul cã eroare poate reapãrea oricând, maºina nu se reparã singurã.

 

Trebuie sĂŁ afle exact ce cauzeazĂŁ aprinderea martorului Check Engine, problema nu este rezolvatĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

este electrovalva

cateodata merge,cateaodata nu si nu face vaccumul necesar...este sita din ea...schimba-o si vei avea liniste..este si ieftina...243 RON pe pierburg Germania...exact ca cea originala de pe masina(insa la reprezentanta este cam 310ron)...daca te intereseaza da-mi pm. :)

 

p.s. fa un test ia electrovalva de la egr si pune-o in locul celei de la turbina si vezi rezultatul(sper sa iti fie buna si aia de la egr) :)

 

piesa 1 este

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

In urma cu 2 saptamani am plecat din tara si am lasat masina la cineva in garaj,cand am venit in tara am scos masina din garaj si merge ca noua fara limp mode-ul care inainte intra zi de zi cum ajungeam 120km-h.Se poate ca sa se fi sters eroarea singura in perioada asta de 2 saptamani cat a stat nepornita ? e posibil asa ceva ? :)

Da cu persoana la care ai lasat masina ai vorbit? Daca a vrut sa-ti faca o surpriza si ti-a reparat masina? :)

Link to comment
Share on other sites

100% este electrovalva de vacuum turbo. Am schimbat-o si eu saptamana asta, aveam aceeasi problema. M-am dus acasa, am luat laptop-ul, facut diagnoza, eroare "Ladedruck Regelung" - "reglaj presiune supraalimentare". M-am dus si am cumparat electrovava (220 Ron - Pierburg), am montat-o si merge impecabil :)

 

Ca sa te convingi de asta, pentru ca vad ca nu prea ne crezi, salta capota, roaga pe cineva sa accelereze putin masina, si uita-te daca se misca tija de la capsula turbinei... vei vedea ca nu!

 

Ca sa poti circula cu masina pana iti vine piesa, pentru ca se poate sa nu fie pe stoc, leaga turbina direct pe vacuumul de jos. Nu pateste nimic daca mergi 2 - 3 zile cu ea asa, dar totusi sa mergi responsabil. Este insa posibil ca la viteze mari sa nu coreleze debitele si sa ai iar regim de avarie...

 

P.S.: check-engine-ul iti sta aprins?

Edited by alex mihalciuc
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
100% este electrovalva de vacuum turbo. Am schimbat-o si eu saptamana asta, aveam aceeasi problema. M-am dus acasa, am luat laptop-ul, facut diagnoza, eroare "Ladedruck Regelung" - "reglaj presiune supraalimentare". M-am dus si am cumparat electrovava (220 Ron - Pierburg), am montat-o si merge impecabil :)

 

Ca sa te convingi de asta, pentru ca vad ca nu prea ne crezi, salta capota, roaga pe cineva sa accelereze putin masina, si uita-te daca se misca tija de la capsula turbinei... vei vedea ca nu!

 

Ca sa poti circula cu masina pana iti vine piesa, pentru ca se poate sa nu fie pe stoc, leaga turbina direct pe vacuumul de jos. Nu pateste nimic daca mergi 2 - 3 zile cu ea asa, dar totusi sa mergi responsabil. Este insa posibil ca la viteze mari sa nu coreleze debitele si sa ai iar regim de avarie...

 

P.S.: check-engine-ul iti sta aprins?

Nu imi apare nimic in bord

Link to comment
Share on other sites

100% este electrovalva de vacuum turbo. Am schimbat-o si eu saptamana asta, aveam aceeasi problema. M-am dus acasa, am luat laptop-ul, facut diagnoza, eroare "Ladedruck Regelung" - "reglaj presiune supraalimentare". M-am dus si am cumparat electrovava (220 Ron - Pierburg), am montat-o si merge impecabil :)

 

Ca sa te convingi de asta, pentru ca vad ca nu prea ne crezi, salta capota, roaga pe cineva sa accelereze putin masina, si uita-te daca se misca tija de la capsula turbinei... vei vedea ca nu!

 

Ca sa poti circula cu masina pana iti vine piesa, pentru ca se poate sa nu fie pe stoc, leaga turbina direct pe vacuumul de jos. Nu pateste nimic daca mergi 2 - 3 zile cu ea asa, dar totusi sa mergi responsabil. Este insa posibil ca la viteze mari sa nu coreleze debitele si sa ai iar regim de avarie...

