Jump to content

Despre injectoarele mele -530D E39


Recommended Posts

Bun, sper ca s-a "uploadat" imaginea, am luat-o din alt topic.

 

Masina mi-a facut iar probleme. Seara, dupa ce am plecat acasa de la munca, motorul a inceput sa tremure in draci, facea ca locomotiva, tremura toata caroseria si eu inauntru.

Am facut un drum de vreo 600 km, a doua zi, fortat de imprejurari: am tot tras de firele alea care intra in mufa aia de plastic, de la injectorul unu, pana cand gaseam o pozitie acceptabila, in care motorul nu mai tremura la relanti. La turatii si viteza mare oricum nu se mai simtea, avand in vedere si drumurile patriei. Insa "beneficiam" de alta simptoma: apasam pedala, nu se tura, cand incepea sa se tureze nu urca in viteza cateva secunde, apoi o facea brusc.

 

Mers la service.

 

Gasit si sper rezolvat problema: contact imperfect, la mufa aia care intra in primul injector. Masina trage normal. Nu mai tremura. Tampoanele la motor sunt salvate! :twoup:

 

Insa: in poza care am pus-o se observa un cablu/furtunas imbracat intr-o panza, imediat dupa rampa injectoarelor, care vine de sub motor si nu stiu unde se duce, oricum tot sub el, transversal pe motor, stanga-dreapta (se vede in poza, nu e cel dinspre debitmetru, care e imbracat intr-un plastic striat) care la mine este "copt' si RUPT. Acum sta innadit cu un alt furtunas. CE ROL ARE FURTUNASUL asta? Nimeni n-a stiut sa-mi spuna.

 

DOI: mi s-a facut un nou tst la injectoare. paradoxal, desi anterior , in acelasi loc, acum vreo 3 saptamani, fusesera testate si mi se spusese ca-o ok, acum mi s-a spus ca nu mai sunt OK, si ca mi se recomanda CURATAREA lor. Manopera 1200 lei. SA LE CURAT???

 

Mi s-a dat o lista in engleza: "quantity comparison". Ea zice asa:

 

corection amount for cylinder 1: -1.41 mm (cubi)/s

corection amount for cylinder 2: 0,89

corection amount for cylinder 3: 3.31

corection amount for cylinder 4: 0.55

corection amount for cylinder 5: -1.07

corection amount for cylinder 6: -0.92

 

Pe lista mea e trecut cu pixul semnul intrebarii la injectoarele 1,3 si 5. DE CE? Poate sa ma lamureasca cineva, de pe forum?

cica ar mai fi si niste erori:

 

injector cyl 1: drop loss (cylinder 1 contact imperfect) - ma gandesc ca asta era contactul "rezolvat" deja, dar ce inseamna "drop loss"?

Smooth-running control (control turatie relanti). E vreo piesa de schimbat? Stie cineva care e?

Camshaft position senzor (senzor arbore cu came). Pe asta stiu ca l-am schimbat de curand, (e ala care vine in fata motorului, pe langa cablurile alea?) ca era ala vinovat de faptul ca nu-mi mai pornea masina la cald. Tot turnam apa rece pe el, si o lua din loc. Daca l-am schimbat, trebuia resetat si ceva prin calculator?

 

 

Am facut topicul pentru ca m-am decis SA INTREB inainte de a mai da bani. Pana acum, avand in vedere ALTE experiente de prin servisuri, forumul s-a dovedit a fi foarte util. Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Bun, sper ca s-a "uploadat" imaginea, am luat-o din alt topic.

 

Masina mi-a facut iar probleme. Seara, dupa ce am plecat acasa de la munca, motorul a inceput sa tremure in draci, facea ca locomotiva, tremura toata caroseria si eu inauntru.

Am facut un drum de vreo 600 km, a doua zi, fortat de imprejurari: am tot tras de firele alea care intra in mufa aia de plastic, de la injectorul unu, pana cand gaseam o pozitie acceptabila, in care motorul nu mai tremura la relanti. La turatii si viteza mare oricum nu se mai simtea, avand in vedere si drumurile patriei. Insa "beneficiam" de alta simptoma: apasam pedala, nu se tura, cand incepea sa se tureze nu urca in viteza cateva secunde, apoi o facea brusc.

 

Mers la service.

