Jump to content

Filtru de particule-E90


ullises

Recommended Posts

uitatati-va cum arata un filtru de aer "schimbat" la Bavaria acum cca. 19.000 km. Mentionez ca dupa ce l-am schimbat l-am aruncat la gunoi afara, dar l-am "recuperat" pt a va arata si voua cum poate sa arate... :)

Cum as putea sa le demonstrez ca nu a fost schimbat? :)

Acum am 45.000 km, in concluzie cred ca eu am fost primul care a schimbat filtrul de aer...ce sa va mai spun, poza este relevatoare.

P.S. ...frunza nu am gasit-o in filtru

 

Eu il schimb la 25.000km da nu arata asa rau.

Link to comment
Share on other sites

"Nu cred cĂŁ te-au pĂŁcĂŁlit."

 

Pai mai Ciupanezule, daca nu au schimbat ei filtrul de habitaclu care se schimba foarte usor, nu cred ca au schimbat nici filtrul de aer care se schimba foarte greu. Am eu sentimentul asta...In cutia filtrului de aer am gasit pamant, resturi de frunze,etc. ! Filtrul de aer a fost "schimbat" acum cca. 19000km, adica prin luna aprilie. Nu stiu ce sa cred, dar la ce am vazut acolo tind sa cred ca filtrul nu a fost schimbat niciodata, mai ales ca nu am mers cu masina pe drumuri de"tara", forestiere, etc.

Link to comment
Share on other sites

OK, am sa-l schimb la fiecare 10.000. Premisa de la care am plecat a fost si faptul ca filtrul de habitaclu nu il schimbasera, iar cand am vazut filtrul de aer in ce hal este m-am gandit ca nici pe acesta nu-l schimbasera, mai ales ca filtrul de aer se schimba de infint de ori mai greu decat filtrul de polen. Nu fac un caz extraordinar din asta. Oricum la acest service nu voi mai merge niciodata ! Am schimbat si filtrul epurator, nu stiu daca era necesar pt ca nu am gasit nimic in neregula cu el la 45.000, dar am inteles ca trebuie schimbat si l-am schimbat. Se schimba foarte usor, are 4 suruburi, le desfaci, il pui pe cel nou si gata!
Link to comment
Share on other sites

In Germania am vazut filtru de E60 schimbat dupa 38.000km si arata cam la fel de nasol ca si al meu (filtru de aer).

la mine in cartea service nu e trecut niciodata ca schimbat filtrul de aer, prima oara daca ar fi dupa carte l-am schimbat eu la 110.000km. nici nu stii ce sa mai crezi cu nemtii astia :)

Link to comment
Share on other sites

Piesa 11 de aici.

Salut! Vreau sa schimb si eu filtru epurator insa nu sunt lamurit cu o problema, si anume daca piesa nr. 11 este filtru epurator, atunci piesa nr. 15 ce reprezinta? Este primul meu filtru epurator pe care vreau sa il schimb si nu stiu cum arata :) .Intrebare: comand piesa nr. 15 sau nr.11?

Link to comment
Share on other sites

Piesa 11 de aici.

Salut! Vreau sa schimb si eu filtru epurator insa nu sunt lamurit cu o problema, si anume daca piesa nr. 11 este filtru epurator, atunci piesa nr. 15 ce reprezinta? Este primul meu filtru epurator pe care vreau sa il schimb si nu stiu cum arata :) .Intrebare: comand piesa nr. 15 sau nr.11?

si eu sunt interesat pentru viitorul apropiat, dar tind sa cred ca este nr.15 filtrul in sine. l-am schimbat si eu la Bavaria si scrie pe factura "separator ulei" care ar fi traducerea pentru "oil separator", cred ca nr. 11 este tot ansamblul(carcasa+alte maruntisuri).

intreaba-l si pe Groza Dan ca el se ocupa de piese si cred ca ar sti exact.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

In primul rand scuze daca nu intreb pe topicul care trebuie insa.....nu stiu unde sa pun aceasta intrebare!