 

P.S.: check-engine-ul iti sta aprins?

Nu imi apare nimic in bord

 

Eram doar curios de check-engine. Nici nu ar avea de ce sa-ti apara in bord... Fa-i totusi o diagnoza si noteaza-ti eroarea. Am scris-o eu mai sus, exact cum apare. Daca este aceea, inseamna ca e electrovalva. Eu sunt 100% convins ca asa e!

Link to comment
Share on other sites

si care stie care is simptomele valvelor duse?? in afara de viotzea maxima care e redusa??? intra turbina mai tarziu? suna motorul mai tare? are laguul mult mai mare??? ar trebui sa desfac si eu pe acolo sa vad ce si cum cu actuatorul ala....daca se misca sau daca nu...daca nu se misca cum se poate curata??? tre dat tot jos pe acolo?
Link to comment
Share on other sites

si ce parere aveti de convertorul de presiune..ala ca un butoias mic de la care vine furtunul de vacummm in electrovalva care actioneaza turbina.....de la ala nu ar putea fi probleme?? cu insuficienta de vacum?

 

cred ca ar fi afectate o gramada de alte chestii pe langa electrovalvele alea .....

Link to comment
Share on other sites

si ce parere aveti de convertorul de presiune..ala ca un butoias mic de la care vine furtunul de vacummm in electrovalva care actioneaza turbina.....de la ala nu ar putea fi probleme?? cu insuficienta de vacum?

 

cred ca ar fi afectate o gramada de alte chestii pe langa electrovalvele alea .....

 

adica???

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

oameni buni....eu desi nu am simptomele lui adica pot trece de 120 de km la ora am simptomele lui Laxy in topicul de la probleme technice si rezolvari care are titlul nu are demaraj sau ceva de genul ala...in fine...am incercat sa inlocuiesc electrovalva de la turbo cu electrovalva de la egr si desi am desfacut toate plasticurile alea de pe acolo nu am reusit sa ajung cu cheia de nici un fel la suruburile in care e prinsa electrovalva de la egr. la turbo a fost mai ok ca se poate desface dar nu am mai desfacuto ca nu avea rost....la turbo am vazut ca este exact ca in poza pusa de colegul nostru in care e actuatorul ala si tija...am tras de tija si merge destul de greu ca are un arc care il trage inapoi si e destul de tare arcul ala si mai si suna daca trag tare....nu am reusit sa trag de tot tija ca era prea puternic arcul si nici pozitia nu mi-a permis...am vazut deasemenea pe tija un surub care parca era ca un fel de reglaj si vreau sa va intreb la ce foloseste surubul ala si ce se regleaza cu el??? daca va uitati bine in poza sigur se vede surubul ala pe axul galben....

 

mai am avut exact aceeasi problema ca si tine ... prima oara nu puteam sa depasesc 160, apoi dupa ceva vreme nu puteam sa depasesc 140,.... apoi 120 ....face din cand in cand ...... si in ultima vreme imi facea din ce in ce mai des...... poate peste 95% din cazuri ...

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=45 - piese 1 ( este piese de controleaza geometria turbine )

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=45 - piese 1 controleaza recircularea gazelor cred

 

astea se duc in timp ( de obicei se duc amandoua in pereche - la mine s'a dus doar cea din primul link ) ... mie cineva de la Filaret mi'a sugerat sa incerc sa fac probe cu alta valva, sau sa schimb valvele intre ele ...... am facut asta si se simteeeeeeeeeeeea bine rau :)

 

nu te hazarda ..... fa un mic test cu ceea ce ti'am zis .... nu mai da banii aiurea pe testere si alte prostii..... cat te'a costat testerul cumparai valva ....

 

toate bune ..... daca vrei ne putem vedea cumva si vedem ce si cum ....... marti dupa pranz plec in concediu ...

 

cum ai desfacut electrovalvele?? sau ti leau desfacut la bmw???? si nu tu?? ca eu nu reusesc sa desfac aia de la egr ca e prea mare inghesuiala acolo....

