Jump to content

BMW 325i


alex230ro

Recommended Posts

deci da,am bagat drum pana la mare si inapoi,mers "sportiv" adica peste 4000 ture tot timpul.uleiul e undeva sub jumate.si tocmai am sarit de 6000 km.so evident peste 5000 il papa.pana acum nu am observat asta pt ca rar saream de 5000 km pe an :D

103.400 km am acum,luna asa revizia.Motul nu cred ca mai bag decat specific LL04.partea frumoasa e ca masina mea e 06.2001 iar motorul e trecut ca E4 desi nu am pompa de aer,deh compact,totusi nu e FL compact ca am stopurile clare.sa vedem,m-as risca sa fac o schimbare mai mare gen Mobil new life 0W40

tare is curios de mobil cum merge

Link to comment
Share on other sites

schimbat:

motoras stergator hayon- da,altul daca pica si asta iau nou :frantics:

actuator usa sofer

tu du:repozitionare anjel ais,de data asta cred ca il atunc,sau sa vad daca prind un pret decent iau alte 2 faruri sh.

curatare ceva inceput de rugina aripa dreapta spate,hayon spate,usa sofer.probabil ca se va da dupa aia cu ceva care stopeaza rugina deci va arata cah

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ceva update ca nu am mai scris de mult:

- 107.150 km

- revizia maine sper, incerc si Motul X-cess ca am pret bun la el :) filtre Mann si mai testez ceva ozn la filtru polen (Muller parca)

- placute spate de schimbat s-a aprins becul de vreo 2 sapt

- de verificat plasa pasager ,se tot aprinde becul de la airbag

- luminile de numar spate fac figuri trebuie curatate sau schimbat iara toata piesa aia

- consum scos de sotie in principal 10,4 mai mult extraurban

In rest nu am deloc timp sa ma ocup de ea,probabil de la anul din vara incep mai serios .

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

facut revizie,placutele erau ok,am schimbat senzorul dar degeba tot am bec aprins in bord.bonus am sters cu pasajul stanga spate un perete,inca un motiv sa o vopsesc complet la anul.Pentru prima oara pot spune ca am simtit diferenta cand am facut revizia,in general o faceam la 5-7000 km(1 an) acum am facut in 1 an cam 12.000 km adica dublu aproape fata de normal,filtrul de aer era imbacsit bine de tot. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

facut revizie,placutele erau ok,am schimbat senzorul dar degeba tot am bec aprins in bord.bonus am sters cu pasajul stanga spate un perete,inca un motiv sa o vopsesc complet la anul.Pentru prima oara pot spune ca am simtit diferenta cand am facut revizia,in general o faceam la 5-7000 km(1 an) acum am facut in 1 an cam 12.000 km adica dublu aproape fata de normal,filtrul de aer era imbacsit bine de tot.

simti cum? e mai sharp masina?

 

apropo: nu sti cum pot sa re aliniez cardanu? a fost schimbat rulmentu intermediar si fraerii aia nu au facut nici un marcaj... si acu imi vibreaza masina...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ceva update ca nu am mai scris de mult:

- 107.150 km

- revizia maine sper, incerc si Motul X-cess ca am pret bun la el :) filtre Mann si mai testez ceva ozn la filtru polen (Muller parca)

- placute spate de schimbat s-a aprins becul de vreo 2 sapt

- de verificat plasa pasager ,se tot aprinde becul de la airbag

- luminile de numar spate fac figuri trebuie curatate sau schimbat iara toata piesa aia

- consum scos de sotie in principal 10,4 mai mult extraurban

In rest nu am deloc timp sa ma ocup de ea,probabil de la anul din vara incep mai serios .

108.700 km consum a sarit pe la 12% mai ales dupa ce am petrecut cam jumatate de ora prin Baneasa cautand loc de parcare,ba la IKEA ba la Carrefour .Plasa pasager am rezolvat-o romaneste(adica am pus rezistenta) deja becul ala statea mai mult aprins.Pentru luminile numar spate o sa iau alta bagheta probabil,momentan merge doar o lumina din 2.Am avut si un check engine- clasicul missfire during warm-up de pe cil5.Becul de placute a ramas aprins nu imi e clar de unde e problema,o sa mai verific si placutele/sezorul fata.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

eu recomand declaratie la politie.Mai ales daca nu tu esti cel vinovat.Parca in termen de 24 de ore trebuie sa mergeti sa declarati accidentul la politie.Ideea este ca daca tu ca pagubit soliciti celui care te-a lovit sa mergeti sa decalarati accidentul la politie,el are obligatia s-o faca.Cu hartia primita de la politie(declaratie,constatare,sau cum s-o chema) mergi la firma de asigurari a celui care te-a accidentat si o dai pt. dosarul de despagubire.Eu presupun ca sansele sa-ti fie refuzat dosarul de despagubire sunt mai mici daca exista si hartia de la politie atasata la dosar.

