Jump to content

fierbe apa,si presiune MARE e36


Recommended Posts

dupa un drum ceva mai lung,facut cu ac`ul pornit,m`am trezit ca nu mai baga rece,cand m`am uitat la bord am vazut ca temperatura era pe rosu,am oprit,am lasat sa se raceasca,am pus apa in vas pentru ca nu mai era deloc,s`a scurs toata,pana la urma am tractat`o acasa,am descoperit ca erau 2 furtunele sparte,le`am schimbat,toate bune si frumoase,nu mai pierde apa,dar daca o tin 5 minute pornita clocoteste apa,si de presiune nu mai zic...acum mi`e frica sa mai merg cu ea sa nu crape altceva

ce poate fi ?

e vorba de un 318is din 93,motor m42b2

un baiat care imi mai repara pe la masina mi`a zis ca e posibil sa fie chiulasa fisurata

Link to comment
Share on other sites

am avut aceias problema pe un e36 318i , problema de la garnitura de _chiulasa_ , schimba garnitura de _chiulasa_ , rectifica _chiulasa_ , si verifica si termostatul se poate sa se fi blocat si de acea a incalzit

ai idee cam cat e o garnitura de chiulasa noua sau second ?

m`am gandit si la termostat

Link to comment
Share on other sites

am avut aceias problema pe un e36 318i , problema de la garnitura de _chiulasa_ , schimba garnitura de _chiulasa_ , rectifica _chiulasa_ , si verifica si termostatul se poate sa se fi blocat si de acea a incalzit

ai idee cam cat e o garnitura de chiulasa noua sau second ?

m`am gandit si la termostat

 

 

garnitura de chiulasa sh nu se merita ca e vreo 2 mil noua

si nici termostatul nu e scump

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

dupa un drum ceva mai lung,facut cu ac`ul pornit,m`am trezit ca nu mai baga rece,cand m`am uitat la bord am vazut ca temperatura era pe rosu,am oprit,am lasat sa se raceasca,am pus apa in vas pentru ca nu mai era deloc,s`a scurs toata,pana la urma am tractat`o acasa,am descoperit ca erau 2 furtunele sparte,le`am schimbat,toate bune si frumoase,nu mai pierde apa,dar daca o tin 5 minute pornita clocoteste apa,si de presiune nu mai zic...acum mi`e frica sa mai merg cu ea sa nu crape altceva

ce poate fi ?

e vorba de un 318is din 93,motor m42b2

un baiat care imi mai repara pe la masina mi`a zis ca e posibil sa fie chiulasa fisurata

 

aceeasi probl am avut-o la 316i '93....probl la mine era vasco cuplajul....verifica sa nu fie si la tine la fel .

Link to comment
Share on other sites

am aerisit`o,nu`i asta problema

asa ma gandesc si eu ca nu e dusa chiulasa,ci doar termostatul blocat,din cate stiam cand e dusa chiulasa baga apa in ulei,mie nu mi`a crescut deloc nivelul la ulei,incerc sa vad cu termostatul intai,daca nu e el de vina trec la chiulasa...o sa vad si vasco-cuplajul

Link to comment
Share on other sites

am aerisit`o,nu`i asta problema

asa ma gandesc si eu ca nu e dusa chiulasa,ci doar termostatul blocat,din cate stiam cand e dusa chiulasa baga apa in ulei,mie nu mi`a crescut deloc nivelul la ulei,incerc sa vad cu termostatul intai,daca nu e el de vina trec la chiulasa...o sa vad si vasco-cuplajul

 

 

Nu vreau sa te dezamagesc. Asa am sperat si eu ca nu e garnitura. Initial nu baga apa in ulei dar dupa ce am mai incins-o odata a bagat si apa.

 

Presiunea din furtune nu poate fi decat din motor ( la mine era crapat si inelul din jurul pistonului nr.4 )

 

Inca nu iti baga apa pt. ca nu e crapata garnitura intre circuitul de apa si ulei.

 

Miroase in borcan sa vezi daca miroase a gaze arse sau benzina.

 

Nu e de la termostat ( initial l-am banuit si eu ). Scoate termostatul si fierbel in apa si inainte de a fierbe apa trebuie sa iti arunce cuiul afara. Ar fi bine sa ai si un termometru sa vezi exact temperatura cand se intapla treaba.

 

Ca sa il mai reconditionezi fierbel cateva minute in otet. Al meu s-a facut ca nou dupa operatia asta...

 

SUCCES!!!

 

Si eu tot din Cv sunt.

Pot sa-ti recomand serviceul unde am facut-o eu.

