Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Problema electrica a usilor din fata


cryoterror

Recommended Posts

Salutare. Acum o saptamana am avut o problema la masina, s-a rupt fulia arborelui, curelele , toata transmisia. Dupa ce am reparat-o , logic, bateria era descarcata si a trebuit sa o incarc, atunci a aparut aceasta problema, usile din fata nu mai raspund la telecomanda (adica nu se mai inchid sau deschid din telecomanda) restul comenzilor functioneaza normal. Pe langa astea mi-a ramas si martorul de la baterie aprins. Da ma poate ajuta cineva cu un sfat , o informatie, o schema electrica a masinii sau orice mi-ar putea fi de folos....raman dator. Si inca ceva unde gasesc releu regulator de tensiune la preturi mai acceptabile.

Masina e un E39 520 diesel din 2001. Multumesc anticipat.

PS (am verificat sigurantele din bord si din portbagaj).

Link to comment
Share on other sites

Salutare. Acum o saptamana am avut o problema la masina, s-a rupt fulia arborelui, curelele , toata transmisia. Dupa ce am reparat-o , logic, bateria era descarcata si a trebuit sa o incarc, atunci a aparut aceasta problema, usile din fata nu mai raspund la telecomanda (adica nu se mai inchid sau deschid din telecomanda) restul comenzilor functioneaza normal. Pe langa astea mi-a ramas si martorul de la baterie aprins. Da ma poate ajuta cineva cu un sfat , o informatie, o schema electrica a masinii sau orice mi-ar putea fi de folos....raman dator. Si inca ceva unde gasesc releu regulator de tensiune la preturi mai acceptabile.

Masina e un E39 520 diesel din 2001. Multumesc anticipat.

PS (am verificat sigurantele din bord si din portbagaj).

 

piese noi si ieftine are grozadan! vezi la el.

doar usile fata nu se mai inchid??

Link to comment
Share on other sites

verifica incarcarea inainte de a da vina pe regulatorul de tensiune -> poate bateria e in scurt/defecta

 

14.1 v trebuie sa fie cu motorul la relanti fara nici un consumator asta cu o baterie buna si daca o ai in portbagaj

 

13.8 daca e la motor da la tine sigur e in spate :twoup:

 

ai incercat sa inchizi din incuetoare se mai intampla sa se blocheze actuatoarele

 

inchide usile din fata manual apasand pe tija si incearca sa le deschizi din butonul de pe consola

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

verifica incarcarea inainte de a da vina pe regulatorul de tensiune -> poate bateria e in scurt/defecta

 

14.1 v trebuie sa fie cu motorul la relanti fara nici un consumator asta cu o baterie buna si daca o ai in portbagaj

 

13.8 daca e la motor da la tine sigur e in spate :twoup:

 

ai incercat sa inchizi din incuetoare se mai intampla sa se blocheze actuatoarele

 

inchide usile din fata manual apasand pe tija si incearca sa le deschizi din butonul de pe consola

Bateria nu e in scurt (da e in portbagaj), iar mecanica inclusiv motorasele sunt ok le-am verificat. Faza e ca nu imi ajunge curent in usi decat pentru celelalte comenzi (geamuri, oglinzi). Si toate astea am aflat mai nou se datoreaza unui mecanic bun care a pus bornele invers pe baterie timp de 5 secunde pana si-a dat seama.

Edited by cryoterror
Link to comment
Share on other sites

poate bateria e in scurt/defecta

 

Daca ar fi bateria in scurt/defecta, ar fi afectate doar usile din fata? :twoup:

 

eu am raspuns in ansamblu pt toate problemele

 

ar fi bine sa citesti tot inainte de da cu bat in balta

 

 

dupa ce o baterie ajunge sa fie descarcata elmente din ea pot sa intre in scurt dataorita depunerii de .... cauta si vei gasi

 

Pe langa astea mi-a ramas si martorul de la baterie aprins.

