Jump to content

Comisiile de buget Âşi administraĂžie eliminĂŁ taxa de poluare


Lari

Recommended Posts

Eu nu vad problema cu taxa decat intr-un singur mod.

1. Interzisa inmatricularea masinilor sub euro 3

2. impozite si asigurari mai mari cu cat masina este mai veche.

Cu sau fara taxa, masinile se vor cumpara. Chit ca sh, chit ca noi. De poluare ne vom bucura in continuare, iar ritmul nu va scadea neam.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 201
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ciupanezu numai prostii zici si gandesti.

 

Noroc cu tine.

 

Masina a ajuns o necesitate in ziua de azi.

 

Un BMW este o necesitate? :twoup:

 

Daca tu te scalzi in mii de $$ e treaba ta. dar totusi nu cred...

Vedeatea-s eu pe tine muncind zi de zi pe un salariu de nimik si mai faci si naveta...

 

Nu vad ce legatura are cu subiectul topicului.

Nu mergi si la o vrajitoare sa-mi bage niste argint viu? :twoup:

 

Daca ai avea bani de o dacie si un E36 ce ti-ai lua... Sigur ai zice dacie, ca n-ai bani de intretinere dar nu e asa ...

Mai las-0 mai moale si nu va mai ganditi voi la "romanul". Nu mai generalizati. Ganditi-va pentru voi... va place voua sa va uitati in curtea altcuiva. Ce vezi rau in a avea un E36 in loc de o solenta.... vezi cumva mai mult comfort si siguranta?

 

Un Renault 5, ceva ieftin de intretinut.

 

Ma gandesc si imi spun parerea referitor la ceea ce doresc, n-am jignit pe nimeni.

 

Eu macar am facut afirmatii si am dat argumente, nu stiu exact ce doresti si cu ce te-am deranjat.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Domnii care fac apel la altruism, eu trag un semnal de alarma, nu este normal ca nemtii sa importe "cazane" din toata europa, ca sa aiba ce vinde la romani/bulgari.

 

Ziceti si voi jumatate de adevar, ca fiecare are dreptu sa-si cumpere ce vrea de banii lor, dar problema este.. ca in general nu X-ulescu isi cumpara masina, ca vine samsaru Y, cumpara junghiul cel mai ieftin si i-l vinde la X-ulescu..

Daca pana acuma a existat un mic impediment, si lumea s-a gandit de 2 ori la inmatricularea in bulgaria inainte sa-si aduca o pisica, dupa eliminarea taxei nu o sa se mai gandeasca. Si nu mi se pare normal sa dai chiar asa mana libera samsarilor, care oricum pornesc la drum cu masinile, constienti ca nu-i sigur ca ajung cu toate acasa...

 

Lari: mai bine iti iei e36, care dupa 6 luni, ocupa spatiu de parcare aiurea, ca e in paragina ca nu sunt bani de intretinut masina ? nu mai bine iei o solenza la care ii faci reparatie capitala cu 2-3 milioane...? Daca romanu nu e capabil sa gandeasca corect, macar prin taxe sa-l mai ajute statu.

Duxter: Nu mai bea nici tu sucuri aiurea intr-adevar intr-un restaurant poate fi 3 euro 1 pahar de suc, da la bila e 0,69 centi 1.5 L de Pepsi... nu-i asa negru dracu.

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Eu unul vad de o bucata de vreme o imbunatatire serioasa a parcului auto existent pe sosele. Si daca cineva nu vede asta ... are probleme.

 

 

normal ca o inbunatatire exemplu : la un e38 730d era taxa 2800euro unde mai pui ca pe masina dai de la 10000 in sus. Fara taxa mai repede si l-ar cumpara omu sa-l aduca in ro logic

Link to comment
Share on other sites

nu vorbim desrep e38 730d, ca un om cu cap nu-si ia din ultimii bani un e38.. aici este vorba despre masinile de la 400-1500 de euro.. gen golf 3 , calibra, e36, "cazane" care abia ajung in romania.

 

Ciupanezu: ti-am facut o oferta de M5... nu platesti taxa de inmatriculare si iesi sub pretu care ai zis tu ca vrei sa-l dai in DE pe masina... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

nu vorbim desrep e38 730d, ca un om cu cap nu-si ia din ultimii bani un e38.. aici este vorba despre masinile de la 400-1500 de euro.. gen golf 3 , calibra, e36, "cazane" care abia ajung in romania.