Edited by VPP
Link to comment
Share on other sites

am aerisit`o,nu`i asta problema

asa ma gandesc si eu ca nu e dusa chiulasa,ci doar termostatul blocat,din cate stiam cand e dusa chiulasa baga apa in ulei,mie nu mi`a crescut deloc nivelul la ulei,incerc sa vad cu termostatul intai,daca nu e el de vina trec la chiulasa...o sa vad si vasco-cuplajul

 

 

Nu vreau sa te dezamagesc. Asa am sperat si eu ca nu e garnitura. Initial nu baga apa in ulei dar dupa ce am mai incins-o odata a bagat si apa.

 

Presiunea din furtune nu poate fi decat din motor ( la mine era crapat si inelul din jurul pistonului nr.4 )

 

Inca nu iti baga apa pt. ca nu e crapata garnitura intre circuitul de apa si ulei.

 

Miroase in borcan sa vezi daca miroase a gaze arse sau benzina.

 

Nu e de la termostat ( initial l-am banuit si eu ). Scoate termostatul si fierbel in apa si inainte de a fierbe apa trebuie sa iti arunce cuiul afara. Ar fi bine sa ai si un termometru sa vezi exact temperatura cand se intapla treaba.

 

Ca sa il mai reconditionezi fierbel cateva minute in otet. Al meu s-a facut ca nou dupa operatia asta...

 

SUCCES!!!

 

Si eu tot din Cv sunt.

Pot sa-ti recomand serviceul unde am facut-o eu.

deci ce sa inteleg,ca e toata chiulasa ?

Link to comment
Share on other sites

am aerisit`o,nu`i asta problema

asa ma gandesc si eu ca nu e dusa chiulasa,ci doar termostatul blocat,din cate stiam cand e dusa chiulasa baga apa in ulei,mie nu mi`a crescut deloc nivelul la ulei,incerc sa vad cu termostatul intai,daca nu e el de vina trec la chiulasa...o sa vad si vasco-cuplajul

 

 

Nu vreau sa te dezamagesc. Asa am sperat si eu ca nu e garnitura. Initial nu baga apa in ulei dar dupa ce am mai incins-o odata a bagat si apa.

 

Presiunea din furtune nu poate fi decat din motor ( la mine era crapat si inelul din jurul pistonului nr.4 )

 

Inca nu iti baga apa pt. ca nu e crapata garnitura intre circuitul de apa si ulei.

 

Miroase in borcan sa vezi daca miroase a gaze arse sau benzina.

 

Nu e de la termostat ( initial l-am banuit si eu ). Scoate termostatul si fierbel in apa si inainte de a fierbe apa trebuie sa iti arunce cuiul afara. Ar fi bine sa ai si un termometru sa vezi exact temperatura cand se intapla treaba.

 

Ca sa il mai reconditionezi fierbel cateva minute in otet. Al meu s-a facut ca nou dupa operatia asta...

 

SUCCES!!!

 

Si eu tot din Cv sunt.

Pot sa-ti recomand serviceul unde am facut-o eu.

zi`mi si mie service`ul totusi,ca parca la sec ia un pic cam mult

Link to comment
Share on other sites

Presiunea mare din instalatie e clar din evacuare , acum depinde pe unde intra : pe la garnitura sau prin _chiulasa_ ( fisura ).

aflu maine... :)

si ceva nou

pute vasu,baga gaze la greu,si scoate abur in draci pe toba...

parca la chiulasa arsa trebuia sa bage apa in ulei,la mine a scazut nivelu

Link to comment
Share on other sites

Presiunea mare din instalatie e clar din evacuare , acum depinde pe unde intra : pe la garnitura sau prin _chiulasa_ ( fisura ).

aflu maine... :)

si ceva nou

pute vasu,baga gaze la greu,si scoate abur in draci pe toba...

parca la chiulasa arsa trebuia sa bage apa in ulei,la mine a scazut nivelu

poate sa o arunce si pe traseul de evacuare a gazelor si iti plange toba

Link to comment
Share on other sites

gata...a intrat in service,maine cred ca e gata

 

exact asta am patit eu astazi..se pare ca asta e sezonu lor :)) (99 e46 318i m42)

 

nepornita de vineri..vin astazi repezit.. o pornesc.. o incalzesc unpic si plec..

ajunge temperatura la jumate (pe ceas) si astept sa bage caldura.. si tot astept..si tot astept.. si NIMIC.

ajung la destinatie (pina atunci temp. a stat cuminte) si ramin unpic la relantiu, ca se aburisera geamurile. cind ma uit mai atent..crescuse temperatura la ultima liniuta inainte de rosu. poc opresc repede motorul!

plec in viteza cu gindul sa-si faca racire dar caldura in masina deloc si ajung la un semafor cu o coada imensa (pe copou la giratoriu cu independentei, cei din iasi stiu) si stau, si stau.. si cind ma uit iara la temperatura iar urcase la liniuta dinainte de rosu.

ei bine, imagineaza-ti cit de penal a putut fi sa pornesc motorul sa ma pun in miscare sa inaintez, apoi sa-l opresc, si tot asa, pina am trecut de semafor. m-am facut de toata rusinea, ce zicea lumea "uite-l si pe asta, face economie de benzina cu bmw-u, opreste motoru cind sta pe loc".