 

Gasit si sper rezolvat problema: contact imperfect, la mufa aia care intra in primul injector. Masina trage normal. Nu mai tremura. Tampoanele la motor sunt salvate! :twoup:

 

Insa: in poza care am pus-o se observa un cablu/furtunas imbracat intr-o panza, imediat dupa rampa injectoarelor, care vine de sub motor si nu stiu unde se duce, oricum tot sub el, transversal pe motor, stanga-dreapta (se vede in poza, nu e cel dinspre debitmetru, care e imbracat intr-un plastic striat) care la mine este "copt' si RUPT. Acum sta innadit cu un alt furtunas. CE ROL ARE FURTUNASUL asta? Nimeni n-a stiut sa-mi spuna.

 

DOI: mi s-a facut un nou tst la injectoare. paradoxal, desi anterior , in acelasi loc, acum vreo 3 saptamani, fusesera testate si mi se spusese ca-o ok, acum mi s-a spus ca nu mai sunt OK, si ca mi se recomanda CURATAREA lor. Manopera 1200 lei. SA LE CURAT???

 

Mi s-a dat o lista in engleza: "quantity comparison". Ea zice asa:

 

corection amount for cylinder 1: -1.41 mm (cubi)/s

corection amount for cylinder 2: 0,89

corection amount for cylinder 3: 3.31

corection amount for cylinder 4: 0.55

corection amount for cylinder 5: -1.07

corection amount for cylinder 6: -0.92

 

Pe lista mea e trecut cu pixul semnul intrebarii la injectoarele 1,3 si 5. DE CE? Poate sa ma lamureasca cineva, de pe forum?

cica ar mai fi si niste erori:

 

injector cyl 1: drop loss (cylinder 1 contact imperfect) - ma gandesc ca asta era contactul "rezolvat" deja, dar ce inseamna "drop loss"?

Smooth-running control (control turatie relanti). E vreo piesa de schimbat? Stie cineva care e?

Camshaft position senzor (senzor arbore cu came). Pe asta stiu ca l-am schimbat de curand, (e ala care vine in fata motorului, pe langa cablurile alea?) ca era ala vinovat de faptul ca nu-mi mai pornea masina la cald. Tot turnam apa rece pe el, si o lua din loc. Daca l-am schimbat, trebuia resetat si ceva prin calculator?

 

 

Am facut topicul pentru ca m-am decis SA INTREB inainte de a mai da bani. Pana acum, avand in vedere ALTE experiente de prin servisuri, forumul s-a dovedit a fi foarte util. Multumesc anticipat.

 

injector cyl 1: drop loss picura -> adica nu inchide si ajunge mai multa motorina pt asta restu injectoarelor sunt nevoite sa compenseze pt ca motorul sa functioneze rotund

 

deci ar cam trebui schimbat sau curatat (dar curatarea sa nu se faca pe masina ca strici si alte)

 

daca alegi sa le cureti sa le cureti pe toate si sa nu le incurci ordinea in care au fost montate (sa cumperi piesele 14 & 23 din linkul de mai jos )

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...fg=15&hl=46

 

pt orice piesa care apare pe diagnoza dupa inlocuire trebuie stearsa nu inseamna ca nu va functiona in parametri dupa inlocuire insa e bine sa vezi ce ai facut

 

curata injectoarele sau schimbale :twoup: si apoi vezi daca mai apare Smooth-running control

 

Smooth = lin, neted, rotund

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

ala pare a fi futun de retur; injectoarele cu semnul intrebarii depasesc valorile de maxim/minim admise, adica +/- 1

 

computerul, poate corecta pana la valori de 5 nu +/-1 grava este diferenta , daca toate ar fi la +1 de exemplu nu ar fi nici o problema de tremurat, si ar trebui luate pe rand. pentru ca de exemplu cel care are +1 este defect dar celalalt cu -1 compenseaza pentru primu si defapt nu este defect, iti sugerez sa mergi la cineva care intr-adevar stie ce se intampla, pentru ca poti sa schimbi degeaba 3-4 injectoare cand sunt defecte doar 2...

 

Eu zic ca problema mai serioasa ai la injectorul 3, celelalte mai merg.

 

Oriunde mergi, daca ai de gand sa cumperi injectoare ia pe rand, asta este dureaza mai mult, dar, cumpara 1, testeaza, vezi cum se remediaza "eroarea" de la injectorul care compenseaza pentru cel scihmbat" daca mai este nevoie mai cumperi 1 si tot asa..

Link to comment
Share on other sites

ala pare a fi futun de retur; injectoarele cu semnul intrebarii depasesc valorile de maxim/minim admise, adica +/- 1

 

computerul, poate corecta pana la valori de 5 nu +/-1 grava este diferenta , daca toate ar fi la +1 de exemplu nu ar fi nici o problema de tremurat, si ar trebui luate pe rand. pentru ca de exemplu cel care are +1 este defect dar celalalt cu -1 compenseaza pentru primu si defapt nu este defect, iti sugerez sa mergi la cineva care intr-adevar stie ce se intampla, pentru ca poti sa schimbi degeaba 3-4 injectoare cand sunt defecte doar 2...