Link to comment
Share on other sites

oameni buni....eu desi nu am simptomele lui adica pot trece de 120 de km la ora am simptomele lui Laxy in topicul de la probleme technice si rezolvari care are titlul nu are demaraj sau ceva de genul ala...in fine...am incercat sa inlocuiesc electrovalva de la turbo cu electrovalva de la egr si desi am desfacut toate plasticurile alea de pe acolo nu am reusit sa ajung cu cheia de nici un fel la suruburile in care e prinsa electrovalva de la egr. la turbo a fost mai ok ca se poate desface dar nu am mai desfacuto ca nu avea rost....la turbo am vazut ca este exact ca in poza pusa de colegul nostru in care e actuatorul ala si tija...am tras de tija si merge destul de greu ca are un arc care il trage inapoi si e destul de tare arcul ala si mai si suna daca trag tare....nu am reusit sa trag de tot tija ca era prea puternic arcul si nici pozitia nu mi-a permis...am vazut deasemenea pe tija un surub care parca era ca un fel de reglaj si vreau sa va intreb la ce foloseste surubul ala si ce se regleaza cu el??? daca va uitati bine in poza sigur se vede surubul ala pe axul galben....

 

mai am avut exact aceeasi problema ca si tine ... prima oara nu puteam sa depasesc 160, apoi dupa ceva vreme nu puteam sa depasesc 140,.... apoi 120 ....face din cand in cand ...... si in ultima vreme imi facea din ce in ce mai des...... poate peste 95% din cazuri ...

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=45 - piese 1 ( este piese de controleaza geometria turbine )

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=45 - piese 1 controleaza recircularea gazelor cred

 

astea se duc in timp ( de obicei se duc amandoua in pereche - la mine s'a dus doar cea din primul link ) ... mie cineva de la Filaret mi'a sugerat sa incerc sa fac probe cu alta valva, sau sa schimb valvele intre ele ...... am facut asta si se simteeeeeeeeeeeea bine rau :)

 

nu te hazarda ..... fa un mic test cu ceea ce ti'am zis .... nu mai da banii aiurea pe testere si alte prostii..... cat te'a costat testerul cumparai valva ....

 

toate bune ..... daca vrei ne putem vedea cumva si vedem ce si cum ....... marti dupa pranz plec in concediu ...

 

cum ai desfacut electrovalvele?? sau ti leau desfacut la bmw???? si nu tu?? ca eu nu reusesc sa desfac aia de la egr ca e prea mare inghesuiala acolo....

Am avut si chiulasa demontata,deci a fost floare la ureche

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
100% este electrovalva de vacuum turbo. Am schimbat-o si eu saptamana asta, aveam aceeasi problema. M-am dus acasa, am luat laptop-ul, facut diagnoza, eroare "Ladedruck Regelung" - "reglaj presiune supraalimentare". M-am dus si am cumparat electrovava (220 Ron - Pierburg), am montat-o si merge impecabil :)

 

Ca sa te convingi de asta, pentru ca vad ca nu prea ne crezi, salta capota, roaga pe cineva sa accelereze putin masina, si uita-te daca se misca tija de la capsula turbinei... vei vedea ca nu!

 

Ca sa poti circula cu masina pana iti vine piesa, pentru ca se poate sa nu fie pe stoc, leaga turbina direct pe vacuumul de jos. Nu pateste nimic daca mergi 2 - 3 zile cu ea asa, dar totusi sa mergi responsabil. Este insa posibil ca la viteze mari sa nu coreleze debitele si sa ai iar regim de avarie...

 

P.S.: check-engine-ul iti sta aprins?

Asa am eu acum. I-am schimbat electrovalva si...NIMIC. Tot tyeapana e tija de vacuum de la turbina. Ii voi schimba si debitmetrul. Daca nici atunci nu merge, schimb...masina.

Link to comment
Share on other sites

100% este electrovalva de vacuum turbo. Am schimbat-o si eu saptamana asta, aveam aceeasi problema. M-am dus acasa, am luat laptop-ul, facut diagnoza, eroare "Ladedruck Regelung" - "reglaj presiune supraalimentare". M-am dus si am cumparat electrovava (220 Ron - Pierburg), am montat-o si merge impecabil :)

 

Ca sa te convingi de asta, pentru ca vad ca nu prea ne crezi, salta capota, roaga pe cineva sa accelereze putin masina, si uita-te daca se misca tija de la capsula turbinei... vei vedea ca nu!

 

Ca sa poti circula cu masina pana iti vine piesa, pentru ca se poate sa nu fie pe stoc, leaga turbina direct pe vacuumul de jos. Nu pateste nimic daca mergi 2 - 3 zile cu ea asa, dar totusi sa mergi responsabil. Este insa posibil ca la viteze mari sa nu coreleze debitele si sa ai iar regim de avarie...

