Jump to content

montare turbina !


Guest juststy

Recommended Posts

Guest juststy
M-am gandit, ca sa-i maresc puterea sa montez o turbina pe motorul de 1895. Nu as opta pentru una foarte puternica ca sa nu distrug motorul. Nu stiu prea multe detalii, dar cineva care stie poate-mi spune ce implica acest lucru.In afara de montarea turbinei ( binenteles tot chitul) si de resoftat calculatorul mai trebuie schimbat ceva, avand in vedere ca nu as vrea sa maresc puterea cu mai mult de 50-70 cai.Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Guest juststy
si sa ajungi la peste 70% din ce ai acuma....

 

daca se poate...nu cred ca sunt multi cai la 1895 turbo,adica 150-170, cred ca ar putea sa duca si 250 ...dar s-ar putea sa-l strici mai repede decat vrei... :twoup:

Edited by juststy
Link to comment
Share on other sites

fara sa umbli si in motor nu cred ca scoti 70 de cai..

 

main bine vinzi masina si iti iei un 320-325 si o sa te coste mai putin :twoup:

nu stiu , avands in vedere ca e un coleg de forum care vinde turbina pe la 1200 ...

ma batea si pe mine gandu sa montez pe un 318i de 1895 cm , mai exact un M43 ...

Link to comment
Share on other sites

Nu exista 316 diesel.

 

@juststy: Citeste acest topic, in mod sigur te va ajuta sa-ti faci o idee despre costuri.

 

ma gandeam la 318 d facelift :twoup:

318d are 2000cm3...cat despre montat turbina pe 316, mai bine pastreaza banii, vinde masina si cumpara-ti ceva mai cu vlaga...pt ceva profesional costurile sunt imense, zilele trecute am vorbit cu cineva care si-a pus un kit turbo de un golf 5 R32, i-a dus masina la 400+ de cai de la 250, cu modificat admisie si repozitionarea ei,montat un turbo mare cu presiune mica pt o fiabilitate crescuta, lucrat impecabil, parca era din fabrica si a fost 18000E, bineinteles in Germania...

Link to comment
Share on other sites

nu stiu , avands in vedere ca e un coleg de forum care vinde turbina pe la 1200 ...

ma batea si pe mine gandu sa montez pe un 318i de 1895 cm , mai exact un M43 ...

 

Alea sunt kit-uri no name de pe ebay, nu stii cat te tin, nu este o lucrare profesionala.

 

Plus ca sunt kit-uri fara pistoane, axe, etc...

 

Decat sa faci ceva rudimentar mai bine te lasi pagubas.

 

Pe un E30 ar merge pentru ca gasesti motoare sh la preturi convenabile dar la E46 este un risc prea mare.

Link to comment
Share on other sites

nu stiu , avands in vedere ca e un coleg de forum care vinde turbina pe la 1200 ...

ma batea si pe mine gandu sa montez pe un 318i de 1895 cm , mai exact un M43 ...

 

Alea sunt kit-uri no name de pe ebay, nu stii cat te tin, nu este o lucrare profesionala.

 

Plus ca sunt kit-uri fara pistoane, axe, etc...

 

Decat sa faci ceva rudimentar mai bine te lasi pagubas.

 

Pe un E30 ar merge pentru ca gasesti motoare sh la preturi convenabile dar la E46 este un risc prea mare.

 

Pai nu prea am idee unde poti face la noi o lucrare "Profi"

Link to comment
Share on other sites

M-am gandit, ca sa-i maresc puterea sa montez o turbina pe motorul de 1895. Nu as opta pentru una foarte puternica ca sa nu distrug motorul. Nu stiu prea multe detalii, dar cineva care stie poate-mi spune ce implica acest lucru.In afara de montarea turbinei ( binenteles tot chitul) si de resoftat calculatorul mai trebuie schimbat ceva, avand in vedere ca nu as vrea sa maresc puterea cu mai mult de 50-70 cai.Multumesc.

 

las-o balta...te costa mai mult modificarile decat masina :twoup: . in plus trebuie avut in vedere si ambreiajul (iti treb unu mai rezistent), franele...ca trebuie sa te mai si opresti etc etc. n-are rost! eu unul nu m-as apuca.

Link to comment
Share on other sites

Guest juststy
Nu exista 316 diesel.

 

@juststy: Citeste acest topic, in mod sigur te va ajuta sa-ti faci o idee despre costuri.

 

ma gandeam la 318 d facelift :twoup:

318d are 2000cm3...cat despre montat turbina pe 316, mai bine pastreaza banii, vinde masina si cumpara-ti ceva mai cu vlaga...pt ceva profesional costurile sunt imense, zilele trecute am vorbit cu cineva care si-a pus un kit turbo de un golf 5 R32, i-a dus masina la 400+ de cai de la 250, cu modificat admisie si repozitionarea ei,montat un turbo mare cu presiune mica pt o fiabilitate crescuta, lucrat impecabil, parca era din fabrica si a fost 18000E, bineinteles in Germania...

 

18000 de euro !!!!!!!!! :twoup:

 

da , vad ca implica o gramada de lucruri.... cred ca o las cu 105 cai ai ei, oricum nu merg cu mai mult de 200, iar demaraj unde in Bucuresti?

 

am citit si topicul trimis de Ciupanezu.... 4000 cat a bagat baiatul ala in ea + masina mea si ceva diferenta imi iau 325, asa ca nu se merita.

Edited by juststy
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Motorul de 1895 cmc de pe E46 este f. slab, dupa doua sute de mii de km, poti sa te astepti oricand sa cedeze cate ceva in el, am avut personal probleme cu un asemenea motor si sunt destui chiar pe forum care pot sa confirme. E o rusine pt. bmw. Altfel spus, daca stock nu e fiabil, sa il mai si fortezi, e clar ca o sa cedeze imediat.
Link to comment
Share on other sites

Eu am motor de 1895 pe 318i (diferenta e ca are 16 valve) si e din 99. Pe bord scrie 102k km, nu stiu daca sunt reali. Merge ca nou.

Nu are 16 valve, s-a mai discutat, diferenta consta doar in axul cu came si calculatorul de injectie. Oricum, slab ca performante la o astfel de cilindree. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest juststy
Motorul de 1895 cmc de pe E46 este f. slab, dupa doua sute de mii de km, poti sa te astepti oricand sa cedeze cate ceva in el, am avut personal probleme cu un asemenea motor si sunt destui chiar pe forum care pot sa confirme. E o rusine pt. bmw. Altfel spus, daca stock nu e fiabil, sa il mai si fortezi, e clar ca o sa cedeze imediat.

 

tin sa te contrazic, motorul de 1895, are 105 sau 118 cai, tocmai de aceea nu are asa de multa putere ,pentru fiabilitate. se puteau obtine usor 140-150 de cai. depinde cum mergi, eu am vazut 318 cu peste 300.000 de mii si mergea excelent, al meu are 160 de mii si merge excelent !!!

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca este vreo indoiala referitor la fiabilitatea motoarelor bmw. Eu nu-mi aduc aminte sa fie un model de bmw care sa fie recunoscut pentru motorul de proasta calitate. Se intampla sa apara la orice motor anumite probleme, dar nu trebuie sa generalizam. Tu pur si simplu oi fi avut vreo problema cu un 1895cm3.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.