Jump to content

Comisiile de buget Âşi administraĂžie eliminĂŁ taxa de poluare


Lari

Recommended Posts

  • Replies 201
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Apropo de ce a zis si Alex4tuning: o alta aberatie a taxei: daca ai airbaguri, ABS si aer conditionat taxa e mai mare.

 

Drept urmare, lumea isi aduce "cazane" fara minime dotari de siguranta (1-2 airbaguri, ABS).

 

ExistĂŁ destule cazane cu ABS, airbag Âşi A/C.

 

Starea tehnicĂŁ a unei maÂşini nu este influenĂžatĂŁ de dotĂŁri.

Link to comment
Share on other sites

ComparaĂžia nu stĂŁ in picioare. :twoup:

 

Ba sta,grija oamenilor e ca alti semeni de-ai lor isi cumpara masini pe care nu si le permit, si nah e nasol ca nu mai pot dormii noaptea ca nu are manelaru ala cu e36 de 1000 euro bani de placute de frana.

 

Daca RAR-ul\ITP ar fi mai corect,"cazanele" astea care ne-ar pune viata in pericol nu ar mai trebuii sa treaca de ei :twoup:.Barierele la nivelul asta ar trebuii inchise daca intr-adevar e nevoie pentru binele tarii,nu "taxa de poluare".

Link to comment
Share on other sites

Pai si?

 

Asta dovedeste cat de scrantiti la cap suntem... :twoup: Si cat de departe de normalitate suntem...

 

In loc sa rezolvam ACEASTA problema, care ar avea cel mai direct si serios impact asupra mediului inconjurator si sigurantei rutiere, preferam taxe prohibitive.

 

Poate pt. ca si noi mergem cu milionul in talon la ITP? :twoup: Ca daca da, iar ajungem la meschinarii si iar trebuie sa facem ceva sa nu ne mai mintim singuri...

Link to comment
Share on other sites

Pai daca cineva sustine taxa, nu inseamna ca o prefera?

 

Sa nu subestimezi puterea opiniei publice in astfel de cazuri. Si mai ales in ani electorali. Dar este prea greu sa ne unim si sa facem ceva... Ca de exemplu sa fortam renuntarea la taxa asta. Si la toate care sunt nelegitime si imorale.

Link to comment
Share on other sites

iar daca intr-adevar nu sunt in stare sa scape romania de haosul masinilor macar sa mareasca impozitul pentru masinile vechi+motor mare.

 

Da mai bine sa mareasca impozitul pentru masini noi cu motor mic, preferabil cele de fabricatie nationala si calitate indoielnica, de ex in Bucuresti astia aglomereaza strazile.

 

Si nu inteleg care e treaba cu reparatu masinii? Iei una de 1000 de euro, mergi pana nu mai ia ITPul, o dai la fier vechi si cumperi alta. A, iei ITPul cu spaga? Asta e altceva, alta discutie. Taxa este ilegala, nu conteaza ca se polueaza ca se aglomereaza etc. Sa se gaseasca o solutie legala la asta. Sa angajeze niste experti si gasesc ei sigur solutii. Da atunci cine mai ia spaga?

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

macar sa mareasca impozitul pentru masinile vechi+motor mare.

 

Impozitele pentru maşinile de peste 3000 cmc sunt deja mari.

 

Da mai bine sa mareasca impozitul pentru masini noi cu motor mic, preferabil cele de fabricatie nationala si calitate indoielnica, de ex in Bucuresti astia aglomereaza strazile.

 

Impozitele pentru maşini cu motor mic sunt indecent de mici.

 

Decât să fie ĂŽncurajată achiziţia de maşini mici, mai bine ar fi ĂŽncurajată achiziţia de scutere şi motociclete.

Astfel s-ar decongestiona ĂŽntr-adevăr traficul.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Daca sustin taxa, inseamna ca imi dau seama ca la ITP nu exista nici o solutie viabila sa le interzica cazanelor sa circule, si atunci prefer taxa prohibitiva care exista deja..

 

Scuzati-ma da la o masina "retro" din anii 40 de 40-50.000 euro... ce mai is aia 10.000 euro de taxa ? hai sa fim seriosi retro inseamna scump, nu inseamna porsche din 88 :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Da mai bine sa mareasca impozitul pentru masini noi cu motor mic, preferabil cele de fabricatie nationala si calitate indoielnica, de ex in Bucuresti astia aglomereaza strazile.

 

Asta nu ar fi o inlocuire corecta a taxei.

 

Impozitele pentru maÂşinile de peste 3000 cmc sunt deja mari.

 

Sunt,dar pentru o descurajare aproape totala ar fi nevoie de, (masina veche non euro & 1+motor mare) impozit+RCA anual echivalent cu jumatate din taxa de poluare actuala. Exemplu: taxa actuala 1800 euro inlocuita cu un impozit+RCA anual de 900 euro.Proprietarii ar fi nevoiti sa renunte la acele masini intr-un timp destul de scurt.

