Jump to content

probleme convertor presiune


Recommended Posts

Salut;in primul rand tin sa precizez ca sunt nou pe acest forum ca membru dar urmaresc discutiile voastre de mult timp si m-i s-au parut interesante si folositoare,deaceea va cer o parere in speranta ca veti fi la fel de folositori ca de fiecare data.

Problema mea este ca masina (e46 320d din 99) a inceput de o buna perioada sa nu mai traga,defapt cred ca nu a tras cum trebuie de cand am luat-o acum 2 ani dar fiind prima diesel am crezut ca e normal sa fie mai puturoasa,ulterior descoperind ca nu este asa am incercat sa aflu care este problema.Primul lucru pe care l-am facut a fost sa citesc ce era scris pe forum despre aceste simptome(nu mai trage exact atunci cand ai nevoie,are o pauza de cateva secunde dupa care trage bine). Am incercat sa scot mufa la debitmetru si la proba a mers mult mai rau lucru care ma face sa cred ca isi face treaba,deci n-ar fi defect. Ma hotarasc sa ma duc sa-i fac un test,merg la service,se face testul si nu da nici un defect in afara de faptul ca valorile erau scazute cu aproximativ 50%. Mi se spune ca trebuie inlocuit convertorul de presiune(doua la numar) si curatata injectia. Pret 7520 RON ambele convertoare ERG,doar costul pieselor,fara manopera. Bineinteles ca am fost avertizat ca poate fi convertorul de presiune in proportie de 80% iar daca dupa inlocuire nu se rezolva problema va fi inlocuit debitmetru.

Intrebarile mele ar fi legate de pret,daca vi se pare ok,de faptul ca se lucreaza prin eliminare si de nesiguranta pe care o am datorita unor baieti care au scris pe forum ca au rezolvat probleme asemanatoare schimband furtune vacum dupa ce cheltuisera o gramada pe debitmetru si convertor(inutil). Ma puteti ajuta sa individualizez acest convertor? Am vazut ceva poze dar vad doar unul nici decum doua. Va multumesc si astept cu nerabdare sugestiile voastre.

Link to comment
Share on other sites

Salut;in primul rand tin sa precizez ca sunt nou pe acest forum ca membru dar urmaresc discutiile voastre de mult timp si m-i s-au parut interesante si folositoare,deaceea va cer o parere in speranta ca veti fi la fel de folositori ca de fiecare data.

Problema mea este ca masina (e46 320d din 99) a inceput de o buna perioada sa nu mai traga,defapt cred ca nu a tras cum trebuie de cand am luat-o acum 2 ani dar fiind prima diesel am crezut ca e normal sa fie mai puturoasa,ulterior descoperind ca nu este asa am incercat sa aflu care este problema.Primul lucru pe care l-am facut a fost sa citesc ce era scris pe forum despre aceste simptome(nu mai trage exact atunci cand ai nevoie,are o pauza de cateva secunde dupa care trage bine). Am incercat sa scot mufa la debitmetru si la proba a mers mult mai rau lucru care ma face sa cred ca isi face treaba,deci n-ar fi defect. Ma hotarasc sa ma duc sa-i fac un test,merg la service,se face testul si nu da nici un defect in afara de faptul ca valorile erau scazute cu aproximativ 50%. Mi se spune ca trebuie inlocuit convertorul de presiune(doua la numar) si curatata injectia. Pret 7520 RON ambele convertoare ERG,doar costul pieselor,fara manopera. Bineinteles ca am fost avertizat ca poate fi convertorul de presiune in proportie de 80% iar daca dupa inlocuire nu se rezolva problema va fi inlocuit debitmetru.

Intrebarile mele ar fi legate de pret,daca vi se pare ok,de faptul ca se lucreaza prin eliminare si de nesiguranta pe care o am datorita unor baieti care au scris pe forum ca au rezolvat probleme asemanatoare schimband furtune vacum dupa ce cheltuisera o gramada pe debitmetru si convertor(inutil). Ma puteti ajuta sa individualizez acest convertor? Am vazut ceva poze dar vad doar unul nici decum doua. Va multumesc si astept cu nerabdare sugestiile voastre.

