Jump to content

4 sau 6 cilindri?


sirmotto

Recommended Posts

Poate ma insel dar cu cat sunt mai late cauciucurile pe fata cu atat o sa faca mai mult chestia asta. Banuiesc ca tu pe Opel ai 185 sau 195 si nu prea se simte. Eu am pe fata 245 si mi-o mai ia si mie volanu razna pe denivelari nasoale.

60725[/snapback]

 

si eu m-am speriat prima data cand m-am urcat in e46-le meu cu roti pe 225. nu stiam ce dracu are, ca o lua in toate partile :blink:

 

m-am obisnuit sa tin mana tare pe volan. intre timp ma duc si la sala :)

Link to comment
Share on other sites

...m-am obisnuit sa tin mana tare pe volan. intre timp ma duc si la sala  :)

60731[/snapback]

:blink: Te duci cu volanul la sala? :)

Aveti dreptate cu latimea rotilor, dar mai este cred ca si modul in care este asistata directie.

Insa, cred ca trebuie sa revenim la 4 sau 6

Link to comment
Share on other sites

A! ce uitam sa intreb... Masina are jante pe 17 si pneuri pireli de 225 pe 45 fata/spate. Am mers mult cu ea si mi se pare ciudata o faza la directie si anume: cand dai de dinevilari pe shosea, volanul tinde sa le copieze deci cumva se da dupa denivelari in loc sa ramana ferm.

60724[/snapback]

 

Eu am jante de 17 cu cauciucuri de 235 / 45.

Si masina nu "fuge" dupa denivelari. Mi s-ar parea chiar periculos sa faca asa ceva.

Directia este stabila, indiferent de denivelari sau gropi.

Link to comment
Share on other sites

Eu am jante de 17 cu cauciucuri de 235 / 45.

Si masina nu "fuge" dupa denivelari. Mi s-ar parea chiar periculos sa faca asa ceva.

Directia este stabila, indiferent de denivelari sau gropi.

60761[/snapback]

Nu cred ca se refera ca fuge in sensul ca o ia razna rau. Se simte o tendinta sa urmeze santurile din asfalt. Daca drumul e ok, nu se intampla nimic si nu stiu daca pasagerul de exemplu simte aspectul asta. Aparent cu cat e masina mai mica, e mai evident - am mers cu o Astra "tunata" si tendinta era mult mai evidenta.

Link to comment
Share on other sites

Paul: cauta niste santuri din alea facute de autobuze/troleibuze. Vezi ca pe Kisseleff sunt (banda 1 sau 3 parca). Mergi usor sa opresti la ultimul semafor si ia mana de pe volan. Ai sa vezi ca o ia stanga masina :)

60772[/snapback]

 

:)

Normal, ca totul are o limita. Chiar si stabilitatea :)

 

Stai sa clarificam totusi.

Eu ziceam ca nu am sesizat niciodata ca mergand cu masina sa o ia razna sau ca e instabila.

Ma refer la "mergand cu masina", nu la "traversand santuri" cu ea :) cum din pacate se mai intampla :blink:

Adica la gropi / denivelari decente pe care le poti trece cu viteza mai mare de 15-20 km / ora masina mi se pare extrem de stabila si fara reactii periculoase, de genul ca daca nu tin tare de volan o ia razna.

 

Evident exista un feedback de la roti la volan dar nu mi s-a parut exagerat si in nici un caz mai mare decat la alte masini.

 

Later edit : Mi-am adus aminte de o exceptie.

Am facut un drive test cu noua Kia Rio. Extrem de periculoasa mi s-a parut directia, pentru ca era supra asistata si lipsea aproape total feedback-ul de la roti. Directia mergea PREA usor si nu simteai nimic in volan de la drum, nici o groapa, nici o denivelare, nimic.

Neplacut. Nu "simteam" deloc drumul si asta mi-a creat o impresie de nesiguranta.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

A! ce uitam sa intreb... Masina are jante pe 17 si pneuri pireli de 225 pe 45 fata/spate. Am mers mult cu ea si mi se pare ciudata o faza la directie si anume: cand dai de dinevilari pe shosea, volanul tinde sa le copieze deci cumva se da dupa denivelari in loc sa ramana ferm.

60724[/snapback]

Si a mea face la fel. Americanii-i spun "tramlining" si e un efect cauzat de suspensie, diametru janta, latime anvelopa si - interesant - tipul de anvelopa (banuiesc ca rigiditatea compusului + structura). Cu cat astea duc la un ansamblu mai rigid, cu atat mai evident e "tramlining"-ul. Masina nu are nici o problema, trebuie sa te inveti sa tii de volan bine cand mergi pe drumuri cu denivelari longitudinale lungi. Edited by mchis
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Adica sunt cele mai fiabile modele de la BMW?Pe ce te bazezi cand spui asta?

61943[/snapback]

 

Nu stiu daca ai observat, dar fiabilitatea a fost pusa ca un criteriu de comparatie in acest thread abia dupa ce s-au mentionat M3-ul si M5-ul.