 

Repet,asta ar fi o solutie pentru INLOCUIREA taxei si la baza careia intr-adevar principalul motiv ar fi eliminarea TREPTATA a masinilor vechi.

Edited by Alex4Tuning
Link to comment
Share on other sites

Exemplu: taxa actuala 1800 euro inlocuita cu un impozit+RCA anual de 900 euro.Proprietarii ar fi nevoiti sa renunte la acele masini intr-un timp destul de scurt.

 

Repet,asta ar fi o solutie pentru INLOCUIREA taxei si la baza careia intr-adevar principalul motiv ar fi eliminarea TREPTATA a masinilor vechi.

 

Chestia asta ar putea fi neutralizatĂŁ foarte uÂşor.

 

Posesorii unor astfel de maÂşini ĂŽÂşi pot achiziĂžiona un motor mai mic pe care-l trec ĂŽn acte Âşi astfel nu vor plĂŁti taxe mari.

 

Este o metodĂŁ folositĂŁ cu succes de foarte mulĂži pentru a evita plata unui impozit mare.

Link to comment
Share on other sites

Daca sustin taxa, inseamna ca imi dau seama ca la ITP nu exista nici o solutie viabila sa le interzica cazanelor sa circule, si atunci prefer taxa prohibitiva care exista deja..

 

Scuzati-ma da la o masina "retro" din anii 40 de 40-50.000 euro... ce mai is aia 10.000 euro de taxa ? hai sa fim seriosi retro inseamna scump, nu inseamna porsche din 88 :twoup:

 

 

+

Link to comment
Share on other sites

Daca sustin taxa, inseamna ca imi dau seama ca la ITP nu exista nici o solutie viabila sa le interzica cazanelor sa circule, si atunci prefer taxa prohibitiva care exista deja..

 

Scuzati-ma da la o masina "retro" din anii 40 de 40-50.000 euro... ce mai is aia 10.000 euro de taxa ? hai sa fim seriosi retro inseamna scump, nu inseamna porsche din 88 :twoup:

 

 

+

 

Am cunostinte pe la statii ITP si nu iti ia nimeni bani daca ai probleme la sistemul de franare sau la alte elemente ce pun in pericol deplasarea masinii in siguranta, inclusiv eu am dat mici atentii la itp dar in privinta noxelor.... Daca chiar sunt care iau bani pe probleme de care vorbesc atunci ar trebui impuscati.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca glumesti. Se ia ITP-ul fara sa fie necesara prezenta masinii.

Poate asta era inainte insa acum sunt camere si datele masinii sunt introduse pe site la rar iar acestia din urma iti pot bloca masina in statie pana un inginer rar ajunge in zona. Au la dispozitie 45 de minute sa faca asta. Inginerul verifica strict statia ITP neavand treaba cu masina dupa care cel de la itp ruleaza testele in prezenta inginerului. Nu prea vad cu fara masina. Mie mi-a dat revenire, am fost spre seara exact inainte de program, am bagat masina in statie si cu furtunul de la noxe scos pe dupa usa si bagat la alta masina am facut testul de nexe din nou :twoup:

 

LE: mie mi-a fost blocata de 2 ori consecutiv :twoup:)))

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Eu unul, CAZANELE alea despre care se tot vorbeste aici, NU LE VAD PE SOSELE de cand s-a redus taxa. Repet, pt. a mia oara, vad E36, vad Fiat Punto, Panda, vad Golf III si IV, vad Opel Vectra A sau B, Corsa, Astra, etc.

 

Hai sa facem un exercitiu:

 

Cei care aveti aparate foto dijitale, tineti-le in torpedou cateva zile, si fotografiati cazanele astea, intrate si inmatriculate in ultima vreme. Sa nu mor dreaq prost...

Eu unul sunt sigur ca umpleam cardul de memorie imediat daca faceam acest lucru acum cateva luni, cand era plin pe drumuri de Dacii indoite, haisite, cu bari legate cu sarma. Uite, insa, ca astea s-au cam rarit... :twoup:

 

Asta ca sa vorbim despre realitate, ca vad ca discutia o da in hot-roduri din '40, etc.

 

Cred ca glumesti. Se ia ITP-ul fara sa fie necesara prezenta masinii.

 

Probabil. Insa eu unul stiu ca, atunci cand l-am facut la Volvo-ul meu (cand l-am luat, anul trecut), am avut un etier un pic blocat (masina a stat o perioada, inainte sa o iau eu), si frana inegal. Si mi-au luat banii si m-au respins. La al 2-lea ITP, cand m-am prezentat cu problema rezolvata, am trecut. Dar, sa revin la subiect, in ambele cazuri a trebuit sa fiu prezent; si eu, si masina.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca glumesti. Se ia ITP-ul fara sa fie necesara prezenta masinii.