Am un E90 din 2005 , 320 D,163 cai, astazi am vorbit la reprezentanta BMW Pitesti, s-a deschis de curand si am vrut sa imi fac o programare pt schimb ulei, si toate filtrele(ulei, aer,polen, motorina)cred ca astea sunt toate, (corectati-ma daca gresesc!).

Mi s-a spus ca ma costa in jur de 1300 lei fara manopera si fara sa imi puna masina pe tester sa imi reseteze intervalele de service pt ca nu au inca tester!

Ce parere aveti de preturi?sunt mari sau sunt ok?

Daca imi cumpar eu piesele si le schimb la un mecanic bun la mine in oras si dupa ma duc la reprezentanta sa imi reseteze intervalele....se poate ?...este ok?

cred ca as iesi mult mai ieftin!

Voi cum ati facut?*(sau cum ati face in locul meu?)

Masina este cumparata din Germania si pana acum nu am fost cu ea la reprezentanta.I-am schimbat placutele de frana si acum mi s-au aprins senzori pt placute pe fata si as vrea sa mi le reseteze ei(reprezentanta)!

Multumesc, sper sa intelegeti , poate nu m-am exprimat corect!

Link to comment
Share on other sites

In primul rand scuze daca nu intreb pe topicul care trebuie insa.....nu stiu unde sa pun aceasta intrebare!

Am un E90 din 2005 , 320 D,163 cai, astazi am vorbit la reprezentanta BMW Pitesti, s-a deschis de curand si am vrut sa imi fac o programare pt schimb ulei, si toate filtrele(ulei, aer,polen, motorina)cred ca astea sunt toate, (corectati-ma daca gresesc!).

Mi s-a spus ca ma costa in jur de 1300 lei fara manopera si fara sa imi puna masina pe tester sa imi reseteze intervalele de service pt ca nu au inca tester!

Ce parere aveti de preturi?sunt mari sau sunt ok?

Daca imi cumpar eu piesele si le schimb la un mecanic bun la mine in oras si dupa ma duc la reprezentanta sa imi reseteze intervalele....se poate ?...este ok?

cred ca as iesi mult mai ieftin!

Voi cum ati facut?*(sau cum ati face in locul meu?)

Masina este cumparata din Germania si pana acum nu am fost cu ea la reprezentanta.I-am schimbat placutele de frana si acum mi s-au aprins senzori pt placute pe fata si as vrea sa mi le reseteze ei(reprezentanta)!

Multumesc, sper sa intelegeti , poate nu m-am exprimat corect!

eu am cerut un deviz proforma pentru revizie si am vrut si eu sa schimb la fel, mie mi-au calculat piesele si manopera in total de 3.600 lei, asta acum 4 luni. asa ca am cumparat eu toate piesele si uleiul, si am fost in alta parte si le-am schimbat pe toate.

mare lucru nu este, dar daca nu nimeresti pe cineva care a mai facut asta o data, deoarece filtrul de aer, carcasa de la el se pune foarte greu la loc si poti sa ai surpriza sa iti sparga plastiul si nu cred ca este ieftin de inlocuit.

oricum, mie reprezentanta mi se pare scumpa, ei vand litru de ulei cu 78 lei +TVA si tu il poti cumpara cu 50 lei litru, plus altele. la filtre am pus Mann, foarte bune, si am iesit cu schimbul la 1.500 lei, cu tot cu manopera.

dar vezi ca este si un alt topic, dai pe search.