 

 

pai probabil ca al doilea e cel de la egr....care e in partea cealalta a motorului....ai schimbat furtunele de vacum??? daca schimbi si furtunele de vacum atat de la turbin acat si de la EGR si tot nu trage schimba si electrovalvele de la turbo si de la EGR...daca nici asa nu merge abia atunci te poti gandi la convertor

 

electrovalva e piesa 1.. aia in care intra furtunele de la convertoru de presiune si de la turbina..poate fi si valva de la turbina, care e aia din poza unde intra furtunu de la electroovalva. dar tre sa zici mai mult esimptome, ca asa numa ca nu trage e cam vast......dar daca a dat eroare la convertor atunci incearca cum tiam zis...orvcum o sa mai auzi pareri

Link to comment
Share on other sites

Salut;in primul rand tin sa precizez ca sunt nou pe acest forum ca membru dar urmaresc discutiile voastre de mult timp si m-i s-au parut interesante si folositoare,deaceea va cer o parere in speranta ca veti fi la fel de folositori ca de fiecare data.

Problema mea este ca masina (e46 320d din 99) a inceput de o buna perioada sa nu mai traga,defapt cred ca nu a tras cum trebuie de cand am luat-o acum 2 ani dar fiind prima diesel am crezut ca e normal sa fie mai puturoasa,ulterior descoperind ca nu este asa am incercat sa aflu care este problema.Primul lucru pe care l-am facut a fost sa citesc ce era scris pe forum despre aceste simptome(nu mai trage exact atunci cand ai nevoie,are o pauza de cateva secunde dupa care trage bine). Am incercat sa scot mufa la debitmetru si la proba a mers mult mai rau lucru care ma face sa cred ca isi face treaba,deci n-ar fi defect. Ma hotarasc sa ma duc sa-i fac un test,merg la service,se face testul si nu da nici un defect in afara de faptul ca valorile erau scazute cu aproximativ 50%. Mi se spune ca trebuie inlocuit convertorul de presiune(doua la numar) si curatata injectia. Pret 7520 RON ambele convertoare ERG,doar costul pieselor,fara manopera. Bineinteles ca am fost avertizat ca poate fi convertorul de presiune in proportie de 80% iar daca dupa inlocuire nu se rezolva problema va fi inlocuit debitmetru.

Intrebarile mele ar fi legate de pret,daca vi se pare ok,de faptul ca se lucreaza prin eliminare si de nesiguranta pe care o am datorita unor baieti care au scris pe forum ca au rezolvat probleme asemanatoare schimband furtune vacum dupa ce cheltuisera o gramada pe debitmetru si convertor(inutil). Ma puteti ajuta sa individualizez acest convertor? Am vazut ceva poze dar vad doar unul nici decum doua. Va multumesc si astept cu nerabdare sugestiile voastre.

 

 

pai probabil ca al doilea e cel de la egr....care e in partea cealalta a motorului....ai schimbat furtunele de vacum??? daca schimbi si furtunele de vacum atat de la turbin acat si de la EGR si tot nu trage schimba si electrovalvele de la turbo si de la EGR...daca nici asa nu merge abia atunci te poti gandi la convertor

 

electrovalva e piesa 1.. aia in care intra furtunele de la convertoru de presiune si de la turbina..poate fi si valva de la turbina, care e aia din poza unde intra furtunu de la electroovalva. dar tre sa zici mai mult esimptome, ca asa numa ca nu trage e cam vast......dar daca a dat eroare la convertor atunci incearca cum tiam zis...orvcum o sa mai auzi pareri

 

 

Eu am crezut ca piesa 1 este convertor presiune. Ma poti ajuta cu niste poze ca sa inteleg si eu? Pana acum nu i-am facut nimic,decat constatarea. Nu trage de la 2000 de ture in sus dar pentru cateva secunde,cam 5sec,dupa care incepe sa raspunda.Daca accelerez la maximum in mers trec ceva secunde pana incepe sa ia viteza parca ar sta sa traduca ce vreau de la ea.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.