Jump to content

BMW 325i


alex230ro

Recommended Posts

E un motor foarte fiabil si cu costuri de mentenanta scazute. Pentru 192cp eu sunt foarte multumit de cum se comporta. Faptul ca e o generatie mai veche nu inseamna ca e si proasta. Raportat la motoarele actuale pe benzina cu siguranta tehnologia din anii in care a aparut nu e comparabila.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

stiu la ce frig a fost -20 grade e normal,nu e prima oara oricum când apare,am vazut si ceva scurgeri ulei pe langa vanos line cel de langa senzor ax came admisie.pe la corpul filtru ulei iar e ceva din ce tin eu minte.deocamdata nu e grav dar anul asta vreau sa le rezolv.bara e Wiechers dar tocmai ce s-a fisurat la o prindere de pe oale,o sa fac o poza zilele astea Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

liqui a halit cam 500 si ceva grame in 5000km e in grafic sa zic asa.Admisia a ajuns avariata din USa fost ok dupa ce am bricolat-o ,am renuntat la ea din cauza pretului mare al filtrului cateva sute lei era.am zis ca nu are rost sa dau atatia bani doar pentru sunet.. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Absolut nici o imbunatatire nu ai sesizat, nu ''respira'' si urca in ture mai repede, sunetul cum era? Pai si un Mahle este tot cateva sute de lei...sau cumva era de ordinul milioanelor? Ce fel de defecte prezinta carcasa, daca nu sunt majore, nu doresti sa o vinzi?

Cat despre Liqui...il recomanzi facand o paralela cu Motul-ul precedent?

Link to comment
Share on other sites

sincer cred Motul specific LL04 ala din ce stiu nu a mancat nimic aveam un sunet ciudat undeva peste 6000 rpm daca stateam in zona aia cateva secunde dar asta nu s-a intamplat decat odata.Sambata am spalat masina si am descoperit ca am 2 puncte rugina pe aripile fata,so inca ceva de facut la vara.da cei care au urmarit topicul stiu bine,masina a fost vopsita integral anul trecut...o sa sun pe cei de la service sa vad ce parere au de treaba asta.. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ieri si azi mi-a facut 2 figuri interesante:

-pornesc masina si zbang pomul de craciun - zic ok senzor abs probabil,ciudat ca a aparut fix la pornire merg cativa km opres motorul il pornesc si problema dispare

-azi dimineata identic dupa 2 sec dupa ce pornesc motorul se aprind toate,bun iau diagnoza si am asa

ABS Module Error Code: 5DF7 (24055) Vehicle power >18V

si ince ceva cu senzorul dreapta spate electrical problem sau o balarie de genul

sterg erorile si fara probleme.

Acum bateria e in moarte clinica 11,5 V conform PA Soft,alternatorul sta 13,5-13,7 conform aceluiasi PA Soft.

Ce sa fie regulatorul de tensiune sau bateria?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.