Link to comment
Share on other sites

@susala_lucian: pretul de 1300 ron fara manopera este comparativ cu cat am dat eu la reprezenta la Bavaria in Constanta, m-a costat 1550 lei.

dar mie mi-a schimbat si filtrul epurator, iti recomand sa-l schimbi si tu mai ales ca ai zis ca ai luat masina din Germania si nu ai fost inca cu ea la reprezentanta. nu poti sa stii cand a fost schimbat ultima oara.

intervalele de service se reseteaza foarte simplu, uite aici

la placute trebuie sa schimbi si senzorii odata cu ele, altfel cand vei reseta ti se va aprinde in bord (!) cu rosu si ori de cate ori o vei porni iti va indica in bord cu rosu sa schimbi placutele.

eu iti recomand sa iti cumperi piesele din alta parte si sa iti gasesti un mecanic bun si de incredere. eu cumpar piese de la Groza Dan

 

P.S. intervalele service nu se reseteaza pe tester, ori nu stiu, ori e vrajeala. le poti reseta tu singur, ti-am dat un link.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

@susala_lucian: pretul de 1300 ron fara manopera este comparativ cu cat am dat eu la reprezenta la Bavaria in Constanta, m-a costat 1550 lei.

dar mie mi-a schimbat si filtrul epurator, iti recomand sa-l schimbi si tu mai ales ca ai zis ca ai luat masina din Germania si nu ai fost inca cu ea la reprezentanta. nu poti sa stii cand a fost schimbat ultima oara.

intervalele de service se reseteaza foarte simplu, uite aici

la placute trebuie sa schimbi si senzorii odata cu ele, altfel cand vei reseta ti se va aprinde in bord (!) cu rosu si ori de cate ori o vei porni iti va indica in bord cu rosu sa schimbi placutele.

eu iti recomand sa iti cumperi piesele din alta parte si sa iti gasesti un mecanic bun si de incredere. eu cumpar piese de la Groza Dan

 

P.S. intervalele service nu se reseteaza pe tester, ori nu stiu, ori e vrajeala. le poti reseta tu singur, ti-am dat un link.

multuesc de informatii...insa eu am filtru epurator?eu stiam ca sunt 4 filtre:ulei, motorina, aer, polen!mentionez ca motorul meu este fara filtru de particule....cel putin asa stiu eu(asa mi-au spus la rar ) si teava de evacuare a gazelor era indreptata in jos cand am luat masina....am inteles ca cele cu teava in jos de evacuare nu au filtru de particule!iar senzori de placute de frana de ce sa ii schimb?...eu am schimbat placutele de frana inainte sa imi arate senzorul...deci nu au atins de discuri?iar daca resetez asa cum am citit in link-ul tau.....intervalele sunt adevarate dupa sau trebuie sa tin eu cont de cati kilometri am facut cu masina si resetarea este doar sa nu imi mai apara in bord?sper ca m-am facut inteles....astept informatiile de la voi!

Link to comment
Share on other sites

nu Âştiu dacĂŁ prezenĂža filtrului de particule are legĂŁturĂŁ cu prezenĂža filtrului epurator.

eu zic cĂŁ ai filtru epurator pentru cĂŁ au Âşi modelele mai vechi(ex E39) care nu au filtru de particule).

ca sĂŁ fii mai sigur introdu pe bmwfans ultimele 7 caractere din seria Âşasiului Âşi la partea cu Engine \ Cylinder head cover vezi dacĂŁ ĂŽĂži apare numĂŁrul 15 ca "oil separator".

cât despre senzorii de plãcuÞe aºa am procedat ºi eu ca tine, am schimbat plãcuÞele cu 800km Înainte sa ajungã la 0km pe I-Drive, senzorul era neatins ºi când am resetat eu mi s-au aprins senzorul (!) cu roºu În bord. ºi pânã nu am schimbat senzorul nu am scãpat de problemã.

cât despre nr de km dacã Îi resetezi dupã ce mergi o perioadã cu noile plãcuÞe, din momentul când resetezi intervalul din bord ÎÞi dã un anumit interval (ex 40.000km).

oricum intervalul este orientativ ĂŽn mare parte Âşi este ĂŽn avantajul tĂŁu, de ex dacĂŁ mai ai de mers 1000km dupĂŁ I-Drive poĂži sĂŁ mai mergi liniÂştit 3000km.

