Jump to content

BMW E90


shimano

Recommended Posts

... Exista optiune pentru interfata I-Pod care se poate accesa prin comenzile volanului. La car-kit poti vedea agenda in functie de tipul si softul telefonului.De ex. la nokia o descarca doar la cele cu soft nokia- la cele cu symbian nu o descarca .

 

Exista o optiune la SECURITY SETTINGS - [REMOTE SIM] sau ceva de genul.

Exact pentru asta este, mutarea agendei de pe sim, pe car kit.

Setati acea optiune pe ON, si va muta agenda de pe sim pe idrive.

Nu am incercat, dar asta este menirea acelei optiuni.

Link to comment
Share on other sites

E90 sa inteleg ca tu ai navi prof si ai auzit o diferenta intre profi si business si la calitatea sunetului ?! :) Sunt sisteme de sunet diferite in functie de tipul de navi ?

 

Nu am auzit cum suna in masina cu navi business, doar ca a spus cineva mai sus ca sunt 6 difuzoare, si u am zis ca am 8, desi eu cred ca am sonorizarea standard,si sunt multumit calitativ,doar ca e destul de slab volumetric.

Link to comment
Share on other sites

E90 tu ai 10 boxe mai exact,adica ai 4 boxe in spate 2 midrange si 2 tweetere exact cum ai pe usa din fata doar ca in spate sunt situate sub aceeasi sita.Ca sunet nu exista diferenta intre versiunile bussines sau prof.Diferenta de sunet vine de la numarul de boxe pe care il ai si de sistemul de amplificare aferent.Sistemul standard are 6 difuzoare urmand cel Hi-Fi cu 10 difuzoare (ca si al tau E90) dupa care vin cele profi Logic 7 (vechiul DSP) si cel mai tare care e Individual sound sistem (cele doua din urma nu stiu cate boxe au exact).Chestia e ca unitatea din bord (cd,radio sau navi) poate fii bussines sau professional cu oricare sistem de sunet (boxe si amplificare). Edited by tzucul
Link to comment
Share on other sites

E90 tu ai 10 boxe mai exact,adica ai 4 boxe in spate 2 midrange si 2 tweetere exact cum ai pe usa din fata doar ca in spate sunt situate sub aceeasi sita.Ca sunet nu exista diferenta intre versiunile bussines sau prof.Diferenta de sunet vine de la numarul de boxe pe care il ai si de sistemul de amplificare aferent.Sistemul standard are 6 difuzoare urmand cel Hi-Fi cu 10 difuzoare (ca si al tau E90) dupa care vin cele profi Logic 7 (vechiul DSP) si cel mai tare care e Individual sound sistem (cele doua din urma nu stiu cate boxe au exact).Chestia e ca unitatea din bord (cd,radio sau navi) poate fii bussines sau professional cu oricare sistem de sunet (boxe si amplificare).

 

 

N-am prea am stat in spate pana acum dar nu tin minte sa existe si acolo difuzor in usa,voi verifica... :)

Link to comment
Share on other sites

E90 tu ai 10 boxe mai exact,adica ai 4 boxe in spate 2 midrange si 2 tweetere exact cum ai pe usa din fata doar ca in spate sunt situate sub aceeasi sita.Ca sunet nu exista diferenta intre versiunile bussines sau prof.Diferenta de sunet vine de la numarul de boxe pe care il ai si de sistemul de amplificare aferent.Sistemul standard are 6 difuzoare urmand cel Hi-Fi cu 10 difuzoare (ca si al tau E90) dupa care vin cele profi Logic 7 (vechiul DSP) si cel mai tare care e Individual sound sistem (cele doua din urma nu stiu cate boxe au exact).Chestia e ca unitatea din bord (cd,radio sau navi) poate fii bussines sau professional cu oricare sistem de sunet (boxe si amplificare).

 

 

N-am prea am stat in spate pana acum dar nu tin minte sa existe si acolo difuzor in usa,voi verifica... ;)

 

:) cum am discutat deja am ca si tine ,am crezut ca am 2 tweetere linga oglinda ,dar nu am,deci 6 difuzoare numai,de calitate sunt multumit de volum nu prea,am trimis deja mail in DE sa-mi recomande undeva unde pot monta 2 difuzoare mai mari sub scaun si un amplificator eventual.Stopurile fumurii cum ai zis cred ca imi comand sapt asta,am gasit cu leduri sper sa nu am probleme cu BC-ul.Cu astea arata mai lata masina din spate de aceea mi-am schimbat parerea in leg cu ele...