Apropo de missfire de pe cilindrul 5,care sa fie cauza?M-am trezit si eu in urma cu doua saptamani cu missfire pe cil, 1 si 5 si tremurat la pornire intr-o dimineata.Nu s-a mai aprins de atunci.

Link to comment
Share on other sites

am facut amiabila.missfire-ul nu imi dau seama de ce se produce

 

foarte bine. ideea e ca daca intr-o astfel de situatie, tu ca pagubit faci pe zmeul ca vrei politie, vinovatul poate refuza sa iti puna la dispozitie polita sa rca, caz in care esti nevoit sa actionezi pe cale civila pt recuperarea pagubei.

Link to comment
Share on other sites

azi au facut constatarea in service:

bara spate de schimbat + vopsit

bandou central de schimbat + vopsit

armatura bara de schimbat/indreptat?

suport bara de schimbat/indreptat?

hayon de indreptat + vopsit

aripa spate dreapta de indreptat + vopsit?

bandou dreapta de revopsit

ce e cu semnul intrebarii sunt suplimentare fata de ce s-a vazut la prima constatare,dubios e ca ei zic ca sensorul parcare nu e afectat. ca bonus cred ca a crapat amplificatorul din hayon,masina nu se mai deschide/inchide din butoanele de pe cheie.

Link to comment
Share on other sites

azi au facut constatarea in service:

bara spate de schimbat + vopsit

bandou central de schimbat + vopsit

armatura bara de schimbat/indreptat?

suport bara de schimbat/indreptat?

hayon de indreptat + vopsit

aripa spate dreapta de indreptat + vopsit?

bandou dreapta de revopsit

ce e cu semnul intrebarii sunt suplimentare fata de ce s-a vazut la prima constatare,dubios e ca ei zic ca sensorul parcare nu e afectat. ca bonus cred ca a crapat amplificatorul din hayon,masina nu se mai deschide/inchide din butoanele de pe cheie.

da ce ai patit? nu ai niste poze?

Link to comment
Share on other sites

Pai a intrat un Mitsubishi Pajero Pinin in spate,era sotia la volan,oprise in sensul giratoriu de la Piata Presei Libere.O sa pun si ceva poze care le-am facut dupa accident.sau daca e cobor la masina acum si fac niste poze mai clare :)).A sa nu uit FZV-ul era plin de apa intre timp l-am scos uscat curatat un pic si si-a revenit ,cumva cand au spalat masina in service a ajuns apa acolo.Cred ca o sa iau alt hayon pe banii mei pana la urma. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

E un pic mai rau decat in poze,acum bara a fost demontata/montata pt reconstatare.Bonus la treaba asta cand sotia a tras masina pe dreapta ca sa nu incurce intersectia a cazut intr-o groapa- aparatoarea noroi dreapta praf si scutul desprins(aici trebuie sa vad ca s-au indoit prinderile pe acolo)
Link to comment
Share on other sites

E un pic mai rau decat in poze,acum bara a fost demontata/montata pt reconstatare.Bonus la treaba asta cand sotia a tras masina pe dreapta ca sa nu incurce intersectia a cazut intr-o groapa- aparatoarea noroi dreapta praf si scutul desprins(aici trebuie sa vad ca s-au indoit prinderile pe acolo)

nasol...de ce e mai rau ca in poze?a fost afectata si tabla masinii gen sa fie bagata inuntru?sau doar armatura si bara si haion?

Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau pentru accident, sper sa rezolvi repede. Faine jucariile tale (masinutele).

Am si eu un 325ci si , dupa recomandarea site-ului motul, am bagat motul xclean+ LL04 5w30. sa inteleg ca nu a fost cea mai smart decizie? momentan nu vad consumuri de ulei, am undeva la 2000km parcursi de la schimb. Nu am demult masina, inca studiez capitolul uleiuri. un sfat ceva? Multam si dau o un cico la Timisoara

Edited by Sasax
Link to comment
Share on other sites

tocmai am vorbit cu serviceul,aparent oferta de reparatie trimisa de ei e prea mare si masina ar fi dauna totala.mi-au propus sa iau piese sh ca sa se incadreze in valoarea de reparatie "sugerata" de asigurator.din ce mi-am dat seama masina e evaluata undeva la 2000 eur. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Ba da,doar ca probabil ca va trebui sa fac plangere la CSA sau ceva de genul asta.momentan ei incearca sa determine serviceul sa o repare cu minim de costuri(piese sh adica) altfel de ex hayonul desi e destul de indoit l-au dat de indreptat :) Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.