Jump to content

BMW 325i


alex230ro

Recommended Posts

bai nebunica ma bucur ca inca mai ai bmw-ul,Ion si restu sau pensionat :)) dupa ce termini cu softul te astept pe interval:P.

Referitor la catalizatoare eu le-am dat jos saptamana trecuta si am eliminat si intermediarele.Imediat cum am plecat cu ea se simtea diferenta si nu e efect placebo...(Jointu)

Link to comment
Share on other sites

bai nebunica ma bucur ca inca mai ai bmw-ul,Ion si restu sau pensionat :)) dupa ce termini cu softul te astept pe interval:P.

Referitor la catalizatoare eu le-am dat jos saptamana trecuta si am eliminat si intermediarele.Imediat cum am plecat cu ea se simtea diferenta si nu e efect placebo...(Jointu)

 

Jointu'le nu te-am vazut/auzit de multicel....in rest de pensionat mai e mult pana la acel moment, pasiunea inca exista... :thumbsup:

 

Alex astept sa vad rezultatele... :cool:

Edited by Ionut
Link to comment
Share on other sites

aproximativ, ce ar insemna in cifre eliminarea catalizatoarelor? :rolleyes:

 

Tocmai pentru genu asta de intrebare se face stand dyno, pentru a determina real caii castigati.

 

Pentru ITP exista solutie, se pastreaza evacuarea veche si se monteaza cand trebuie ITP-u ( o data la 2 ani nu e mare frecus).

 

Ca sa fie evacuare sport adevarata sitele numai au ce cauta prin ea.nici mai putin restrictive nici nimic.

 

La aspirate mai castigi din volanta usurata,multi-clapeta de acceleratie,o noua admisie directa cu 1 filtru sport,axe cu came,eventual pistoane si biele daca se doresc cresteri semnificative.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

la aspirat se trece direct pe turbo sau compresor daca vrei sa faci o treaba :)

 

bine aici e optiunea fiecaruia,volanta usurata e ok doar ca masina va deveni mai dificil de condus in conditii normale,multiclapeta e greu de pus pe M54(ma rog trebuie flansa adaptoare din ce tin minte) axe cu came si biele si pistoane iar sunt scumpe si dificil de montat,prin comparatie kiturile de compresor sunt bolt on si nu necesita modificari majore,la turbo e ceva mai greu dar si acolo se rezolva .

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

la compresor daca nu se urmaresc cresteri spectaculoase transmisia si internele tin,franale sunt problema :p

la turbo sincer nu am studiat,oricum destul de rare turbo pe M54(sau nu prea am vazut eu ,cel putin pe E46 fanatics)

edit: asteptam filmul,maine cred ca pun si eu softul de proba mai intai o sa il testez cum ai zis pe strada apoi la dyno.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nu am apuct sa fac softul ,se pare ca nu castig foarte mult din soft,ceva legat de senzorii de detonatie activi si practic modificarea se va face doar in WOT.Jantele pe 17 pe pun la primavara,pana atunci sper sa vad 225/50/16 de pe masina urmand ca jantele astea sa ramana cu gumele de iarna.

Are cineva idee sau a vazut montate pe bara de compact(non M) splittere Clubsport?sau ma rog ceva asemanator.Am cautat poze pe net si nu am gasit nimic,se pare ca sunt singurul nebun care s-a gandit la asta.

Link to comment
Share on other sites

Nu am apuct sa fac softul ,se pare ca nu castig foarte mult din soft,ceva legat de senzorii de detonatie activi si practic modificarea se va face doar in WOT.Jantele pe 17 pe pun la primavara,pana atunci sper sa vad 225/50/16 de pe masina urmand ca jantele astea sa ramana cu gumele de iarna.

Are cineva idee sau a vazut montate pe bara de compact(non M) splittere Clubsport?sau ma rog ceva asemanator.Am cautat poze pe net si nu am gasit nimic,se pare ca sunt singurul nebun care s-a gandit la asta.

 

Mai exact cat ai castiga? Nu creste nici macar cuplu, sau livrat mai devreme ceva?

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 2 months later...
89.700 gheata la mal :aww: mai nimic deosebit adica,ma rog schimbat garnitura capac culbutori (preventiv ca nu avea nimic ) schimbat arc intinzator lant(era diferenta intre ala de pe masina si cel nou ) dar nici o imbunatatire vizibila,schimbat ulei si filtru ulei.Mai am de schimbat lichidul de frana si antigelul si lichid de servo,parca la 4 ani se schimba antigelul si lichidul de servo?.Anyway mai mult a stat in curte anul asta deoarece nici eu nu am mai iesit din Bucuresti.A http://www.diymybmw.com/e46/clutch-stop-mod-aka-perfect-clutch-stop/ as mai incerca si asta sa vad ce si cum.Bine planuri sunt multe dar din lipsa de bani le aman pentru la anul.Pe lista de cumparaturi mai sunt si niste bucse bascula Powerflex ,Meyle HD care le am acum mi se pare ca s-au cam inmuiat :huh:
Link to comment
Share on other sites

.Mai am de schimbat lichidul de frana si antigelul si lichid de servo,parca la 4 ani se schimba antigelul si lichidul de servo?.de

 

 

Eu stiu ca odata la doi ani se schimba lichidul de servo si racire.Sau nu e asa ? Oricum si eu vreau in toamna sa le schimb.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.