De fapt si când Þi se aprinde senzorul (!) În bord poÞi sã mai faci aprox 1000km.

post-11868-1231589234_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

nu Âştiu dacĂŁ prezenĂža filtrului de particule are legĂŁturĂŁ cu prezenĂža filtrului epurator.

eu zic cĂŁ ai filtru epurator pentru cĂŁ au Âşi modelele mai vechi(ex E39) care nu au filtru de particule).

ca sĂŁ fii mai sigur introdu pe bmwfans ultimele 7 caractere din seria Âşasiului Âşi la partea cu Engine \ Cylinder head cover vezi dacĂŁ ĂŽĂži apare numĂŁrul 15 ca "oil separator".

cât despre senzorii de plãcuÞe aºa am procedat ºi eu ca tine, am schimbat plãcuÞele cu 800km Înainte sa ajungã la 0km pe I-Drive, senzorul era neatins ºi când am resetat eu mi s-au aprins senzorul (!) cu roºu În bord. ºi pânã nu am schimbat senzorul nu am scãpat de problemã.

cât despre nr de km dacã Îi resetezi dupã ce mergi o perioadã cu noile plãcuÞe, din momentul când resetezi intervalul din bord ÎÞi dã un anumit interval (ex 40.000km).

oricum intervalul este orientativ ĂŽn mare parte Âşi este ĂŽn avantajul tĂŁu, de ex dacĂŁ mai ai de mers 1000km dupĂŁ I-Drive poĂži sĂŁ mai mergi liniÂştit 3000km.

De fapt si când Þi se aprinde senzorul (!) În bord poÞi sã mai faci aprox 1000km.

ok, am fost astazi la un service aici in oras....unde se mai duc si alti prieteni de ai mei cu bmw-urile si pt schimb ulei + 4 filtre(fara filtru epurator) si mi-au cerut 6 mil.eu zic e bine!m-am programat luni 12 ian.am o intrebare:cei de la service mi-au propus u ulei castrol 0w-30.ce ziceti e bun?eu am 100.000 kilometri si in ea am ulei tot castrol dar 5w-30!mi-au zis ca incearca sa-mi reseteze si intervalele de service.iar cu filtru epurator mi-au zis ca acela se schimba doar cand observ ca nu mai trage masina!Iulian tu cat ai dat pe filtru epurator?filtrele pe care mi le baga sunt mann!sunt bune?

Link to comment
Share on other sites

filtrele mann sunt foarte bune, pe astea merg Âşi eu.

m-am uitat acum pe facturã ºi am observat cã separatorul ulei nu existã ca piesã În facturã, ci doar ca manoperã. fie au uitat sã-l treacã, fie nu l-au schimbat real, ci doar pe facturã. de-aia nu e bine sã te duci la reprezentanÞã :)

dar nu e foarte scump, cred cĂŁ e undeva ĂŽn jurul a 100 ron.

600ron cu piesele lor eu zic cĂŁ e foarte bine.

cât despre ulei ºtiu cã e recomandat 5w-30 longlife 04. mai aºteaptã ºi alte pãreri.

Link to comment
Share on other sites

filtrele mann sunt foarte bune, pe astea merg Âşi eu.

m-am uitat acum pe facturã ºi am observat cã separatorul ulei nu existã ca piesã În facturã, ci doar ca manoperã. fie au uitat sã-l treacã, fie nu l-au schimbat real, ci doar pe facturã. de-aia nu e bine sã te duci la reprezentanÞã :)

dar nu e foarte scump, cred cĂŁ e undeva ĂŽn jurul a 100 ron.

600ron cu piesele lor eu zic cĂŁ e foarte bine.

cât despre ulei ºtiu cã e recomandat 5w-30 longlife 04. mai aºteaptã ºi alte pãreri.

am intrat pe bmwfans si mie imi apare doar asta.

post-15261-1231598678_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.