Poate asta era inainte insa acum sunt camere si datele masinii sunt introduse pe site la rar iar acestia din urma iti pot bloca masina in statie pana un inginer rar ajunge in zona. Au la dispozitie 45 de minute sa faca asta. Inginerul verifica strict statia ITP neavand treaba cu masina dupa care cel de la itp ruleaza testele in prezenta inginerului. Nu prea vad cu fara masina. Mie mi-a dat revenire, am fost spre seara exact inainte de program, am bagat masina in statie si cu furtunul de la noxe scos pe dupa usa si bagat la alta masina am facut testul de nexe din nou :twoup:

 

confirm.

sambata trecuta am facut itp-ul

au facut poze la masina si au introdus in calculator la ei

deabia dupa aceea au inceput testele la masina...

cei de la R.A.R. pot bloca aparatura si nu ii dau drumul pana la venirea unui inginer de la ei, daca ceva pare suspect la masina.

nu cred ca se mai poate face itp fara masina, eventual sa bage alta masina pe stand si sa schimbe numerele, asta viind deja foarte complicat si riscant pentru cei de la itp si nu numai.

Link to comment
Share on other sites

Eu unul, CAZANELE alea despre care se tot vorbeste aici, NU LE VAD PE SOSELE de cand s-a redus taxa. Repet, pt. a mia oara, vad E36, vad Fiat Punto, Panda, vad Golf III si IV, vad Opel Vectra A sau B, Corsa, Astra, etc.

 

Hai sa facem un exercitiu:

 

Cei care aveti aparate foto dijitale, tineti-le in torpedou cateva zile, si fotografiati cazanele astea, intrate si inmatriculate in ultima vreme. Sa nu mor dreaq prost...

Eu unul sunt sigur ca umpleam cardul de memorie imediat daca faceam acest lucru acum cateva luni, cand era plin pe drumuri de Dacii indoite, haisite, cu bari legate cu sarma. Uite, insa, ca astea s-au cam rarit... :twoup:

 

Asta ca sa vorbim despre realitate, ca vad ca discutia o da in hot-roduri din '40, etc.

 

Cred ca glumesti. Se ia ITP-ul fara sa fie necesara prezenta masinii.

 

Probabil. Insa eu unul stiu ca, atunci cand l-am facut la Volvo-ul meu (cand l-am luat, anul trecut), am avut un etier un pic blocat (masina a stat o perioada, inainte sa o iau eu), si frana inegal. Si mi-au luat banii si m-au respins. La al 2-lea ITP, cand m-am prezentat cu problema rezolvata, am trecut. Dar, sa revin la subiect, in ambele cazuri a trebuit sa fiu prezent; si eu, si masina.

 

 

 

Nu le vezi pentru simplu' motiv ca se asteapta eliminarea taxei pentru cazane. Dupa ce nu va mai exista taxa, sa faci bine sa-ti iei card-uri de minimum 4GB :twoup: Am spus-o si-n restu' thread-urilor, m-am plictisit s-o tot repet... cand va exista ITP (se poate lua fara niciun stres cu tot sistemu' de supraveghere), cand va exista un impozit/rca consistent pentru motorizarile de peste 2000cmc, atunci n-am sa mai sustin aceasta taxa. Pentru cei ce-o sa-mi sara-n cap pentru acel constitent, sa ma scuteasca de ipocrizii ieftine. Este masina o necesitate? Atunci iti iei un Clio/Golf/etc. de 1.4-1.6. Oriunde te vei duce in Europa, astea sunt motorizarile, pana-n 2000cmc. Vrei +2500cmc? Ok, atunci plateste moftul, in cazu' ala nu mai este doar o necesitate.

Link to comment
Share on other sites

Blocheaza "rar"-u masina pe linie, da dupa ce termina verificarea fii sigur ca in ziua aia nu mai are treaba cu unitatea aia de ITP.

 

MuadDib: golfurile 3, e36, cojite toate sunt cazane, cine-si cumpara astra/vectra in loc la un e36 e om cu cap, la aceiasi bani ia masina de 2 ori mai buna dpdv al conditiei tehnice.

Link to comment
Share on other sites

ITP-ul se poate lua foarte uÂşor.

 

Chiar dacĂŁ RAR-ul blocheazĂŁ maÂşina pentru verificare, daca nu reuÂşesc sĂŁ ajungĂŁ in 45 de minute, verificarea maÂşinii este deblocatĂŁ Âşi poate continua fara probleme.

 

Inspectorii de ITP merg la risc indiferent de neregulile maÂşinii ĂŽn cauzĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.