Jump to content

recomandari CIP tuning pentru E46 330d 184CP - avantaje si dezavantaje


Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Am eu soft sport pe 330xd de 184 cp, Am facut-o acum 2 ani, am cam 80k km cu ea. Nici o problema pana acum, am dat jos turbina s-o curat acum 3 luni si e ca noua.

Si de simtit se simte bine bine, acum are cam 215-220cp si 500Nm. Parerea mea e ca merita 100% nu asculta ce zic unii ca spargi turbina sau mai stiu eu ce, totul e cum o conduci dupa, de obicei soferul o strica nu chiptuningul.

 

Ca idee de performante acceleratia 0-100 a scazut de la 8.4sec (in carte) pe la 7 sec, 80-120 km/h = ~5 sec (a 3-a).

 

Consumul? In conditii de mers normale cu 0.5-1 litri mai putini la 100km. In regim f. sportiv cu 0.5-1 litri mai mult ca inainte.

 

O problema care a aparut (nu cred ca din cauza softului ci mai degraba a varstei masinii/nr kilometri/defect de proiectare) a fost ca mi s-a fisurat galeria de admisie chiar la imbinare dar oricum asta e o problema des intalnita la 3.0d M57. Am prieten cu 330xd 184 nesoftat si a schimbat-o si el. Mi-au zis cei de la BMW ca e problema comuna la M57 galeria de admisie.

Link to comment
Share on other sites

Am eu soft sport pe 330xd de 184 cp, Am facut-o acum 2 ani, am cam 80k km cu ea. Nici o problema pana acum, am dat jos turbina s-o curat acum 3 luni si e ca noua.

Si de simtit se simte bine bine, acum are cam 215-220cp si 500Nm. Parerea mea e ca merita 100% nu asculta ce zic unii ca spargi turbina sau mai stiu eu ce, totul e cum o conduci dupa, de obicei soferul o strica nu chiptuningul.

 

Ca idee de performante acceleratia 0-100 a scazut de la 8.4sec (in carte) pe la 7 sec, 80-120 km/h = ~5 sec (a 3-a).

 

Consumul? In conditii de mers normale cu 0.5-1 litri mai putini la 100km. In regim f. sportiv cu 0.5-1 litri mai mult ca inainte.

 

O problema care a aparut (nu cred ca din cauza softului ci mai degraba a varstei masinii/nr kilometri/defect de proiectare) a fost ca mi s-a fisurat galeria de admisie chiar la imbinare dar oricum asta e o problema des intalnita la 3.0d M57. Am prieten cu 330xd 184 nesoftat si a schimbat-o si el. Mi-au zis cei de la BMW ca e problema comuna la M57 galeria de admisie.

unde ti l-ai softat? faza e ca am cam multi km la masina si deasta mi-e frica, daca aveam km tai o faceam de mult...

Link to comment
Share on other sites

Si eu am chip pe a mea si pot sa zic ca merita toti banii.In legatura cu numarul de km cel mai bine te poate lamurii cel care o face asta bineinteles daca e serios.Exista mai multe tipuri de soft care se pot scrie pe ECU in functie de numarul de km si de preferintele tale.De exemplu am avut un passat modificat de la 115cp la 147cp cu care am facut aprox 60.000km cu chip iar cand am vandut-o avea 200.000km reali si inca nu schimbasem nimic la ea.Mentionez ca reviziile le-am facut la 10.000km in loc de 15.000km in cazul acelei masini.La bmw-ul actual fac reviziile la 25.000km in loc de 40.000km cat zice cartea.Eu mi-am facut chip la http://www.wetterauer.ro/ la ambele masini si sunt super multumit.
Link to comment
Share on other sites

Am eu soft sport pe 330xd de 184 cp, Am facut-o acum 2 ani, am cam 80k km cu ea. Nici o problema pana acum, am dat jos turbina s-o curat acum 3 luni si e ca noua.

Si de simtit se simte bine bine, acum are cam 215-220cp si 500Nm. Parerea mea e ca merita 100% nu asculta ce zic unii ca spargi turbina sau mai stiu eu ce, totul e cum o conduci dupa, de obicei soferul o strica nu chiptuningul.

 

Ca idee de performante acceleratia 0-100 a scazut de la 8.4sec (in carte) pe la 7 sec, 80-120 km/h = ~5 sec (a 3-a).

 

Consumul? In conditii de mers normale cu 0.5-1 litri mai putini la 100km. In regim f. sportiv cu 0.5-1 litri mai mult ca inainte.

 

O problema care a aparut (nu cred ca din cauza softului ci mai degraba a varstei masinii/nr kilometri/defect de proiectare) a fost ca mi s-a fisurat galeria de admisie chiar la imbinare dar oricum asta e o problema des intalnita la 3.0d M57. Am prieten cu 330xd 184 nesoftat si a schimbat-o si el. Mi-au zis cei de la BMW ca e problema comuna la M57 galeria de admisie.

 

salut,

vreau sa cumpar si eu saptamania viitoare un 330xd, 150000 km, manula 5+1. Zi-mi si mie te rog cateva lucruri despre masina, probleme unde pot aparea, la ce sa ma uit inaine sa o iau?

 

Mersi!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

salut,

vreau sa cumpar si eu saptamania viitoare un 330xd, 150000 km, manula 5+1. Zi-mi si mie te rog cateva lucruri despre masina, probleme unde pot aparea, la ce sa ma uit inaine sa o iau?

 

Mersi!

 

Sincer, nu ti-as recomanda xd-ul, este cam costisitor la intretinere si tinand cont ca tu vrei peste 150 de mii de km ... doar sa nu fie automata, consuma mult :)

Nici nu stiu ce sa-ti zic, eu cand am luat-o pe-a mea, m-am la evacuare de fum cand o accelerezi, i-am scos capacul de la ulei sa vad daca scoate abur mult, discuri cat de uzate sunt, un demaraj puternic sa vad daca imi pleaca schimbatorul intr-o parte (iti dai seama daca are suporti dusi la motor) si sunetul motorului, in rest iti cam dai seama cand mergi cu el. E SENZATIE!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.