Jump to content

Relanti E46 318i


delfinu

Recommended Posts

Acum seara eram in oras si am observat ca relantiul statea pe la 1500 turatii. Dupa ce am oprit si am repornit se lasa pe la 400 - 500 si dadea sa se opreasca si chiar se oprea pe la semafoare. Dupa ce am mers o perioada asa si-a revenit si statea normal.

Ce credeti ca ar fi cauzat asta?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Stie cineva un cod de pe realoem pentru valva asta?

:)

13411435846

 

Multumesc!!!

este valabil si la e36 coupe pt ca mie imi ramane undeva la 1300 la relanti??

dap

m-am uitat azi dimineata si nu am gasit vreau sa precizez ca masina e din 94 poate pun si o poza mai incolo...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Acum seara eram in oras si am observat ca relantiul statea pe la 1500 turatii. Dupa ce am oprit si am repornit se lasa pe la 400 - 500 si dadea sa se opreasca si chiar se oprea pe la semafoare. Dupa ce am mers o perioada asa si-a revenit si statea normal.

Ce credeti ca ar fi cauzat asta?

[/quote

salut

ce ai facut cu problema cu relatiul ai rezolvato, am si eu aceeasi problema poate ma ajuti si pe mine

Link to comment
Share on other sites

Acum seara eram in oras si am observat ca relantiul statea pe la 1500 turatii. Dupa ce am oprit si am repornit se lasa pe la 400 - 500 si dadea sa se opreasca si chiar se oprea pe la semafoare. Dupa ce am mers o perioada asa si-a revenit si statea normal.

Ce credeti ca ar fi cauzat asta?

salut

ce ai facut cu problema cu relatiul ai rezolvato, am si eu aceeasi problema poate ma ajuti si pe mine

Astazi m-am relaxat facand ceea ce ar trebui sa faci si tu (God Bless WD-40):

-am curatat corpul de acceleratie (30 minute)

-am curatat regulatorul de ralanti (10 minute)

Aceste proceduri e bine sa le faci periodic la aprox 50-60 000 de km daca tii la motorasul tau!(ambele proceduri le gasesti la sectiunea DIY)

 

Daca nu dau rezultate, schimba valva PCV! (si operatiunea asta o gasesti la DIY)

Dupa toate astea n-o sa-ti mai recunosti masina!

Edited by CalinE46+194E1
Link to comment
Share on other sites

Acum seara eram in oras si am observat ca relantiul statea pe la 1500 turatii. Dupa ce am oprit si am repornit se lasa pe la 400 - 500 si dadea sa se opreasca si chiar se oprea pe la semafoare. Dupa ce am mers o perioada asa si-a revenit si statea normal.

Ce credeti ca ar fi cauzat asta?

salut

ce ai facut cu problema cu relatiul ai rezolvato, am si eu aceeasi problema poate ma ajuti si pe mine

Astazi m-am relaxat facand ceea ce ar trebui sa faci si tu (God Bless WD-40):

-am curatat corpul de acceleratie (30 minute)

-am curatat regulatorul de ralanti (10 minute)

Aceste proceduri e bine sa le faci periodic la aprox 50-60 000 de km daca tii la motorasul tau!(ambele proceduri le gasesti la sectiunea DIY)

 

Daca nu dau rezultate, schimba valva PCV! (si operatiunea asta o gasesti la DIY)

Dupa toate astea n-o sa-ti mai recunosti masina!

 

 

mersi mult pt ajutor, eu sunt cam nu pe acest forum si nu stiu ce este "sectiunea DIY" si nu stiu unde sa caut.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.