 

dar asta explica cam tot :twoup:

 

Si toate astea am aflat mai nou se datoreaza unui mecanic bun care a pus bornele invers pe baterie timp de 5 secunde pana si-a dat seama.
Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

poate bateria e in scurt/defecta

 

Daca ar fi bateria in scurt/defecta, ar fi afectate doar usile din fata? :twoup:

 

eu am raspuns in ansamblu pt toate problemele

 

ar fi bine sa citesti tot inainte de da cu bat in balta

 

 

dupa ce o baterie ajunge sa fie descarcata elmente din ea pot sa intre in scurt dataorita depunerii de .... cauta si vei gasi

 

Pe langa astea mi-a ramas si martorul de la baterie aprins.

 

dar asta explica cam tot :twoup:

 

Si toate astea am aflat mai nou se datoreaza unui mecanic bun care a pus bornele invers pe baterie timp de 5 secunde pana si-a dat seama.

Da corect asta explica cam tot; mai putin cum rezolv problema asta, unde e defectul?

Mai sunt sigurante si in alte locuri decat in cele vizibile?

Link to comment
Share on other sites

poate bateria e in scurt/defecta

 

Daca ar fi bateria in scurt/defecta, ar fi afectate doar usile din fata? :twoup:

 

eu am raspuns in ansamblu pt toate problemele

 

ar fi bine sa citesti tot inainte de da cu bat in balta

 

 

dupa ce o baterie ajunge sa fie descarcata elmente din ea pot sa intre in scurt dataorita depunerii de .... cauta si vei gasi

 

Pe langa astea mi-a ramas si martorul de la baterie aprins.

 

dar asta explica cam tot :twoup:

 

Si toate astea am aflat mai nou se datoreaza unui mecanic bun care a pus bornele invers pe baterie timp de 5 secunde pana si-a dat seama.

 

Pai am inteles ce spui tu, nu inteleg insa cum o baterie defecta poate afecta doar usile din fata.Usile din spate au un fel de baterie back-up? :D

Link to comment
Share on other sites

Baieti , nu vreau ca prin topicul asta sa creez dispute intre voi. Haideti sa punem problema altfel, m-am uitat pe cateva scheme electrice ale usilor din fata (nu prea am inteles nimic) dar sa zicem ca am o nelamurire: e cumva posibil ca modulele de comanda a inchiderii centralizate a usilor fata sa aiba alimentarea comuna cu alimentarea releului de incarcare?
Link to comment
Share on other sites

Salutare. Acum o saptamana am avut o problema la masina, s-a rupt fulia arborelui, curelele , toata transmisia. Dupa ce am reparat-o , logic, bateria era descarcata si a trebuit sa o incarc, atunci a aparut aceasta problema, usile din fata nu mai raspund la telecomanda (adica nu se mai inchid sau deschid din telecomanda) restul comenzilor functioneaza normal. Pe langa astea mi-a ramas si martorul de la baterie aprins. Da ma poate ajuta cineva cu un sfat , o informatie, o schema electrica a masinii sau orice mi-ar putea fi de folos....raman dator. Si inca ceva unde gasesc releu regulator de tensiune la preturi mai acceptabile.

Masina e un E39 520 diesel din 2001. Multumesc anticipat.

PS (am verificat sigurantele din bord si din portbagaj).

cand pus bornele invers s-ar putea sa iti fi afectat modulu de la inchidere centralizata, ai verificat singurantele din bord de pasgerul din dreapta? sau verifica relul de la inchdere ca poate sa ars bobina si nu se mai cupleaza ca am patzit-o la un offroad se deschdea decat porbagaju, daca ar fi probleme la batrie ar porni masina foarte greu, daca iti cade pasta de pe un element automat iti cade amperaju nu si voltajul deci asta nu ar trebui sa afecteze inchiderea centralizata

Link to comment
Share on other sites

Sigurantele din torpedou le-am verificat si sunt toate bune, cat despre releu sau modul nu stiu unde sunt localizate exact.

