Jump to content

hellp Creste nivelul uleiului


stranger

Recommended Posts

Sal. Am si eu o intrebare:cum poate ajunge benzina in uleiul motorului? Tot scot din uleiu din motor si el creste la loc(mereu sta peste maxim).Avand un miros urat ma gandesc ca ajunge benzina in el dar cum?

Deasemenea de cand am schimabt uleiu imi tacane umpic motoru in turatii..

Sa se fi infundat vrun injector si sa imi spele vrun tachet, piston care sa tacane?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sal. Am si eu o intrebare:cum poate ajunge benzina in uleiul motorului? Tot scot din uleiu din motor si el creste la loc(mereu sta peste maxim).Avand un miros urat ma gandesc ca ajunge benzina in el dar cum?

Deasemenea de cand am schimabt uleiu imi tacane umpic motoru in turatii..

Sa se fi infundat vrun injector si sa imi spele vrun tachet, piston care sa tacane?

porneste greu masina???

Link to comment
Share on other sites

Sal. Am si eu o intrebare:cum poate ajunge benzina in uleiul motorului? Tot scot din uleiu din motor si el creste la loc(mereu sta peste maxim).Avand un miros urat ma gandesc ca ajunge benzina in el dar cum?

Deasemenea de cand am schimabt uleiu imi tacane umpic motoru in turatii..

Sa se fi infundat vrun injector si sa imi spele vrun tachet, piston care sa tacane?

porneste greu masina???

Nu porneste greu porneste la sfert de ceheie, turometru e mereu constnt, fara oscilatii...

Cred ca benzina intra fiinca de la apa sau antigel stiam ca se face spuma alba cum s-a mai zis ori la mine uleiu e maroniu.

Cum pot afla daca e vrun injector stricat? Stiu ca sunt unele service-uri unde se pot testa injectoarele si chiar repara(curata).

Link to comment
Share on other sites

Cum pot afla daca e vrun injector stricat?

Simplu. Mergi la un service unde pot testa injectoarele. Solicita sa le testeze nu doar debitul cat si daca inchid bine.

 

Le poti testa si singur.

Dai rampa de benzina si injectoarele jos, montezi injectoarele pe rampa ( fara conectarea mufei de comanda ) , pui de cateva ori contactul fara sa incerci sa pornesti ca sa plece pompa de benzina si sa faca presiune, dupa care astepti. Stai vreo 10-20 de minute si nu trebuie sa vezi nici o picatura de benzina pe injectoare. Daca e benzina inseamna ca acel injector nu etanseaza corect si trebuie schimbat.

 

Ai curatat cumva injectoarele de curand?

Link to comment
Share on other sites

Cum pot afla daca e vrun injector stricat?

Simplu. Mergi la un service unde pot testa injectoarele. Solicita sa le testeze nu doar debitul cat si daca inchid bine.

 

Le poti testa si singur.

Dai rampa de benzina si injectoarele jos, montezi injectoarele pe rampa ( fara conectarea mufei de comanda ) , pui de cateva ori contactul fara sa incerci sa pornesti ca sa plece pompa de benzina si sa faca presiune, dupa care astepti. Stai vreo 10-20 de minute si nu trebuie sa vezi nici o picatura de benzina pe injectoare. Daca e benzina inseamna ca acel injector nu etanseaza corect si trebuie schimbat.

 

Ai curatat cumva injectoarele de curand?

Merci mult de sfat am sa incerc si asta :twoup: Sper sa nu stric ceva :twoup: Dar nu poate fi stricat injectoru la modul sa nu pulverizeze ci sa picure ?

Nu nu am curatat niciodata injectoarele

Unde se pot curata sau testa in caz de nu ma descurc singur?

pt. Ciupanezu: Alex are astfel de tester, aparat de testat si curatat injectoare ?

Link to comment
Share on other sites

Injectoarele n-au nici o treaba cu intratul benzinei in ulei.

Cel mai bine iti dai seama din culoarea lui, mirosul pe care-l are si vascozitatea.

 

Cazul 1. Daca e de culoare maroniu-alb ... sau spre alb si miroase putin a ulei iti intra apa in ulei pe la garnitura de chiulasa. Garnitura de chiulasa se arde in general cand mergi cu motorul si fierbe. Se fisureaza garnitura sau chiar se rupe si se creaza o zona de trecere. Cum zona de trecere se afla undeva sus presiunea din sistemul de racire fiind mai mare iti trece apa putin cate putin in ulei. Uleiul nu trece niciodata in apa, sau mai bine zis in sistemul de racire.

