Jump to content

BMW 325i


alex230ro

Recommended Posts

Din pacate la noi nu ai ce face si trebuie sa mergi cu scandalul, nu exista asa ceva ca un asigurator sa fie obligat sa iti repare masina cu piese sh. A fost o vreme in care s-a dat o lege cum ca nu mai ai voie sa comercializezi repere aftermarket de caroserie, doar original iar astia acum vin ca sa o repari cu piese sh?! La noi totul trebuie rezolvat cu scandal si amenintari.
Link to comment
Share on other sites

Aia cu reperele aftermarket e o chestie care are legatura cu lobby-ul facut de cei de la Renault pe langa guvern.

 

S-a dat o hotarare prin care s-a interzis comercializarea de repere de caroserie si elemente optice pentru Dacia, Renault si Nissan.

Nu o interzicere totala pentru reperele aftermarket.

Deci s-a facut in asa fel incat sa nu aiba astia de la Renault concurenta.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

si continuarea ,sun azi la City mi se spune din call center ca dosarul a fost aprobat suma de plata 2900 si ceva lei....sun la service zic aia aaa pai s-a aprobat suma totala(7000 lei) nu stim ce sunt aia 2900 o fi manopera ca noi comandam piesele de pe platforma lui City.

azi sau maine ma duc in service si cer devizul si acceptul de plata,ceva nu e in regula.

Link to comment
Share on other sites

in continuare masina e nereparata,am fost la asigurari "aaa pai noi am aprobat dosarul dar am zis ca piesele sunt prea scumpe" pana la urma m-am enervat am sunat la service i-am zis lui aia ca ai gasesc eu piese sh si la revedere.Intre timp am luat si capota fata care fusese lovita de mine anul trecut si un o aparatoare de noroi rupta de sotie.capota e neagra dar oricum trebuie sa ma ocup si de masina asta cum termin cu ursul,sotiei ai place foarte mult si s-a suparat pe mine ca nu m-am mai ocupat de ea.atfel zilele trecute am avut primul missfire pe anul acesta,dupa ce pun diagnoza revin cu detalii parea sa mearga in 4 cilindri,probabil ca in afara de clasicul cil 5 mai am un cilindru cu figuri.Probabil ca o sa iau un hayon si sa vad exact daca iau si usa sofer,vad ca unde a fost revopsita acum 2 ani a aparut iar rugina.Sa nu uit ,bonus zilele trecute mi-a povestit sotia ca a luat o mare piatra in parbriz,sa vad daca mai reusesc sa il repar(cred ca e la a 4-a reparatie ) Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Mie imi consuma abia dupa primii 5.000 km de la schimb, adica exact cand incepe sa isi piarda din proprietati.

Valabil pentru toate uleiurile folosite. Momentan LiquiMoly 5W40.

cum e cu Liqui?cred ca a picat CCV-ul la mine,am avut un salt brusc de consum in ultima saptamana.la 4000 km am pus cam 0,5 litri,mai iau un litru de completat si apoi schimb CCV-ul

Link to comment
Share on other sites

si s-a dus,la reanimare.L-am lasat ieri,se vopseste integral,din pacate hayonul luat pe neve din dezmembrari e la fel de praf ca ala de pe masina asa ca pt moment am lasat capota si un prag.Maine duc si usa,probabil ca mai iau inca un hayon saptamana viitoare.Dupa ce iese ma bag pe sub ea si o terosonez/antifonez .Apoi trebuie vazut ce mai vrea la meacanica.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
si e gata,sper sa pun maine poze,a iesit ok,sunt 2-3 scapari dar pana acum nu am vazut service care sa vopseasca perfect.Din pacate au mai fost si probleme "colaterale" - masina s-a dus cu aproape jumatate de rezervor am luat-o pe rezerva,becul stanga nu mai e alb e galben,banuiesc ca e pe moarte ,la franare discurile bat ca la balamuc mai fac ceva km sa vad ce si cum,masina a stat ceva timp.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

inca merge,bagat la "munca de jos" adica in continuare daily drive ,se apropie de 114.000 km,consum mixt-adica ceva DN1 si ceva Bucuresti 11,1 conform BC din motive necunoscute am becul de placute aprins(placutele sunt ok,senzorii sunt schimbati),senzorul de ulei e out iar pompa de servo a inceput sa miaune avand momente de ratacire in care scotea un rapait,pentru moment am schibat uleiul de servo.Am mai analizat vopseaua si as da urmatoarele note:

-pregatire - 7

-vopsitoria 8-9

deja au aparut primele zgarieturi iar capota a fost "botezata" cu cateva pietre,parbrizul e si el lovit destul de serios si va trebui schimbat.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

115.XXX km ,consum pe bord 10,7 deh lumea e in concediu.De schimbat:

-pompa servo - pt moment merg asa cu ea face zgomot in general cand se incalzeste rau sau cand fac mai multe manevre pe loc,e ceva mai ok deoarece a fost desfacuta si oringurile repozitionate.Eventual daca stie cineva unde gasesc kit de reparative.

-role ,curele si probabil intinzator

- brate fata + bielete+capete de bara din ce m-am uitat sunt cele originale cu care a venit masina de fabrica.

La brate fata am Lemforder sau Meyle,chiar m-as "arunca" si la unele originale-astea de pe masina au tinut 115.000 iar masina a mers cam 80-90% din km astia in Romania so intrebare pt cei cu E46 cat va tin bratele fata -Meyle sau Lemforder

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Pai de ce?e benzina doar :D. Cu km nu stiu ce sa zic,masina am luat-o de la un coleg de forum Tytus,iar istoricul il stiam de la un prieten comun.Inainte masina apare ca intrata in tara in dec 2001 si apoi pe o societate comerciala dupa care este trecut Horatiu Ionescu Cristea(apparent societarea era a lui).Daca e sa fi dat cineva km inapoi doar acolo era posibil,dar si eu si Tytus am presupus ca Horatiu Ionescu Cristea nu ar face treburi de genul asta :)

Alfel la Tytus masina a mers doar la drum lung si in weekend si la mine cam la fel pana anul trecut.edit:pana la urma km nu mai conteaza masina va ramane la mine avand in vedere ca sotiei ai place foarte mult,practic e masina ei iau eu raman cu ursul :rolleyes:

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
pompa servo,role si curele schimbate si am bagat vreo 700km am ajuns la 116.300 km.Mai am o rola de schimbat la revizie.Aparent gumele incep sa piarda din proprietati nu imi e clar de ce dar dau "scart in a 2-a" pana acum nu se intampla asta,dar ce-i drept de mult nu am mai avut 37 grade pe BC
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
galopeaza catre 119.00 km :) 10,3 consumul in continuare.bratele fata sunt aproape de "final" la aproape 120.000 km facuti doar in Romania eu zic ca e foarte bine.In primavara / vara anul viitor o sa le schimb impreuna cu bieletele anti ruliu si bieletele de directie,iau in considerare inclusiv sa pun brate originale din ce am auzit cele aftermarket nu sar de 60.000 km in general Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

bratul pe original vad ca ar costa aproximativ 850 lei,cu un pic de noroc le iau mai ieftin pe la 700 lei cred :) la 100.000 k de dat cam 2500 ron-aici zic brate si bielete nu ar fi extrem de mult,km aia masina ai face in cam 5 ani . Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.