 

Ai dreptate dar prefer sa-l vad pe ala care a avut dacie din 73 ca umbla cu calibra sau golf 3 din 92 - 95 pentru ca la dacile alea azi le faci franele si in 2 saptamani te loveste si zice ca nu io prins frana

Link to comment
Share on other sites

Nu va mai amagiti,taxa mai mult ca sigur nu se scoate iar daca cumva o elimina o sa mareasca impozitele enorm, deci tot una e :twoup: Pentru ca:

 

1.Dacia ar da faliment.

 

2.E mult mai simplu sa aplici o taxa pentru descurajarea cetatenilor decat sa faci parcari,strazi etc.

 

3.Suntem o tara primitiva, daca s-ar scoate taxa s-ar creea un adevarat haos.

Link to comment
Share on other sites

Pana la sf anului sunt 100% sigur ca o sa se scoata...au fost aceleasi impozite si inainte de taxa si dupa taqxa....si asa sunt foarte mari, nu au cum sa mareasca impozitele. Doara nu credeti ca pac tac se trezesc prea maritii alesi si cresc impozitele. Degeaba ne tot dam noi cu parerea intr-un sir infinit de topicuri cand se stie clar ca dorinta majoritatii oamenilor este ca taxa sa dispara si nu e vb de dorinta noastra neaparat dar cu UE nu te "iei la tranta".
Link to comment
Share on other sites

O fi si asta o treaba...sa fie sanatosi insa mie imi place sa fiu corect iar corect ar fi sa nu mai existe taxa. Deci ma vad nevoit sa sustin demisia taxei :twoup:

 

LE: Tocmai asta e pb la noi....fiecare isi sustine punctul de vedere inspre binele lui fara sa se gandeasca la restul.

 

LE2: ma refer la alesii nostrii....

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

nu vorbim desrep e38 730d, ca un om cu cap nu-si ia din ultimii bani un e38.. aici este vorba despre masinile de la 400-1500 de euro.. gen golf 3 , calibra, e36, "cazane" care abia ajung in romania.

 

Ciupanezu: ti-am facut o oferta de M5... nu platesti taxa de inmatriculare si iesi sub pretu care ai zis tu ca vrei sa-l dai in DE pe masina... :twoup:

 

Mai baieti fiecare e cu parerea lui.Parerea mea e ca pana la urma o sa se satureze piata si nu o sa mai intre asa multe "harburi" cum le zice-ti voi, in tara.

Acum toata lumea e "pe val" si toti vreau masini.Toti mucosii ca mine(am doar 24 de ani) care au visat" BMW-u " si-au luat masini.

Si parerea mea ca aici o sa se faca diferenta.

1.Majoritatea o sa le rupa pt ca nu au grija de ele si nu au luat masinile pt adevararta lor valoare ci doar pt "liniute" sau alte exhibitii de genul asta si o sa ajunga in dezmembrari mare parte pt ca in momentul in care ajung sa pice,pica cu totu si se lasa cu bani grei.Si cum nu isi permit sa le intretina.......

2.Mai sunt cei ca mine,care chiar tin la masina lor si stau cat timp pot sub ea sa o puna la punct si stiu ce inseamna (un e34 in cazul meu).

Sunt sigur ca o masina ca a mea nu o sa fie si nu e un pericol pe drumurile publice(hai sa fim seriosi ca si acum fara amortizoare schimbate are o tinuta de drum net superioara la multe masini noi gen logan,sandero,fabia etc).

In cazul nostru al pasionatilor masinile de la prima categorie o sa ajunga surse de piese. :twoup: .Deci nu pot decat sa ma bucur.

 

Singura problema e cu aglomeratia de la RAR si de la Inmatriculari.Asta trebuie sa recunosc ca e o problema....

 

In concluzie: timpul o sa le rezolve pe toate.Trebuie sa asteptam si v-om vedea cum toate intra in normal.

 

Si sincer prefer sa vad e30,e36,e34, audi 80 b4 etc asa in starea in care sunt decat cotetzele de DACIA 1300-1310 toate sparte de rugina si descentrate..

 

Asta e parerea mea.Sper sa nu fi suparat pe nimeni.Daca am facut-o imi cer scuze dar e parerea mea.

 

VA salut pe toti! :D

Link to comment
Share on other sites

Taxa poate fi foarte usor inlocuita de marirea impozitelor,cand platesti pe o masina de 1000\1500 euro(dacie,calibra,escort,etc) 500 euro impozit anual mai mult ca sigur masinile de genu asta o sa dispara,nu e neaparat nevoie de o taxa pentru eliminarea "rablelor".