Cazul 2. Mirosi uleiu si daca se simte miros de fum ars + putin miros a benzina, sau pur si simplu un miros de benzina e clar ca ai un segment la un piston cu uzura mai mare sau busit si pe acolo iti intra benzina in ulei cand ajunge pistonul sa faca compresie. Asta cel mai bine ii faci la un service un test de compresie/cilindru si iti dai seama sigur daca scapa presiunea sau nu pe la segmenti. Daca era cum spunea cineva sa ai probleme cu un injector atunci injectorul ala pulveriza f prost si aveai o ardere proasta ... dar in nici un caz benzina nu are voie sa treaca in ulei pe la segmenti, nici in stare lichida nici gazoasa. Repet ... benzina trece in ulei pe la segmenti doar cand segmentul ala e uzat rau si in timpul compresiei la presiunea maxima scapa aerul cu benzina in motor direct in ulei Si tot la segmenti uzati iti intra uleiul in camera de ardere si motorul o sa scoata un fum albastru.

 

AM pus doua poze sa vezi cum arata o garnitura de chiulasa arsa putin mai grav.

Sfatul meu sa mergi la un mecanic care cunoaste si isi da seama pe loc care e problema. Eu inclin sa cred ca e garnitura de chiulasa.

Edited by ziemenz
Link to comment
Share on other sites

injectoarele se pot curata la turbomecanica la filaret ...Nu am apelat la ei dar se pare ca toata lumea ii cunoaste ..Oricum e destul de scump ...mi-a cerut 500 ron pt un injector ..moment in care i-am spus ca e nebun si mi-am cumparat un injector nou :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Cum pot afla daca e vrun injector stricat?

Simplu. Mergi la un service unde pot testa injectoarele. Solicita sa le testeze nu doar debitul cat si daca inchid bine.

 

Le poti testa si singur.

Dai rampa de benzina si injectoarele jos, montezi injectoarele pe rampa ( fara conectarea mufei de comanda ) , pui de cateva ori contactul fara sa incerci sa pornesti ca sa plece pompa de benzina si sa faca presiune, dupa care astepti. Stai vreo 10-20 de minute si nu trebuie sa vezi nici o picatura de benzina pe injectoare. Daca e benzina inseamna ca acel injector nu etanseaza corect si trebuie schimbat.

 

Ai curatat cumva injectoarele de curand?

Am revenit :D Am desfacut injectoarele cum ai zis tu, am pus contactu de vreo 6 ori si nu curge nici unu. Am incercat si cu mufa pusa si pulverizeaza toate lafel. Deci injectoarele nu au nika..

Ce alt ceva ar mai putea avea de imi ajunge benzina in ulei ? :twoup: Sa fie vrun tachet blocat sau vreo supapa stricata ? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Ar insemna ca ai praf un cilindru, insa in acest caz s-ar vedea si la mers.

Motorul merge rotund si are putere suficienta? Ai incercat sa masori compresia? Bujiile arata toate bine?

relantiu sta stas, nu fluctueaza deloc, de mers merge rotund dor ca la pete 2500 de turatii tzacane umpic pana la 4000..

bujiile arata toate lafel ca ori ce bujie folosita umpic afumate toate..dar pleaca la sfert de cheie..

Compresia nustu cum se masoara. o pot masura si singur? sau daca nu spuneti-mi un service unde se poate masura(exclus filaret..nu am bani de asa ceva :twoup: )

Nustu care o fi buba.

Cred ca o sa ii mai fac luni o operatie :D sa ma uit la tacheti. 24cred ca sunt nu ? sa vad sa nu fie vrunu blocat.

Mai astept pareri-opinii. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Tachetii nu au nici o treaba. Si nici supapele.

Ca sa masori compresia iti trebui un aparat special.

 

Singura cale de a intra benzina in ulei este pe langa pistoane. Ori motorul merge inecat, nu arde toata benzina, spala cilindrul si o parte se scurge in baie, ori segmentii si/sau vreun piston sunt praf si-ti scapa compresie la greu. In cazul asta motorul ar merge mai rau si ar trebui totusi sa vezi ceva gaze daca scoti busonul de la ulei. Masina scoate fum mai mult ca de obicei?

Link to comment
Share on other sites

Ar insemna ca ai praf un cilindru, insa in acest caz s-ar vedea si la mers.

Motorul merge rotund si are putere suficienta? Ai incercat sa masori compresia? Bujiile arata toate bine?

relantiu sta stas, nu fluctueaza deloc, de mers merge rotund dor ca la pete 2500 de turatii tzacane umpic pana la 4000..

bujiile arata toate lafel ca ori ce bujie folosita umpic afumate toate..dar pleaca la sfert de cheie..