 

Eu zic ca problema mai serioasa ai la injectorul 3, celelalte mai merg.

 

Oriunde mergi, daca ai de gand sa cumperi injectoare ia pe rand, asta este dureaza mai mult, dar, cumpara 1, testeaza, vezi cum se remediaza "eroarea" de la injectorul care compenseaza pentru cel scihmbat" daca mai este nevoie mai cumperi 1 si tot asa..

Link to comment
Share on other sites

ala pare a fi futun de retur; injectoarele cu semnul intrebarii depasesc valorile de maxim/minim admise, adica +/- 1

 

computerul, poate corecta pana la valori de 5 nu +/-1 grava este diferenta , daca toate ar fi la +1 de exemplu nu ar fi nici o problema de tremurat, si ar trebui luate pe rand. pentru ca de exemplu cel care are +1 este defect dar celalalt cu -1 compenseaza pentru primu si defapt nu este defect, iti sugerez sa mergi la cineva care intr-adevar stie ce se intampla, pentru ca poti sa schimbi degeaba 3-4 injectoare cand sunt defecte doar 2...

 

Eu zic ca problema mai serioasa ai la injectorul 3, celelalte mai merg.

 

Oriunde mergi, daca ai de gand sa cumperi injectoare ia pe rand, asta este dureaza mai mult, dar, cumpara 1, testeaza, vezi cum se remediaza "eroarea" de la injectorul care compenseaza pentru cel scihmbat" daca mai este nevoie mai cumperi 1 si tot asa..

Link to comment
Share on other sites

ala pare a fi futun de retur; injectoarele cu semnul intrebarii depasesc valorile de maxim/minim admise, adica +/- 1

 

computerul, poate corecta pana la valori de 5 nu +/-1 grava este diferenta , daca toate ar fi la +1 de exemplu nu ar fi nici o problema de tremurat, si ar trebui luate pe rand. pentru ca de exemplu cel care are +1 este defect dar celalalt cu -1 compenseaza pentru primu si defapt nu este defect, iti sugerez sa mergi la cineva care intr-adevar stie ce se intampla, pentru ca poti sa schimbi degeaba 3-4 injectoare cand sunt defecte doar 2...

 

Eu zic ca problema mai serioasa ai la injectorul 3, celelalte mai merg.

 

Oriunde mergi, daca ai de gand sa cumperi injectoare ia pe rand, asta este dureaza mai mult, dar, cumpara 1, testeaza, vezi cum se remediaza "eroarea" de la injectorul care compenseaza pentru cel scihmbat" daca mai este nevoie mai cumperi 1 si tot asa..

Link to comment
Share on other sites

Nu mai am fisa aia de la testul facut anterior, la acelasi servis, cand mi s-a spus ca merg ok. Dupa testul ala, am turnat o solutie wynns in rezervor. Poate m-a mancat undeva...

Deci, in concluzie, clauberty, imi recomanzi sa fac curatarea (nu pe masina) dar sa comand piesele de la 14 la 23. Spre diferenta de linkul pus, eu am motorul de 3000, poti, te rog, sa pui un link cu piesele specifice acestuia? (io nu ma pricep). Multumesc tare mult. Dupa ce iau piesele in cauza, ma duc si fac curatarea si stau si ma uit.

 

Cat despre furtunul ala, m-am uitat acolo unde este rupt, si parca nu avea ulei pe el. Se poate schimba si ala?

Link to comment
Share on other sites

Nu mai am fisa aia de la testul facut anterior, la acelasi servis, cand mi s-a spus ca merg ok. Dupa testul ala, am turnat o solutie wynns in rezervor. Poate m-a mancat undeva...

Deci, in concluzie, clauberty, imi recomanzi sa fac curatarea (nu pe masina) dar sa comand piesele de la 14 la 23. Spre diferenta de linkul pus, eu am motorul de 3000, poti, te rog, sa pui un link cu piesele specifice acestuia? (io nu ma pricep). Multumesc tare mult. Dupa ce iau piesele in cauza, ma duc si fac curatarea si stau si ma uit.

 

Cat despre furtunul ala, m-am uitat acolo unde este rupt, si parca nu avea ulei pe el. Se poate schimba si ala?