 

Eu cred ca nu ai cum sa intrebi "care e cel mai bun BMW seria 3 din toate timpurile" sau chestii de genul asta. E ca si cum ai intreba cine bate dintre Bruce-Lee si VanDamme.

 

Dar un fapt este ca de fiecare daca cand a lansat o noua platforma pentru seria 3 toti au fost de acord ca e o evolutie asupra celei precedente (in afara de cei care dadusera bani grei pe platforma precedenta cu 2 luni inainte sa apara cea noua :blink: cum a facut o cunostiinta de-a mea, si-a luat Megane 1 cu 2 luni inainte sa apara Megane 2 desi banii nu erau o problema...)

 

Eu cred ca E90-ul actual e cel mai bun din punct de vedere al caroseriei, handling-ului si motoarelor. Design-ul mie nu imi place asa mult, nici interiorul nu pare asa interesant, dar daca scrie pe el BMW oricum lumea il apreciaza si il cumpara :)

 

O intrebare interesanta ar fi: care BMW seria 3 (nou sau second hand) are cel mai bun raport intre pret si ceea ce obtii pentru pretul platit...? :)

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca ai observat, dar fiabilitatea a fost pusa ca un criteriu de comparatie in acest thread abia dupa ce s-au mentionat M3-ul si M5-ul.

 

Eu cred ca nu ai cum sa intrebi "care e cel mai bun BMW seria 3 din toate timpurile" sau chestii de genul asta. E ca si cum ai intreba cine bate dintre Bruce-Lee si VanDamme.

 

Dar un fapt este ca de fiecare daca cand a lansat o noua platforma pentru seria 3 toti au fost de acord ca e o evolutie asupra celei precedente (in afara de cei care dadusera bani grei pe platforma precedenta cu 2 luni inainte sa apara cea noua :blink: cum a facut o cunostiinta de-a mea, si-a luat Megane 1 cu 2 luni inainte sa apara Megane 2 desi banii nu erau o problema...)

 

Eu cred ca E90-ul actual e cel mai bun din punct de vedere al caroseriei, handling-ului si motoarelor. Design-ul mie nu imi place asa mult, nici interiorul nu pare asa interesant, dar daca scrie pe el BMW oricum lumea il apreciaza si il cumpara :)

 

O intrebare interesanta ar fi: care BMW seria 3 (nou sau second hand) are cel mai bun raport intre pret si ceea ce obtii pentru pretul platit...? :)

61945[/snapback]

 

Da .Nu se poate pune problema asa:"cel mai bun".

E90-ul este o masina deosebita ,iar pentru mine trece pe primul loc in fata oricarui model mai vechi.Datorita franelor o pun si inaintea seriei 5.Interiorul si exteriorul chiar imi plac.

 

M3 si M5-ul sunt masini extraordinare,nimic de zis,dar nu sunt la indemana oricui si nu exceleaza prin fiabilitate.Din punct de vedere al motorizarii eu consider M54 ca fiind cel mai bun(fiabil) motor construit vreodata de BMW.

N54 este un motor cu o tehnologie avansata dar este prea devreme sa vorbim de fiabilitate.

Link to comment
Share on other sites

Da .Nu se poate pune problema asa:"cel mai bun".

E90-ul este o masina deosebita ,iar pentru mine trece pe primul loc in fata oricarui model mai vechi.Datorita franelor o pun si inaintea seriei 5.Interiorul si exteriorul chiar imi plac.

 

M3 si M5-ul  sunt masini extraordinare,nimic de zis,dar nu sunt la indemana oricui si nu exceleaza prin fiabilitate.Din punct de vedere al motorizarii eu consider M54 ca fiind cel mai bun(fiabil) motor construit vreodata de BMW.

N54 este un motor cu o tehnologie avansata dar este prea devreme sa vorbim de fiabilitate.

61947[/snapback]

 

Dar ce frane are si cum se compara franele cu e46-ul ? Poveste-ne si noua daca ai experienta...:blink:

Link to comment
Share on other sites

Dar ce frane are si cum se compara franele cu e46-ul ? Poveste-ne si noua daca ai experienta...:blink:

61948[/snapback]

 

 

E90 este dotat cu un nou sistem DSC.Sunt incorporate multe functii noi.

 

De ex:

 

brake standby

 

la viteze mai mari de 70km/h la eliberarea brusca a acceleratiei ,franele sunt pretensionate automat,astfel placutele vor fi foarte aproape de disc.Franarea este extraordinara in cazuri de urgenta.

 

brake disk drying

 

cand ploua discurile sunt automat uscate deoarece placutele sunt activate periodic de DSC,in functie de informatiile primite de la stergatoare si senzorul de ploaie.

 

 

fading compensation

 

daca este detectata supraincalzirea discurilor ,presiunea de franare va fi automat marita pentru a compensa acest fenomen.

 

Pe langa aceste functii mai exista si soft stop,start-off assistant .Alte functii exista in functie de dotari:acc,active steering....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.