Link to comment
Share on other sites

Ma repet putin cu cateva intrebari la care nu am primit raspuns deoarece sunt niste factori in cautarea masinii :) :

 

9. CD-Changer-ul este si acela optional (la cele cu navi) ? Unde este situat, cumva in portbagaj ?

10. Sistemul audio este compus standard din boxe fata - spate ?

11. Masinile care au xenon inseamna ca este bi-xenon sau doar normal pe faza scurta ?

12. Care au climatronic - este dublu la toate, nu-i asa ?

13. Cele cu navi prof au toate bluetooth ? Ma mira faptul ca am gasit azi 8buc pe mobile.de si la nici una nu scria de bluetooth for phone.

 

 

9.Cd changerul este optional si reda mp3.Este situat in portbagaj.

10.Sistemul standard are 6 difuzoare 2 in usile fata,2 pe polita din spate si mai sunt 2 subwoofere sub scaunele din fata.

11.bi-xenon.

12.da

13.nu au toate.

il contrazic aici pe tzucul la punctul 11. Masinile care au xenon (cred ca shimano se referea la aspectul asta in anuntul de pe mobile.de) de obicei au doar xenon. Daca au xenon si pe faza lunga iti precizeaza ca e bi-xenon. Deci chestia cu xenon in anunt e doar xenon.

La mine in anunt pe mobile.de era trecut bi-xenon si kurvenlicht(faruri adaptive) si de unde...am doar xenon pe faza scurta si nici vorba de kurvenlicht.

dar se vede in poza daca e bi-xenon sau nu, daca are o poza din fata. se vede clar unde e halogen si unde e xenon. plus ca masinile cu xenon au angel-eyes,indiferent daca e bi sau nu.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

dar se vede in poza daca e bi-xenon sau nu, daca are o poza din fata. se vede clar unde e halogen si unde e xenon. plus ca masinile cu xenon au angel-eyes,indiferent daca e bi sau nu.

Desi nu am avut BMW imi permit sa te contrazic pentru ca notiunea de bi-xenon nu insemna sa ai 2 lupe pe fiecare far (pt faza scurta si lunga), practic pentru faza lunga se ridica doar o clapeta si astfel farul lumineaza mai departe (faza lunga) in plus majoritatea mai au si halogen pentru faza lunga. Am vazut multe masini mai ales din grupul VAG care au asa. Nu cred ca la BMW o fi mai rudimentar :)

 

@tzucul: Ai scris mai sus ca exista 3 tipuri de sisteme audio: standard are 6 difuzoare urmand cel Hi-Fi cu 10 difuzoare dupa care vin cele profi Logic 7. Intrebarea mea este: Daca ai sa zicem primul sistem cu 6 dif poti ulterior sa mai pui inca 4 fara sa faci modificari mari in masina ?

Daca ai sistem audio "naspa" cat te costa o modificare a lui la niste standarde normale ? Implica doar schimbarea boxelor sau si taierea panourilor de usi pentru adaugare de noi boxe ? (Sa zicem ca e standard si vrem sa-l aducem la Hi-Fi)

Link to comment
Share on other sites

Eu am adaptives kurvenlicht cu xenon pe faza scurta,iar faza lunga e pe halogen,si surpriza bate mult mai tare decat pe A6 le din 2006 cu oglinda ce dirijeaza xenonu mai sus.Acum astept mail de la BMW.de sa-mi zica un atelier unde pot merge linistit sami fac upgrade la sistemul actual,am intrebat in Ungaria si au zis ca la seria mea de masina nu pot pune nimic mai performant ,cred ca ar trebui schimba tot,deci ramine o firma care ataseaza inca un amplificator si niste difuzoare mai bune, si mai mari sub scaune.

 

La mine in anunt pe mobile.de era trecut bi-xenon si kurvenlicht(faruri adaptive) si de unde...am doar xenon pe faza scurta si nici vorba de kurvenlicht.

 

IulianC vezi ca adaptivele functioneaza doar daca esti cu farurile pe auto,daca ai la rotita aia unde pornesti faza scurta si o pozitei cu litera A atunci ai adaptives kurvenlicht, daca nu nu.