 

P.S.: check-engine-ul iti sta aprins?

Asa am eu acum. I-am schimbat electrovalva si...NIMIC. Tot tyeapana e tija de vacuum de la turbina. Ii voi schimba si debitmetrul. Daca nici atunci nu merge, schimb...masina.

 

Nu schimba debitmetrul inca. Scoate furtunelul de vecuum din electrovalva si vezi daca face sau nu vacuum (tragi si sufli in el). Daca nu face, atunci este sparta capsula de la turbo.

Link to comment
Share on other sites

100% este electrovalva de vacuum turbo. Am schimbat-o si eu saptamana asta, aveam aceeasi problema. M-am dus acasa, am luat laptop-ul, facut diagnoza, eroare "Ladedruck Regelung" - "reglaj presiune supraalimentare". M-am dus si am cumparat electrovava (220 Ron - Pierburg), am montat-o si merge impecabil :)

 

Ca sa te convingi de asta, pentru ca vad ca nu prea ne crezi, salta capota, roaga pe cineva sa accelereze putin masina, si uita-te daca se misca tija de la capsula turbinei... vei vedea ca nu!

 

Ca sa poti circula cu masina pana iti vine piesa, pentru ca se poate sa nu fie pe stoc, leaga turbina direct pe vacuumul de jos. Nu pateste nimic daca mergi 2 - 3 zile cu ea asa, dar totusi sa mergi responsabil. Este insa posibil ca la viteze mari sa nu coreleze debitele si sa ai iar regim de avarie...

 

P.S.: check-engine-ul iti sta aprins?

Asa am eu acum. I-am schimbat electrovalva si...NIMIC. Tot tyeapana e tija de vacuum de la turbina. Ii voi schimba si debitmetrul. Daca nici atunci nu merge, schimb...masina.

 

Nu schimba debitmetrul inca. Scoate furtunelul de vecuum din electrovalva si vezi daca face sau nu vacuum (tragi si sufli in el). Daca nu face, atunci este sparta capsula de la turbo.

Am schimbat tot ce era posibil pe instalatia de vacuum :) . Cred ca e ceva electronic, o alarma , care nu mi se reseteaza :) . Sau vreun cablu topit, sau un contact imperfect la vreo mufa. Azi iau 1 litru de benzina ca sa-i dau foc :) . Am casco.

Link to comment
Share on other sites

100% este electrovalva de vacuum turbo. Am schimbat-o si eu saptamana asta, aveam aceeasi problema. M-am dus acasa, am luat laptop-ul, facut diagnoza, eroare "Ladedruck Regelung" - "reglaj presiune supraalimentare". M-am dus si am cumparat electrovava (220 Ron - Pierburg), am montat-o si merge impecabil :)

 

Ca sa te convingi de asta, pentru ca vad ca nu prea ne crezi, salta capota, roaga pe cineva sa accelereze putin masina, si uita-te daca se misca tija de la capsula turbinei... vei vedea ca nu!

 

Ca sa poti circula cu masina pana iti vine piesa, pentru ca se poate sa nu fie pe stoc, leaga turbina direct pe vacuumul de jos. Nu pateste nimic daca mergi 2 - 3 zile cu ea asa, dar totusi sa mergi responsabil. Este insa posibil ca la viteze mari sa nu coreleze debitele si sa ai iar regim de avarie...

 

P.S.: check-engine-ul iti sta aprins?

Asa am eu acum. I-am schimbat electrovalva si...NIMIC. Tot tyeapana e tija de vacuum de la turbina. Ii voi schimba si debitmetrul. Daca nici atunci nu merge, schimb...masina.

 

Nu schimba debitmetrul inca. Scoate furtunelul de vecuum din electrovalva si vezi daca face sau nu vacuum (tragi si sufli in el). Daca nu face, atunci este sparta capsula de la turbo.

Am schimbat tot ce era posibil pe instalatia de vacuum :) . Cred ca e ceva electronic, o alarma , care nu mi se reseteaza :) . Sau vreun cablu topit, sau un contact imperfect la vreo mufa. Azi iau 1 litru de benzina ca sa-i dau foc :) . Am casco.

bfravo bravo...in sfarsit teai trezit la realitate si realizezi ca bmw suck

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.