 

nu stiu ce sa cred, o fi termostatu sau o fi altceva. eu am mai avut probleme anul trecut exact in perioada asta, dar a fost termostatul. l-am schimbat, a revenit caldura in masina si totul la normal.

 

o sa incerc sa fierb termostatul cu otet cum zicea un coleg aici in topic, poate-si revine, daca nu, o sa incerc cu altul nou.

 

e pacoste mare cu fierberea motorului..

Link to comment
Share on other sites

gata...a intrat in service,maine cred ca e gata

 

exact asta am patit eu astazi..se pare ca asta e sezonu lor ;)) (99 e46 318i m42)

 

nepornita de vineri..vin astazi repezit.. o pornesc.. o incalzesc unpic si plec..

ajunge temperatura la jumate (pe ceas) si astept sa bage caldura.. si tot astept..si tot astept.. si NIMIC.

ajung la destinatie (pina atunci temp. a stat cuminte) si ramin unpic la relantiu, ca se aburisera geamurile. cind ma uit mai atent..crescuse temperatura la ultima liniuta inainte de rosu. poc opresc repede motorul!

plec in viteza cu gindul sa-si faca racire dar caldura in masina deloc si ajung la un semafor cu o coada imensa (pe copou la giratoriu cu independentei, cei din iasi stiu) si stau, si stau.. si cind ma uit iara la temperatura iar urcase la liniuta dinainte de rosu.

ei bine, imagineaza-ti cit de penal a putut fi sa pornesc motorul sa ma pun in miscare sa inaintez, apoi sa-l opresc, si tot asa, pina am trecut de semafor. m-am facut de toata rusinea, ce zicea lumea "uite-l si pe asta, face economie de benzina cu bmw-u, opreste motoru cind sta pe loc".

 

nu stiu ce sa cred, o fi termostatu sau o fi altceva. eu am mai avut probleme anul trecut exact in perioada asta, dar a fost termostatul. l-am schimbat, a revenit caldura in masina si totul la normal.

 

o sa incerc sa fierb termostatul cu otet cum zicea un coleg aici in topic, poate-si revine, daca nu, o sa incerc cu altul nou.

 

e pacoste mare cu fierberea motorului..

am si scos-o,era vasco-cuplajul la mine si termostatul,schimbate amandoua,acum ruleaza fin :)

se simte diferenta,inainte daca dadeam sa bage caldura treceau cateva minute pana incepea sa bage bine,acum o pornesc,dau caldura si in cateva secunde baga bine de tot

la tine in caz ca e termostatul de vina chiar nu merita fiert in otet sau mai stiu eu ce...e 50 lei unu nou

bafta

Link to comment
Share on other sites

am si scos-o,era vasco-cuplajul la mine si termostatul,schimbate amandoua,acum ruleaza fin :)

se simte diferenta,inainte daca dadeam sa bage caldura treceau cateva minute pana incepea sa bage bine,acum o pornesc,dau caldura si in cateva secunde baga bine de tot

la tine in caz ca e termostatul de vina chiar nu merita fiert in otet sau mai stiu eu ce...e 50 lei unu nou

bafta

daca tu ai dat 50 ron pe el, eu am dat 280 anu trecut ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Salut asa am patit si eu astazi...mi-a crescut temperatura la apa pana s-a aprins becul rosu...desi nu am termostat...pe vremea asta fara termostat ar trebui sa stea acul acolo unde ii este locul...in fine...am completat cu apa dar n-am aerisit instalatia...si dupa 2 km iara a crescut temperatura...am desfacut capacul sa mai bag apa dar nam ami putut ca arunca apa fierbinte afara...ar putea sa fie infundata instalatia pe undeva?<_< sau ce are?
Link to comment
Share on other sites

Data viitoare cand un mecanic va recomanda sa mergeti fara termostat spuneti-i prieteneste sa-si gaseasca alta meserie.

 

Si acum pentru a 4-a oara scriu asta, se pare ca fiecare isi citeste topicul sau, nu si restul forumului.

 

NU MAI MERGETI FARA TERMOSTAT. La bmw sistemul de racire mai are un circuit auxiliar care circula apa doar prin motor, termostatul are de fapt 2 valve una sus care la cald deschide circuitul spre radiator si una jos care la cald INCHIDE circuitul inapoi spre motor. Nu e ca la dacie. Daca se merge fara termostat atunci jumatate din apa va circula prin motor fara sa-l raceasca evident.

 

Poza pentru exemplificare:

 

 

http://www.vernet.fr/upload/images/Cycle%20Thermostat%20-%20AN.JPG

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.