Jump to content

Accident grav, Q7, sambata noapte


MuadDib

Recommended Posts

q7 fara suspensia reglabila este extrem de instabil. are un tangaj foarte pronuntat. daca ai suspensia reglabila, modul "dynamic" este mult diferit.

 

la 150km/h da impresia unei masini extrem de instabila, datorita servodirectiei prea moale si care raspunde cu intarziere

Edited by mmneg
Link to comment
Share on other sites

q7 fara suspensia reglabila este extrem de instabil. are un tangaj foarte pronuntat. daca ai suspensia reglabila, modul "dynamic" este mult diferit.

 

la 150km/h da impresia unei masini extrem de instabila, datorita servodirectiei prea moale si care raspunde cu intarziere

 

adica exista Q7 echipat cu suspensie reglabila si Q7 neechipat cu asa ceva?

 

bai, deci se stie ca gypurile se conduc diferit fata de masinile mici, poate X6 sa fie un altfel, prin proportii (implicit pozitia centrului de greutate, datorita spatelui tesit) si prin electronica;

se stie ca gypurile au instabilitate la denivelari, curbe in viteza excesiva, schimbari bruste de directie; se stie ca gypurile nu sunt roadstere sau masini de curse, sunt, bai, niste vehicule care trebuie folosite cu cap si exploatand avantajele pe care le ofera prin caracteristicile lor (proportii si putere) si respectand legile fizicii terestre, in pisici, cand am luat o curba la Posada prima oara cu Rx-ul la peste 80 la ora, "am facut pe mine", am crezut ca nu reusesc sa nu intru in munte :twoup: si suspensia (reglabila si automata) ar fi ultimul dusman in cazul acestei masini. Cand faceam aceleasi magarii cu 316i, n-aveam gretzuri :twoup:

Link to comment
Share on other sites

in primul rand RIP.

................................................................................

.................................................................................

...........

cred ca la fel se intampla si daca era alta masina de teren gen ML X5 sau altele, si nici suspensia pneumatica nu ar fi ajutat ce ar fi fost de folos pentru a se evita asa ceva, parerea mea este ca era muuuult prea mare viteza de deplasare a Q7-lui, oricum ai luao, si ai calculao, la viteza mare, sanse putine, aproape deloc, depinde cum esti pus cu cel de sus.

ma mir ca nu sa rupt, ca de obicei cam toate audiurile care se lovesc mai serios, se rup in doua. serios.....

Link to comment
Share on other sites

pe q7 este optionala suspensia pneumatica iar la 4.2tdi este standard.

 

evident ca se conduc diferit. cu toate astea feelingul de nesiguranta este mult accentuat. prea multa electronica care controleaza masina si nu mai simti cu adevarat ce face. la generatia veche de ml de exemplu, simteai mult mai corect comportamentul masinii.

 

si eu am fost surprins de cate q7-uri apar lovite la tv.

Link to comment
Share on other sites

Lola, nu tanc, ca pe ala nu-l poti omologa, dar fordul asta e foarte bun...pe mine de 3 ori m-au scos de pe sosea niste "jmecheri" cu 2 de jm care depaseau fara greturi, de aceea urmatoarea masina ( in curand) va fi ceva mare..x5, dodge ram...ma mai gandesc, dar cand vezi unul d-ala in fata ta te gandesti de 2 ori inainte sa-i sari in fata
Link to comment
Share on other sites

Lola, nu tanc, ca pe ala nu-l poti omologa, dar fordul asta e foarte bun...pe mine de 3 ori m-au scos de pe sosea niste "jmecheri" cu 2 de jm care depaseau fara greturi, de aceea urmatoarea masina ( in curand) va fi ceva mare..x5, dodge ram...ma mai gandesc, dar cand vezi unul d-ala in fata ta te gandesti de 2 ori inainte sa-i sari in fata

 

buna mentalitate. hai sa ne luam toti masini imense si sa mergem la intimidare. eventual sa ne punem si bull-baruri si cate o mitraliera sus pe capota.

poate se dau hummeruri la casat cand se retrag trupele din Irak si poti sa-ti iei unul. nu mai conteaza ca strazile sunt supraaglomerate si se merge haotic.

Link to comment
Share on other sites

am mai avut gyp..si nu eram nesimtit , pt ca nu-mi este felul..gresesc, recunosc, dar destul de rar, iar ca masina de oras am un 206; nu ma laud , ca nu-i cazul, dar sunt genul care trage de volan la semafor sa faca loc motociclistilor cand ii vede blocati in spatele lui...si ma simt foarte bine cand imi multumesc, la fel procedez si cu masinile, numai cand sunt ff grabit sau cand vad nesimtire sunt indiferent

 

 

on topic: Dumnezeu sa-i odihneasca, dar o masina puternica si mare trebuie tratata si condusa cu responsabilitate, fata de tine si fata de ceilalti..pentru ca in fata unui tir poti sa ai si H1, ca tot degeaba...

 

shefu, pe unde merge boeingu poate nu-i problema de trafic, smecheri cu JM mare..etc..dar cand ai vazut ca mine de 3 ori niste faruri in fata si ai iesit in camp, crede-ma ca-ti schimbi optica, fie doar putin; repet, cu cat mai mare masina si daunele care la poate produce, cu atat mai mare responsabilitatea de pe umerii soferului

Link to comment
Share on other sites

@bytzu: glumeam :twoup:

apropo de multumit, in franta moto mergeau in oras cu avariile aprinse incontinuu, faceau slalom printre masini, gestul de multumire era sa lase piciorul drept jos de pe pedala

 

oricum, in orient, cel mai mare trece primul

Link to comment
Share on other sites

da, mi-am dat seama, dar din pacate realitatea majoritatii e cea pe care ai descris-o; in spatele unei masini mari teribilismul isi da in petec de n-are aer...

 

exemplu; aseara pe Drumul Taberei, dupa Moghioros, un mare x5 nou negru, mi-a luat fata asa, la vreo 2 cm, cat sa-mi sufle praful de pe bara...eram cu pejoul, dc eram cu vreun Ram crezi ca mai schita vreo figura?

 

momentan singurul lucru care ma impiedica sa iau o saracie d-asta mare, este consumul nu tocmai mic, trebuie sa cantaresc f bine avantaje/dezavantaje

Link to comment
Share on other sites

momentan singurul lucru care ma impiedica sa iau o saracie d-asta mare, este consumul nu tocmai mic, trebuie sa cantaresc f bine avantaje/dezavantaje

 

Nu stiu cat poate sa consume un Q7. Depinde mult si cum e condus. La RX a durat cam 5000 de km ca sa-mi potrivesc piciorul drept unui consum minimal. Eu zic ca stau bine pt un motor de 3,5L cu 13,6% doar in Bucuresti. De asemenea, incercand sa scad consumul, nu pt portofel, ci de amoru artei pt o autonomie mai mare, am ajuns catre 600km cu un plin (mixt Bucuresti+DN1) de unde la inceput aveam maximum 400km. Ce ma mai mandresc! Ce alta schimbare? Mai mult calm la volan.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.