Nu poti sa le elimini dintr-o data....scoti frumusel taxa si le elimini si pe astea pe parcurs. Nu ai cum altfel. Doara nu vreti sa ajungem prin impozite de 2000e si taxe de inmat. de 10.000 la parcul auto al nemtilor. Incet incet problema se rezolva. Un logan e la fel de periculos ca o calibra din anii 90'. De exemplu tu si ciupanezu daca aderati la clubul meu "Micky shobolanul" va veti supune regulilor mele asa cum romania a aderat la UE se va supune regulilor uniunii.

Link to comment
Share on other sites

De exemplu tu si ciupanezu daca aderati la clubul meu "Micky shobolanul" va veti supune regulilor mele asa cum romania a aderat la UE se va supune regulilor uniunii.

 

Ceri şi taxă de ĂŽnscriere? :twoup: :D :twoup:

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Taxa poate fi foarte usor inlocuita de marirea impozitelor,cand platesti pe o masina de 1000\1500 euro(dacie,calibra,escort,etc) 500 euro impozit anual mai mult ca sigur masinile de genu asta o sa dispara,nu e neaparat nevoie de o taxa pentru eliminarea "rablelor".

Nu poti sa le elimini dintr-o data....scoti frumusel taxa si le elimini si pe astea pe parcurs. Nu ai cum altfel. Doara nu vreti sa ajungem prin impozite de 2000e si taxe de inmat. de 10.000 la parcul auto al nemtilor. Incet incet problema se rezolva. Un logan e la fel de periculos ca o calibra din anii 90'. De exemplu tu si ciupanezu daca aderati la clubul meu "Micky shobolanul" va veti supune regulilor mele asa cum romania a aderat la UE se va supune regulilor uniunii.

 

Pai nu le elimina la propriu statul, ci proprietarii.Dupa 2 ani de impozite isi da fiecare seama ca iese in pierdere mare si le incendiaza :twoup: :twoup:

Link to comment
Share on other sites

"Senatul a aprobat luni propunerea Comisiilor reunite de buget si de administratie prin care se elimina din Codul Fiscal atat vechea taxa auto, cat si noua taxa de poluare, urmand ca banii incasati de stat pana acum sa se restituie integral, indexati in functie de inflatie.

 

Proiectul de lege a trecut cu 59 de voturi pentru si 12 impotriva, in timp ce doi senatori s-au abtinut.

 

Potrivit propunerii comisiilor, se elimina complet taxa de poluare introdusa incepand cu 1 iulie 2008 si vechea taxa de prima inmatriculare, introdusa pe baza Codului Fiscal, care a functionat pana in primul semestru al anului 2008.

 

De asemenea, senatorii celor doua comisii au decis, saptamana trecuta, sa restituie integral sumele incasate de stat pentru cele doua taxe. Restituirea sumelor se va face de la bugetul de stat, nu de la Fondul de Mediu, iar sumele vor fi indexate potrivit ratei inflatiei.

 

Potrivit unui alt amendament, sumele incasate de stat se restituie in termen de trei luni de la data intrarii in vigoare a legii de modificare a Ordonantei 50/2008.

 

Inainte de vacanta parlamentara, aceleasi comisii au votat pentru respingerea taxei de mediu, dar votul a fost invalidat de Biroul permanent al Senatului, invocand lipsa cvorumului.

 

Reprezentantii Executivului si-au exprimat speranta, la acel moment, ca legea nu va trece si de Camera, in conditiile in care votul decisiv apartine deputatilor."

 

http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_b...xei-poluare.htm

 

Asta inseamna ca s-a terminat cu taxa ? Stie cineva cat dureaza.. si ce s-ar mai putea intampla sa se revina asupra hotararii ? Oricum, eu sper sa fie o veste buna pt toata lumea.

Link to comment
Share on other sites

hai ma ca nu-i chiar asa, acuma recuperez 3300 de euro pe 2 masini, si daca se aproba legea mai recuperez 3000 , deci nu-s bani putini, da totusi fara taxa nu e bine deloc. Eu renunt la aia 3000 care raman la stat, decat sa vat cum se infesteaza clujul de golf 3/calibre si alte masini... pe care nu le enumer ca sa nu supar pe nimeni.

 

Nu faceti pe victimele, ptr o pisica din 94 de 1500 de euro mai platesti 6-700 de euro taxa, si pentru ai afaceti scandal ? Ati luat masinile cu ultimii bani ? de unde faceti schimbu de curele si ulei + consumabile la masina ? sau de unde schimbati articulatiile la masini ?

Hai sa fim seriosi...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.