 

e la fel :twoup: doar capacitatea motorului e mai mare

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

 

dar ca sa fie totul clar in link-ul de mai jos la Serial Number: bagi ultimele 7 cifre din sasiu care este VIN-ul masinii (in talon il gasesti)

 

http://www.realoem.com/bmw/select.do

 

pe baza acestui nr VIN (vehicle identification nr. ) poti comanda piese -> ar fi de preferat sa nu primesti altceva :twoup:

 

apoi Browse Parts si cauti la

 

FUEL PREPARATION SYSTEM => FUEL INJECTION SYSTEM

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

eu am avut cam aceeasi problema imi tremura motorul la relanti si la test am gasit un injector cu o valoare mai mare de 1 dar am schimbat alta piesa. electrovalva pompa inalta presiune care a costat 9 mil .si acum merge perfect si numai tremura motorul si nu se mai aprinde dde-ul la fartarea motorului.incerca sa controlezi si piesa asta si poate scapi de schimbatul injectoarelor. la mine a lovit-o putin cu o surubelnita si a inceput sa functioneze dar daca turam motorul iar incepea sa tremure.asa ca am schimbat-o si merge ok.
Link to comment
Share on other sites

SA LE CURAT???

 

Mi s-a dat o lista in engleza: "quantity comparison". Ea zice asa:

 

corection amount for cylinder 1: -1.41 mm (cubi)/s

corection amount for cylinder 2: 0,89

corection amount for cylinder 3: 3.31

corection amount for cylinder 4: 0.55

corection amount for cylinder 5: -1.07

corection amount for cylinder 6: -0.92

 

Pe lista mea e trecut cu pixul semnul intrebarii la injectoarele 1,3 si 5. DE CE? Poate sa ma lamureasca cineva, de pe forum?

cica ar mai fi si niste erori:

 

A pus semnul intrebarii deoarece si el se intreba ce este cu valorile alea.Asta ar fi o explicatie. :twoup:

 

Nici o valoare nu justifica schimbarea unui injector.De curatat sau pus aditivi nici vorba, asa le distrugi mai repede.

Valorile respective sunt destul de relative si difera in cazul folosirii motorinei de calitate diferita.Se refera la atomizarea injectoarelor, practic analizeaza combustia in cilindrii, altfel spus smooth running.

La o valoare de 4 exista o problema.

Un injector se poate diagnostica corect numai prin masurarea cantitatii de motorina de pe retur sau daca valoarea este 4 sau mai mult, este foarte probabil sa fie defect.

In cazul tau ti-as recomanda sa schimbi injectorul 1 cu 3 si sa vezi ce se intampla, sa testezi iar masina.

 

Cu aditivi si curatare distrugi si injectoarele si pompa de inalta presiune.

Succes!

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...
salut,sunt detinatorul uni bmw 530d e39 touring din 2002 full option,toate bune si frumoase pana acum cateva zile cand a inceput sa imi arunce motorina pe la un capac de la pompa din fata(cel de deasupra care este in 4 suruburi)am desfacut capacul si am realizat ca aveam o garnitura mica inauntru care era rupta,am pus altfel de garnitura ,pentru ca nu am gasit identica si acum nu imi mai arunca motorina dar cand merg cu ia daca o iau foarte usor merge,daca scap piciorul un pic mai tare mi se opreste motorul,ii iau contactul,il pun iar si cateodata porneste ,cateodata nu mai porneste,pe tester imi da ca nu am presiune in rampa,care poate fi problema,trebuie sa ii schimb pompa?care dintre ele??tin sa mentionez ca e automata masina sper sa ma ajutati cumva pentru ca nu sunt in tara si sa merg la service ma rupe de bani...va multumesc
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Buna seara, am un 530d din 99 , am un tremurat usor la pornire cateva secunde dupa care se stabilizeaza, daca o fortez mai tare iar apare tremuratu, daca o las sau o accelerez putin isi revine dar ceva mai greu, am tester inpa si am facut cateva poze , va rog daca se paote sa ma ajutati la interpretare multumesc

post-59558-0-85947400-1442175343_thumb.jpg

post-59558-0-82633100-1442175352_thumb.jpg

post-59558-0-39876200-1442175360_thumb.jpg

post-59558-0-09779300-1442175385_thumb.jpg

post-59558-0-98918400-1442175396_thumb.jpg

post-59558-0-83749700-1442175405_thumb.jpg

post-59558-0-89930200-1442175431_thumb.jpg

post-59558-0-76630100-1442175440_thumb.jpg

post-59558-0-10011800-1442175449_thumb.jpg

post-59558-0-50369100-1442175455_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.