Jump to content

Jante for e46...


maLaKay

Recommended Posts

:twoup: v-as ruga sa ma ajutati cu cateva pareri.....ce ziceti: ar da bine pe masina mea jantele acestea?

(masina mea fiind un bmw 318d e46 din 2002 facelift,black)

 

precizez ca.. ca as lua acest set de 4 jante pe 17 latime de 7,5 j echipate cu anvelope 225/45 ZR17 fata si 235/45 ZR17 pe spate

 

ce stiti..incape pe masina mea?

 

masina gri din poze e a proprietarului de la care as lua jentile si este aceiasi model ca al meu numai ca e benzinar( se vad mai bine jentile)

Edited by maLaKay
Link to comment
Share on other sites

Uite mie chiar imi plac :twoup: . Daca vrei trimite-mi pe PM o poza cu masina ta din lateral (sa-ti stea rotile cam in acceasi pozitie ca in poza cu janta) sa-ti fac un Photoshop sa vezi cum ti-ar sta. Sunt o multime de jante BMW cu mult mai urate decat astea. Edited by Piniuli
Link to comment
Share on other sites

man ai dreptate in privinta celor originale...insa de ex.mie imi plac mult jantele acelea in mai mult spitze mai subitiri....daca as pune after market...

 

 

dar nu ca sunt urate acelea din poze...nu sunt chiar preferatele mele,dar tie trebuie sa iti placa nu?

Link to comment
Share on other sites

Exista kit de arcuri sport speciale pentru amortizoarele standard, nu trebuie sa mai schimbi si amortizoarele.

 

Sunt de mai multe tipuri si dimensiuni, pe langa coborarea garzii la sol, masina va sta mult mai bine in curbe.

Am un amic care si-a luat un astfel de kit pentru un 525d, l-au costat 11 milioane.

Link to comment
Share on other sites

Exista kit de arcuri sport speciale pentru amortizoarele standard, nu trebuie sa mai schimbi si amortizoarele.

 

 

da insa total ortodox nu este....amortizorul sport are tija mai scurta decat cel standard si in plus si mai groasa...sa numai vorbim de forta pe care o opune la orice ridicare si coborare...amortizorul standard, lasand masina mai jos va sta oarecum in presiune...deci se va uza mai repede...

Link to comment
Share on other sites

Un amortizor standard costa in jur de 4 milioane pe producator in timp ce unul sport costa cam 8 milioane.

Esti obligat sa schimbi si arcurile cu unele sport deci ajungi la niste costuri foarte mari.

Arcurile sport despre care vorbeam sunt o solutie decenta la un pret convenabil.

Link to comment
Share on other sites

Exista kit de arcuri sport speciale pentru amortizoarele standard, nu trebuie sa mai schimbi si amortizoarele.

 

 

da insa total ortodox nu este....amortizorul sport are tija mai scurta decat cel standard si in plus si mai groasa...sa numai vorbim de forta pe care o opune la orice ridicare si coborare...amortizorul standard, lasand masina mai jos va sta oarecum in presiune...deci se va uza mai repede...

 

Amortizorul standard avand o cursa mai mica , va avea o viata mai lunga, teoretic, singurul risc e sa se duca flansa aia de pe amortizor,

La Monroe de exemplu amortizorul sport este mai ieftin ca cel standard..

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.