sunt tot in torpedou dar vezi ca nu aia acces, tragi de o tavitza e fix sub torpdou e pe o sina si acolo gasesti relele, am sa incerc sa iti fac rost de o chitza ca e mai sigur asa, ca si eu am o problema de genu la stergatoare dar la mine e faza mai urata ca totu e in regula si nu gases problema, o sa fac rost de schite electrice pt e39

Link to comment
Share on other sites

dupa cum se vede din schema atasat modulul A23 & A24 e responsabil pt inciderea usilor din fata

 

 

 

 

A23 pt usa sofer F29

 

 

A24 pt usa pasager F6

 

F vine de la fuse = sigurante

 

modulul A1 e pt usile din spate si altele

 

ce e in poza de mai jos ar trebui sa vezi in schema daca ai plug-in-ul

 

 

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

dupa cum se vede din schema atasat modulul A23 & A24 e responsabil pt inciderea usilor din fata

 

 

 

 

A23 pt usa sofer F29

 

 

A24 pt usa pasager F6

 

F vine de la fuse = sigurante

 

modulul A1 e pt usile din spate si altele

 

ce e in poza de mai jos ar trebui sa vezi in schema daca ai plug-in-ul

 

am inteles schema dar faza e ca trebuie masurta iti intra tensiune in module daca nu iti intra atunci trebuie masurat la sigurantele corespunzatoare ajunge curent , ai masurat daca iti trece curent prin sigurante? sau daca iti ajunge la modul?

Link to comment
Share on other sites

verifica incarcarea inainte de a da vina pe regulatorul de tensiune -> poate bateria e in scurt/defecta

 

14.1 v trebuie sa fie cu motorul la relanti fara nici un consumator asta cu o baterie buna si daca o ai in portbagaj

 

13.8 daca e la motor da la tine sigur e in spate :twoup:

 

ai incercat sa inchizi din incuetoare se mai intampla sa se blocheze actuatoarele

 

inchide usile din fata manual apasand pe tija si incearca sa le deschizi din butonul de pe consola

 

Bavaria unde am scris eu ca bateria e vinovata pt neinchiderea usilor :twoup:

 

in primele 3 randuri vb despre problema de incarcare

 

ultimele doua despre problema inchiderii

 

e chiar asa de dificil de facut lagatura intre martorul de baterie (mentionat de cryoterror) si in primele 3 randuri

 

problema inchiderii si ultimele doua randuri

 

Salutare. Acum o saptamana am avut o problema la masina, s-a rupt fulia arborelui, curelele , toata transmisia. Dupa ce am reparat-o , logic, bateria era descarcata si a trebuit sa o incarc, atunci a aparut aceasta problema, usile din fata nu mai raspund la telecomanda (adica nu se mai inchid sau deschid din telecomanda) restul comenzilor functioneaza normal. Pe langa astea mi-a ramas si martorul de la baterie aprins. Da ma poate ajuta cineva cu un sfat , o informatie, o schema electrica a masinii sau orice mi-ar putea fi de folos....raman dator. Si inca ceva unde gasesc releu regulator de tensiune la preturi mai acceptabile.

Masina e un E39 520 diesel din 2001. Multumesc anticipat.

PS (am verificat sigurantele din bord si din portbagaj).

 

si acu despre baterie

 

Battery Voltage

The nominal voltage of a lead-acid battery depends on the number of cells that have been wired in series. As mentioned above, each battery cell contributes a nominal voltage of 2 Volts, so a 12 Volt battery usually consists of 6 cells wired in series.

 

pe fundul baterie apare depunere si asta poate duce la scurtcircuitarea a 2 sau mai multi elementi => baterie defecta

 

procesul se numeste sulfatare

 

For example, starter batteries are not designed to be discharged deeply (no more than 20% DOD). Indeed, if used as designed, they hardly discharge at all: Engine starts are very energy-intensive but the duration is very short. Most battery manufacturers advocate not discharging their batteries more than 50% before re-charging them.

 

mai pe larg

 

http://www.stab.ro/desprebaterii.htm

 

pe scurt cauta la "Cum pot recupera o baterie sulfatata?"

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.