Jump to content

Probleme ulei...


Recommended Posts

Salut baieti,

 

Din nou probleme cu masinuta(e46 316 an 2000)...

 

In general cat e rece motorul scoate un sunet metailic dar dupa un minut isi revine, dar astazi acel sunet metalic a continuat pana a ajuns temeratura aproape de jumate si era mult mai puternic.

 

Am sa descriu toate problemele care leam descoperit:

 

- cand pornesc masina si motorul este rece se tot aprinde in bord indicatorul galben de ulei ( pana acum am stat linistit ca un "mecanic" mia spus ca e din cauza senzorului, ca uleiul e ok) sta 20-30 de secunde aprins apoi se stinge

 

- pierde apa , acum 2 saptamani am curatat motorul in spatele simeringurilor , in urmatoarele zile am verificat nici urma de apa, dar acum vad din nou ca este apa ...sau ulei...

 

-da rateuri uneori (cand ii dau talpa pe moment(2-3 secunde) sta parca ar fi innecata apoi o accelereaza normal)

 

-astazi sfatuit de un prieten am deschis capacul de la ulei si am accelerat puternic(5000 rpm) de vreo 3 ori masina si cand am iesit surpriza a scuipat ulei pe tot motorul (el a spus ca nu ar avea voie sa faca asa ceva)

 

Ce ar putea fi?

Stiu ca o masina nu se repara pe forum , maine am sa ma duc in service cu ea dar vreau sa am imi fac o idee cat mai clara in legatura cu ce ar putea avea masina (ca sa nu ma "fure" dragutii de mecanici)

Link to comment
Share on other sites

- cand pornesc masina si motorul este rece se tot aprinde in bord indicatorul galben de ulei ( pana acum am stat linistit ca un "mecanic" mia spus ca e din cauza senzorului, ca uleiul e ok) sta 20-30 de secunde aprins apoi se stinge

 

eu as zice ca nu face presiune calumea.. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Am fost astazi in service ... mecanicu a zis ca nu mai am ulei(am facut doar 5-6000 de km de la ultimul schimb) si ca trebe segmentat motoru , a completat cu ulei si cam atat

indicatorul galben de ulei se aprinde in continuare cand pornesc motoru

 

Acum problema este ca am impresia ca mecanicu a pus prea mult ulei . Nivelul de ulei este in dreptul sagetii . ( crapatura aceea indica nivelul maxim sau minim ? )

 

post-6806-1220983526_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

e ciudat ca in 6000 km nu te-ai uitat macar o singura data la nivelul de ulei !. daca a mancat atat de mult ori e uleiul prost , ori o incingi tu serios ori pierde pe undeva ...oricum ar fi mai arunca un ochi pe joja din cand in cand ! :twoup:

 

Eu mam mai uitat la joja dar eu stiam ca adancitura de pe joja indica nivelu maxim nu minim si mi se parea ok :twoup: (ca sa ma lamuresc liniuta din desen (nu sageata) indica nivelul minim sau maxim?)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.