Edited by E90
Link to comment
Share on other sites

Deci sa o luam pe rand.Shimano cred ca poti monta tweeter-ele numai o sa ai nevoie de rama fata de la geam care vine cu gaura ptr tweeter si in spate de alt suport in care vine boxa care mai are o gaura suplimentara ptr el.Ca idee ramele fata OEM cu twetere cu tot costa cam 150 euro 2 bucati.Alea de spate nu stiu cat costa dar cred ca mai putin.E90 poate o sa ne intalnim odata si am sa ma uit eu la farurile tale.
Link to comment
Share on other sites

Am o nelamutrire, pe A6 comandat nou ,nam cerut bixenon doar xenon,si faza lunga o face tot de acolo din lupa ,doar ca o directioneaza mai sus,deci bi-xenon nar trebui sa insemne asta, desi asa am citit si altundeva,am crezut ca trebuie sa fie 2 becuri xenon la bi. :) ,oricum e mult inferioara faza lunga dupa cum am spus la aia cu 2 faze dintrun loc.La BMW se aprinde faza lunga separat dupa cum am vazut e un bec simplu h4 cred, fara lupa dar bate foarte tare si foarte departe.
Link to comment
Share on other sites

Pai la bmw se aprinde si halogenul pe faza lunga.Bi-xenon practic e faza cu clapeta care se deschide in interiorul lupei astfel incat cantitatea de lumina este mai mare.

 

Pai si atunci la bi-xenon ce se aprinde in cele 2 lacasuri ramase goale?pe interior.

Link to comment
Share on other sites

M-am uitat deja si da se intimpla 2 lucruri se parinde halogenul si se ridica si clapeta aia in xenon, tare de tot, credeam ca ramine la fel xenonu si se aprinde in plus halogenul,la Audi numa clapeta se ridica, pt ca in farururile din interior este un bec ca si la stopuri :) mare si rotund ,ala serveste pt altceva pt faza de zi ,ca sa nu folosesti xenonu,dar din pacate nu e suficient de puternic.

Am lista cu toate optiunile de pe masina scoasa la BMW si nu apare bi-xenon,deci faza cu lupa si cu ridicatu nu e bi-xenon,poate daca ar fi si in locul halogenului xenon ;)

 

Iar sistemele audio sau mai imbunatatit ,de la modelul e46 la e90 .La e 46 nu auzeai bass nici pe loc,iar la e90 auzi si cu 150 la ora,asa ca doar puterea lipseste. Nici la A6 nui nu stiu cat de performant nu e mai puternic cu nimic doar ca are 2 tweetere in plus si suna putin mai fin.

Link to comment
Share on other sites

E90 tocmai chestia cu clapeta se numeste bi-xenon.

 

Am 2 argumente ca nu-i bi-xenon, am lista cu vreo 50 si ceva de doateri optionale pusa pe ea dincolo, si nu scrie ca are bixenon,si la audi n-am comandat bi xenon si are clapeta aia ,deci lamuritima cu ceva palpabil.Mi lene sa sap pe net. :)

 

http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/z4/r...mics_xenon.html

 

 

Poate asa o fi desi e ambiguu si aici

Link to comment
Share on other sites

E90 tocmai chestia cu clapeta se numeste bi-xenon.

 

Am 2 argumente ca nu-i bi-xenon, am lista cu vreo 50 si ceva de doateri optionale pusa pe ea dincolo, si nu scrie ca are bixenon,si la audi n-am comandat bi xenon si are clapeta aia ,deci lamuritima cu ceva palpabil.Mi lene sa sap pe net. :)

 

http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/z4/r...mics_xenon.html

 

 

Poate asa o fi desi e ambiguu si aici

E bi-xenon. Nu cred ca se mai fac BMW-uri cu xenon doar pe scurta.. asa ca nu se mai scrie bi-xenon, se scrie simplu xenon.

Edited by ryso
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Din diferite motive am abandonat cautarile, dar acum le-am reluat asa ca vreau sa intreb daca se poate schimba volanul normal cu unul sport si sa functioneze si comenzile ? Daca stiti aprox la ce costuri s-ar ridica ar fi foarte bine :).

Cum ati solutionat problema cu I-drive-ul vara sa nu se incinga incat sa te arda la mana ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.