Jump to content

probleme la pornire - E39 525d


Temciuc

Recommended Posts

Am si io o problema cu masinutza...de cateva zile imi face cateva figuri la pornire...la rece ..totul e ok..porneste sfert de cheie...dupa ce merg un pic cu ea, opresc motorul, incerc sa pornesc din nou..si surpriza...efectiv nu mai vrea; horcaie ca si cum nu se mai alimenteaza cu motorina...; ca sa porneasca din nou tre sa o las cam 30 de min......am mai citit pe aici si m-am gandit sa nu fie pompele de motorina...ieri am incercat sa verific lucrul asta....am aspteptat sa faca respectivele probleme, si m-am gandit sa scot furtunul care iese din filtrul de motorina, am pus contactul ....si baga de o ia mama naibii, mi-am umplut tot motorul cu motorina...deci, cred (sper sa nu gresesc) ca pompele sunt bune.

Sa aiaba vreun sensor defect care sa intrerupa alimentarea cu motorina ?...Nu ma prea pricep...imi dau si io cu parerea...asa ca fiti indulgenti cu mine.... :twoup:

Va rog sa ma ajutati, daca a mai avut cineva probleme de genul asta....ca de ma duc la "meseriasii" astia de aici...o duc defecta..si o iau de la ei varza....asa ca mai bine incerc mai intai eu...

Edited by Temciuc
Link to comment
Share on other sites

acum cativa ani am patit si eu la fel cu una dintre masini. era o fisura foarte mica la un furtun de cauciuc pe unde prindea aer fals. In momentul cand motorul era cald efectiv se largea acea fisura si prindea aer la greu. dupa ce se racea nu avea nimic. pornea la "sfert de cheie". mi-a luat si mie ceva timp pana am descoperit fisura.
Link to comment
Share on other sites

acum cativa ani am patit si eu la fel cu una dintre masini. era o fisura foarte mica la un furtun de cauciuc pe unde prindea aer fals. In momentul cand motorul era cald efectiv se largea acea fisura si prindea aer la greu. dupa ce se racea nu avea nimic. pornea la "sfert de cheie". mi-a luat si mie ceva timp pana am descoperit fisura.

asta ar presupune sa dfau capacele jos ...nu?

Link to comment
Share on other sites

da, bineinteles. si ti-as recomanda sa mergi la un mecanic pentru toata treaba asta. ei stiu mai bine unde, ce si cum.

problema e ca in Botosani....cam greu ca\u mecanicii...scule au...testere au...doar ca atunci cand m-am dus pentru un diagnostic...a trebuit sa ii traduc io din engleza in romana rezultatele...

Ei sunt buni..dar pentru Dacii....asta e parerea mea...

Am sa mai caut totusi pe aici..poate sunt si mesriasi adevarati..si nu ii stiu eu...

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca, in fata motorului, sub capacul ala de plastic din fata, exista un senzor. :twoup: Habar n-am cum ii spune, e o "mufa' cu 3 picioruse care intra ca un stecher (ca la ...calculator) intr-un plastic. Imediat dupa asta, e senzorul in cauza. Se vede foarte usor, cum dai jos capacul ala de la motor. E simplu, ele sunt situate pe niste cabluri a caror functionalitate n-a stiu nimeni sa mi-o explice.

 

Ai doua variante: torni apa rece, coca cola, pepsi sau fanta :D (ce ai si tu prin masina) pe senzorul in cauza, si masina porneste. Asta e varianta de "avarie", vezi sa nu uiti sa inchizi capota de prea mult turnat.

 

Varianta a doua, comanzi senzorul respectiv, si-l montezi. e foarte simplu de montat, dureaza jumatate de minut, dar iti trebuie un imbus de o forma stelata, e prins doar intr-un surub. Eu l-am luat de la Grozadan, si, dupa montare, works like a charm. Ia legatura cu el, pe forum.

 

Cred ca senzorul de care vorbeste 525 da e situat in capatul celalalt al motorului, spre parbriz. Nu stiu sigur, inca n-am avut bucuria sa-l schimb si pe ala.

 

Eu am circulat cu sticle de apa la mine cam 2 luni de zile, de lene, pana cand am uitat sa inchid capota. :twoup: A doua zi l-am si schimbat.

Link to comment
Share on other sites

am fost ieri din nou la diagnostic.....si nimic...totul e in regula.....singura problema ce au gasit-o ei a fost siguranta din portbagaj de la pompa de motorina topita in proprotie de aprox. 75%.....au dat din umeri....mi-au pus o siguranta noua....si asta a fost tot.... :twoup: Edited by Temciuc
Link to comment
Share on other sites

Verifica, te rog, ce ti-am spus eu, scoate capacul ala de plastic de la motor, din fata, dinspre radiator (sta in doua suruburi) si toarna apa rece pe mufa aia in forma de stecher. Daca iti porneste este senzorul de vina. Eu am schimbat ambele pompe secundare, si tot refuza sa porneasca, cand era motorul cald. Mi-a spus cineva cum sa fac, am scos capacul ala de plastic, am turnat cam jumatate de litru de apa rece, incet, pe ala (n-are ce sa se strice) si, surpriza, a pornit. Am repetat operatiunea de zeci de ori, pana cand mi-am montat noul senzor.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.