Compresia nustu cum se masoara. o pot masura si singur? sau daca nu spuneti-mi un service unde se poate masura(exclus filaret..nu am bani de asa ceva :twoup: )

Nustu care o fi buba.

Cred ca o sa ii mai fac luni o operatie :D sa ma uit la tacheti. 24cred ca sunt nu ? sa vad sa nu fie vrunu blocat.

Mai astept pareri-opinii. :twoup:

Mai intai mergi la un tester, trebuie sa-ti dea vreo eroare ceva.

Edited by Allex
Link to comment
Share on other sites

Nu va bazati pe tester mai mult decat trebuie :twoup:.

Testerul nu stie decat ce i se spune. In principiu afiseaza doar ce primeste de la senzori. Daca nu sunt senzori in zona, e orb si mut :twoup:. Nu e mafalda si nici mama omida sa ghiceasca chiar tot ce se petrece. Habar nu are daca ti-a disparut un segment sau un piston sau daca s-a crapat vreun furtun de aer sau daca curge un injector.

Link to comment
Share on other sites

bujiile le-ai verificat???

 

se poate ca o bujie sa nu lucreze sau sa lucreze intrerupt, atunci nici pistonul nu lucreaza si motorul merge in 3 sau 5 pistoane depinde ce motor ai!!!

la cel cu 6 ii foarte greu sa it dai seama ca un piston lucreaza cand si cum!!!

 

mai poate fii si de la segmenti si atunci arde jumate si jumate o baga in baia de ulei!!!

 

garnitura de _chiulasa_ daca ar fii fisurata ar baga antigel sau apa!!!

 

verifica bujiile daca nu cumva una dintre ele este afumata!!!

 

la tester daca te duci poti sa verifici injectoarele sa nu fie cumva un injector blocat pe deschis si asta poate fii o cauza!!!

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca nu ai urmarit ce s-a postat :D .

mi-am dat cu parerea despre ce poate fii, te deranjeaza ca am scris aproape la fel ca tine???

sau daca cineva a postat o anumita cauza altii nu mai voie sa posteze la fel sa intareasca ce s-a spus???

my bad!! :twoup: :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Tachetii nu au nici o treaba. Si nici supapele.

Ca sa masori compresia iti trebui un aparat special.

 

Singura cale de a intra benzina in ulei este pe langa pistoane. Ori motorul merge inecat, nu arde toata benzina, spala cilindrul si o parte se scurge in baie, ori segmentii si/sau vreun piston sunt praf si-ti scapa compresie la greu. In cazul asta motorul ar merge mai rau si ar trebui totusi sa vezi ceva gaze daca scoti busonul de la ulei. Masina scoate fum mai mult ca de obicei?

Fum nu scoate, inecat nu merge. Si eu ma gandeam ca nu arde toata benzina si spala cilindu si dasta tacane ca cilindrul ala nu mai are ungere..Cu busoanu de la ulei ce am observat e ca daca il scot si tin mana se simte presiune mare acum nustu daca asa e normal sau nu e..

Spuneti-mi un service unde poti testa compresia.

pt. ''pie'' am mai scris ca am demontat si bujiile si erau afumate toate da cred ca e normal.. le-am periat si le-am pus back.

:twoup:

Link to comment
Share on other sites

[...] Cu busoanu de la ulei ce am observat e ca daca il scot si tin mana se simte presiune mare acum nustu daca asa e normal sau nu e..

Scapa compresie. Daca scoti busonul de ulei la un motor in stare buna trebuie sa simti o usoara depresiune, sa simti cum il trage la loc. Daca insa ai presiune e dus ceva pe la segmenti sau pistoane si pe undeva scapa compresie.

 

Un test de compresie te va lamuri. Din pacate, cred ca te paste cel putin o segmentare.

Link to comment
Share on other sites

[...] Cu busoanu de la ulei ce am observat e ca daca il scot si tin mana se simte presiune mare acum nustu daca asa e normal sau nu e..

Scapa compresie. Daca scoti busonul de ulei la un motor in stare buna trebuie sa simti o usoara depresiune, sa simti cum il trage la loc. Daca insa ai presiune e dus ceva pe la segmenti sau pistoane si pe undeva scapa compresie.

 

Un test de compresie te va lamuri. Din pacate, cred ca te paste cel putin o segmentare.

mda CUM SPUNEAM NU STIU UNDE SA MASOR COMPRESIA :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.